Příloha I.-42.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátu) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Svojšín-Bar (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Svojšín-Bor státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo ne, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční tratí společností ze Svojšína-Černošína do Boru, tvořící předmět koncesní listiny z 23. listopadu 1899, č. 234 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, sjednané u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě Kč 997,400,-, slovy devět set devadesát sedm tisíc čtyři sta Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost dle možnosti opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odparovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznítily, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 19. prosince 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Svojšín-Bor:

Stříbrný v. r.

Lokalbahn Schweissing-Haid:

Ministr financí:

J. Lorenz v. r.,

Ing. Bečka v. r.

Michael Mahler v. r.


Příloha I.-43.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Táborsko-Bechyňské (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Táborsko-Bechyňské státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných anebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Tábora do Bechyně, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 19. dubna 1902 č. 80 ř. z., spolu se zařízeními, jež jsou integrující součástí podniku železničního a slouží k výrobě a dodávání elektřiny, se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktívy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,952.000,- Kč, t. j. slovy jeden milion devět set padesát dva tisíce Kč. Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společností v jmenovité hodnotě 133,400.- Kč, t. j. slovy sto třicet tři tisíce čtyři sta Kč.

Tyto prioritní akcie bradou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 18. dubna 1992, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platností a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vložena vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společností náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tater úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 3. prosince 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Táborsko-Bechyňská:

Stříbrný v. r.

Josef Hák v. r.,

Ministr financí:

Václav Kolafa v. r.

Ing. Bečka v. r.

 

Příloha I.-44.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností mostná dráhy Zadní Třebáň-Lochovice (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Za-dní Třebáň-Lochovice státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto jmenovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti ze Zadní Třebáně do Lochovic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 31. března 1900, č. 70 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením; státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti Lamu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,810,400,- Kč, t. j. slovy jeden milion osm set deset tisíc čtyři sta Kč. Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společností v jmenovité hodnotě 129,200 Kč, t. j. slony sta dvacet devět tisíc dvě stě Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým, způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 30. března 1990, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platností a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správu) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 2. prosince 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Zadní Třebaň-Lochovice:

Stříbrný v. r.

Leopold Vítek v. r.,

Ministr financí:

Skřivan Ludvík v. r.

Ing. Bečka v. r.

 

Příloha I.-45.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Tršnice-Vildštein-Schönbach (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé a nabytí místní dráhy Tršnice-Vildštein-Schönbach státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční tratí společnosti z Tršnice přes Vildštein do Schönbachu, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 16. října 1897, č. 246 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušen tím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě Kč 1,718.200,-, t. j. slovy jeden milion sedm set osmnáct tisíc dvě stě Kč.

Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě Kč 128.800,-, t. j. slovy jedno sto dvacet osm, tisíc osmi set Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4 ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 15. října 1987. kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. března 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu(železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou statní správou k podpisu předloženy.

 

 

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznítily, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením vlnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 22. prosince 1924.

Ministr železnic:

Místní dráha Tršnice-Vildštein-Schnönbach:

Stříbrný v. r.

Lokalbahn Tirschniz-Wildstein-Sdhönbach:

Ministr financí:

Sandner v. r.,

Ing. Bečka v. r.

Christof Kunz v. r.

   

Příloha II.-46.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a koncesionáři místní dráhy Sudoměř-Skalsko-Stará Paka (v následujícím krátce ťkoncesionářiŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Sudoměř-Skalsko Stará Paka státem.

Článek I.

Koncesionáři postupují státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého neovitého i nemovitého jmění železničního podniku místní dráhy Sudoměř-Skalsko-Stará Paka, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky tohoto jmění se týkajícími, zejména železniční tratí ze Sudoměře-Skalska přes Mladou Boleslav do Staré Paky, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 19. února 1904, č. 18 ř. z., se všemi vlečnými drahami, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění železničního podniku se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 6,176.400,- Kč, t. j. slovy šest milionů sto sedmdesát šest tisíc čtyři sta Kč.

Dále přejímá stát 4%ní zúrokování oné části zařizovacího kapitálu místní dráhy, za kterou v případě zřízení akciové společností měly býti vydány prioritní akcie v jmenovitě hord-notě 441.200 Kč, t. j. slovy čtyři sta čtyřicet jeden tisíc dvě stě Kč. Tato část zřizovacího kapitálu místní dráhy bude přeměněna na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 18. února 1994, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána; prohlašují koncesionáři, že nemají vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Koncesionáři se zavazují, že opatří a státu do 15. ledna 1925 odevzdají prohlášení upisovatelů oné částí zařizovacího kapitálu místní dráhy, za kterou v případě zřízení akciové společností měly býti vydány kmenové akcie, že tito upisovatelé vzdají se jakéhokoliv nároku vůči státu na odškodnění z titulu zestátnění místní dráhy.

Článek V.

Dnem, kdy ta o úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Koncesionáři se zavazují, že vydají státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provedou sami knihovní pořádek.

Článek VI.

Koncesionáři svolují, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti k železničnímu podniku místní dráhy náležející.

Koncesionáři jsou povinni řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jím budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoliv právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznítily, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže koncesionáře podpisem úmluvy a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; koncesionáři obdrží její opis.

V Praze, dne 31. prosince 1924.

Ministr železnic:

Koncesionáři místní dráhy Sudoměř-Skalsko-Stará Paka:

Stříbrný v. r.

Cyrill Papoušek v. r.,

Ministr financí

Jindřich Maštálka v. r.

Ing. Bečka v. r.

 

 

Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP