2. Nákladní parníky.
1 |
Antonia |
1881 |
250 |
301 |
2 |
Beraun |
1914 |
350 |
445 |
3 |
Donau |
1910 |
450 |
411 |
4 |
Eger |
1914 |
350 |
472 |
5 |
Helene |
1882 |
250 |
287 |
6 |
Henriette |
1882 |
220 |
285 |
7 |
Iser |
1914 |
350 |
469 |
8 |
Laube |
1883 |
250 |
251 |
9 |
Magda |
1888 |
230 |
486 |
10 |
Paula |
1882 |
220 |
390 |
11 |
Prag |
1885 |
350 |
302 |
|
|
|
3270 |
4099 |
3. Přístavní parníky.
1 |
Bertha |
1889 |
135 |
|
2 |
Hella |
1882 |
70 |
|
3 |
Lisbeth |
1908 |
250 |
|
4 |
Martha |
1911 |
130 |
|
5 |
Meta |
1885 |
70 |
|
6 |
Nordwest |
1899 |
220 |
|
7 |
Nixe |
1890 |
45 |
|
8 |
Reichenberg |
1909 |
185 |
|
9 |
Stephanie |
1890 |
150 |
|
10 |
Wanda |
1908 |
250 |
|
11 |
Wilma |
1885 |
70 |
|
|
|
|
1575 |
|
4. Řetězové parníky.
Post. číslo |
Loď |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
O. N. W. D. I |
1872 |
120 |
|
2 |
O. N. W. D. II |
1879 |
120 |
|
3 |
O. N. W. D. III |
1879 |
140 |
|
4 |
O. N. W. D. IV |
1882 |
120 |
|
5 |
O. N. W. D. V |
1884 |
150 |
|
6 |
O. N. W. D. VI |
1886 |
140 |
|
7 |
O. N. W. D. VII |
1888 |
140 |
|
|
|
|
930 |
|
5. Vlečný řetěz.
1 |
Vlečný řetěz 62 km |
6. Plovoucí přístavní zařízení.
Post. číslo |
Předmět |
Rok stavby |
Únosnost |
1 |
C Parní zdvihadlo |
1882 1891 |
2.500 |
2 |
B Parní zdvihadlo |
1894 |
2.500 |
3 |
E Dílenská loď |
1880 1897 |
|
4 |
J Parní zdvihadlo |
1895 |
1.500 |
5 |
M Parní zdvihadlo |
1894 |
1.750 |
6 |
N Parní zdvihadlo |
1894 |
1.250 |
7 |
Pramice s ručním zdvihadlem |
1903 1914 |
700 |
8 |
A Parní jeřáb |
1882 |
1.600 |
9 |
D Parní zdvihadlo |
1894 |
1.600 |
10 |
F Parní zdvihadlo |
1870 1881 |
2.000 |
11 |
L Parní zdvihadlo |
1894 |
1.250 |
12 |
X Parní zdvihadlo |
1872 1908 |
2.000 |
|
|
|
18.650 |
7. Nákladní čluny.
Post. číslo |
Číslo lodi |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
1 |
301 |
1882 |
|
514 |
2 |
302 |
1882 |
|
527 |
3 |
303 |
1882 |
|
546 |
4 |
304 |
1882 |
|
509 |
5 |
305 |
1882 |
|
521 |
6 |
306 |
1882 |
|
528 |
7 |
307 |
1882 |
|
495 |
8 |
308 |
1882 |
|
512 |
9 |
309 |
1882 |
|
507 |
10 |
310 |
1882 |
|
527 |
11 |
311 |
1882 |
|
465 |
12 |
312 |
1882 |
|
491 |
13 |
313 |
1882 |
|
530 |
14 |
314 |
1882 |
|
478 |
15 |
315 |
1882 |
|
494 |
16 |
316 |
1882 |
|
502 |
17 |
317 |
1882 |
|
466 |
18 |
318 |
1906 |
|
1078 |
19 |
319 |
1882 |
|
500 |
20 |
320 |
1882 |
|
472 |
21 |
321 |
1882 |
|
253 |
22 |
322 |
1882 |
|
263 |
23 |
323 |
1898 |
|
952 |
24 |
324 |
1882 |
|
273 |
25 |
325 |
1882 |
|
246 |
26 |
326 |
1881 |
|
265 |
27 |
327 |
1882 |
|
254 |
28 |
329 |
1882 |
|
275 |
29 |
330 |
1886 |
|
646 |
30 |
331 |
1881 |
|
439 |
31 |
332 |
1881 |
|
439 |
32 |
333 |
1881 |
|
504 |
33 |
334 |
1882 |
|
490 |
34 |
335 |
1906 |
|
1096 |
35 |
336 |
1899 |
|
1086 |
36 |
338 |
1887 |
|
645 |
37 |
339 |
1902 |
|
924 |
38 |
340 |
1906 |
|
1056 |
39 |
341 |
1898 |
|
966 |
40 |
342 |
1896 |
|
543 |
41 |
343 |
1887 |
|
645 |
42 |
344 |
1889 |
|
418 |
43 |
345 |
1898 |
|
1013 |
44 |
346 |
1906 |
|
1057 |
45 |
347 |
1906 |
|
1057 |
46 |
349 |
1898 |
|
1000 |
47 |
350 |
1898 |
|
901 |
48 |
351 |
1899 |
|
591 |
49 |
352 |
1898 |
|
903 |
50 |
353 |
1894 |
|
707 |
51 |
354 |
1898 |
|
944 |
52 |
355 |
1902 |
|
1087 |
53 |
356 |
1880 |
|
492 |