I. Fond kulturních a sociálních potřeb (913) | ||||||
Stav fondu k 1. 1. (+, -) | 142 | 142 | ||||
Tvorba | Převody týkající se minulého roku (+, -) | |||||
Jednotný příděl | 1 240 | 1 213 | ||||
Další příděly | ||||||
Výnosy z úplatného převodu ZP a jiných předmětů poříz. z fondu | ||||||
Splátky půjček o pracovníků | 100 | 100 | ||||
Příděly z odpisů | ||||||
Ostatní příjmy | ||||||
Součet (ř. 31 až 38) | 1 482 | 1 455 | ||||
Čerpání | Na výchov., kultur. a organizační činnost podnik. odbor. orgánům | |||||
Zařízení | rekreační | investice | ||||
hosp. výsledek | ||||||
kulturní | investice | |||||
hosp. výsledek | ||||||
zdravotnické | investice | |||||
hosp. výsledek | ||||||
tělovýchovné | investice | |||||
hosp. výsledek | ||||||
pro služby | investice | |||||
hosp. výsledek | ||||||
Zařízení pro zlepšení pracovního prostředí | investice | |||||
hosp. výsledek | ||||||
Pořízení autobusu | ||||||
Půjčky na bytové účely | 300 | 125 | ||||
Příspěvek | na úhradu úroků | |||||
na závodní stravování | 300 | 264 | ||||
na ambulantní lázeňskou péči | ||||||
na rekreaci, zájezdy | 140 | 55 | ||||
na kulturu, tělovýchova | 664 | 557 | ||||
Na sociální výpomoci | nenávratné | 20 | 11 | |||
návratné | ||||||
Dary | peněžní | 50 | 23 | |||
nepeněžní | ||||||
Podnikový časopis | ||||||
Příspěvek středním odborným učilištím | ||||||
Ostatní čerpání | interní | |||||
externí | 8 | 2 | ||||
Stav fondu na konci vykazovaného období (+, -) | 0 | 418 | ||||
Prominuté půjčky | ||||||
Platby za neuskutečněné akce | ||||||
Kontrolní číslo | 4 365 |
II. Jiné fondy organizací (912, 914, 916, 921, 923, účt. sk. 94) | Číslo řádku | Celkem | Kmenové jmění (921) | Základní kapitál (921) | Ostatní základní jmění (921) | Akciový kapitál (923) | Rezervní fond (921) | Fond odměn (914) | Ostatní fondy ze zisku (941 - 949) | Fond reprodukce zákl. prostředků (961) | Fond zvl. prostředků 942 | |||||||
Číselný znak fondu | x | x | x | x | x | x | 291 | x | x | x | 88 | |||||||
Stav fondu k 1. 1. (+, -) | 33 213 268 | 359 453 | 292 | 32 853 815 | ||||||||||||||
Tvorba | Převody týkající se min. r. (+, -) | 293 | ||||||||||||||||
Na vrub hospodářského výsledku | 294 | |||||||||||||||||
Na vrub tržeb | x | x | x | x | 295 | x | x | |||||||||||
Na vrub nákladů | x | x | x | x | 296 | x | x | |||||||||||
Převody z jiných fondů | 297 | |||||||||||||||||
Příděly ze SR, měst a obcí a SF | 298 | |||||||||||||||||
Příděly od ústřed. orgánu | 299 | |||||||||||||||||
Převody od jiných organizací | 300 | |||||||||||||||||
Úhrady od obyvatelstva | 301 | |||||||||||||||||
Ostatní tvorba ze zdrojů vytvořených v organizaci | 302 | |||||||||||||||||
Ostatní tvorba z cizích zdrojů | 1 864 886 | 24 475 | 303 | 1 840 411 | ||||||||||||||
Součet (ř. 92 až 103) | 35 078 154 | 383 928 | 304 | 34 694 226 | ||||||||||||||
Čerpání | Na dotace ze zdrojů k rozdělení | 305 | ||||||||||||||||
Ve prospěch tržeb | x | x | x | x | 306 | x | x | |||||||||||
Převody do jiných fondů | 307 | |||||||||||||||||
Na odvody (daně) do SR, měst a obcí SF | 308 | |||||||||||||||||
Na odvody ústřednímu orgánu | 309 | |||||||||||||||||
Převody jiným organizacím | 310 | |||||||||||||||||
Úhrady obyvatelstvu | 311 | |||||||||||||||||
Ostatní čerpání interní | 403 | 403 | 312 | |||||||||||||||
Ostatní čerpání externí | 5 211 085 | 313 | 5 211 085 | |||||||||||||||
Stav fondu ke konci výkaz. období (+, -) | 29 866 666 | 383 525 | 314 | 29 483 141 | ||||||||||||||
Limit minimálního zůstatku | x | x | x | x | x | 315 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||
Kontrolní číslo | 105 234 462 | 1 151 784 | 316 | 104 082 766 |
III. Dotace | Číslo řád. | Předpis | Skutečnost | |
Dotace k cenám | zlepšující hospodářský výsledek | |||
Intervence při prodeji | ||||
Intervence při nákupu | ||||
Ostatní dotace | ||||
Dotace do fondů | ||||
ostatní | ||||
Ostatní potřeby účelově financované | ||||
Celkem (ř. 321 až 327) |
IV. Odvody | Číslo řád. | Předpis | Skutečnost | |
Saldo odvodů, dotací při vývozu | zhoršující hospodářský výsledek | |||
Saldo odvodů, dotací při dovozu | ||||
Zemědělská daň z pozemků | ||||
Odvody z příjmů za vyřešené úkoly TR | ||||
Odvod (daň) z objemu mezd | ||||
Úplaty za znečišťování vod a ovzduší | ||||
Penále za opožděné odvody a daně | ||||
Ostatní odvody z tržeb | ||||
Ostatní odvody z materiálních nákladů | ||||
Ostatní odvody z nákladů | ||||
Odvody na vrub fondů | ||||
Odvod za trvalé odnětí zemědělské půdy zemědělské výrobě | ||||
Odvod odpisů | ||||
Rozdíly vnitřního trhu | ||||
Daň z obratu | ||||
V. Vybrané ukazatele | Číslo řádku | Roční plán | Skutečnost |
Přijaté úhrady finančních nákladů od odpovědných osob | |||
Přijaté pokuty a penále vč. náhrad | |||
Přijaté náhrady mank a škod | |||
Odměny v naturáliích | |||
Osobní náklady nečerpané jako mzdové prostředky | |||
Oprávky k předmětům postupné potřeby v používání | |||
Tržby ze záhumenků | |||
Tržby od obyvatelstva za výrobky | |||
Tržby od obyvatelstva ostatní | |||
Odvod volného zůstatku zisku | |||
Slevy na odvodech (daň) z objemu mezd | |||
Slevy na důchodové dani k podpoře rozvoje služeb | |||
Náklady vynaložené na investiční výstavbu od začátku roku celkem | |||
Náklady na projektové a průzkumné práce | |||
Jiné investice celkem | |||
Ostatní investiční potřeby | |||
Účelové příspěvky z obchodu zřizovatele | |||
Účelové příspěvky ze státního rozpočtu | |||
Profinancované úkoly v oblasti investic projektu dok. a autor. dozoru | |||
PONZ materiálové povahy včetně služeb nemat. povahy | |||
Tvorba rezervy na opravy ZP | |||
Zálohy poskytnuté invest. dodavat. | |||
Profinancování oprav a udržování základních prostředků | |||
Splátky poskytnutých úvěrů a půjček | |||
Kontrolní číslo |
23. 2. 1996 | Ing. Zelená 24991217, Vališová 24991269 | Ing. Krulišová 24991253 |
Dozorčí rada Fondu národního majetku
České republiky projednala na svém zasedání
dne 17. 4. 1996 "Roční účetní
závěrku a výroční zprávu
FNM ČR za rok 1995" a přijala toto usnesení:
1. DR bere na vědomí "Zprávu
auditora o prověření účetní
závěrky FNM ČR k 31. 12. 1995" a "Výroční
zprávu FNM ČR za rok 1995"
2. DR doporučuje prezidiu FNM ČR "Zprávu
auditora o prověření účetní
závěrky FNM ČR k 31. 12. 1995" a "Výroční
zprávu FNM ČR za rok 1995" schválit.
![]() | |
Ing. Pavel Šafařík | |
předseda dozorčí rady | |
Fondu národního majetku ČR |
Fond národního majetku | |
České republiky |
V Praze dne 22. listopadu 1996
Č.j.: 02/118/1996
Věc: Informace o výsledcích práce
externích firem na úseku přípravy
a organizace veřejných soutěží
Důvod předložení: | Obsah: |
Usnesení Poslanecké sněmovny
z 5. schůze 29. října 1996 | 1. Předkládací zpráva 2. Informace včetně přílohy |
Předkládá:
Ing. Ivan Kočárník, CSc.
předseda prezídia Fondu národního
majetku ČR
Poslanecká sněmovna Parlamentu České
republiky svým usnesením z 5. schůze 29.
října 1996 č. 119 odročila projednávání
roční účetní závěrky
a výroční zprávy Fondu národního
majetku České republiky (dále jen "FNM
ČR") za rok 1995 a požádala předsedu
prezídia FNM ČR, aby předložil doplněnou
výroční zprávu, rozšířenou
o seznam subjektů, které pověřil organizací
veřejných soutěží, seznam těchto
soutěží podle jejich organizátorů,
výši navržené a dosažené ceny
a výši odměny subjektu organizátora.
Na základě uvedeného požadavku se předkládá
"Doplněk výroční zprávy
Fondu národního majetku České republiky",
který obsahuje veškeré informace požadované
Poslaneckou sněmovnou a navíc i informace o způsobu
výběru externích firem zabezpečujících
přípravu a organizaci veřejných soutěží,
o metodice přidělování zakázek
jednotlivým firmám a vyhodnocení efektivnosti
nového systému výběru a odměňování
těchto firem ve srovnání s předchozím
obdobím.
Příprava a organizace veřejných soutěží
na privatizovaný majetek je úzce specializovaná
a velmi pracná činnost, pro kterou nebyl FNM ČR
nikdy dostatečně personálně vybaven.
Již od samého počátku privatizace proto
FNM ČR spolupracoval se specializovanými firmami,
které se takovou činností zabývají.
Do roku 1994 však neexistoval žádný systém
objektivního výběru spolupracujících
firem a konkrétní zakázky byly jednotlivým
firmám přidělovány na základě
subjektivního posouzení a rozhodnutí příslušných
pracovníků FNM ČR.
Odměňování organizátorů
veřejných soutěží bylo založeno
na tom, že FNM ČR hradil jednotlivým firmám
vykázané náklady a průměrný
zisk. Odměna byla vyplácena bez ohledu na dosaženou
výši kupní ceny a bez ohledu na skutečnost,
zda nabyvatel vůbec kupní cenu Fondu uhradil. Při
tomto systému se velmi často stávalo, že
teprve dodatečně byly zjištěny závažné
nedostatky v přípravě veřejné
soutěže (nedostatky v identifikaci nemovitého
majetku, chybná delimitace majetku, zařazení
časti nestátního majetku do předmětu
soutěže apod.), které měly za následek
nezaplacení kupní ceny ve stanoveném termínu,
nutnost poskytovat nabyvatelům slevy z kupní ceny,
příp. další problémy, jejichž
následné řešení je vždy
velmi komplikované a ve svých důsledcích
téměř vždy snižuje výnosy
z privatizace.
V průběhu roku 1994 byl proto vypracován
a prezídiem Fondu schválen systém výběru
a odměňování externích firem
spolupracujících s FNM ČR. Podstatou tohoto
systému je, že všechny firmy ucházející
se o spolupráci s Fondem při realizaci privatizačních
projektů jsou vybírány na základě
veřejného výběrového řízení.
Výběr firem provádí na základě
předem stanovených kriterií komise složená
ze zástupců prezídia, dozorčí
rady a výkonného výboru FNM ČR. Současně
byl stanoven objektivní systém přidělování
zakázek jednotlivým vybraným firmám,
při němž jsou zohledňovány zejména
předchozí výsledky těchto firem. Největší
zakázky jsou přidělovány až na
základě druhého kola výběrového
řízení uskutečněného
mezi vybranými firmami.
Externím firmám zabezpečujícím
realizaci veřejných soutěží je
odměna stanovena ve formě procentního podílu
z dosažené a skutečně uhrazené
kupní ceny. Do té doby si musí firmy hradit
veškeré náklady z vlastních zdrojů.
Výrazným způsobem se tak zvýšila
zainteresovanost jednotlivých firem jak na maximalizaci
kupních cen, tak na zkracování průběžné
doby přípravy a konání soutěží.
Výběr externích firem:
Na základě usnesení svého prezídia
vyhlásil Fond národního majetku ČR
dne 10. 2. 1995 inzerátem v Hospodářských
novinách výběrové řízení,
jehož předmětem byl výběr externích
organizací spolupracujících s FNM ČR.
Spolupráce byla rozdělena do šesti oblastí:
- příprava a organizace veřejných dražeb,
- příprava a organizace veřejných soutěží,
- vymáhání pohledávek,
- správa majetku,
- ekonomické služby,
- právní služby.
Výběrové řízení pak
bylo dále inzerováno opakovaně v Hospodářských
novinách a v šesti regionálních denících.
Samotný výběr prováděla komise
pro výběr externích firem ve složení:
ing. Michal Hrubý - II. místopředseda výkonného výboru (předseda komise),
Čestmír Čejka - člen prezídia FNM,
ing. František Brožík - člen dozorčí rady FNM,
JUDr. Oldřich Dosoudil - člen výkonného výboru,
JUDr. Tadeusz Koždoň - člen výkonného výboru,
ing. Pavel Suchý - člen výkonného výboru,
ing. Vladimír Menšík - vedoucí regionálního
odboru.
Do výběrového řízení
se přihlásilo celkem 269 zájemců.
Nejdůležitějším kritériem
při posuzování soutěžních
návrhů byly zkušenosti firmy z dosavadní
činnosti a zdokumentování této činnosti.
Komise přihlížela také k regionálnímu,
celostátnímu či mezinárodnímu
charakteru nabízené spolupráce.
V oblasti přípravy a organizace veřejných
soutěží bylo vybráno 33 externích
firem. Jedná se o (v některých případech
jsou použity názvy firem v době jejich výběru,
např. firma pod pořadovým číslem
17):
01. | SVAM Kyjov, s.r.o. |
02. | SW&N, s.r.o. |
03. | 1. českoamerická realitní společnost, a.s. |
04. | Qars - karlovarské aukční a realitní služby, s.r.o. |
05. | Ekonomické expertizy, investiční poradenství (EElP), a.s. + West Merchant Bank, Ltd. |
06. | B.l.R.T., s.r.o. |
07. | ERNST & YOUNG, s.r.o. |
08. | CAPA, a.s. |
09. | Kapitálová společnost Union, s.r.o. |
10. | EPlC Bohemia & Moravia, s.r.o. |
11. | RealSpektrum, s.r.o. |
12. | CS First Boston (Praha), a.s. |
13. | Ing. Radek Deutsch INKO |
14. | CREDITANSTALT SECURITIES, a.s. |
15. | PROTES PRAHA, s.r.o. |
16. | Miroslav Leština - agentura Šemík |
17. | Samuel Montagu Financial Services, s.r.o. |
18. | J. P. Morgan International Ltd., organizační složka |
19. | Ing. Ivo Gavlas - aukční a realitní agentura |
20. | BOS - EKON Praha, s.r.o. |
21. | TIS Praha - agentura pro ekonomický výzkum, vzdělávání a zahraniční stáže |
22. | Price Waterhouse, a.s. |
23. | EFEKT, s.r.o. |
24. | Inženýrské, konzultační a obchodní společnost, s.r.o. |
25. | AUREX, s.r.o. |
26. | Gaudí, realitní a aukční agentura |
27. | Dr. Jindřich Cupal - JEC poradenství |
28. | VP - REALTRADE, s.r.o. Praha |
29. | Instrukta, s.r.o. |
30. | TRANSWELL, s.r.o. |
31. | HEX CAPITAL, s.r.o. |
32. | Barclays de Zoete Wedd Limited |
33. | CONSUS, poradenské družstvo |
Stanovení odměn a přidělování
zakázek:
Výkonný výbor FNM ČR schválil
dne 13. 4. 1995 jednotné podmínky pro odměňování
externích firem na úseku veřejných
soutěží. Organizace jsou odměňovány
následovně:
a) při prodeji privatizovaného majetku:
do 50 mil. Kč | |
50 - 60 mil. Kč | |
60 - 70 mil. Kč | |
70 - 80 mil. Kč | |
80 - 90 mil. Kč | |
90 - 100 mil. Kč |
b) při prodeji akcií (resp. obchodních podílů
v s.r.o.):
do 40 mil. Kč | |
40 - 80 mil. Kč. | |
80 - 120 mil. Kč | |
120 - 160 mil. Kč | |
160 - 200 mil. Kč |
V případě účetní hodnoty
majetku do 100 mil. Kč resp. nominální hodnoty
akcií do 200 mil. Kč přiděluje obchodní
případy předseda komise pro výběr
externích firem na návrh šéfa sekce
prodeje majetku a restitucí a po odsouhlasení dalšími
dvěma členy komise. Zpočátku byly
všem externím firmám učiněny
návrhy konkrétních zakázek, které
vznikly na základě vytvoření objemově
rovnoměrných "balíčků"
obchodních případů a jejich rozlosování
dle jednotlivých firem s přihlédnutím
k regionálním nebo zahraničním firmám.
Některé z externích firem navržené
zakázky odmítly, neboť je považovaly za
nevýhodné.
Zakázky, u kterých účetní hodnota
majetku přesahuje 100 mil. Kč resp. nominální
hodnota akcií přesahuje 200 mil. Kč, přiděluje
FNM až na základě dalšího kola
výběrového řízení. Toto
výběrové řízení probíhá
pouze mezi 33 již vybranými firmami a je tudíž
neveřejné. Kritéria pro výběr
firmy jsou následující:
- garance důstojného průběhu veřejné soutěže,
- cenová nabídka,
- časový horizont přípravy veřejné
soutěže.
Do poloviny listopadu 1996 proběhlo 11 těchto výběrových
řízení na 46 obchodních případů,
"v běhu" jsou další 2 obchodní
případy.
Dodržení průměrné odměny
stanovené v rozpočtu FNM ČR
Ve schválených rozpočtech FNM ČR na
rok 1995 a rok 1996 se předpokládá průměrná
částka na odměny externím firmám
zabezpečujícím přípravu veřejných
soutěží 2% z realizované kupní
ceny. Pokud srovnáme předpokládanou výši
odměn u již ukončených zakázek,
která činí za období od počátku
roku 1995 do 15. listopadu 1996 celkem 222.375.880,- Kč
a součet kupních cen u ukončených
zakázek, který činí 12.122.322.153,-
Kč, je průměrná výše success-fee
1,83%. Skutečná průměrná odměna
vyplácená externím firmám na tomto
úseku je tedy nižší než předpokládal
schválený rozpočet.
Hodnocení úspěšnosti nového
systému odměňování externích
firem
Nový systém odměňování
externích firem se na úseku přípravy
a organizace veřejných soutěží
uplatňuje od poloviny roku 1995. V současné
době jsou tedy k dispozici výsledky za 16 měsíců,
které ukazují, že došlo k výraznému
urychlení realizace veřejných soutěží.
Zatímco při uplatňování původního
systému bylo za 54 měsíců realizováno
435 jednotek tj. průměrně 8 jednotek měsíčně,
při uplatňování nového systému
bylo za 16 měsíců realizováno 248
jednotek tj. průměrně 16 jednotek měsíčně.
V důvodové zprávě k návrhu
rozpočtu FNM ČR na rok 1996 se uvádí:
"Výkonný výbor Fondu očekává,
že v roce 1996 bude ve veřejných soutěžích
a dražbách prodán a zaplacen majetek a akcie
v hodnotě dle privatizačních projektů
cca 13 mld. Kč. Z dosud v minulosti celkem draženého
a soutěženého majetku v hodnotě ve výši
24 mld. Kč dle projektů byly reálné
příjmy 17 mld Kč, tj. 70% hodnoty evidované
v projektech. Při obdobném koeficientu by byly reálné
příjmy z dražeb a soutěží
v roce 1996 cca ve výši 9,1 mld Kč."
Ve skutečnosti byly výnosy ve výši 13
mld. Kč v tomto roce dosaženy pouze v samotných
veřejných soutěžích ukončených
do 31. 10. 1996. Poměr reálně dosažených
příjmů k účetní hodnotě
majetku a akcií se pohybuje na úrovni cca 86%, tj.
o 16% výše, než bylo očekáváno!
V důvodové zprávě k návrhu
na doplnění rozpočtu FNM ČR na rok
1995:
"V předchozím období externí
firmy neměly motivaci připravovat majetek na předání
novým vlastníkům a kontrolovat věcný
soulad mezi reálným stavem majetku, údaji
v privatizačním projektu a údaji poskytovanými
účastníkům dražeb a soutěží.
Přímým důsledkem jsou dodatečně
vynakládané náklady na nápravu, zpožděné
předávání majetku a zpožděné
placení.
Tímto způsobem vznikla téměř
polovina pohledávek po lhůtě splatnosti (celkový
objem cca 7,58 mld. Kč). Podle nových pravidel na
jakékoliv zdržení a komplikaci doplácí
i externí firma. která navíc podle písemně
uzavírané mandátní smlouvy může
být i penalizována za pochybení, která
by připustila či zavinila."
V následujícím období - letech 1995
a 1996 se tento předpoklad plně potvrdil. V současné
době prakticky nevznikají z veřejných
soutěží žádní noví
"neplatiči".
Výsledky činnosti jednotlivých firem
V příloze této informace jsou v tabulkové
formě uvedeny základní ukazatele charakterizující
výsledky činnosti jednotlivých firem vybraných
pro spolupráci s FNM ČR v oblasti přípravy
a organizace veřejných soutěží.
Třem vybraným firmám nebyly přiděleny
žádné zakázky, protože nabízené
zakázky byly z jejich strany odmítnuty jako málo
lukrativní.
Úplný přehled všech zakázek přidělených
od počátku uplatňování nového
systému výběru a odměňování
externích firem spolupracujících s FNM ČR
do 15. 11. 1996 byl ve formě počítačové
sestavy o 36 stranách předán v jednom vyhotovení
rozpočtovému výboru Poslanecké sněmovny
a bude zde poslancům k nahlédnutí. Sestava
je uspořádána v členění
podle jednotlivých firem pověřených
zajišťováním veřejných soutěží.
U jednotlivých zakázek jsou uvedeny veškeré
údaje požadované Poslaneckou sněmovnou.
Agentura | ||||||
1.ČARS | 54 | 10 | 52 351 891,00 | 221 844 202,00 | 6 655 326,06 | 5 776 836,00 |
Agentura Šemík | 17 | 9 | 574 743 000,00 | 302 170 000,00 | 6 203 100,00 | 3 443 100,00 |
Aurex | 67 | 33 | 450 480 110,00 | 442 933 986,00 | 9 591 309,36 | 8 390 823,00 |
Barclays de Zoete Wedd | 3 | 3 | 927 000 000,00 | 674 138 150,00 | 13 812 763,00 | 13 795 177,00 |
BOS - EKON | 16 | 10 | 315 040 630,00 | 833 685 196,00 | 12 180 455,88 | 2 304 888,63 |
B.I.R.T. | 6 | 2 | 99 476 660,00 | 152 710 000,00 | 3 660 200,00 | 3 030 000,00 |
CAPA | 22 | 11 | 640 577 790,00 | 781 009 010,00 | 11 139 620,30 | 4 466 573,70 |
CONSUS | 13 | 9 | 442 843 000,00 | 301 445 899,00 | 6 966 233,54 | 2 152 895,80 |
CREDITANSTALT SECURITIES | 2 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
CS First Boston | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
EEIP | 16 | 9 | 2 067 897 000,00 | 745 174 705,00 | 16 331 663,14 | 15 580 225,58 |
EFEKT | 12 | 6 | 181 574 000,00 | 154 699 735,00 | 3 772 212,46 | 3 062 307,00 |
EPIC Bohemia & Moravia | 9 | 3 | 11 438 152,00 | 17 135 100,00 | 514 053,00 | 0,00 |
Ernst & Young | 1 | 1 | 124 793 000,00 | 12 604 093,00 | 252 081,86 | 252 081,90 |
Gaudí | 11 | 4 | 500 578 140,00 | 462 748 111,00 | 10 504 473,05 | 9 285 000,00 |
Gavlas | 19 | 4 | 399 682 000,00 | 446 660 000,00 | 6 190 380,00 | 2 735 280,00 |
HSBC Investment Services | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
HEXCAPITAL | 5 | 1 | 573 798 000,00 | 930 400 000,00 | 18 684 000,00 | 18 000 000,00 |
IKOS | 17 | 10 | 232 533 000,00 | 185 670 000,00 | 5 210 850,00 | 2 893 080,00 |
INKO | 57 | 15 | 434 262 625,00 | 346 346 200,00 | 3 970 386,00 | 423 360,00 |
Instrukta | 21 | 15 | 355 463 300,00 | 421 940 097,00 | 11 335 059,91 | 8 940 314,00 |
JEC poradenství | 13 | 8 | 1 487 857 800,00 | 1 678 771 001,00 | 18 926 852,53 | 8 950 852,00 |
JP Morgan | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
KS UNION | 24 | 10 | 168 389 100,00 | 107 774 704,00 | 2 543 237,62 | 1 543 457,10 |
Price Waterhouse | 3 | 1 | 106 070 000,00 | 8 000 000,00 | 180 000,00 | 180 000,00 |
PROTES | 14 | 10 | 111 618 700,00 | 112 161 933,00 | 3 155 413,25 | 2 641 766,03 |
Qars | 10 | 4 | 26 865 439,00 | 21 092 000,00 | 610 360,00 | 330 030,00 |
Real SPEKTRUM | 15 | 6 | 505 062 000,00 | 598 170 000,00 | 10 128 615,00 | 5 434 900,00 |
SVAM | 11 | 2 | 29 029 500,00 | 91 222 222,00 | 1 401 666,66 | 66 666,60 |
SW & N | 10 | 4 | 122 453 000,00 | 93 263 005,00 | 2 374 810,15 | 1 568 720,00 |
TIS | 10 | 4 | 115 339 000,00 | 396 621 100,00 | 11 873 633,00 | 11 355 631,50 |
TRANSWELL | 38 | 24 | 179 071 479,00 | 227 220 966,00 | 6 575 544,73 | 1 407 333,00 |
VP - REALTRADE | 26 | 14 | 1 212 604 471,00 | 1 354 710 738,00 | 17 631 579,54 | 12 539 041,20 |
542 | 242 | 12 448 892 787,00 | 12 122 322 153,00 | 222 375 880,04 | 150 550 340,04 |