Lodě |
Velikost |
Rok stavby |
|
|
|||
1. Vlečné parníky. |
|||
Hannover |
1000 k. s. |
1907 |
|
XV |
500 " " |
1905 |
|
XVII |
650 " " |
1911 |
|
|
2150 k. s. |
|
2. Přístavní parníky. |
|||
Dresden |
320 k. s. |
1906 |
3. Nákladní čluny. |
|||
Číslo |
|
|
|
4 |
|
728 t |
1913 |
12 |
|
623 " |
1904 |
25 |
|
970 " |
1901 |
26 |
|
1034 " |
1902 |
28 |
|
628 " |
1901 |
29 |
|
909 " |
1903 |
40 |
|
1013 " |
1903 |
42 |
|
886 " |
1904 |
8 |
Úhrnem |
6791 t |
|
D. Lodě soukromých loďařů.
1. Vlečný parník. |
|||||
Post. číslo |
Katastr č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Nosnost v tunách |
k. s. |
|
3 |
Albrecht Gust. & Joh. |
Dessau 408 (Sachsen) |
|
900 |
2. Nákladní čluny. |
|||||
Post. číslo |
Katastr č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Rok stavby |
Nosnost v tunách |
1. |
1913 |
J. D. Dümling |
Scharnhorst Mg. 1912 |
1905 |
924 |
2. |
1448 |
Oskar Wanckel |
Hamburg 7711 |
1906 |
936 |
1. |
727 |
Neumann Gottlieb |
Aussig 1567 |
1906 |
850 |
2. |
1272 |
Büchlein Georg |
Dessau 512 |
1905 |
847 |
3. |
1265 |
Beyer Alfred & Co. (H. Schräger) |
Magdeburg 2172 |
1908 |
835 |
1. |
1293 |
Enger Friedr. |
Magdeb. 7135 |
1908 |
851 |
2. |
1412 |
Fr. Schmeil, vorm. Schmeil & Kirsten |
Magdeb. 1974 |
1913 |
684 |
3. |
1402 |
Schmeil Friedrich |
Magdeb. 2092 |
1908 |
915 |
4. |
1451 |
Wanckel Oskar |
Magdeb. 1877 |
1909 |
785 |
5. |
1878 |
Steenbock Gust. |
Hbg. 7876 |
1912 |
657 |
6. |
1338 |
Martens Andree |
Magdeb. 1219 |
1909 |
646 |
7. |
1230 |
Zimmermann |
Hertha |
1910 |
619 |
8. |
1345 |
Pflöger & Hentig |
Lüb. 663 |
1907 |
891 |
9. |
1352 |
Pflöger & Hentig |
Hambg. 332 |
1905 |
581 |
10. |
1366 |
Rothenbücher, Maas & Ludicke |
Hambg. 5566 |
1911 |
613 |
11. |
2153 |
Hillebrandt G. F. |
Stettin 2620 |
1907 |
588 |
12. |
1953 |
Siepmann Heinr. |
Magdeb. 2172 |
1908 |
835 |
13. |
1259 |
Beyer Alfred & Co. |
Hambg. 1154 |
1914 |
609 |
14. |
52 |
Becker Paul |
Hambg. 6414 |
1903 |
652 |
15. |
1874 |
Blumenfeld |
Hambg. 7770 |
1906 |
727 |
16. |
1875 |
Blumenfeld |
Hambg. 7824 |
1906 |
728 |
17. |
476 |
Kissauer & Quast |
Hambg. 8105 |
1907 |
633 |
18. |
2156 N. |
Lindemann Alfred |
Bresl. 2372 |
1906 |
648 |
19. |
1885 |
Steenbock Gust. |
Hambg. 8231 |
1909 |
689 |
20. |
1907 |
Teutonia |
Magdeburg |
1911 |
684 |
21. |
2144 N. |
Matthies & Berndt |
Minna |
1914 |
581 |
22. |
1895 |
Engel Wilh. |
Tetschen 469 |
1906 |
926 |
23. |
I/21 |
Wahrenberg Julius |
Nr. 362 |
1903 |
786 |
1. |
542 |
Krüger Otto |
Hambg. 7827 |
1914 |
569 |
2. |
1256 |
Beyer Alfred & Co. |
" 6293/1209 |
1912 |
565 |
3. |
1373 |
Rothenbücher, Maas & Ludicke |
" 16586 |
1903 |
541 |
4. |
2170 |
Flint Ernst |
Frida, Berl. 5614 |
1909 |
556 |
5. |
II/2 |
Matthies & Berndt |
Robert |
1911 |
547 |
6. |
1389 |
Röper Adolf |
Hambg. 7846 |
1907 |
537 |
7. |
1257 |
Beyer Alfred & Co. |
" 7847 |
1906 |
551 |
1. |
1277 |
Deutsche Felsenver. Ges. |
Hamburg 5275 |
1911 |
372 |
2. |
1248 |
Alsen Portl. Cement Fabr. |
Hambg. 9684 |
1909 |
329 |
3. |
1249 |
" |
" 10927 |
1911 |
500 |
4. |
1928 |
Schl. D. G. Bl. 1. |
S. D. G. 222 |
1909 |
380 |
5. |
2168N |
Witte & Co. Ernst |
Walter |
1913 |
373 |
6. |
2142N |
Kongsback |
|
1911 |
412 |
|
|
|
|
Úhrnem |
26.952 t |
Uvedené předměty arbitrem přiřknuté mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo vzájemné dohody s Německem.
Ing. Neudörfl, v. r.,
vrch. staveb. rada ministerstva veř. prací.
Příloha "B".
Seznam lodí
přiřknutých Československé republice na Dunaji.
I. |
|||
Osobní parníky. |
|||
Pořadové číslo |
Jméno původního majitele |
Jméno nebo číslo lodi |
Koňských sil |
1. |
D. D. S. G. |
Aggstein |
365 |
2. |
" |
Wachau |
365 |
3. |
" |
Wien |
710 |
|
|
Úhrnem |
1.440 |
II. |
|||
Vlečné parníky. |
|||
1. |
S. D. |
Wien |
850 |
2. |
" |
München |
600 |
3. |
" |
Bayern |
500 |
4. |
" |
Irene |
350 |
5. |
" |
Wittelsbach |
500 |
6. |
M. F. T. R. |
Magyarország |
1.200 |
7. |
Atlantika |
Bajtars |
450 |
|
|
Celkem |
4.450 |
III. |
|||||
Čluny. |
|||||
Číslo |
Pořadové číslo arbitrova rozk. |
Jméno původního majitele |
Jméno nebo číslo člunu |
Nosnost v t |
|
1. |
1. |
S. D. G. |
8 |
603 |
|
2. |
2. |
" |
23 |
720 |
|
3. |
3. |
" |
24 |
720 |
|
4. |
4. |
" |
25 |
720 |
|
5. |
5. |
" |
29 |
720 |
|
6. |
6. |
" |
31 |
720 |
|
7. |
7. |
" |
34 |
720 |
|
8. |
8. |
" |
40 |
650 |
|
9. |
9. |
" |
42 |
650 |
|
10. |
10. |
" |
43 |
650 |
|