16A |
2 |
3 |
Telefon |
1,129.159 |
41 |
1,000.000 |
- |
1,082.811 |
03 |
82.811 |
03 |
15.460 |
84 |
|
4 |
Ostatní příjmy: |
|||||||||||||
řádné |
124.368 |
44 |
134.000 |
- |
125.759 |
19 |
8.240 |
81 |
125.540 |
41 |
||||
mimořádné |
284.909 |
56 |
419.600 |
- |
355.251 |
63 |
64.348 |
37 |
107.731 |
19 |
||||
§ 4. (dohromady) |
409.278 |
- |
553.600 |
- |
481.010 |
82 |
72-589 |
18 |
233.271 |
60 |
||||
Titul 2. (úhrn) |
9,590.999 |
93 |
12,953.600 |
- |
9,615.570 |
76 |
3,338.029 |
24 |
2 52.963 |
23 |
||||
Kapitola 16 A (úhrn) |
9,590.999 |
93 1 |
12,953.600 |
- |
9,615.570 |
76 |
3,338.029 |
24 |
252.963 |
23 |
||||
Kapitola 16. a 16 A (úhrn) |
897,400.650 |
67 1 |
1.162,053.650 |
- |
908,242.154 |
49 |
253,811.495 |
51 |
19,950.675 |
Ol |
||||
17 |
Ministerstvo železnic |
|||||||||||||
1 |
Ministerstvo železnic: |
|||||||||||||
řádné. |
470.090 |
16 |
290.900 |
- |
475.980 |
54 |
185.080 |
54 |
Větší výtěžek z úředních publikací ministerstva železnic následkem obsáhlejší inserce a získaní většího počtu odběratelů, dále zvýšení nájemného z nově pronajatých místností, konečně vyšší výtěžek z prodeje "Ročenky státních a soukromých drah" a tiskopisů. Výsledek ubyl zmenšen tím, že nedošlo k vydání nových tarifů a odpadl zisk z jích prodeje. |
5.890 |
38 |
|||
2 |
Státní podíly na společenské dopravě a na výtěžku soukromých drah: |
|||||||||||||
mimořádné |
8,041.177 |
44 |
500.000 |
- |
8,041.177 |
44 |
7,641.177 |
44 |
Místními drahami bylo na válečných přirážkách k dovoznému (zákon ze dne 29. ledna 1920, čís. 57 Sb. z. a n.) více odvedeno než se předpokládalo. |
- |
- |
|||
3 |
Garantované dráhy: |
|||||||||||||
mimořádné |
561.833 |
17 |
- |
- |
561.833 |
17 |
561.833 |
17 |
Mostní dráha Vsetín-Velké Karlovice splatila zálohu na provozní schodek. |
- |
- |
|||
4 |
Provoz státních drah (podnik): |
|||||||||||||
řádné |
4.101,054.007 |
94 |
4.928,263.870 |
- |
4.103,758.755 |
60 |
824.505.114 |
40 |
Příjmy z dopravy vykazují výsledek nepříznivý 785,354.199.70 Kč. |
|||||
Hospodářská situace obchodu a průmyslu se proti roku předchozímu valně nezlepšila a nebylo proto docíleno výsledků, jaké byly očekávány. Osobní doprava sice stoupla, nedosáhla však výše preliminovaných příjmů. Doprava zavazadel poklesla v důsledku slabší návštěvy lázeňských míst. Úbytek na příjmech z dopravy, rychlozboží a zboží nákladního byl zaviněn zvláště poklesem vývozu dříví a, částečně i uhlí. |
5,819.012 |
27 |
||||||||||||
Ostatní příjmy, rovněž výsledek nepříznivý 39,150.914.70 Kč. |
||||||||||||||
V důsledku vládních opatření, čeliti nezaměstnanosti, byly práce v částce as 50,000.000 Kč zadány soukromém průmyslu a tím zmenšeny preliminované náhrady za výkony vlastních dílen. Náhrady za. obstarávání provozu na místních drahách, nedosáhly preliminované výše, ježto náklad vzešlý z provádění zákona čís. 394 Sb. z. a n. z roku 1922 byl zaúčtován přímo na vrub těchto drah. |
||||||||||||||
Příznivějších výsledků bylo docíleno na nájemném z vozů a z naturálních bytů a na náhradách za výkony pro cizí strany a dráhy, jakož i z prodeje tiskopisů. |
||||||||||||||
17 |
4 |
mimořádné |
114,338.255 |
38 |
22,702.890 |
- |
114,287.687 |
71 |
91,584.797 |
71 |
Z největší části mincovní zisk, vzniklý z velkého rozpětí mezi pokladní a kursovní hodnotou z účtovaných cizích valut (viz. korespondující položku výdajovou kap. 17., tit. 3., oddíl C., § 10) a výtěžek ze zrušených drážních zařízení a splátky umořovací za propůjčení materiálu pro vlečky. Příznivý výsledek snížil se o menší příjmy při prodeji vyřazených vozidel. |
2.072 |
76 |
|
Titul 4. (dohromady) |
4.215,392.263 |
32 |
4.950,966.760 |
- |
4.218,046.443 |
31 |
732,920.316 |
69 |
5,621.085 |
03 |
||||
Titul 1.-4. (úhrn) |
4.224,465.364 |
09 |
4.951,757.660 |
- |
4.227,125.434 |
46 |
724,632.225 |
54 |
5,626.975 |
41 |
||||
5 |
Provoz býv. Buštěhradské železnice a.býv. Ústecko-Teplické dráhy: |
|||||||||||||
řádné: |
||||||||||||||
pol. 1. Býv. Buštěhradská železnice. |
230,025.624 |
61 |
- |
- |
230,025.624 |
61 |
230,020.624 |
61 |
Na výsledek provozních příjmů obou sestátněných drah působily iednak všeobecné hospodářské poměry, jednak změnily přivoděné sloučením provozu těchto drah s provozem ostatních státních drah (viz též kap. 17., státní výdaje, tit. 4.) |
- |
- |
|||
pol. 2. Býv. Ústecko-Teplická dráha. |
137,428.147 |
70 |
- |
- |
137,428.147 |
70 |
137,428.147 |
70 |
- |
- |
||||
Titul 5. (úhrn) |
367,453.772 |
31 1 |
- |
- |
367,453.772 |
31 |
367,453.772 |
31 |
- |
- |
||||
Kapitola 17. (úhrn) |
4.591,919.136 |
40 |
4.951,757.660 |
- |
4.594,579.206 |
77 |
357,178.453 |
23 |
5,626.975 |
41 |
||||
18 |
Ministerstvo zemědělství |
|||||||||||||
Ústřední správa: |
||||||||||||||
řádné |
32.438 |
49 |
- |
- |
26.244 |
86 |
26.244 |
86 |
Náhrady všeho druhu za úřední výkony. |
23.480 |
69 |
|||
mimořádné |
78.572 |
- |
- |
- |
77.124 |
60 |
77.124 |
60 |
Výtěžek za prodaný úřední automobil. |
164 |
60 |
|||
Titul 1. (dohromady) |
111.010 |
49 |
- |
- |
103.869 |
46 |
103.369 |
46 |
23.645 |
29 |
||||
2 |
Zemědělské vyučování a výzkumnictví: |
|||||||||||||
1 |
Zemědělské vyučování: |
|||||||||||||
řádné |
4,256.622 |
67 |
5,573.630 |
- |
4,219.833 |
70 |
1,353.796 |
30 |
Všeobecný pokles cen zemědělských výrobků, menší úroda na školních hospodářstvích a omezený provaz školních lihovarů v Košicích a Sabinově, přivodil úbytek na očekávaných příjmech. Příznivějšího výsledku docíleno z prodeje školních učebnic a publikací. |
158.628 |
66 |
|||
18 |
2 |
1 |
mimořádné |
6.291 |
67 |
- |
- |
4.660 |
40 |
4.660 |
40 |
Náhrady všeho druhu |
3.117 |
62 |
§ 1. (dohromady) |
4,262.914 |
34 |
5,573.630 |
- |
4,224.494 |
10 |
1,349.135 |
90 |
161.746 |
28 |
||||
2 |
Výzkumnictví: |
|||||||||||||
řádné. |
1,302.800 |
36 |
1,067.100 |
1,260.435 |
38 |
193.335 |
38 |
Zvýšená činnost některých výzkum raných ústavů přivodila větší příjmy na poplatcích za chemické rozbory. Také výsledek sklizně z pokusných polí byl příznivější. Naproti tomu nevykazují hospodářských výsledků výzkumné statky a stanice, zejména hydrologickomeliorční, jež z části nebyly vůbec, z části byly pozdě zřízeny. |
29.443 |
60 |
||||
mimořádné. |
6.159 |
50 |
- |
- |
3.216 |
- |
3.216 |
- |
Náhrady všeho druhu. |
- |
- |
|||
§ 2. (dohromady) |
1,308.959 |
86 |
1,067.100 |
- |
1,263.651 |
38 |
196.551 |
38 |
- |
29.443 |
60 |
|||
Titul 2. (úhrn) |
5,571.874 |
20 |
6,640.730 |
- |
5,488.145 |
48 |
1,152.584 |
52 |
191.189 |
88 |
||||
3 |
Zemědělství: |
|||||||||||||
řádné |
1,459.675 |
91 |
1,718.138 |
- |
1,633.058 |
33 |
85.079 |
67 |
Na poplatcích za zprostředkování práce zemědělskému dělnictvu bylo méně přijato. |
1,420.485 |
19 |
|||
mimořádné. |
32.357 |
25 |
2,031.995 |
- |
32.631 |
77 |
1,999.363 |
23 |
V roce 1923 nedošlo k provedení župního zřízení a nebyla proto uskutečněna nová, úprava lesní inspekční služby, z níž měly plynouti poplatky od majitelů lesů. |
28.296 |
49 |
|||
Titul 3. (dohromady) |
1, 492.03:3 |
16 |
3,750.133 |
- |
1.,665.690 |
10 |
2,084.442 |
90 |
1,448.781 |
68 |
||||
4 |
Chov koní: |
|||||||||||||
řádné |
4,763.979 |
08 |
6,137.580 |
- |
4,715.707 |
89 |
1,421.872 |
11 |
Všeobecný pokles cen koní přivodil snížení připouštěcích poplatků. Úbytek tetin byl částečně vyvážen větším výtěžkem z vlastních hospodářství, jakož i z prodeje vyřazených koní. |
123.284 |
59 |
|||
mimořádné |
5.645 |
78 |
- |
- |
6.295 |
70 |
6.290 |
70 |
Náhrady všeho druhu. |
863 |
40 |
|||
Titul 4. (dohromady) |
4,769.624 |
86 |
6,137.580 |
- |
4,722.003 |
59 |
1,415.576 |
41 |
124.147 |
99 |
||||
5 |
Zvěrolékařství: |
|||||||||||||
řádné. |
5,366.931 |
11 |
3,874.850 |
- |
5,635.728 |
82 |
1,760.878 |
82 |
V důsledku čilejšího obchodu větší výnos na taxách za prohlídky dobytka a větší výtěžky na pokutách za přestoupení zákona o nákazách zvířecích. Naproti tomu způsobila menší poptávka po očkovacích látkách a pokles cen sér menší příjem ústavu diagnostickoserotherapeutického. |
359.805 |
67 |
|||
mimořádné |
42.740 |
43 |
- |
- |
135.209 |
86 |
135.209 |
86 |
Náhrady všeho druhu. |
112.969 |
09 |
|||
Titul 5. (dohromady) |
5,409.671 |
54 |
3,874.850 |
- |
5,770.938 |
68 |
1,896.088 |
68 |
472.774 |
76 |
||||
18 |
6 |
Provoz státních závodů, ústavů a pod.: |
||||||||||||
Lesy a statky: |
||||||||||||||
řádné |
353,648.407 |
60 |
566,811.260 |
- |
364,917.400 |
22 |
201,893.859 |
78 |
Hlavní důvod nepříznivého výsledku příjmů jest ten, že byla převzata do, státní správy v tomto roce jen umenší část statků, jež měly připadnouti v důsledku provádění pozemkové reformy do vlastnictví státu. |
129,435.841 |
93 |
|||
Stagnace na trhu dřevnickém zavinila, že bylo možno prodati jen menší množství dřeva. a řeziva a to za ceny mnohem nižší, ne se dalo očekávati. Velká nabídka dřeva mniškou poškozeného a dřeva z vývratů působila nepříznivě na celkový odbyt. Nepříznivý výsledek jest částečně vyvážen značnou úsporou na výdajích. |
||||||||||||||
Celkový rozpočtový aktivní výsledek státních statků a lesů činil 101,133.720 Kč, docílený finanční aktivní výsledek činí 30,158.170 Kč 91 h, takže hospodářský výsledek jest nepříznivější o 70,975.549 Kč 09 h. |
||||||||||||||
mimořádné |
390.498 |
21 |
- |
- |
41.1.042 |
76 |
411.042 |
76 |
Náhrady mimořádných výdajů a různé neočekávaně příjmy. |
51.016 |
32 |
|||
Titul 6. (dohromady) |
354,038.905 |
81 |
566,811.260 |
- |
365,328.442 |
98 |
201,482.817 |
02 |
129,486.858 |
25 |
||||
Kapitola 18. (úhrn) |
371,393.120 |
06 |
587,214.553 |
- |
383,078.590 |
29 |
204,135.962 |
71 |
131,747.397 |
85 |
||||
18A |
Zvláštní příjmy Podkarpatské Rusi: |
|||||||||||||
1 |
Ústřední správa: |
|||||||||||||
řádné |
11.998 |
16 |
- |
- |
4.574 |
28 |
4.571 |
28 |
Nekompensovatelné náhrady všeho druhu. |
5.909 |
71 |
|||
mimořádné |
27.227 |
90 |
- |
- |
46.483 |
06 |
46.483 |
06 |
26.626 |
16 |
||||
Titul 1. (dohromady) |
39.226 |
06 |
- |
- |
51.057 |
34 |
51.057 |
34 |
32.535 |
87 |
||||
2 |
Zemědělské vyučování a výzkumnictví: |
|||||||||||||
řádné. |
1,303.256 |
25 |
4,406.275 |
- |
1,303.256 |
25 |
3,103.018 |
75 |
Nebylo docíleno příjmů z ústavů a, škol, jež pro nedostatek vhodných objektů anebo odborných sil nebyly v činnosti. Nepatrný byl příjem za slivovici z pálenic v Užhorodě a Mukačevě. Ve státních vinných sklepích v Berehově bylo uloženo menší množství vína. Zmenšeným příjmům odpovídají úspory ve výdajích. |
- |
- |
|||
mimořádné. |
36.390 |
24 |
- |
- |
37.119 |
24 |
37.119 |
24 |
Náhrady všeho druhu. |
729 |
- |
|||
Titul 2. (dohromady) |
1,339.646 |
49 |
4,406.275 |
- |
1,340.375 |
49 |
3,065.899 |
51 |
729 |
- |
||||
3 |
zemědělství: |
|||||||||||||
řádné |
91.209 |
40 |
362.890 |
- |
100.468 |
55 |
262.421 |
45 |
Poněvadž nebyly poskytovány zálohy na zakoupení dobytka, nebylo také splátek. Odpadly příjmy za zprostředkování prací pro nedostatek poptávky po dělnictvu a zalesňování pustých ploch bylo provedeno pro nemajetnost obcí na útraty státní. |
46.474 |
74 |
|||
mimořádné |
14.111 |
10 |
4.500 |
- |
7.321 |
30 |
2.821 |
30 |
9.576 |
33 |
||||
Titul 3. (dohromady) |
105.320 |
50 |
367.390 |
- |
107.789 |
85 |
259.600 |
15 |
56.051 |
07 |
||||
18A |
4 |
Chov koní: |
||||||||||||
řádné. |
161.474 |
12 |
138.000 |
- |
161.474 |
12 |
23.474 |
12 |
- |
|||||
mimořádné |
895 |
60 |
- |
- |
649 |
60 |
649 |
60 |
- |
|||||
Titul 4. (dohromady) |
162.369 |
72 |
138.000 |
- |
162.123 |
72 |
24.123 |
72 |
- |
- |
||||
5 |
Zvěrolékařství: |
|||||||||||||
řádné. |
302.114 |
94 |
50.000 |
- |
285.326 |
77 |
235.326 |
77 |
Následkem většího příjmu na taxách za.prohlídky a na pokutách za přestupky pro podloudné dopravování dobytka přes hranice. |
3.494 |
66 |
|||
mimořádné |
7.682 |
- |
- |
- |
8.452 |
- |
3.452 |
- |
Úhrady všeho druhu. |
5.120 |
60 |
|||
Titul 5. (dohromady) |
309.796 |
94 |
50.000 |
- |
288.7?8 |
77 |
238.778 |
77 |
8.615 |
16 |
||||
6 |
Provoz státních závodů, ústavů a pod. |
40,370.493 |
42 |
Trvající odbytová krise na trhu dřevařském zavinila značně menší příjem při zpeněžení dřeva palivového a užitkového, dřevěného uhlí a výrobcích průmyslového odvětví dřevařského. Větší část řeziva nepodařilo se prodati. V důsledku neprovedení investic zůstaly značné plochy porostů, jmenovitě bukových, nevyužity. |
38,962.477 |
99 |
||||||||
Lesy a statky: |
Poněvadž nebyly v tomto roce převzaty žádné statky do státní správy, nebylo z, nich docíleno preliminovaných příjmů. |
|||||||||||||
řádné. |
33,465.997 |
91 |
81,422.300 |
- |
41,051.806 |
58 |
Celkový rozpočtový aktivní výsledek státních lesů a statků činil 19,366.720 Kč docílený finanční výsledek byl pasivní 4,966.315 Kč 26 h, takže hospodářský výsledek jest nepříznivější o 24,333.035 Kč 26 h. |
|||||||
mimořádné |
26.800 |
- |
- |
- |
32.770 |
57 |
32.770 |
57 |
6.060 |
57 |
||||
Titul 6. (dohromady) |
33,492.797 |
91 |
81,422.300 |
- |
41,084.577 |
15 |
40,337.722 |
85 |
38,968.538 |
56 |
||||
Kapitola 18 A (úhrn) |
35,449.157 |
62 |
86,383.965 |
- |
43,034.702 |
32 |
43,349.262 |
68 |
39,066.469 |
66 |
||||
Kapitola 18. a 18 A (úhrn) |
406,842.277 |
68 |
673,598.518 |
- |
426,113.292 |
61 |
247,485.225 |
39 |
170,813.867 |
51 |
||||
19 |
Ministerstvo spravedlnosti: |
|||||||||||||
1 |
Ministerstvo spravedlnosti: |
|||||||||||||
řádné. |
94.237 |
68 |
81.300 |
- |
90.339 |
41 |
9.039 |
41 |
176 |
17 |
||||
mimořádné |
40.880 |
- |
- |
- |
35.000 |
- |
35.000 |
- |
Nepreliminovaný přájem z prodeje starého automobilu. |
- |
- |
|||
Titul 1. (dohromady) |
135.117 |
68 |
81.300 |
- |
125.339 |
41 |
44.039 |
41 |
176 |
17 |
||||
19 |
2 |
Nejvyšší soud: |
||||||||||||
řádné |
640 |
- |
500 |
- |
640 |
- |
140 |
- |
- |
- |
||||
3 |
Justiční správa v zemích: |
|||||||||||||
řádné |
4,775.532 |
25 |
3,529.250 |
- |
4,927.919 |
80 |
1,398.669 |
80 |
Ježto práce ve věznicích vhodnou organisací a vyhledáváním nových oborů pracovních nabyly většího rozsahu a následkem příznivého vymáhání náhrad nákladů trestních a náhrad za výživu vězňů. K tomu přistupují nekompensovatelné náhrady řádných výdajů z let předešlých, dále stranami zaplacený rozdíl mezi plným a sníženým jízdným zaměstnanců při komisích ve věcech civilních. |
241.232 |
14 |
|||
mimořádné. |
174.061 |
19 |
- |
- |
157.952 |
24 |
157.952 |
24 |
Nekompensovatelné náhrady mimořádných výdajů z let předešlých. |
183.094 |
60 |
|||
Titul 3. (dohromady) |
4,949.593 |
44 |
3,529.250 |
- |
5,085.872 |
04 |
1,556.622 |
04 |
424.326 |
74 |
||||
4 |
Trestnice: |
|||||||||||||
řádné |
14,238.514 |
63 |
17,678.533 |
- |
9,712.310 |
92 |
7,966.222 |
08 |
Všeobecný pokles cen hlavně surovin, nižší stav trestanců a omezení pracovního provozu měl za následek nejen snížení výdajů (viz odůvodnění řádných věcných výdajů kap. 19., tit. 4.), ale i úbytek tržby za prodané výrobky. Mimo to nekompensovatelné náhrady řádných výdajů z let předešlých nedosáhly očekávané výše. |
2,961.166 |
24 |
|||
mimořádné. |
28.531 |
20 |
- |
- |
17.515 |
98 |
17.515 |
98 |
Nekompensovatelné náhrady mimořádných výdajů z let předešlých. |
174.261 |
65 |
|||
Titul 4. (dohromady) |
14,267.045 |
83 |
17,678.533 |
- |
9,729.826 |
90 |
7,948.706 |
10 |
3,135 427 |
89 |
||||
5 |
Polepšovací a trestní ústavy pro mladistvé provinilce: |
|||||||||||||
řádné |
2,562.745 |
10 |
4,567.500 |
- |
2,641.513 |
22 |
1,925.986 |
78 |
Zlevněním výrobků i hospodářských a polních plodin. Dále tím, že z hospodářství v Mikulově nebylo docíleno předpokládaného výtěžku, poněvadž pachtované pozemky byly převzaty až po sklizni. |
414.755 |
07 |
|||
mimořádné |
3.573 |
70 |
- |
- |
2.820 |
- |
2.830 |
- |
Nekompensovatelné náhrady mimořádných výdajů z let předešlých. |
1.507 |
26 |
|||
Titul 5. (dohromady) |
2,566.318 |
80 |
4,567.500 |
- |
2,644.333 |
22 |
1,923.166 |
78 |
416.262 |
33 |
||||
Kapitola 19. (úhrn) |
21,918.715 |
75 |
25,857.083 |
- |
17,586.011 |
57 |
8,271.071 |
43 |
3,976.193 |
13 |
||||
19A |
Zvláštní příjmy Podkarpatské Rusi: |
|||||||||||||
3 |
Justiční správa: |
|||||||||||||
řádné. |
79.931 |
59 |
108.400 |
- |
76.752 |
23 |
31.647 |
77 |
1.520 |
86 |
||||
19A |
3 |
mimořádné |
39.249 |
26 |
- |
- |
21.044 |
49 |
21.044 |
49 |
Nekompensovatelné náhrady mimořádných výdajů z let předešlých. |
12.441 |
65 |
|
Titul 3. (dohromady) |
119.180 |
85 |
108.400 |
- |
97.796 |
72 |
10.603 |
28 |
13.962 |
51 |
||||
Kapitola 19 A. (úhrn) |
119.180 |
85 |
108.400 |
- |
97.796 |
72 |
10.603 |
28 |
13.962 |
51 |
||||
Kapitola 19. a 19 A. (úhrn) |
22,037.896 |
60 |
25,965.483 |
- |
17,683.808 |
29 |
8,281.674 |
71 |
3 990.155 |
64 |
||||
20 |
Ministerstvo veřejných prací: |
|||||||||||||
1 |
Ústřední správa: |
|||||||||||||
1 |
Všeobecná správa: |
|||||||||||||
řádné. |
34.903 |
- |
- |
- |
9.331 |
50 |
9.331 |
50 |
Výtěžek z prodeje opotřebovaného telefonního přeřaďovače a různé nekompensovatelné náhrady. |
11.735 |
19 |
|||
mimořádné. |
29.744 |
65 |
- |
- |
20.499 |
20 |
20.499 |
20 |
Nekompensovatelné náhrady přeplatků na drahotních přídavcích. |
129.238 |
87 |
|||
§ 1. (dohromady) |
64.647 |
65 |
- |
- |
29.830 |
70 |
29.830 |
70 |
140.974 |
06 |
||||
2 |
Státní ústav hydrologický: |
|||||||||||||
řádné. |
7.246 |
20 |
1.5.000 |
- |
9.281 |
60 |
5.718 |
40 |
Ročenky hydrologické byly jen částečně rozprodány následkem menší poptávky. |
2.815 |
40 |
|||
3 |
Hospodaření uhlím: |
|||||||||||||
řádné. |
14,267.590 |
60 |
44,100.000 |
- |
13,571.968 |
74 |
30,528.031 |
28 |
V důsledku uvolnění uhelného hospodářství zrušeny od 1. dubna 1923 vývozní uhelné premie. Dále menší výnos manipulačního příspěvku následkem poklesu těžby v době hornické stávky na podzim r. 1923 a menší výnos příspěvku na uhelnou radu. |
3,609.357 |
14 |
|||
mimořádné. |
2.957 |
- |
- |
- |
2.553 |
46 |
2.553 |
46 |
Nekompensovatelné náhrady. |
8.434 |
46 |
|||
§ 3. (dohromady) |
14,270.547 |
60 |
44,100.000 |
- |
13,574.522 |
20 |
30,525.477 |
80 |
3,617.791 |
60 |
||||
4 |
Hospodaření naftou a jejími produkty: |
|||||||||||||
řádné |
661.526 |
01 |
1,000.000 |
- |
641.221 |
17 |
358.778 |
83 |
Manipulační příspěvek na úhradu výloh hospodařeni minerálními oleji byl snížen na základě čl. V. vládního nařízení ze dne 9. listopadu 1922, čís. 322 Sb. z. a n., s 1 Kč na 50 h za 100 kg zboží. |
126.188 |
40 |
|||
mimořádné |
600 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1.780 |
- |
||||
§ 4. (dohromady) |
662.126 |
01 |
1,000.000 |
- |
641.221 |
17 |
358.778 |
83 |
127:968 |
40 |
||||
Titul 1. (úhrn) |
15,004.567 |
46 |
45,115.000 |
- |
14,254,855 |
67 |
30,860.144 |
33 |
3,889.649 |
46 |
||||