Příloha "A".
Seznam
lodí a plavebního zařízení n a L a b i, které postoupí Německo Československé republice podle čl. 339 mírové smlouvy.
A. Lodě a plavební zařízeni "Rakouské Severozápadní paroplavební společnosti".
1. Vlečné parníky.
Post. číslo |
Loď |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
Doktor Ruß |
1897 |
550 |
|
2 |
Habsburg |
1910 |
650 |
|
3 |
Hamburg |
1899 |
600 |
|
4 |
Hugo Marcus |
1910 |
650 |
|
5 |
Marie |
1881 |
350 |
|
6 |
Moldau |
1899 |
650 |
|
7 |
Tetschen |
1898 |
575 |
|
8 |
Wien |
1894 |
500 |
|
9 |
Wilhelmine |
1881 |
500 |
|
5025 |
2. Nákladní parníky.
Post. číslo |
Loď |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
Antonia |
1881 |
250 |
301 |
2 |
Beraun |
1914 |
350 |
445 |
3 |
Donau |
1910 |
450 |
411 |
4 |
Eger |
1914 |
350 |
472 |
5 |
Helene |
1882 |
250 |
287 |
6 |
Henriette |
1882 |
220 |
285 |
7 |
Iser |
1914 |
350 |
469 |
8 |
Laube |
1883 |
250 |
251 |
9 |
Magda |
1888 |
230 |
486 |
10 |
Paula |
1882 |
220 |
390 |
11 |
Prag |
1885 |
350 |
302 |
3270 |
4099 |
3. Přístavní parníky.
Post. číslo |
Loď |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
Bertha |
1889 |
135 |
|
2 |
Hella |
1882 |
70 |
|
3 |
Lisbeth |
1908 |
250 |
|
4 |
Martha |
1911 |
130 |
|
5 |
Meta |
1885 |
70 |
|
6 |
Nordwest |
1899 |
220 |
|
7 |
Nixe |
1890 |
45 |
|
8 |
Reichenberg |
1909 |
185 |
|
9 |
Stephanie |
1890 |
150 |
|
10 |
Wanda |
1908 |
250 |
|
11 |
Wilma |
1885 |
70 |
|
1575 |
4. Řetězové parníky.
Post. číslo |
Loď |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
O. N. W. D. I |
1872 |
120 |
|
2 |
" " II |
1879 |
120 |
|
3 |
" " III |
1879 |
140 |
|
4 |
" " IV |
1882 |
120 |
|
5 |
" " V |
1884 |
150 |
|
6 |
" " VI |
1886 |
140 |
|
7 |
" " VII |
1888 |
140 |
|
930 |
5. Vlečný řetěz.
1 Vlečný řetěz 62 km
6. Plovoucí přístavní zařízení.
Post. číslo |
Předmět |
Rok stavby |
Únosnost |
1 |
C Parní zdvihadlo |
1882/1891 |
2.500 |
2 |
B " |
1894 |
2.500 |
3 |
E Dílenská loď |
1880/1897 |
|
4 |
J Parní zdvihadlo |
1895 |
1.500 |
5 |
M " |
1894 |
1.750 |
6 |
N " |
1894 |
1.250 |
7 |
Pramice s ručním zdvihadlem |
1903/1914 |
700 |
8 |
A Parní jeřáb |
1882 |
1.600 |
9 |
D Parní zdvihadlo |
1894 |
1.600 |
10 |
F " " |
1870/1881 |
2,000 |
11 |
L " |
1894 |
1.250 |
12 |
X " |
1872/1908 |
2,000 |
18.650 |
7. Nákladní čluny.
Post. číslo |
Číslo lodi |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
301 |
1882 |
514 |
|
2 |
302 |
1882 |
527 |
|
3 |
303 |
1882 |
546 |
|
4 |
304 |
1882 |
509 |
|
5 |
305 |
1882 |
521 |
|
6 |
306 |
1882 |
528 |
|
7 |
307 |
1882 |
495 |
|
8 |
308 |
1882 |
512 |
|
9 |
309 |
1882 |
507 |
|
10 |
310 |
1882 |
527 |
|
11 |
311 |
1882 |
465 |
|
12 |
312 |
1882 |
491 |
|
13 |
313 |
1882 |
530 |
|
14 |
314 |
1882 |
478 |
|
15 |
315 |
1882 |
494 |
|
16 |
316 |
1882 |
502 |
|
17 |
317 |
1882 |
466 |
|
18 |
318 |
1906 |
1078 |
|
19 |
319 |
1882 |
500 |
|
20 |
320 |
1882 |
472 |
|
21 |
321 |
1882 |
253 |
|
22 |
322 |
1882 |
263 |
|
23 |
323 |
1898 |
952 |
|
24 |
324 |
1882 |
273 |
|
25 |
325 |
1882 |
246 |
|
26 |
326 |
1881 |
265 |
|
27 |
327 |
1882 |
254 |
|
28 |
329 |
1882 |
275 |
|
29 |
330 |
1886 |
646 |
|
30 |
331 |
1881 |
439 |
|
31 |
332 |
1881 |
439 |
|
32 |
333 |
1881 |
504 |
|
33 |
334 |
1882 |
490 |
|
34 |
335 |
1906 |
1096 |
|
35 |
336 |
1899 |
1086 |
|
36 |
338 |
1887 |
645 |
|
37 |
339 |
1902 |
924 |
|
38 |
340 |
1906 |
1056 |
|
39 |
341 |
1898 |
966 |
|
40 |
342 |
1896 |
543 |
|
41 |
343 |
1887 |
645 |
|
42 |
344 |
1889 |
418 |
|
43 |
345 |
1898 |
1013 |
|
44 |
346 |
1906 |
1057 |
|
45 |
347 |
1906 |
1057 |
|
46 |
349 |
1898 |
1000 |
|
47 |
350 |
1898 |
901 |
|
48 |
351 |
1899 |
591 |
|
49 |
352 |
1898 |
903 |
|
50 |
353 |
1894 |
707 |
|
51 |
354 |
1898 |
944 |
|
52 |
355 |
1902 |
1087 |
|
53 |
356 |
1880 |
492 |
|
54 |
357 |
1880 |
480 |
|
55 |
358 |
1880 |
499 |
|
56 |
359 |
1880 |
522 |
|
57 |
360 |
1880 |
495 |
|
58 |
361 |
1880 |
384 |
|
59 |
362 |
1881 |
515 |
|
60 |
365 |
1900 |
616 |
|
61 |
367 |
1898 |
889 |
|
62 |
368 |
1898 |
953 |
|
63 |
369 |
1895 |
512 |
|
64 |
371 |
1890 |
682 |
|
65 |
372 |
1890 |
674 |
|
66 |
374 |
1902 |
622 |
|
67 |
375 |
1898 |
939 |
|
68 |
376 |
1899 |
1075 |
|
69 |
377 |
1900 |
1013 |
|
70 |
378 |
1900 |
981 |
|
71 |
381 |
1900 |
936 |
|
72 |
382 |
1897 |
592 |
|
73 |
384 |
1894 |
791 |
|
74 |
386 |
1903 |
651 |
|
75 |
387 |
1901 |
1087 |
|
76 |
389 |
1900 |
1113 |
|
77 |
390 |
1903 |
1196 |
|
78 |
393 |
1906 |
919 |
|
79 |
394 |
1896 |
559 |
|
80 |
396 |
1902 |
909 |
|
81 |
398 |
1895 |
786 |
|
82 |
399 |
1899 |
865 |
|
83 |
401 |
1881 |
500 |
|
84 |
402 |
1881 |
500 |
|
85 |
403 |
1881 |
499 |
|
86 |
404 |
1881 |
476 |
|
87 |
405 |
1896 |
780 |
|
88 |
406 |
1881 |
508 |
|
89 |
407 |
1898 |
582 |
|
90 |
410 |
1899 |
599 |
|
91 |
411 |
1885 |
726 |
|
92 |
412 |
1885 |
418 |
|
93 |
413 |
1885 |
406 |
|
94 |
415 |
1885 |
427 |
|
95 |
417 |
1885 |
338 |
|
96 |
418 |
1885 |
328 |
|
97 |
421 |
1887 |
642 |
|
98 |
422 |
1887 |
659 |
|
99 |
423 |
1888 |
661 |
|
100 |
424 |
1902 |
996 |
|
101 |
425 |
1893 |
820 |
|
102 |
426 |
1895 |
837 |
|
103 |
427 |
1903 |
646 |
|
104 |
428 |
1901 |
597 |
|
105 |
430 |
1890 |
523 |
|
106 |
431 |
1901 |
6.49 |
|
107 |
432 |
1907 |
1079 |
|
108 |
433 |
1907 |
1074 |
|
109 |
434 |
1907 |
1092 |
|
110 |
435 |
1907 |
1070 |
|
111 |
436 |
1908 |
1047 |
|
112 |
437 |
1908 |
1060 |
|
113 |
438 |
1908 |
1071 |
|
114 |
439 |
1908 |
1053 |
|
78.010 |
||||
8. Skladní lodě. |
||||
1 |
III |
503 |
||
2 |
VII |
504 |
||
3 |
VIII |
980 |
||
4 |
X |
521 |
||
5 |
XI |
80 |
||
6 |
Leitmeritz |
920 |
||
7 |
XIV |
|
60 |
|
3568 |
||||
9. Pramice. |
||||
1 |
101 |
1902 |
65 |
|
2 |
102 |
1902 |
64 |
|
3 |
103 |
1901 |
58 |
|
4 |
104 |
1901 |
61 |
|
5 |
105 |
1901 |
65 |
|
6 |
106 |
1903 |
66 |
|
7 |
107 |
1902 |
63 |
|
8 |
108 |
1901 |
63 |
|
9 |
109 |
1901 |
64 |
|
10 |
110 |
1903 |
66 |
|
11 |
111 |
1901 |
60 |
|
12 |
112 |
1901 |
63 |
|
13 |
113 |
1901 |
63 |
|
14 |
114 |
1902 |
63 |
|
15 |
115 |
1902 |
64 |
|
16 |
116 |
1902 |
65 |
|
17 |
118 |
1903 |
64 |
|
18 |
119 |
1903 |
67 |
|
19 |
120 |
1903 |
66 |
|
20 |
121 |
1884 |
61 |
|
21 |
122 |
188 |
58 |
|
22 |
123 |
1884 |
59 |
|
23 |
124 |
1884 |
68 |
|
24 |
168 |
1885 |
158 |
|
25 |
169 |
1885 |
163 |
|
26 |
170 |
1885 |
158 |
|
27 |
171 |
1886 |
161 |
|
28 |
172 |
1886 |
162 |
|
29 |
173 |
1886 |
163 |
|
30 |
174 |
1886 |
161 |
|
31 |
184 |
1883 |
63 |
|
32 |
185 |
1884 |
64 |
|
33 |
189 |
1908 |
71 |
|
34 |
190 |
1908 |
72 |
|
35 |
191 |
1308 |
36 |
|
36 |
192 |
1908 |
36 |
|
37 |
193 |
1908 |
35 |
|
38 |
194 |
1908 |
36 |
|
39 |
195 |
1908 |
36 |
|
40 |
196 |
1908 |
86 |
|
41 |
197 |
1908 |
87 |
|
42 |
198 |
1908 |
86 |
|
43 |
199 |
1908 |
86 |
|
44 |
200 |
1908 |
85 |
|
45 |
201 |
1908 |
211 |
|
46 |
202 |
1908 |
209 |
|
47 |
203 |
1908 |
208 |
|
48 |
204 |
1908 |
209 |
|
49 |
205 |
1908 |
211 |
|
4509 |
||||
10. Pontony. |
||||
1 |
2 |
15 |
||
2 |
3 |
15 |
||
3 |
4 |
20 |
||
4 |
5 |
30 |
||
5 |
6 |
1908 |
40 |
|
6 |
7 |
1908 |
20 |
|
7 |
8 |
1908 |
20 |
|
8 |
9 |
1908 |
20 |
|
9 |
10 |
1913 |
25 |
|
205 |
11. Přístavní stavby.
1. Karlín u Prahy, budova čp. 192 na stav. parcele č. 82 (Královská tř. 67 a Pobřežní ulice 38).
2. Mělník, budova čp. 22 na stav. parcele č. 611.
3. Děčín, budova čp. 133 na parc. kat. č. 35.
Děčín, budova čp. 134 na part, kat. č. 36.
4. Děčín, Fiedlerhaus, budova čp. 137 na parc. kat. č. 37.
5. Ústí n. L., skladiště I. čp. 1661 na kat. parc. č. 472.
6. Ústí n. L., skladiště II. a správní budova čp. 1706 na kat. parc. č. 1958, 1959.
7. Děčín, kůlny k opravě lodí pod č. 3 a 4,
8. Děčín, kůlny pro nářadí resp. 11 a 12.
9. Karlín u Prahy, pozemek parc. kat, č. 82.
10. Mělník, pozemek kat. parc. č. 233.
11. Děčín, pozemek stav. parc. č. 35, 36, 37.
12. Děčín, pozemky kat. parc. č. 34, 29, 30, 31, 32, 33, 110, 112, 1343/1, 26, 27, 38, 45, 47, 521, 54, 56, 58, 63, 68, 72, 73, 74, 79, 80, 81, 85, 86, 87, 88, 89, 96, 97, 98; 42.
13. Děčín, pobřežní zeď na parc. č. kat. 26.
14. Ústí n. L., pozemek parc. kat. č. 1661.
15. Ústí n. L., pozemek parc. kat. č. 1958 a 1959.
16. Ústí n. L., soukromá vlečka.
17. 2 ruční jeřáby v Děčíně.
B. Lodě "Nové Německo-České paropl. spol.".
1. Parníky vlečné.
Lodě |
K. s. |
Rok stavby |
Mecklenburg |
970 |
1907 |
Brandenburg |
970 |
1907 |
Hessen |
850 |
1909 |
Anhalt |
700 |
1908 |
Sachsen |
650 |
1908 |
Úhrnem. |
4140 |
2. Nákladní čluny.
Číslo |
Rok stavby |
|
1 |
633 t |
1907 |
3 |
648 " |
1908 |
5 |
654 " |
1908 |
7 |
653 " |
1908 |
9 |
659 " |
1908 |
11 |
681 " |
1908 |
13 |
651 " |
1908 |
15 |
658 " |
1908 |
17 |
648 " |
1908 |
19 |
645 " |
1908 |
21 |
708 " |
1904 |
23 |
662 " |
1909 |
25 |
660 " |
1909 |
27 |
670 " |
1909 |
29 |
667 " |
1909 |
31 |
800 " |
1908 |
32 |
822 " |
1908 |
35 |
828 " |
1908 |
37 |
832 " |
1908 |
40 |
807 " |
1908 |
41 |
801 " |
1908 |
42 |
809 " |
1908 |
43 |
804 " |
1908 |
61 |
652 " |
1905 |
62 |
649 " |
1901 |
63 |
557 " |
1899 |
26 |
Úhrnem |
18.258 t |
C. Lodě Německo-Rakouské paropl. společnosti.
Lodě |
Velikost |
Rok stavby |
1. Válečné parníky. |
||
Hannover |
1000 k. s. |
1907 |
XV |
500 " " |
1905 |
XVII |
650 " " |
1911 |
2150 k. s. |
||
2. Přístavní parníky. |
||
Dresden |
320 k. s. |
1906 |
3. Nákladní čluny.
Číslo |
||
4 |
728 t |
1913 |
12 |
623 " |
1904 |
25 |
970 " |
1901 |
26 |
1034 " |
1902 |
28 |
628 " |
1901 |
29 |
909 " |
1903 |
40 |
1013 " |
1903 |
42 |
886 " |
1904 |
8 |
Úhrnem |
6791 t |
D. Lodě soukromých loďařů.
1. Vlečný parník.
Post. číslo |
Katastr. č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Nosnost v tunách |
k. s. |
3 |
Albrecht Gust. & Joh. |
Dessau 408 (Sachsen) |
900 |
2. Nákladní čluny.
Post. číslo |
Katastr. č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Rok stavby |
Nosnost v tunách |
1. |
1913 |
J. G. Dümling |
Scharnhorst Mg. 1912 |
1905 |
924 |
2. |
1448 |
Oskar Wanckel |
Hamburg 7711 |
1906 |
936 |
1. |
727 |
Neumane Gottlieb |
Aussig 1567 |
1906 |
850 |
2. |
1272 |
Büchlein Georg |
Dessau 512 |
1905 |
847 |
3. |
1265 |
Beyer Alfred & Co. (H. Schräger) |
Magdeburg 2172 |
1908 |
835 |
1. |
1293 |
Enger Friedr. |
Magdeb. 7135 |
1908 |
851 |
2. |
1412 |
Fr. Schmeil, vorm. Schmeil & Kirsten |
Magdeb. 1974 |
1913 |
684 |
3. |
1402 |
Schmeil Friedrich |
Magdeb. 2092 |
1908 |
915 |
4. |
1451 |
Wanckel Oskar |
Magdeb. 1877 |
1909 |
785 |
5. |
1878 |
Steenbock Gust. |
Hbg. 7876 |
1912 |
657 |
6. |
1338 |
Martens Andree |
Magdeb. 1219 |
1909 |
646 |
7. |
1230 |
Zimmermann |
Hertha |
1910 |
619 |
8. |
1345 |
Pflöger & Hentig |
Lüb. 663 |
1907 |
891 |
9. |
1352 |
Pflöger & Hentig |
Hambg. 332 |
1905 |
581 |
10. |
1366 |
Rothenbücher, Maas & Ludicke |
Hambg. 5566 |
1911 |
613 |
11. |
2153 |
Hillebrandt G. F. |
Stettin 2620 |
1907 |
588 |
12. |
1953 |
Siepmann Heinr. |
Magdeb. 2172 |
1908 |
835 |
13. |
1259 |
Beyer Alfred & Co. |
Hambg. 1154 |
1914 |
609 |
14. |
52 |
Becker Paul |
Hambg. 6414 |
1903 |
652 |
15. |
1874 |
Blumenfeld |
Hambg. 7770 |
1906 |
727 |
16. |
1875 |
Blumenfeld |
Hambg. 7824 |
1906 |
728 |
17. |
476 |
Kissauer & Quast |
Hambg. 8105 |
1907 |
633 |
18. |
2156 N |
Lindemann Alfred |
Bresl. 2372 |
1906 |
648 |
19. |
1885 |
Steenbock Gust. |
Hambg. 8231 |
1909 |
689 |
20. |
1907 |
Teutonia |
Magdeburg |
1911 |
684 |
21. |
2144 N |
Matthies & Berndt |
Minna |
1914 |
581 |
22. |
1895 |
Engel Wilh. |
Tetschen 469 |
1906 |
926 |
23. |
I/21 |
Wahrenberg Julius |
Nr. 362 |
1903 |
786 |
1. |
542 |
Krüger Otto |
Hambg. 7827 |
1914 |
569 |
2. |
1256 |
Beyer Alfred & Co. |
" 6293/1209 |
1912 |
565 |
3. |
1373 |
Rothenbücher, Mass & Ludicke |
" 16586 |
1903 |
541 |
4. |
2170 |
Flint Ernst |
Frida, Berl. 5614 |
1909 |
556 |
5. |
II/2 |
Matthies & Berndt |
Robert |
1911 |
547 |
6. |
1389 |
Röper Adolf |
Hambg. 7846 |
1907, |
537 |
7. |
1257 |
Beyer Alfred & Co. |
" 7847 |
1906 |
551 |
1. |
1277 |
Deutsche Felsenver. Ges. |
Hamburg 5275 |
1911 |
372 |
2. |
1248 |
Alsen Portl. Cement Fabr. |
Hambg. 9684 |
1909 |
329 |
3. |
1249 |
" 10927 |
1911 |
500 |
|
4. |
1928 |
Schl. D. G. Bl. l. |
S. D. G. 222 |
1909 |
380 |
5. |
2168 N |
Witte & Co. Ernst |
Walter |
1913 |
373 |
6. |
2142 N |
Kongsback |
1911 |
412 |
|
Úhrnem.. |
26.952 t. |
Uvedené předměty arbitrem přiřknuté mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo vzájemné dohody s Německem.
Ing. Neudörfl, v. r., |
|
vrch. staveb. rada ministerstva veř. prací. |
Příloha "B".
Seznam lodí
přiřknutých Československé republice na Dunaji.
I. |
|||
Osobní parníky. |
|||
Pořadové číslo |
Jméno původního majitele |
Jméno nebo číslo lodi |
Koňských sil |
1. |
D. D. S. G. |
Aggstein |
365 |
2. |
" |
Wachau |
365 |
3. |
" |
Wien |
710 |
Úhrnem |
1.440 |
||
II. |
|||
Vlečné parníky. |
|||
1. |
S. D. Wien |
850 |
|
2. |
" |
München |
600 |
3. |
" |
Bayern |
500 |
4. |
" |
Irene |
350 |
5. |
" |
Wittelsbach |
500 |
6. |
M. F. T. R. |
Magyarország |
1.200 |
7. |
Atlantika |
Bajtars |
450 |
Úhrnem |
4.450 |
III.
Čluny.
Číslo |
Pořadové číslo arbitrova rozh. |
Jméno původního majitele |
Jméno nebo číslo člunu |
Nosnost |
1. |
1. |
S. D. G. |
8 |
603 |
2. |
2. |
" |
23 |
720 |
3. |
3. |
" |
24 |
720 |
4. |
4. |
" |
25 |
720 |
5. |
5. |
" |
29 |
720 |
6. |
6. |
" |
31 |
720 |
7. |
7. |
" |
34 |
720 |
8. |
8. |
" |
40 |
650 |
9. |
9. |
" |
42 |
650 |
10. |
10. |
" |
43 |
650 |
11. |
11. |
" |
54 |
670 |
12. |
12. |
" |
82 |
677 |
13. |
13. |
" |
67 |
677 |
14. |
14. |
" |
69 |
700 |
15. |
15. |
" |
71 |
703 |
16. |
16. |
" |
72 |
703 |
17. |
17. |
" |
74 |
675 |
18. |
18. |
" |
78 |
675 |
19. |
19. |
" |
79 |
675 |
20. |
20. |
" |
89 |
727 |
21. |
21. |
" |
91 |
727 |
22. |
22. |
" |
92 |
718 |
23. |
23. |
" |
93 |
718 |
24. |
24. |
" |
94 |
718 |
25. |
25. |
" |
96 |
718 |
26. |
26. |
" |
97 |
718 |
27. |
27. |
" |
106 |
727 |
28. |
28. |
" |
109 |
727 |
29. |
29. |
" |
110 |
727 |
30. |
30. |
" |
114 |
727 |
31. |
31. |
" |
116 |
750 |
32. |
32. |
" |
119 |
750 |
33. |
33. |
" |
10 |
727 |
34. |
34. |
" |
19 |
727 |
35. |
35. |
" |
128 |
727 |
36. |
36. |
" |
129 |
727 |
37. |
37. |
" |
132 |
727 |
38. |
38. |
" |
133 |
727 |
39. |
39. |
" |
134 |
727 |
40. |
40. |
" |
135 |
727 (bude vyměněn jiným) |
41. |
41. |
" |
137 |
735 |
42. |
42. |
" |
141 |
735 |
43. |
43. |
" |
6797 |
661 |
44. |
44. |
" |
6799 |
661 |
45. |
45. |
" |
67125 |
661 |
46. |
46. |
" |
67131 |
661 |
47. |
47. |
" |
67132 |
661 |
48. |
48. |
" |
67137 |
661 |
49. |
49. |
" |
67133 |
661 |
50. |
50. |
" |
67112 |
661 |
51. |
51. |
" |
67119 |
661 |
52. |
52. |
" |
67111 |
661 |
53. |
53. |
" |
3201 |
325 |
54. |
54. |
" |
3208 |
325 |
55 |
55. |
" |
3211 |
325 |
56. |
56. |
" |
3215 |
325 |
57. |
57. |
" |
3219 |
325 |
58. |
58. |
" |
3222 |
325 |
59. |
59. |
" |
6515 |
655 |
60. |
60. |
" |
7003 |
479 |
61. |
61. |
" |
7007 |
474 |
62. |
62. |
" |
7008 |
487 |
63. |
63. |
" |
7401 |
528 |
64. |
64. |
" |
5004 |
491 |
65. |
65. |
" |
5007 |
505 |
66. |
66. |
" |
65121 |
651 |
67. |
67. |
" |
217 |
352 |
68. |
68. |
" |
A-11 |
455 |
69. |
69. |
" |
117 |
456 |
70. |
70. |
" |
119 |
496 |
71 |
71. |
" |
218 |
353 |
72. |
72. |
" |
310 |
360 |
73. |
73. |
" |
5022 |
522 |
74. |
74. |
" |
5808 |
573 |
75. |
75. |
" |
5809 |
573 |
76 |
76. |
" |
6768 |
661 |
77. |
77. |
" |
6792 |
661 |
78. |
78. |
" |
6794 |
661 |
79. |
79. |
" |
67116 |
661 |
80. |
80. |
" |
67225 |
661 |
Úhrnem |
50.041 |
|||
81. |
81. |
D.D.S.G. |
65238 |
651 |
Úhrnem |
50.692 |
|||
82. |
1. |
M.F.T.R. |
364 |
426 |
83. |
2. |
" |
353 |
445 |
84. |
3. |
" |
210 |
220 |
85. |
4. |
" |
606 |
650 |
86. |
5. |
" |
626 |
667 |
87. |
6. |
" |
660 |
667 |
88. |
7. |
" |
673 |
667 |
89. |
8. |
" |
690 |
6675 |
90. |
9. |
" |
703 |
6675 |
91. |
10. |
" |
601 |
700 |
92. |
11. |
" |
101 |
127 |
93. |
12. |
" |
306 |
300 |
94. |
13. |
" |
313 |
300 |
95. |
14. |
" |
410 |
500 |
96. |
15. |
" |
415 |
500 |
97. |
16. |
" |
430 |
500 |
98. |
17. |
" |
431 |
500 |
99 |
18. |
" |
445 |
4669 |
100. |
19 |
" |
710 |
714 |
101. |
20. |
" |
756 |
667.5 |
Úhrnem |
10.352.4 |
61.044.4 |
||
102. |
21. |
Wolfinger u. Reich |
Szofia |
1.005 |
103. |
22. |
" |
Marczi |
762 |
Úhrnem |
1.767 |
1.767 |
||
104. |
23 |
M. B. R. |
Budda |
727 |
105. |
24. |
M.F.T.R. |
447 |
487 |
106. |
25. |
" |
405 |
487 |
107. |
26. |
" |
320 |
300 |
108. |
27. |
" |
443 |
466 |
109. |
28. |
" |
429 |
500 |
Úhrnem |
2.967 |
2.967 |
||
110. |
1. |
B.L.B.L. |
143 |
734 |
111. |
2. |
B. L. |
144 |
734 |
112. |
3. |
B. L. |
145 |
734 |
113. |
4. |
B. L. |
146 |
734 |
114. |
5. |
B. L. |
125 |
693 |
115. |
6. |
B. L. |
151 |
727 |
116. |
7. |
B. L. |
152 |
737 |
Úhrnem |
5.083 |
5.083 |
||
116 nákladních člunů |
70.861.4 t |
Uvedené předměty mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo podle dohody se zúčastněnými státy.
Ing. Nendörfl, v. r., |
|
vrch. stav. rada ministerstva veř. prací. |