Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací
V souladu s bodem 6 Zásad pro zabezpečování úkolů vyplývajících pro Kancelář Poslanecké sněmovny ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, příkazu č. 1/2000 vedoucího Kanceláře Poslanecké sněmovny, v platném znění, a podle § 17 zákona č. 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů, je Kancelář Poslanecké sněmovny oprávněna požadovat úhradu za poskytování informací, na něž se vztahuje informační povinnost. Kancelář Poslanecké sněmovny podle § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., upravuje sazebník úhrad za poskytování informací.
Sazebník úhrad:
Ostatní neuvedené poštovné (např. balíčky atd.) se bude účtovat v cenách platného ceníku poštovních služeb České pošty, s.p. – informaci podá oddělení spisové služby.
Postup při podání a účtování za podání informace:
a) Informace je požadována telefonicky
- úhrada za podání informace nebude vyžadována.
Pozn.: žadatel může být vyzván k písemnému podání žádosti.
b) Informace je požadována písemně:
- po prostudování žádosti je nutno předem sdělit žadateli výši nákladů, které bude Kancelář Poslanecké sněmovny požadovat za zpracování a zaslání požadované informace
- v případě, že bude požadována úhrada, příslušný zpracovatel předloží na ekonomické oddělení Kanceláře Poslanecké sněmovny výši požadované úhrady za poskytnutí informace včetně rozpisu částky, jména, adresy žadatele a stručného popisu žádosti. Ekonomické oddělení podá zpracovateli zprávu o obdržené platbě
- úhrada může být provedena v hotovosti v pokladně Kanceláře Poslanecké sněmovny nebo zaslána na bankovní účet Kanceláře Poslanecké sněmovny
- po prokazatelné úhradě požadovaných nákladů bude informace poskytnuta.