Pololetní výkaz

o stavech a pohybech fondů

k 31. 12. 1995

(v tis. Kčs)

I. Fond kulturních a sociálních potřeb (913)
Číslo řád.
Roční plán
Skutečnost
a
b
1
2
Stav fondu k 1. 1. (+, -)
31
142142
TvorbaPřevody týkající se minulého roku (+, -)
32
  
 Jednotný příděl
33
1 240 1 213
 Další příděly
34
  
 Výnosy z úplatného převodu ZP a jiných předmětů poříz. z fondu
35
  
 Splátky půjček o pracovníků
36
100 100
 Příděly z odpisů
37
  
 Ostatní příjmy
38
  
Součet (ř. 31 až 38)
39
1 482 1 455
ČerpáníNa výchov., kultur. a organizační činnost podnik. odbor. orgánům
40
  
  
41
  
 Zařízení rekreačníinvestice
42
  
   hosp. výsledek
43
  
  kulturní investice
44
  
   hosp. výsledek
45
  
  zdravotnické investice
46
  
   hosp. výsledek
47
  
  tělovýchovné investice
48
  
   hosp. výsledek
49
  
  pro služby investice
50
  
   hosp. výsledek
51
  
 Zařízení pro zlepšení pracovního prostředí investice
52
  
  hosp. výsledek
53
  
 Pořízení autobusu
54
  
 Půjčky na bytové účely
55
300 125
 Příspěvek na úhradu úroků
56
  
  na závodní stravování
57
300 264
  na ambulantní lázeňskou péči
58
  
  na rekreaci, zájezdy
59
140 55
  na kulturu, tělovýchova
60
664 557
 Na sociální výpomoci nenávratné
61
2011
  návratné
62
  
 Darypeněžní
63
50 23
  nepeněžní
64
  
 Podnikový časopis
65
  
 Příspěvek středním odborným učilištím
66
  
 Ostatní čerpání interní
67
  
  externí
68
8 2
Stav fondu na konci vykazovaného období (+, -)
69
0 418
Prominuté půjčky
70
  
Platby za neuskutečněné akce
71
  
Kontrolní číslo
72
 4 365



II. Jiné fondy organizací (912, 914, 916, 921, 923, účt. sk. 94) Číslo řádku CelkemKmenové jmění (921) Základní kapitál (921) Ostatní základní jmění (921) Akciový kapitál (923)Rezervní fond (921)  Fond odměn (914) Ostatní fondy ze zisku (941 - 949)Fond reprodukce zákl. prostředků (961) Fond zvl. prostředků 942      
a
b
3
4
5
6
7
8
b
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Číselný znak fondu
91
x xxxx x291x xx88     
Stav fondu k 1. 1. (+, -)
92
33 213 268  359 453  292    32 853 815      
TvorbaPřevody týkající se min. r. (+, -)
93
      293          
 Na vrub hospodářského výsledku
94
      294          
 Na vrub tržeb
95
 xx xx 295 xx        
 Na vrub nákladů
96
 x xxx  296xx        
 Převody z jiných fondů
97
      297          
 Příděly ze SR, měst a obcí a SF
98
      298          
 Příděly od ústřed. orgánu
99
      299          
 Převody od jiných organizací
100
       300          
 Úhrady od obyvatelstva
101
       301          
 Ostatní tvorba ze zdrojů vytvořených v organizaci
102
       302          
 Ostatní tvorba z cizích zdrojů
103
1 864 886   24 475   303   1 840 411      
Součet (ř. 92 až 103)
104
35 078 154   383 928   304   34 694 226       
ČerpáníNa dotace ze zdrojů k rozdělení
105
       305          
 Ve prospěch tržeb
106
  xxxx  306x x       
 Převody do jiných fondů
107
       307          
 Na odvody (daně) do SR, měst a obcí SF
108
       308          
 Na odvody ústřednímu orgánu
109
       309          
 Převody jiným organizacím
110
       310          
 Úhrady obyvatelstvu
111
       311          
 Ostatní čerpání interní
112
403   403  312          
 Ostatní čerpání externí
113
5 211 085      313    5 211 085      
Stav fondu ke konci výkaz. období (+, -)
114
29 866 666   383 525   314    29 483 141      
Limit minimálního zůstatku
115
x xxxx  315x xxxx xxx x
Kontrolní číslo
116
105 234 462   1 151 784   316    104 082 766      



III. DotaceČíslo řád. PředpisSkutečnost
a
b
20
21
Dotace k cenámzlepšující hospodářský výsledek
321
   
Intervence při prodeji 
322
   
Intervence při nákupu 
323
   
Ostatní dotace 
324
  
Dotace do fondů
325
  
 ostatní
326
  
Ostatní potřeby účelově financované  
327
  
Celkem (ř. 321 až 327)
328
   



IV. OdvodyČíslo řád. PředpisSkutečnost
a
b
22
23
Saldo odvodů, dotací při vývozu zhoršující hospodářský výsledek
331
   
Saldo odvodů, dotací při dovozu  
332
  
Zemědělská daň z pozemků  
333
  
Odvody z příjmů za vyřešené úkoly TR  
334
  
Odvod (daň) z objemu mezd 
335
   
Úplaty za znečišťování vod a ovzduší  
336
  
Penále za opožděné odvody a daně  
337
  
Ostatní odvody z tržeb 
338
   
Ostatní odvody z materiálních nákladů  
339
  
Ostatní odvody z nákladů  
340
  
Odvody na vrub fondů
341
  
Odvod za trvalé odnětí zemědělské půdy zemědělské výrobě
342
   
 
ostatní
343
   
Odvod odpisů 
344
  
Rozdíly vnitřního trhu  
345
  
Daň z obratu 
346
  
Celkem (ř. 331 až 346)
347
   



V. Vybrané ukazateleČíslo řádku Roční plánSkutečnost
a
b
24
25
Přijaté úhrady finančních nákladů od odpovědných osob
351
   
Přijaté pokuty a penále vč. náhrad
352
   
Přijaté náhrady mank a škod
353
   
Odměny v naturáliích
354
  
Osobní náklady nečerpané jako mzdové prostředky
355
   
Oprávky k předmětům postupné potřeby v používání
356
   
Tržby ze záhumenků
357
  
Tržby od obyvatelstva za výrobky
358
   
Tržby od obyvatelstva ostatní
359
  
Odvod volného zůstatku zisku
360
  
Slevy na odvodech (daň) z objemu mezd
361
x
 
Slevy na důchodové dani k podpoře rozvoje služeb
362
x
 
Náklady vynaložené na investiční výstavbu od začátku roku celkem
363
   
Náklady na projektové a průzkumné práce
364
   
Jiné investice celkem
365
  
Ostatní investiční potřeby
366
   
Účelové příspěvky z obchodu zřizovatele
367
   
Účelové příspěvky ze státního rozpočtu
368
   
Profinancované úkoly v oblasti investic projektu dok. a autor. dozoru
369
   
 
370
x
 
 
371
x
 
PONZ materiálové povahy včetně služeb nemat. povahy
372
   
Tvorba rezervy na opravy ZP
373
  
Zálohy poskytnuté invest. dodavat.
374
   
Profinancování oprav a udržování základních prostředků
375
   
Splátky poskytnutých úvěrů a půjček
376
   
 
377
  
 
378
  
 
379
  
Kontrolní číslo
380
  



Odesláno dne
Razítko
Podpis vedoucího vykazující jednotky
Podpis vedoucího útvaru
Jména pracovníků odpovídajících za
 
plán
skutečnost
23. 2. 1996   Ing. Zelená 24991217, Vališová 24991269 Ing. Krulišová 24991253



IV.

Stanovisko dozorčí rady FNM ČR

ke zprávě auditora o prověření roční účetní závěrky

a k výroční zprávě FNM ČR za rok 1995

Dozorčí rada Fondu národního majetku České republiky projednala na svém zasedání dne 17. 4. 1996 "Roční účetní závěrku a výroční zprávu FNM ČR za rok 1995" a přijala toto usnesení:

1. DR bere na vědomí "Zprávu auditora o prověření účetní závěrky FNM ČR k 31. 12. 1995" a "Výroční zprávu FNM ČR za rok 1995"

2. DR doporučuje prezidiu FNM ČR "Zprávu auditora o prověření účetní závěrky FNM ČR k 31. 12. 1995" a "Výroční zprávu FNM ČR za rok 1995" schválit.

Ing. Pavel Šafařík
předseda dozorčí rady
Fondu národního majetku ČR

Fond národního majetku
České republiky

V Praze dne 22. listopadu 1996
Č.j.: 02/118/1996

Dodatek

ke sněmovnímu tisku 5

Roční účetní závěrce a výroční zprávě Fondu národního majetku

České republiky za rok 1995

Věc: Informace o výsledcích práce externích firem na úseku přípravy a organizace veřejných soutěží

Důvod předložení: Obsah:
Usnesení Poslanecké sněmovny

z 5. schůze 29. října 1996

1. Předkládací zpráva

2. Informace včetně přílohy

Předkládá:

Ing. Ivan Kočárník, CSc.

předseda prezídia Fondu národního majetku ČR


Předkládací zpráva

Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky svým usnesením z 5. schůze 29. října 1996 č. 119 odročila projednávání roční účetní závěrky a výroční zprávy Fondu národního majetku České republiky (dále jen "FNM ČR") za rok 1995 a požádala předsedu prezídia FNM ČR, aby předložil doplněnou výroční zprávu, rozšířenou o seznam subjektů, které pověřil organizací veřejných soutěží, seznam těchto soutěží podle jejich organizátorů, výši navržené a dosažené ceny a výši odměny subjektu organizátora.

Na základě uvedeného požadavku se předkládá "Doplněk výroční zprávy Fondu národního majetku České republiky", který obsahuje veškeré informace požadované Poslaneckou sněmovnou a navíc i informace o způsobu výběru externích firem zabezpečujících přípravu a organizaci veřejných soutěží, o metodice přidělování zakázek jednotlivým firmám a vyhodnocení efektivnosti nového systému výběru a odměňování těchto firem ve srovnání s předchozím obdobím.


Informace

o výsledcích práce externích firem na úseku přípravy a organizace veřejných soutěží

Příprava a organizace veřejných soutěží na privatizovaný majetek je úzce specializovaná a velmi pracná činnost, pro kterou nebyl FNM ČR nikdy dostatečně personálně vybaven. Již od samého počátku privatizace proto FNM ČR spolupracoval se specializovanými firmami, které se takovou činností zabývají. Do roku 1994 však neexistoval žádný systém objektivního výběru spolupracujících firem a konkrétní zakázky byly jednotlivým firmám přidělovány na základě subjektivního posouzení a rozhodnutí příslušných pracovníků FNM ČR.

Odměňování organizátorů veřejných soutěží bylo založeno na tom, že FNM ČR hradil jednotlivým firmám vykázané náklady a průměrný zisk. Odměna byla vyplácena bez ohledu na dosaženou výši kupní ceny a bez ohledu na skutečnost, zda nabyvatel vůbec kupní cenu Fondu uhradil. Při tomto systému se velmi často stávalo, že teprve dodatečně byly zjištěny závažné nedostatky v přípravě veřejné soutěže (nedostatky v identifikaci nemovitého majetku, chybná delimitace majetku, zařazení časti nestátního majetku do předmětu soutěže apod.), které měly za následek nezaplacení kupní ceny ve stanoveném termínu, nutnost poskytovat nabyvatelům slevy z kupní ceny, příp. další problémy, jejichž následné řešení je vždy velmi komplikované a ve svých důsledcích téměř vždy snižuje výnosy z privatizace.

V průběhu roku 1994 byl proto vypracován a prezídiem Fondu schválen systém výběru a odměňování externích firem spolupracujících s FNM ČR. Podstatou tohoto systému je, že všechny firmy ucházející se o spolupráci s Fondem při realizaci privatizačních projektů jsou vybírány na základě veřejného výběrového řízení. Výběr firem provádí na základě předem stanovených kriterií komise složená ze zástupců prezídia, dozorčí rady a výkonného výboru FNM ČR. Současně byl stanoven objektivní systém přidělování zakázek jednotlivým vybraným firmám, při němž jsou zohledňovány zejména předchozí výsledky těchto firem. Největší zakázky jsou přidělovány až na základě druhého kola výběrového řízení uskutečněného mezi vybranými firmami.

Externím firmám zabezpečujícím realizaci veřejných soutěží je odměna stanovena ve formě procentního podílu z dosažené a skutečně uhrazené kupní ceny. Do té doby si musí firmy hradit veškeré náklady z vlastních zdrojů. Výrazným způsobem se tak zvýšila zainteresovanost jednotlivých firem jak na maximalizaci kupních cen, tak na zkracování průběžné doby přípravy a konání soutěží.

Výběr externích firem:

Na základě usnesení svého prezídia vyhlásil Fond národního majetku ČR dne 10. 2. 1995 inzerátem v Hospodářských novinách výběrové řízení, jehož předmětem byl výběr externích organizací spolupracujících s FNM ČR. Spolupráce byla rozdělena do šesti oblastí:

- příprava a organizace veřejných dražeb,

- příprava a organizace veřejných soutěží,

- vymáhání pohledávek,

- správa majetku,

- ekonomické služby,

- právní služby.

Výběrové řízení pak bylo dále inzerováno opakovaně v Hospodářských novinách a v šesti regionálních denících.

Samotný výběr prováděla komise pro výběr externích firem ve složení:

ing. Michal Hrubý - II. místopředseda výkonného výboru (předseda komise),

Čestmír Čejka - člen prezídia FNM,

ing. František Brožík - člen dozorčí rady FNM,

JUDr. Oldřich Dosoudil - člen výkonného výboru,

JUDr. Tadeusz Koždoň - člen výkonného výboru,

ing. Pavel Suchý - člen výkonného výboru,

ing. Vladimír Menšík - vedoucí regionálního odboru.

Do výběrového řízení se přihlásilo celkem 269 zájemců.

Nejdůležitějším kritériem při posuzování soutěžních návrhů byly zkušenosti firmy z dosavadní činnosti a zdokumentování této činnosti. Komise přihlížela také k regionálnímu, celostátnímu či mezinárodnímu charakteru nabízené spolupráce.

V oblasti přípravy a organizace veřejných soutěží bylo vybráno 33 externích firem. Jedná se o (v některých případech jsou použity názvy firem v době jejich výběru, např. firma pod pořadovým číslem 17):

01.SVAM Kyjov, s.r.o.
02.SW&N, s.r.o.
03.1. českoamerická realitní společnost, a.s.
04.Qars - karlovarské aukční a realitní služby, s.r.o.
05.Ekonomické expertizy, investiční poradenství (EElP), a.s. + West Merchant Bank, Ltd.
06.B.l.R.T., s.r.o.
07.ERNST & YOUNG, s.r.o.
08.CAPA, a.s.
09.Kapitálová společnost Union, s.r.o.
10.EPlC Bohemia & Moravia, s.r.o.
11.RealSpektrum, s.r.o.
12.CS First Boston (Praha), a.s.
13.Ing. Radek Deutsch INKO
14.CREDITANSTALT SECURITIES, a.s.
15.PROTES PRAHA, s.r.o.
16.Miroslav Leština - agentura Šemík
17.Samuel Montagu Financial Services, s.r.o.
18.J. P. Morgan International Ltd., organizační složka
19.Ing. Ivo Gavlas - aukční a realitní agentura
20.BOS - EKON Praha, s.r.o.
21.TIS Praha - agentura pro ekonomický výzkum, vzdělávání a zahraniční stáže
22.Price Waterhouse, a.s.
23.EFEKT, s.r.o.
24.Inženýrské, konzultační a obchodní společnost, s.r.o.
25.AUREX, s.r.o.
26.Gaudí, realitní a aukční agentura
27.Dr. Jindřich Cupal - JEC poradenství
28.VP - REALTRADE, s.r.o. Praha
29.Instrukta, s.r.o.
30.TRANSWELL, s.r.o.
31.HEX CAPITAL, s.r.o.
32.Barclays de Zoete Wedd Limited
33.CONSUS, poradenské družstvo

Stanovení odměn a přidělování zakázek:

Výkonný výbor FNM ČR schválil dne 13. 4. 1995 jednotné podmínky pro odměňování externích firem na úseku veřejných soutěží. Organizace jsou odměňovány následovně:

a) při prodeji privatizovaného majetku:

účetní hodnota majetku dle PP:
success-fee:
  
do 50 mil. Kč
3%
50 - 60 mil. Kč
2,9%
60 - 70 mil. Kč
2,8%
70 - 80 mil. Kč
2,7%
80 - 90 mil. Kč
2,6%
90 - 100 mil. Kč
2,5%

b) při prodeji akcií (resp. obchodních podílů v s.r.o.):

nominální hodnota akcií (základní jmění):
success-fee:
  
do 40 mil. Kč
2,75%
40 - 80 mil. Kč.
2,5%
80 - 120 mil. Kč
2,25%
120 - 160 mil. Kč
2%
160 - 200 mil. Kč
1,75%

V případě účetní hodnoty majetku do 100 mil. Kč resp. nominální hodnoty akcií do 200 mil. Kč přiděluje obchodní případy předseda komise pro výběr externích firem na návrh šéfa sekce prodeje majetku a restitucí a po odsouhlasení dalšími dvěma členy komise. Zpočátku byly všem externím firmám učiněny návrhy konkrétních zakázek, které vznikly na základě vytvoření objemově rovnoměrných "balíčků" obchodních případů a jejich rozlosování dle jednotlivých firem s přihlédnutím k regionálním nebo zahraničním firmám. Některé z externích firem navržené zakázky odmítly, neboť je považovaly za nevýhodné.

Zakázky, u kterých účetní hodnota majetku přesahuje 100 mil. Kč resp. nominální hodnota akcií přesahuje 200 mil. Kč, přiděluje FNM až na základě dalšího kola výběrového řízení. Toto výběrové řízení probíhá pouze mezi 33 již vybranými firmami a je tudíž neveřejné. Kritéria pro výběr firmy jsou následující:

- garance důstojného průběhu veřejné soutěže,

- cenová nabídka,

- časový horizont přípravy veřejné soutěže.

Do poloviny listopadu 1996 proběhlo 11 těchto výběrových řízení na 46 obchodních případů, "v běhu" jsou další 2 obchodní případy.

Dodržení průměrné odměny stanovené v rozpočtu FNM ČR

Ve schválených rozpočtech FNM ČR na rok 1995 a rok 1996 se předpokládá průměrná částka na odměny externím firmám zabezpečujícím přípravu veřejných soutěží 2% z realizované kupní ceny. Pokud srovnáme předpokládanou výši odměn u již ukončených zakázek, která činí za období od počátku roku 1995 do 15. listopadu 1996 celkem 222.375.880,- Kč a součet kupních cen u ukončených zakázek, který činí 12.122.322.153,- Kč, je průměrná výše success-fee 1,83%. Skutečná průměrná odměna vyplácená externím firmám na tomto úseku je tedy nižší než předpokládal schválený rozpočet.

Hodnocení úspěšnosti nového systému odměňování externích firem

Nový systém odměňování externích firem se na úseku přípravy a organizace veřejných soutěží uplatňuje od poloviny roku 1995. V současné době jsou tedy k dispozici výsledky za 16 měsíců, které ukazují, že došlo k výraznému urychlení realizace veřejných soutěží. Zatímco při uplatňování původního systému bylo za 54 měsíců realizováno 435 jednotek tj. průměrně 8 jednotek měsíčně, při uplatňování nového systému bylo za 16 měsíců realizováno 248 jednotek tj. průměrně 16 jednotek měsíčně.

V důvodové zprávě k návrhu rozpočtu FNM ČR na rok 1996 se uvádí:

"Výkonný výbor Fondu očekává, že v roce 1996 bude ve veřejných soutěžích a dražbách prodán a zaplacen majetek a akcie v hodnotě dle privatizačních projektů cca 13 mld. Kč. Z dosud v minulosti celkem draženého a soutěženého majetku v hodnotě ve výši 24 mld. Kč dle projektů byly reálné příjmy 17 mld Kč, tj. 70% hodnoty evidované v projektech. Při obdobném koeficientu by byly reálné příjmy z dražeb a soutěží v roce 1996 cca ve výši 9,1 mld Kč."

Ve skutečnosti byly výnosy ve výši 13 mld. Kč v tomto roce dosaženy pouze v samotných veřejných soutěžích ukončených do 31. 10. 1996. Poměr reálně dosažených příjmů k účetní hodnotě majetku a akcií se pohybuje na úrovni cca 86%, tj. o 16% výše, než bylo očekáváno!

V důvodové zprávě k návrhu na doplnění rozpočtu FNM ČR na rok 1995:

"V předchozím období externí firmy neměly motivaci připravovat majetek na předání novým vlastníkům a kontrolovat věcný soulad mezi reálným stavem majetku, údaji v privatizačním projektu a údaji poskytovanými účastníkům dražeb a soutěží. Přímým důsledkem jsou dodatečně vynakládané náklady na nápravu, zpožděné předávání majetku a zpožděné placení.

Tímto způsobem vznikla téměř polovina pohledávek po lhůtě splatnosti (celkový objem cca 7,58 mld. Kč). Podle nových pravidel na jakékoliv zdržení a komplikaci doplácí i externí firma. která navíc podle písemně uzavírané mandátní smlouvy může být i penalizována za pochybení, která by připustila či zavinila."

V následujícím období - letech 1995 a 1996 se tento předpoklad plně potvrdil. V současné době prakticky nevznikají z veřejných soutěží žádní noví "neplatiči".

Výsledky činnosti jednotlivých firem

V příloze této informace jsou v tabulkové formě uvedeny základní ukazatele charakterizující výsledky činnosti jednotlivých firem vybraných pro spolupráci s FNM ČR v oblasti přípravy a organizace veřejných soutěží. Třem vybraným firmám nebyly přiděleny žádné zakázky, protože nabízené zakázky byly z jejich strany odmítnuty jako málo lukrativní.

Úplný přehled všech zakázek přidělených od počátku uplatňování nového systému výběru a odměňování externích firem spolupracujících s FNM ČR do 15. 11. 1996 byl ve formě počítačové sestavy o 36 stranách předán v jednom vyhotovení rozpočtovému výboru Poslanecké sněmovny a bude zde poslancům k nahlédnutí. Sestava je uspořádána v členění podle jednotlivých firem pověřených zajišťováním veřejných soutěží. U jednotlivých zakázek jsou uvedeny veškeré údaje požadované Poslaneckou sněmovnou.


Přehled vybraných externích firem pro oblast veřejných soutěží

Agentura
Počet přidělených zakázek
Počet ukončených zakázek
Součet vyhlášených cen u ukončených zakázek
Součet kupních cen u ukončených zakázek
Předpokládaný součet výše odměn u ukončených zakázek
Skutečný součet výše odměn u ukončených zakázek
       
1.ČARS5410 52 351 891,00221 844 202,00 6 655 326,065 776 836,00
Agentura Šemík17 9574 743 000,00302 170 000,00 6 203 100,003 443 100,00
Aurex6733 450 480 110,00442 933 986,00 9 591 309,368 390 823,00
Barclays de Zoete Wedd3 3927 000 000,00674 138 150,00 13 812 763,0013 795 177,00
BOS - EKON1610 315 040 630,00833 685 196,00 12 180 455,882 304 888,63
B.I.R.T.62 99 476 660,00152 710 000,00 3 660 200,003 030 000,00
CAPA2211 640 577 790,00781 009 010,00 11 139 620,304 466 573,70
CONSUS139 442 843 000,00301 445 899,00 6 966 233,542 152 895,80
CREDITANSTALT SECURITIES2 00,000,00 0,000,00
CS First Boston00 0,000,000,00 0,00
EEIP169 2 067 897 000,00745 174 705,00 16 331 663,1415 580 225,58
EFEKT126 181 574 000,00154 699 735,00 3 772 212,463 062 307,00
EPIC Bohemia & Moravia9 311 438 152,0017 135 100,00 514 053,000,00
Ernst & Young11 124 793 000,0012 604 093,00 252 081,86252 081,90
Gaudí114 500 578 140,00462 748 111,00 10 504 473,059 285 000,00
Gavlas194 399 682 000,00446 660 000,00 6 190 380,002 735 280,00
HSBC Investment Services0 00,000,00 0,000,00
HEXCAPITAL51 573 798 000,00930 400 000,00 18 684 000,0018 000 000,00
IKOS1710 232 533 000,00185 670 000,00 5 210 850,002 893 080,00
INKO5715 434 262 625,00346 346 200,00 3 970 386,00423 360,00
Instrukta2115 355 463 300,00421 940 097,00 11 335 059,918 940 314,00
JEC poradenství13 81 487 857 800,001 678 771 001,00 18 926 852,538 950 852,00
JP Morgan00 0,000,000,00 0,00
KS UNION2410 168 389 100,00107 774 704,00 2 543 237,621 543 457,10
Price Waterhouse31 106 070 000,008 000 000,00 180 000,00180 000,00
PROTES1410 111 618 700,00112 161 933,00 3 155 413,252 641 766,03
Qars104 26 865 439,0021 092 000,00 610 360,00330 030,00
Real SPEKTRUM156 505 062 000,00598 170 000,00 10 128 615,005 434 900,00
SVAM112 29 029 500,0091 222 222,00 1 401 666,6666 666,60
SW & N104 122 453 000,0093 263 005,00 2 374 810,151 568 720,00
TIS104 115 339 000,00396 621 100,00 11 873 633,0011 355 631,50
TRANSWELL3824 179 071 479,00227 220 966,00 6 575 544,731 407 333,00
VP - REALTRADE2614 1 212 604 471,001 354 710 738,00 17 631 579,5412 539 041,20
 542242 12 448 892 787,0012 122 322 153,00 222 375 880,04150 550 340,04




Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP