Usnesení č. 263
ústavně právního výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu
z 25. listopadu 1994
k vládnímu návrhu zákona o regulaci reklamy (tisk 1289)
Po odůvodnění zástupce Ministerstva hospodářství České republiky ing. Kruliše, zpravodajské zprávě posl. JUDr. Anny Röschové a po rozpravě
ústavně právní výbor
I. se usnesl na připomínkách k tomuto tisku:
§ 1 odst. zní:
"Obecná ustanovení
§ 1
(1) Reklamou se pro účely tohoto zákona rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo jiných výkonů či hodnot prostřednictvím komunikačních médií.
(2) Komunikačními médií se pro účely tohoto zákona rozumí televize, rozhlas, audiovizuální nosiče, periodický tisk1) a neperiodické publikace2), dopravní prostředky, plakáty a letáky, jakož i další komunikační prostředky umožňující přenos informací."
- odkaz 1) pod čarou zní: "1) Zákon č. 81/1966 Sb., o periodickém tisku a o ostatních hromadných informačních prostředcích, ve znění zákona č. 281/1991 Sb.",
- odkaz 2 pod čarou zní: "2) § 1 zákona ČNR č. 106/1991 Sb., o neperiodických publikacích, ve znění zákona ČNR č. 281/1991 Sb.",
- ostatní odkazy přečíslovat,
k § 5
jednání přerušeno,
k § 6
- vypustit,
- ostatní paragrafy přečíslovat,
k dosavadnímu § 7 písm. a)
za slova "v rozhlasovém a televizním vysílání" vložit odkaz x) tohoto znění: "x) Zákon č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání.",
II. přerušeno jednání k § 7 písm. c) a k § 8 a 9,
III. přerušuje projednávání celého návrhu.
Petr KOHÁČEK v.r. |
JUDr. Miloslav VÝBORNÝ v.r. |
ověřovatel výboru |
předseda výboru |