Příloha I.-10.

Úmluva.

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Německý Brod-Humpolec (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Německý Brod-Humpolec státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Německého Brodu do Humpolce, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 4. června 1893, č. 109 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktívy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části prioritních obligací společnosti v jmenovité hodnotě 1.500.000 Kč, t. j. slovy jeden milion pět set tisíc Kč. stejně jako 4% ní zúrokování prioritních akcií společnosti a jejich umořování v jmenovité hodnotě 200.000 Kč, t. j. slovy dvě stě tisíc Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4% ní státní dluhopisy, pro něž platí dosavadní umořovací plán.

Státní správa si však vyhrazuje podle svého uvážení v kterémkoli roce rychlejší umořování těchto dluhopisů, než jak je v příslušném umořovacím plánu stanoveno.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolící věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 15. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing, Bečka v. r.

Místní dráha z Německého Brodu do Humpolce:
Dr. F. Samek v. r., Dr. Vejdovský v. r., Jan Hornek v. r.

Příloha I.-11

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Německý Brod-Tišnov (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Německý Brod-Tišnov státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z německého Brodu do Tišnova, tvořící předmět koncesních listin ze dne 8. listopadu 1897, č. 260 ř. z. a ze dne 7. června 1902, č. 114 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 2.776.000 Kč, t. j. slovy: dva miliony sedm set sedmdesát šest tisíc Kč. a zbytek dosud neumořené částí prioritních obligací společnosti v jmenovité hodnotě 6.408.000 Kč. t. j, slovy: šest milionů čtyři sta osm tisíc Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnosti státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České a Moravské, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jak-mile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy,listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 15. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Německý Brod-Tišnov:
Frant. Raupach v. r., Drobný v. r.

Příloha I.-12.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti Sdružených pošumavských místních drah (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí Sdružených pošumavských místních drah státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá, vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo ne, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železničních tratí společnosti, tvořící předmět koncesních listin ze dne 18. dubna 1892, č. 74 ř. z., ze dne 18. dubna 1892, č. 75 ř. z., ze dne 22. května 1898, č. 93 ř. z., ze dne 22. května 1898, č. 94 ř. z. a vyhlášky ministerstva železnic ze dne 11. února 1908, č. 36 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktívy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části prioritních obligací společnosti v jmenovité hodnotě 10.382.000 Kč, t. j. slovy deset milionů tří sta osmdesát dva tisíce Kč, stejně jako 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti a jejích umořování v jmenovité hodnotě Kč 700.000, t. j. slovy sedm set tisíc Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy, pro něž platí dosavadní umořovací plán. S umořováním jich však může býti započato až po úplném umoření prioritních obligací.

Státní správa si však vyhrazuje podle svého uvážení v kterémkoli roce rychlejší umořování těchto dluhopisů, než jak je v příslušném umořovacím plánu stanoveno.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země, společnost dle možnosti opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na zaklade jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 19. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Sdružené pošumavské místní dráhy:
Vereinigte Böhmerwald-Lokalbahnen:
Hans Waldek v. r., Dr. Bohuslav Budínský v. r.

Příloha I.-13.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti dráhy Schönwehr-Loket (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí dráhy Schönwehr-Loket státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není. s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti ze Schönwehru do Lokte, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 26. května 1899. č. 100 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 3.280.000,- Kč, t. j. slovy tří miliony dvě stě osmdesát tisíc Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České, společnost podle možností opatří a státu odevzdá do 31. ledna 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého, státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost, schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 8. ledna 1925.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Dráha Schönwehr-Loket: Eisenbahn Schonwehr-Elbogen:
Al. Mertn v. r., Oswald Neidhart v. r.

Příloha I.-14.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Svitava-Polička (v následujícím krátce >společnost) se strany druhé o nabytímístní dráhy Svitava-Polička státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 dovlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého inemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jestzapsáno v knihách pozemkových (všeobecných neboželezniční knize) anebo není, s veškerýma právy a závazkyjejími, zejména železniční trati společnosti ze Svitavypřes Poličku do Skutče, tvořící předmět koncesníchlistin ze dne 10. září 1894, č. 207 ř. z. a ze dne 31.května 1897, č. 139 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokudjsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitýmpříslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami,jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemiaktívy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podlesvého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podleplatného, státní správou schváleného umořovacího plánuzbytek dosud neumořené části hypoteční zápůjčky,uzavřené u Zemské banky království českého, nyní uZemské banky dříve Zemské banky království Českého) vPraze, v jmenovité hodnotě 3,236.000,- Kč, t. j. slovy třimiliony dvě stě třicet šest tisíc Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bezzvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané,vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České, společnostopatří a státu odevzdá do 15. ledna 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II.vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůčinabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabudeprávní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválívýroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesenístátní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.),přechází fysická držba veškerých majetkových předmětův čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy,listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy setýkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženovlastnické právo Československého státu (železničníspráva) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny,potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát dočtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou kpodpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati tétoúmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z tétoúmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolici věcněpříslušné soudy v sídle české finanční prokuratury vPraze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadouakcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnostobdrží její opis.

V Praze, dne 11. prosince 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Svitava-Polička:
Frant. Horáček v. r., Dr. Vejdovský v. r.

Příloha I.-15.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou,zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (vnásledujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovouspolečnosti místní dráhy Vodňany-Týn nad Vltavou (vnásledujícím krátce >společnost<) se strany druhé onabytí místní dráhy Vodňany-Týn nad Vltavou státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 dovlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého inemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jestzapsáno v knihách pozemkových (všeobecných neboželezniční knize anebo není, s veškerými právy a závazkyjejími, zejména železniční trati společnosti z Vodňan doTýna nad Vltavou, tvořící předmět koncesní listiny ze dne23. listopadu 1895, číslo 8. ř. z. z r. 1896, s veškerýmmovitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly aveškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jměníspolečnosti se všemi aktivy i pasívy, i s reservním, fondem,pokud nebyl podle svého určení se schválením státnísprávy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podleplatného, státní správou schváleného umořovacího plánuzbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky,uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemskébanky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, vjmenovité hodnotě 1.320.000 Kč, t. j. slovy jeden milion třista dvacet tisíc Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bezzvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané,vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České, společnostopatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II.vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůčinabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabudeprávní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválívýroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesenístátní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.),přechází fysická držba veškerých majetkových předmětův čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy,listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy setýkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženovlastnické právo Československého státu (železničníspráva) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádné podepsati právní listiny,potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát dočtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou kpodpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati tétoúmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z tétoúmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcnépříslušné soudy v sídle české finanční prokuratury vPraze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadouakcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise, společnostobdrží její opis.

V Praze, dne 19. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Vodňany-Týn nad Vltavou:
Dr. Vejdovský v. r., Jindřich Pavlíček v. r., JanSrnec v. r.

Příloha I.-16.

 

Úmluva.

sjednaná mezi republikou Československou,zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (vnásledujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovouspolečnosti místní dráhy Vsetín-Velké Karlovice (vnásledujícím krátce > společnost) se strany druhé onabytí místní dráhy Vsetín-Velké Karlovice státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 dovlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého inemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jestzapsáno v knihách pozemkových (všeobecných neboželezniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazkyjejími, zejména železniční trati společnosti ze Vsetína doVelkých Karlovic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne27. července 1907, č. 189 ř. z., se všemi vlečnými drahami,pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým inemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerýmizásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnostise všemi aktívy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebylpodle svého určení se schválením státní správyspotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podleplatného, státní správou schváleného umořovacího plánuzbytek dosud neumořené části prioritních obligacíspolečnosti v jmenovité hodnotě 2.158.000 Kč, t. j. slovy dvamiliony sto padesát osm tisíc Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bezzvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané,vyjma ty, klére jsou ve vlastnictví země Moravské,společnost podle možností opatří a státu odevzdá do 31.prosince 1924.


Související odkazy