Příloha I.-32.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) ze strany jedné a akciovou společností místní dráhy Nový Dvůr-Bezdružice (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Nový Dvůr-Bezdružice státem.

Článek I.

Společnost postupuje států dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční tratí společnosti z Nového Dvora do Bezdružic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 21. září 1896, č. 193 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské Mamky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě Kč 2,080.800.-, t. j. slovy dva miliony osmdesát tisíc osm set Kč. Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společností v jmenovité hod notě 148,600 Kč, t. j. slovy jedno sta čtyřicet osm tisíc šest set Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 20. září 1986, kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na další placená úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacená kapitálu; na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštního úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do konce roku 1924.

Článek III.

Tato nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihu atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společností náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odparovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídla české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude Právní platností ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 29. listopadu 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Nový Dvůr-Bezdružice:

Stříbrný v. r.

Lokalbahn Neuhof-Weseritz:

Ministr financí:

Albert Trüber v. r., Vanzl v. r.,

Ing. Bečka v. r.

Alois Mühlfrug v. r., Dr. Vojáček v. r.


Příloha I.-33.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Opočno-Dobruška (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé a nabytí místní dráhy Opočno-Dobruška státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční tratí společnosti z Opočna do Dobrušky, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 5. prosince 1907, č. 270 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnost, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnost se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schýlením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární; zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 502,100 Kč, t, slovy pět set dva tisíce sta Kč.

Vešker, kmenové akcie potupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkráceni nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 18. listopadu 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Opočno-Dobruška:

Stříbrný v. r.

Jan Burian v. r.

Ministr financí:

Josef Hendrych v. r.

Ing. Bečka v. r.

 

 

Příloha I.-34.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Ostrov-Jáchymov (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráby Ostrov-Jáchymov státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) aneb není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Ostrava do Jáchymova s vlečkou k tamnější tabákové továrně, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 5. září 1895, č. 155 ř. z., s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy a pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 644.800,- Kč, t. j. stavy šest set čtyřicet čtyři tisíce osm set Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie vydané společnosti společnost spatří a odevzdá státu do 15. ledna 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platností a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společností provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy teta úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se navazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společností náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznítily, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Pato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 10. prosince 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Ostrov-Jáchymov:

Stříbrný v. r.

Lokalbahn Schlackenwerth-Joachimsthal:

Ministr financí:

F. J. Hirschberg v. r.,

Ing. Bečka v. r.

Josef Michler v. r.


 

Příloha I.-35.

Úmluva

sjednaná meze republikou Československou, zastoupenu ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Rakovník-Bečov-Bochov (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé a nabytí místní dráhy Rokovník-Bečov-Bochov státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společností z Rakovníka do Bečova s odbočkou z Protivic (Žlutíc) do Bochova, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 31. května 1895, č. 87 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu, zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 7,108,400,- Kč, t. j. slovy sedm milionů sto osm tisíc čtyři sta Kč. Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společností v jmenovité hodnotě 260.600,- Kč, t. j. slovy dvě stě šedesát tisíc šest set Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 30. května 1985, kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do konce roku 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůčí nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile ta o úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společností provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vložena vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společností náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato omluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 17. prosince 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Rakovník-Bečov-Bochov:

Stříbrný v. r.

Lokalbahn Rakonitz-Petschau-Buchau:

Ministr financí:

Dr. Emanuel Milner v. r.,

Ing. Bečka v. r.

Dr. František Rössler v. r.


 

Příloha I.-36.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československem, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Rakovník-Mladotice (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Rakovník-Mladotice státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať noto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Rakovníka do Mladotic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 23. ledna 1897, č. 47 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 2,734,800,- Kč, t. j. slovy dva miliony sedm set třicet čtyři tisíce osm set Kč.

Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě 196.000 Kč, t. j. slovy sto devadesát šest tisíc Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněnu na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 22. ledna 1987, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a bezplatně státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společností provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Drnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že proved sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odparovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnosti obdrží její opis.

V Praze, dne 22. listopadu 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Rakovník-Mladotice:

Stříbrný v. r.

Fr. Sluch v. r.,

Ministr financí:

Karel Novák v. r.,

Ing. Bečka v. r.

Dr. Vejdovský v. r.


 

Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP