Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 3. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráha
Táborsko-Bechyňská:
Josef Hák v. r., Václav Kolafa v. r.
Příloha I.-44.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Zadní Třebáň-Lochovice (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Zadní Třebáň-Lochovice státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati, společnosti ze Zadní Třebáně do Lochovic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 31. března 1900, č. 70 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,810.400 ,- Kč. t. j. slovy jeden milion osm set deset tisíc čtyři sta Kč.
Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě 129.200 Kč. t. j. slovy sto dvacet devět tisíc dvě stě Kč.
Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovýto způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 30. března 1990, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společnosti náležející..
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 2. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráha
Zadní Třebáň-Lochovice:
Leopold Vítek v. r., Skřivan
Ludvík v. r.
Příloha I.-45.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Tršnice-Vildštein-Schönbach (v následujícím krátce >společnost) se strany druhé o nabytí místní dráhyTršnice-Vildštein-Schönbach státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společností, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti z Tršnice přes Vildštein do Schönbachu, tvořící předmětkoncesní listiny ze dne 16. října 1897, č. 246 ř. z., sevšemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, sveškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemivozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemiaktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svéhourčení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě Kč1,718.200.-, t.j.. slovy jedem milion sedm set osmnáct tisícdvě stě Kč.
Dále přejímá stát 4%nízúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovitéhodnotě Kč 128,800,-, t. j. slovy jedno sto dvacet osm tisícosm set Kč.
Tyto prioritní akcie budoupřeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, žestát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 15. října1987, kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na dalšíplacení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplaceníkapitálu na který dluhopis zní.
Veškeré kmenové akciepostupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tytokmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou vevlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do31. března 1925.
Článek III.
Ježto nabývací cena jestustanovením čl II. vypořádána, prohlašuje společnost, ženemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.
Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených nastát.
Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostíspolečnosti náležející..
Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnostiústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 22. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráhaTršnice-Vildštein-Schönbach:
Lokalbahn
Tirschnitz-Wildstein-Schönbach:
Sandner v. r.. Christof Kunz v. r.
Příloha11.-46.
Úmluva
sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce, >stát<) sestrany jedné a koncesionáři místní dráhySudoměř-Skalsko-Stará Páka (v následujícím krátce>koncesionáři<) se strany druhé o nabytí místní dráhySudoměř-Skalsko-Stará Paka státem.
Článek I.
Koncesionáři postupují státudnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění železničníhopodniku místní dráhy Sudoměř-Skalsko-Stará Paka, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových,(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky tohoto jmění se týkajícími,zejména železniční tratíze Sudoměře-Skalska přes Mladou Boleslav do Staré Paky,tvořící předmět koncesní listiny ze dne 19. února 1904,č. 18 ř. z., se všemi vlečnými drahami, s veškerýmmovitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly aveškerými zásobami, jakoži veškerého ostatního jmění železničního podniku sevšemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podlesvého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě6,176.400,- Kč. t. j. slovy šest milionů sto sedmdesát šest tisíc čtyři staKč.
Dále přejímá stát 4%nízúrokování oné části zařizovacího kapitálu místnídráhy, za kterou, v případě zřízení akciové společnostiměly býti vydány prioritní akcie v jmenovité hodnotě441.200 Kč. t. j. slovy čtyři sta čtyřicet jeden tisíc dvěstě Kč.
Tato část zařizovacíhokapitálu místní dráhy bude přeměněna na 4%ní státnídluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti znich 4% ní úroky do 18. února
1994, kterýmžto dnem zanikájakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všelikýnárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.
Článek III.
Ježto nabývací cena jestustanovením čl.II. vypořádána, prohlašují koncesionáři,že nemají vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.
Článek IV.
Koncesionáři se zavazují, žeopatří a státu do 15. ledna 1925 odevzdají prohlášeníupisovatelů oné části zařazovacího kapitálu místnídráhy, za kterou v případě zřízení akciové společnostiměly býti vydány kmenové akcie, že tito upisovatelé vzdajíse jakéhokoliv nárokuvůči státu na odškodnění z titulu zestátnění místnídráhy.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.
Koncesionáři se zavazují, ževydají státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihyatd. místní dráhy se týkající a že provedou sami knihovnípořádek.
Článek VI.
Koncesionáři svolují, abypodle této úmluvy bylo vloženo vlastnické , právoČeskoslovenského státu (železniční správa) na všechnynemovitosti k železničnímu podniku místní dráhynáležející.
Koncesionáři jsou povinniřádně podepsati právní listiny, potřebné ku převoduknihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té,jakmile jim budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoliv právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva vážekoncesionáře podpisem úmluvy a nabude právní platnostiústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; koncesionáři obdrží její opis.
V Praze, dne 31. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Koncesionářimístní dráhy Sudoměř-Skalsko-Stará Paka:
Cyrill
Papoušek v. r., Jindřich Maštálka v. r.
Příloha11.-47.
Úmluva
sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a koncesionáři místní dráhyMikulášovice-Rumburk (v následujícím krátce>koncesionáři<) se strany druhé o nabytí místní dráhyMikulášovice-Rumburk státem.
Článek I.
Koncesionáři postupují státudnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění železničníhopodniku místní dráhy Mikulášovice-Rumburk, ať totonemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových
(všeobecných nebo železničníknize) anebo není, zejména železniční trati z Mikulášovicdo Rumburka s odbočkou z Herrnwaldu do Krásné Lípy,tvořící předmět koncesní listiny ze dne 3. srpna 1901, č.119 ř. z., se všemi vlečnými drahami, s veškerým movitým inemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerýmizásobami, jakož iveškerého ostatního jmění železničního podniku se všemiaktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svéhourčení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě2,586,400.- Kč. t. j. slovy dva miliony pět set osmdesát šest lišícčtyři sta Kč.
Článek III.
Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašujíkoncesionáři, že nemají vůči nabývá jícímu státužádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysickádržba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedenýchna stát.
Koncesionáři se zavazují, ževydají státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihyatd. místní dráhy se týkající a že provedou sami knihovnípořádek.
Článek V.
Koncesionáři svolují, abypodle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právoČeskoslovenského státu (železniční správa) na všechnynemovitosti k železničnímu podniku místní dráhynáležející.
Koncesionáři jsou povinniřádně podepsati právní listiny, potřebné ku převoduknihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té,jakmile jim budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VI.
Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.
Článek VII.
Pro jakékoliv právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.
Článek VIII.
Tato úmluva vážekoncesionáře podpisem úmluvy a nabude právní platnostiústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; koncesionáři obdrží její opis.
V Praze, dne 16. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Koncesionářimístní dráhy Mikulášovice-Rumburk:
Josef Endler v.r.
L. S. Za městoMikulášovice:
Starosta: Josef Ferd. Werner v. r.
L. S. Za obecDolní Ehrenberk:
Představený obce: Scholze v. r.
L. S. Za obecStarý Ehrenberk:
Představený obce: Heffe v. r.
L. S. Za městoKrásná Lípa:
Starosta Aug. Böhm v. r.
L. S. Za obec Schönbüchel:
Představený obce: A. Hieke v. r.
L. S. Za městoRumburk:
Starosta: G. Michel v. r.
L. S. Za obecZeidler:
Představený obce:Johann Rösler v. r.,
nám. Julius Pfeifer v. r.
PřílohaII.-48.
Úmluva
sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a okresem polenským, zastoupeným okresnísprávní komisí v Polné jakožto koncesionářem místnídráhy Polná Štoky-Polná město (v následujícím krátce>koncesionář<) se strany druhé o nabytí místní dráhy PolnáŠtoky-Polná město státem.
Článek I.
Koncesionář postupuje státudnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění železničníhopodniku místní dráhy Polná Štoky-Polná město, ať totonemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky tohoto jmění se týkajícími,zejména železniční trati ze stanice Polná Štoky do Polnéměsta, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 13. června 1903, č. 129 ř. r. avyhlášky ministerstva železnic ze dne 13. ledna 1925, č. 13.Sb.z. a n., se všemi vlečnými drahami, s veškerým movitým inemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerýmizásobami, jakož i veškerého ostatního jmění železničního podniku se všemi aktivy apasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určeníse schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě569.800 Kč. t. j. slovy pět set šedesát devět tisíc osm setKč.
Dále přejímá stát 4%nízúrokování oné části zařizovacího kapitálu místnídráhy, za kterou v případě zřízení akciové společnostiměly býti vydatný prioritní akcie v jmenovité hodnotě11.800 Kč. t. j. slovy jedenáct tisíc osm set Kč.
Tato část zařizovacíhokapitálu místní dráhy bude přeměněna na 4%ní státnídluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti znich 4%ní úroky do 12. června 1993, kterýmžto dnem zanikájakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všelikýnárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.
Článek III.
Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II.. vypořádána, prohlašuje koncesionář,že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.
Článek IV.
Koncesionář se zavazuje, žeopatří a státu do 15. ledna 1925 odevzdá prohlášeníupisovatelů oné části zařizovacího kapitálu místnídráhy, za kterou v případě zřízení akciové společnostiměly býti vydány kmenové akcie, že tito upisovatelé vzdajíse jakéhokoliv nároku vůči státu na odškodnění z tituluzestátnění místní dráhy.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených nastát.
Koncesionář se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sám knihovnípořádek.
Článek VI.
Koncesionář svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitosti kželezničnímu podniku místní dráhy náležející.
Koncesionář jest povinenřádně podepsati právní listiny, potřebné ku převoduknihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té,jakmile mu budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecnéceny.
Článek VIII.
Pro jakékoliv právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva vážekoncesionáře podpisem úmluvy a nabude právníplatnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; koncesionář obdrží její opis.
V Praze, dne 24. ledna 1925.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Koncesionářmístní dráhy Polná Štoky-Polná město:
L. S. Okresní správní komise v Polné.
Ing.
Dvořák v.r.,
předseda okresní správní komise.
Kasal Karel v.r.
člen okresní správní komise,
Jan Dvořák v.r.,
člen okresní správní komise
Resoluce:
I.
Na drahách sestátněnýchbudiž zaveden co možno nejdříve barem státních drah.
II.
Jízdní řády pro osobnídopravu na těchto drahách buďtež tak upraveny, aby vyhovovaly co možno nejlépe potřebámobyvatelstva.