Senát Národního shromáždění R. Č. r. 1921.
I. volební období.
3. zasedání.
Tisk 1034.
Odpověď
ministra železnic
na interpelaci senátorů Karla Sáblíka, O. Hrejsy a soudruhů
v záležitosti úpravy železničního spojení Velkého Meziříčí s pražskými rychlíky v Okříškách. (Tisk 688).
Na trati Okříšky-Třebíč zavedena byla na četná přání zájemníků od 15. února t.r. dvojice osobních vlaků a sice odjezd z Okříšek po rychlíku č. 102 v.2250 večer, příjezd do Třebíče v 2317 večer, zpět ihned v 2325 a příjezd do Okříšek v 2355 v noci.
Obdobným způsobem jsou zavedeny i vlaky č. 1631/1632 Okříšky-Třebíč, sprostředkující v Okříškách připojení k rychlíku č. 101 do Prahy. Nový jízdní řád zachoval tato spojení s nepatrnými časovými změnami, jež si vyžádala nová poloha rychlíků č. 101 a 102.
Prodloužiti tyto vlaky až do Studence a V. Meziříčí, nelze, ježto by náklady s tímto zařízením spojené činily dle konaného šetření přibližně as 408.000 Kč ročně, které by při velmi nepatrné frekvenci získanými příjmy nebyly ani částečně kryty.
V Praze, dne 11. srpna 1921.
Dr inž. Burger v. r.,
ministr železnic.