Senát Národního shromáždění R. Č. r. 1921.

I. volební období.

3. zasedání.

Tisk 1034.

Odpověď

ministra železnic

na interpelaci senátorů Karla Sáblíka, O. Hrejsy a soudruhů

v záležitosti úpravy železničního spojení Velkého Meziříčí s pražskými rychlíky v Okříškách. (Tisk 688).

Na trati Okříšky-Třebíč zavedena byla na četná přání zájemníků od 15. února t.r. dvojice osobních vlaků a sice odjezd z Okříšek po rychlíku č. 102 v.2250 večer, příjezd do Třebíče v 2317 večer, zpět ihned v 2325 a příjezd do Okříšek v 2355 v noci.

Obdobným způsobem jsou zavedeny i vlaky č. 1631/1632 Okříšky-Třebíč, sprostředkující v Okříškách připojení k rychlíku č. 101 do Prahy. Nový jízdní řád zachoval tato spojení s nepatrnými časovými změnami, jež si vyžádala nová poloha rychlíků č. 101 a 102.

Prodloužiti tyto vlaky až do Studence a V. Meziříčí, nelze, ježto by náklady s tímto zařízením spojené činily dle konaného šetření přibližně as 408.000 Kč ročně, které by při velmi nepatrné frekvenci získanými příjmy nebyly ani částečně kryty.

V Praze, dne 11. srpna 1921.

Dr inž. Burger v. r.,

ministr železnic.


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP