Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 22, prosince 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing.Bečka v. r.

Kadaňské místní dráhy:
Kaadner Lokalbahnen:
Julius Melzer v. r., Eduard Hergl v. r.

Příloha 1.-24.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Karlovy Vary-(Dalovice)-Merklín (v následujícím krátce >společnost) se strany druhé o nabytí místní dráhy KarlovyVary-(Dalovice)-Merklín státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dneml. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti z Karlových Varů (Dalovic) do Merklína,tvořící předmět koncesní listiny ze dne 7. srpna 1901, č.128 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkemspolečnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, sevšemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškeréhoostatního jmění společností se všemi aktivy i pasivy, i sreservním fondem, pokud nebyl podle svého určení seschválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě Kč1,442,800,-, t. j. slovy jeden milion čtyři sta čtyřicetdva tisíce osm set Kč.

Veškeré kmenové akciepostupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tytokmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou vevlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do31. ledna 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje společnost,že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.

Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.

Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.

Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude

právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 7. ledna 1925.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Karlovy Vary(Dalovice)-Merklín:
Lokalbahn Karlsbad (Dallwitz)-Merkelsgrün:
Dr. Vojáček v. r., VictorGottl v. r.

íloha1.-25.

Úmluva

sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhyKolín-Čerčany-Kácov (v následujícím krátce>společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhyKolín-Čerčany-Kácov státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dneml. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest Zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména, železničnítrati společnosti z Kolína do Čerčan s odbočkou z Rataj doKácova, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 10.května 1899, č. 88 ř. z., sevšemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, sveškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemivozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatníhojmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservnímfondem, pokud nebyl podlesvého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě7,384.600.- Kč. t. j. slovy sedm milionů tři sta osmdesátčtyři tisíce šest set Kč.

Dále přejímá stát 4%nízúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovitéhodnotě 551.200.- Kč. t. j. slovy pět set padesát jedentisíc dvě stě Kč.

Tyto prioritní akcie budoupřeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, žestát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 9. května 1989,kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na další placeníúroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, nakterý dluhopis zní.

Veškeré kmenové akciepostupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tytokmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou vevlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje společnost,že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.

Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.

Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.

Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle finančníprokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 21. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráhaKolín-Čerčany-Kácov:
Ing. R. Schwarz v. r., Dr. Krützner v. r.

PřílohaI.-26.

Úmluva

sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát< ) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhyLibochovice-Vraňany (v následujícím krátce>společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhyLibochovice-Vraňany státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dneml. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti z Libochovic do Jenšovic (nyní Vraňany),tvořící předmět koncesní listiny ze dne 5. prosince 1907,č. 267 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkemspolečnosti, s veškerýmmovitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly aveškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jměníspolečnosti se všemi aktivy a pasivy, i s reservním fondem,pokud nebyl podle svého určení se schválením státnísprávy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého)v Praze, v jmenovité hodnotě 3,047.800.- Kč. t. j. slovytři miliony čtyřicet sedm tisíc osm set Kč.

Veškeré kmenové akciepostupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tytokmenové akcie společnosti vydané vyjma ty, které jsou vevlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje společnost,že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.

Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.

Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.

Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 4. prosince 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráhaLibochovice-Vraňany:
Kašpar v. r., Dr. Vejdovský v. r.

Příloha1.-27.

Úmluva

sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhyLouny-Libochovice (v následujícím krátce >společnost<)se strany druhé o nabytí místní dráhy Louny-Libochovice státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména, železničnítrati společnosti z Loun do Libochovic tvořící předmětkoncesní listiny ze dme 5. března 1901, č. 24 ř.z., se všemivlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, sveškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly aveškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jměníspolečnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem,pokud nebyl podle svého určení se schválením státnísprávy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,895,700,- Kč. t. j.slovy jeden milion, osm set devadesát pět tisíc sedm set Kč.

Veškeré akcie postupujespolečnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto akciespolečností vydané společnost opatří a státu odevzdá do15. ledna 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje společnost,že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.

Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.

Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostíspolečnosti náležející..

Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 9.prosince 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Louny-Libochovice:
Jos. Rybka v. r., Kalách Benedikt v. r.

Příloha1.-28.

Úmluva

sjednaná mezirepublikou československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhy zMělníka do Mšena (v následujícím krátce >společnost<)se strany druhé o nabytí místní dráhy z Mělníka do Mšenastátem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dneml. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti zMělníka do Mšena s odbočkou ze Lhotky do Střednic a vlečnoudrahou k Labi, tvořící předmět koncesní listiny ze dne18.ledna 1896, č. 34 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokudjsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitýmpříslušenstvím, se všemivozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatníhojmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservnímfondem, pokud nebyl podle svého určení se schválenímstátní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,850.400 Kč. t. j. slovy jeden milion osmset padesát tisíc čtyři sta Kč.

Dále přejímá stát 4%nízúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovitéhodnotě 55,600 Kč. t.j. slovy padesát pět tisíc šest setKč.

Tyto prioritní akcie budoupřeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, žestát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 17. ledna 1986,kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placeníúroků, jakož i všeliký nárok na zazaplacení kapitálu, nakterý dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupujespolečnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akciespolečnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje společnost,že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.

Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.

Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.

Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 28. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha zMělníka do Mšena:
Nový v. r., Dr. Valina v. r.

Příloha1.-29.

Úmluva

sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností Mostecko-Lovosickéspojovací dráhy (v následujícím krátce >společnost<)se strany druhé o nabytí Mostecko-Lovosické spojovací dráhystátem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dneml. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničníchtratí společnosti ze Sedlce do Čížkovic a ze Sedlce doObrnic, tvořících předmět koncesních listin ze dne 29.ledna 1897, č. 48 ř. z. a ze dne 27. června 1898, č. 113 ř.z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkemspolečnosti, s veškerým movitým i nemovitýmpříslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami,jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemiaktivy i pasivy, i sreservním fondem, pokud nebyl podle svého určení seschválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčastí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě2,973.400.- Kč, slovy dva miliony devět set sedmdesát třitisíce čtyři sta Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštníúplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty,které jsou v držení státu, společnost opatří a státuodevzdá do 31. března 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, ženemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.

Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových, předmětů ve čl. I. uvedených nastát.

Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.

Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nadpolovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle Českéfinanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 24. února 1925.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Mostecko-Lovosická spojovací dráha:
Brüx-Lobositzer Verbindungsbahn:
Josef Truntschka v. r., AntonínBrožíček v. r.

Příloha 1-30

Úmluva

sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhyMšeno-Dolní Cetno (v následujícím krátce >společnost<)se strany druhé o nabytí místní dráhy Mšeno-Dolní Cetnostátem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítratí společnosti ze Mšena do Dolního Cetna, tvořící předmět koncesní listinyze dne 16. dubna 1896, č. 81 ř. z., se všemi vlečnýmidrahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitými nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerýmizásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy a pasivy, i sreservním fondem, pokud nebyl podle svého určení seschválením státní správy spotřebován.


Související odkazy