Přejít na hlavní navigaci Přejít na navigaci sekce
Poslanecká sněmovna, 5. období, 2006 - 2010
Vysvětlení legislativního procesu
Návrh zákona rozeslán poslancům jako tisk 505/0 dne 13. 5. 2008.
Organizační výbor projednání návrhu zákona doporučil 15. 5. 2008 (usnesení č. 259). Určil zpravodaje: Michal Doktor a navrhl přikázat k projednání výborům: Rozpočtový výbor
Čtení proběhlo 25. 3. 2009 na 52. schůzi.
Návrh zákona přikázán k projednání výborům (usnesení č. 1132).
2. Čtení Návrh zákona prošel obecnou rozpravou 12. 6. 2009 na 59. schůzi.
Návrh zákona prošel podrobnou rozpravou 12. 6. 2009 na 59. schůzi.
Podané pozměňovací návrhy zpracovány jako tisk 505/2, který byl rozeslán 12. 6. 2009 v 13:45.
3. Čtení proběhlo 17. 6. 2009 na 59. schůzi. Návrh zákona schválen (hlasování č. 409, usnesení č. 1300).
Text návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou.
Zákon doručen Senátu 26. 6. 2009.
Zákon Senátem schválen 22. 7. 2009.
Zákon doručen prezidentovi k podepsání 4. 8. 2009.
Prezident zákon podepsal.
Rozhodnutí doručeno do Sněmovny 11. 8. 2009.
Schválený zákon odeslán k publikaci ve Sbírce zákonů 24. 8. 2009.
Zákon vyhlášen 4. 9. 2009 ve Sbírce zákonů v částce 90 pod číslem 295/2009 Sb.
Hesla Přehledu legislativní činnosti: Peněžnictví a pojišťovnictví, Politika, Pracovní síla, Státní správa a justice
Deskriptory EUROVOCu: důvěrná informace, informační systém pro potřeby řízení, ministerstvo, ústřední orgány státní správy, vláda
Citace | Změna | Předpis | Od |
---|---|---|---|
2/1969 | novelizuje | Zákon České národní rady o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České socialistické republiky | 505/0 |
6/1993 | novelizuje | Zákon České národní rady o České národní bance | 505/0 |
561/2004 | novelizuje | Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) | 505/2 |
242/2008 | novelizuje | Zákon, kterým se mění zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů | 505/2 |