8. RÁMCOVÝ LEGISLATIVNÍ PLÁN

8.1. NOVELA ZÁKONA Č. 468/91 SB.

Zákon Federálního shromáždění o provozování rozhlasového a televizního vysílání byl tvořen pod velkým společenským tlakem na deetatizaci a demonopolizaci rozhlasového a televizního vysílání a bez možnosti aplikovat jakékoli domácí zkušenosti. Schvalován byl za jiných politických a státoprávních podmínek. Z těchto důvodů lze vůči jeho dikci uplatnit velké množství výhrad.

Je třeba uvést jeho terminologii do souladu s aktuálním právním stavem. Současný stav vyžaduje i změny v kompetencích. V tomto zákoně je také třeba uplatnit změny související s podpisem Evropské úmluvy o televizi přesahující hranice států. Tyto změny se budou týkat např. okolností vyplývajících z článku 7 Úmluvy, a to ve věcech programových náležitostí (programy pornografické, programy podněcující rasovou nenávist atd.). Dále je třeba řešit závazky vyplývající z článku 8 Úmluvy, kodifikující právo na odpověď, pokud toto ustanovení nebude řešeno v rámci zákona s širší platností, např. zákona o sdělovacích prostředcích. Čl. 15 Úmluvy ukládá velmi přesným způsobem podmínky vymezující propagování tabákových výrobků a alkoholických nápojů.

Další legislativní úpravy si vyžadují změny související se zaváděním moderních technologií. V tomto smyslu je třeba detailněji vymezit podmínky pro provozování televizního vysílání kabelovými rozvody, pro vysílání placené kódované televize a pro činnosti související s vysíláním z družic.

Je třeba vymezit způsoby regulace dominantního postavení masmédií, zejména ohledně křížení vlastnictví (tzv. crossownershipu). S tím částečně souvisí potřeba uložit držitelům licencí poskytovat Radě informace o plnění zákonných povinností a roční zprávy o výsledcích hospodaření. Není také dořešena povinnost jiných státních institucí (např. obchodní soudy), poskytovat Radě informace obchodního charakteru o žadatelích a provozovatelích.

8.2. NOVELA ZÁKONA Č. 103/92 SB.

Zákon, jímž je zřízena Rada České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání, je třeba doplnit odpovídajícím způsobem o ta ustanovení zákona č. 468/91 Sb., která se týkají kompetencí Federální rady, dále je třeba vyjasnit kompetence Rady ve věcech státní správy části kmitočtového spektra využívaného pro potřeby rozhlasového a televizního vysílání (viz 4.2.1.). Je třeba aplikovat změny ve způsobu volby členů Rady (zrušit vazbu na Federální radu). Některé legislativní změny si vyžádá také potřeba ujasnění postavení Rady v souvislosti s jejím úkolem udržovat rovnováhu mezi veřejným a soukromým sektorem vysílání.

V tomto zákoně by také měla být přesně popsána procedura licenčního řízení, např. je třeba nahradit dosavadní devadesátidenní lhůtu k vyřizování žádostí o licence pravidelným vyhlašováním plánu využití kmitočtů s určením lhůty k předkládání žádostí o licence k vysílání na nabídnutých frekvencích. Zřizovací zákon Rady by bylo rovněž třeba novelizovat s ohledem na potřebu začlenění Rady do systému státní správy (viz 4.2.2.) a upravit možnost vydávání obecně závazných předpisů.

8.3. NOVELY ZÁKONÙ ZŘIZUJÍCÍCH VEŘEJNÉ PROVOZOVATELE VYSÍLÁNÍ

Zřizovací zákony veřejných provozovatelů vysílání je dle názoru Rady zapotřebí novelizovat především v těch ustanoveních, která souvisejí s rovnováhou obou sektorů duálního vysílání. Jsou to ustanovení týkající se kvóty pro vysílání reklam (které je třeba přinejmenším značně omezit, pokud nedojde k zákazu vysílání reklam veřejnými provozovateli ze zákona) a vybavení veřejných provozovatelů kmitočtovými dispozicemi.

S ohledem na dosavadní zkušenosti by bylo možno přesněji specifikovat poslání a úkoly veřejných provozovatelů vysílání. I tyto zákony vyžadují nutnost úpravy terminologie a aplikaci zkušeností ohledně technologického vývoje.

8.4. OSTATNÍ NORMY

Dle názoru Rady by bylo vhodnější řešit problematiku týkající se reklamy a propagace zákonem, který by ji upravil standardním způsobem bez ohledu na konkrétní oblast lidské činnosti. Tím by se zamezilo různému způsobu vymezení stejné problematiky.

Ve své činnosti správního charakteru získala Rada zkušenosti, které by bylo možné uplatnit při novele zákona č. 368/92 Sb. o správních poplatcích. Legislativní úpravu si vyžaduje nutnost diferenciace poplatku za udělení licence podle rozsahu a druhu licence (celoplošné, regionální, lokální, družicové, televizní kabelové rozvody, rozhlas po drátě, počítačový videotext, teletext).

Rada také připravuje obecně závazné předpisy nižší právní síly (vyhlášky), které by upravovaly především správní řízení při vyřizování licencí a některé další činnosti související s výkonem státní správy. Dosud totiž Rada např. musí projednat každou žádost, která splňuje minimální, zákonem uložené podmínky, i když nerespektuje pravidla určená Radou (včetně užití příslušných formulářů). Možnost vydávání těchto norem Radou však dosud není upravena.

Existuje i mnoho jiných podnětů k legislativním úpravám, jejich výčet by však šel za rámec této Zprávy.

9. ZÁVĚREM

V příštích týdnech se uzavře první rok existence Rady. Rada se za toto období stala nepřehlédnutelným subjektem ve sféře rozhlasového a televizního vysílání a ve společenském systému vůbec. Po počátečním období, kdy nejen veřejnost, ale i část politické reprezentace a zainteresovaných odborníků neměla ujasněnou představu o smyslu, významu a kompetencích všech různých vzniknuvších rad, začíná být konečně chápána s jistou samozřejmostí jako normální součást systému státní správy.

Rada sehrála významnou roli v pokračování procesu deetatizac a demonopolizace rozhlasového a televizního vysílání. Ve srovnání s jinými postsocialistickými zeměmi došlo u nás k položení základů klasického duálního systému vysílání, a to jak zásluhou legislativy, tak fungováním příslušných institucí, tedy i Rady. Boj o média, jak ho známe z jiných států, které se hodlají stát součást demokratického světa, nenabyl u nás dramatických podob, a přestože se situací v rozhlasovém a televizním vysílání celkem oprávněně nepanuje příliš velká spokojenost, perspektivy vývoje jsou již celkem zřetelné.

Problémy Rady s jejím fyzickým konstituováním se zdají být odpovídající době a lze je srovnat s běžnými problémy v jiných oblastech reformovaného veřejného života. Problémy s jejím etablováním rovněž nejsou překvapující. I v tomto případě celkem přirozeně naráží realizace legislativního opatření, které je systémové, perspektivní a které předjímá společenský vývoj, na aktuální realitu a musí si najít své místo ve vědomí všech, kteří aktuální realitou žijí.

SEZNAM PŘÍLOH

1. Jednací řád Rady

2. Kodex chování člena Rady

3. Výňatek ze záznamu z jednání schůze předsednictva vlády ČR ze dne 18. května 1992

4. Dopis ředitele odboru státní správy telekomunikací federálního ministerstva spojů ing. Jána Bujnovského ze dne 20. srpna 1992

5. Usnesení vlády ČR ze dne 7. října 1992 č. 585

6. Výňatek ze záznamu zasedání vlády ČR ze dne 7. října 1992

7. Seznam držitelů licencí k provozování rozhlasového a televizního vysílání v ČR ke dni 26. února 1993

8. Stanovisko Rady ze dne 13. srpna 1992

9. Stanovisko Rady ze dne 28. srpna 1992

10. Stanovisko Rady ze dne 27. srpna 1992

11. Dopis generálnímu řediteli ČTV ze dne 20. ledna 1993

12. Formulář žádosti o licenci k provozování rozhlasového a televizního vysílání

13. Formulář licence k provozování televizního a rozhlasového vysílání


 Příloha č. 1

JEDNACÍ ŘÁD

Rady České republiky

pro rozhlasové a televizní vysílání

Článek 1.

Zasedání Rady svolává předseda Rady v případě potřeby, nejméně však jednou za měsíc. Dále předseda Radu svolá tehdy, pokud o to požádají aspoň 4 členové Rady. Čas, místo a návrh programu příštího zasedání Rady může být rovněž určeno rozhodnutím Rady na zasedání Rady. Vyvstane-li naléhavá nutnost, může být svoláno mimořádné zasedání Rady; v tomto případě nemusí být dodrženy podmínky uvedené v tomto článku. V případě nepřítomnosti předsedy plní jeho povinnost podle tohoto článku místopředseda Rady.

Článek 2

Rada je schopna usnášení, je-li přítomna a alespoň nadpoloviční většina členů Rady.

Článek 3

Rozpravu řídí vždy předseda, místopředseda nebo jimi pověřený člen Rady (předsedající). Předsedající zasedání zahájí, otevře rozpravu k návrhu programu zasedání, během níž mohou členově Rady přednést pozměňovací návrhy a jejich argumentaci. Nehlásí - li se žádný člen do rozpravy, předsedající rozpravu ukončí a dá hlasovat o pozměňujících návrzích v obráceném pořadí, než jak byly podány. Zasedání dále probíhá podle takto ustanoveného programu. Během zasedání je možno podat návrh na změnu programu, ne však v průběhu rozpravy či hlasování některém bodu programu.

Článek 4

Předseda Rady může rozhodnout o přerušení zasedání. V takovém Případě se musí zabývající část zasedání Rady uskutečnit do deseti dnů.

Článek 5

Po zahájení zasedání pověří předsedající některého člena Rady nebo toho pracovníka Úřadu, jehož účast na zasedání byla Radou povolena, zápisem průběhu zasedání. Zapisující vyhotoví na podkladě zápisu návrh usnesení, který musí obsahovat stanoviska Rady ke všem projednávaným bodům programu. Rada může návrh obsažený v bodě programu přijmout v původní nebo pozměněné podobě, odmítnout, odložit nebo vzít na vědomí. O přijetí usnesení hlasuje Rada na závěr zasedání. Vedoucí Úřadu zodpovídá za archivování usnesení Rady po dobu nejméně patnácti let.

Článek 6

Předsedající přiděluje slovo v pořadí, v jakém se diskutující přihlásili do rozpravy. Mimo pořadí udělí slovo předsedovi a tomu, kdo chce přednést technickou poznámku. Ta se nesmí týkat projednávaného bodu, ale musí jít pouze o procedurální záležitost. Takovou poznámku je možno po udělení slova přenést i během hlasování.

Článek 7

Podobně jako o programu (čl. 3) probíhá rozprava a hlasování o všech bodech programu. Je nepřípustné dávat hlasovat o čemkoli před uzavřením rozpravy, stejně jako přednášet diskusní příspěvky, návrhy a připomínky během hlasování.

Článek 8

Hlasování je v zásadě veřejné. Tajně se hlasuje jen tehdy, vysloví-li se pro tajné hlasováni nejméně čtyři členové Rady.

Článek 9

Z rozhodnutí Rady se zasedání mohou účastnit i další přizvané osoby.

Článek 10

Žádost o licenci je posuzována na základě veřejného slyšení žadatele na zasedání Rady. Rozhodování o udělení licence se děje na uzavřeném zasedání Rady s vyloučení veřejnosti.

a) Veřejné slyšení ve smyslu článku III. Statutu Rady je ústní jednání ve smyslu § 21 správního řádu, které je otevřeno veřejnosti.

b) Je-li žádost o licenci k vysílání v souladu s plány využití kmitočtů pro rozhlasové a televizní vysílání, popřípadě obdržela-li Rada vyjádření příslušného správního orgánu spojů, ze kterého vyplývá, že toto vysílání, je technicky realizovatelné, Rada nařídí veřejné slyšení ve věci žádosti o licenci.

c) Rada uvědomí veřejnost o datu a místu veřejného slyšení a o základních údajích o projektu vysílání, jež žádost obsahuje Rada nezveřejní ty části projektu, jež jsou součástí obchodního tajemství a jsou výslovně uvedeny jako důvěrné.

Článek 11

Člen Rady je povinen se seznámit s materiály týkajícími se udělení či odebrání licence.

Článek 12

Tento jednací řád nabývá účinnosti dne 29. 4. 1992.


 Příloha č. 2

KODEX

chování členů Rady České republiky

pro rozhlasové a televizní Vysílání při výkonu funkce

Členové Rady se svým podpisem zavazují, že:

1) Nebudou bez pověření Radou objednávat žádné služby, práce a úkony u provozovatelů rozhlasového a televizního vysílání a u žadatelů o licenci k provozování rozhlasového a televizního vysílání.

2) Nebudou vykonávat soukromou placenou ani bezplatnou poradenskou činnost související s informacemi získanými v rámci výkonu funkce člena Rady.

3) Budou příjem a výdej pošty a kurýrních zásilek souvisejících s výkonem funkce člena Rady provádět pouze standardním postupem prostřednictvím podatelny úřadu.

4) Budou při individuálním zadávání úkolů pracovníkem Úřadu postupovat dle Organizačního řádu. Nastane-li v mimořádné situaci (nebezpečí v prodlení) nutnost obejít stanovený postup, je třeba, aby dotyčný člen Rady takový krok evidoval v sekretariátu Rady nebo ho oznámil na nejbližším zasedání Rady.

5) Oznámí a evidují do pěti dnů na sekretariátu Rady nebo u předsedy Rady jakoukoli samostatnou iniciativu související s činností Rady, která jim nebyla uložena usnesením Rady.

6) Nebudou ze sekretariátu Rady a z Úřadu Rady odnášet nezdokumentované a neokopírované materiály.

7) Ihned předají zjištěné případy zjevného nátlaku či pokusu o korupci kompetentním orgánům činným v trestním řízení a neprodleně je oznámí předsedovi Rady (šlo-li o pracovníka Úřadu, pak ještě vedoucímu Úřadu). Rovněž oznámí předsedovi Rady všechny pokusy o nátlak či korupci, kdy není zjevně, zda došlo k trestnímu činu. Předseda Rady oznámí Radě tyto případy na nejbližším zasedání Rady.

8) Před projednáváním každého případu, týkajícího se uděleni či odebrání licence, oznámí Radě všechny osobní kontakty a vztah k dotyčným žadatelům o licenci či provozovatelům rozhlasového a televizního vysílání, které zakládají podjatost při rozhodování.

9) Zachovají mlčenlivost ohledně údajů, informací a fakt, týkajících se žadatelů o licenci a provozovatelů rozhlasového a televizního vysílání, o kterých se dozvěděli v souvislosti s výkonem funkce člena Rady, pokud nejde o údaje, o jejichž zveřejnění rozhodla Rada usnesením.

10) Budou používat nahrávací techniku pouze s vědomím slyšeného. Pokud je to možné, budou jednat s provozovateli a žadatelům osobně za účasti svědka (člena Rady, pracovníka sekretariátu Rady, pracovníka Úřadu). O jednání se provede písemný záznam.

12) Všechny žádosti a podněty k řízení nebo projednávání budou přijímat pouze písemně.

13) Neevidované a předem neohlášené kontakty připustí jen v akutních případech a vždy je dodatečně neprodleně oznámí Radě.

14) Vždy budou předem evidovat osobní kontakty s žadateli a licenci, provozovateli rozhlasového a televizního vysílání, orgány státní správy a odbornými pracovišti a ohlásí výsledky jednání v Radě.

15) Nebudou ve vztahu k veřejnosti zpochybňovat již přijatá rozhodnutí Rady, neboť jsou si vědomi závaznosti přijatého rozhodnutí pro všechny členy Rady.

Členové Rady souhlasí s tím, že Rada může navrhnout České národní radě odvolání z funkce toho člena rady, který závažně nebo opakovaně porušil tento kodex. O tom, zda byl Kodex porušen, rozhoduje Rada.

PØEDSEDNICTVO VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY

Uvolnění prostředků z rozpočtové rezervy a zajištění spotřebních kancelářských prostor pro zahájení činnosti Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání

Předsednictvo vlády

a) vzalo na vědomí informaci o nutnosti uvolnění prostředků z rozpočtové rezervy < zajištění potřebných kancelářských prostor pro zahájení činnosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

b) zmocnilo ministra financí pro činnost Rady pro rozhlasové a televizní vysílání zálohově uvolnit částku 1 000 000,- Kčs,

c) uložilo vedoucímu úřadu vlády ČR předložit vládě ČR řádný rozpočet Rady pro rozhlasové a televizní vysílání na rok 1992.

7. Zřízení ministerstva mezinárodních vztahů ČR

Předsednictvo vlády projednalo návrh předložený vedoucím Úřadu vlády ČR a doporučilo vedoucímu Úřadu vlády ČR, aby zajistil nezbytné kancelářské prostory nutné pro ministerstvo mezinárodních vztahů v rozsahu počtu pracovníků dnešního Vládního výboru pro mezinárodní vztahy.

8. Informace místopředsedy vlády M. Lukeše o schůzce na posouzení projektu evropské konvence o otázkách autorského práva a práv navazujících v souvislosti s vysíláním prostřednictvím telekomunikačních družic, která se bude konat v Oslu ve dnech 25. a 26. května 1992.

Předsednictvo vlády vzalo na vědomí, že pozvánka na schůzku bude předána ministru kultury.

FEDERÁLNÍ MINISTERSTVO SPOJ&UGRAVE;

Klimentská 27 125 02 Praha 1

Příloha č. 4.

 Rada České republiky

pro rozhlasové a televizní vysílání

p. PhDr. Daniel Korte

Vinohradská 40

120 00 Praha 2


VÁŠ DOPIS ZNAČKY/ ZE DNE NAŠE ZNAČKAVYŘIZUJE/ LINKA PRAHA
VĚC:183289/92 Novotný20. 8. 1992

Kmitočtové přísliby pro lokální rozhlasové vysílání

K Vaší žádosti č. j. 151/92 ze dne 27. 7. 1992 Vám sdělujeme, že po upřesnění je možno počítat v současné době s přidělením kmitočtů pro lokální vysílání podle tohoto seznamu:

Trutnov 105,3 MHz - maximální vyzářený výkon (ERPmax) 3,162 kW je možný pouze v sektoru 110 až 250 podle řešení vysílací antény, v sektoru 280 až 300 je omezení o 10 dB, v sektoru 330 až 70 je omezení o 15 dB

Ostrava město 92,8 MHz - ERPmax 1 kW pouze v sektoru 70 až 290, v sektoru 310 až 50 je omezení o 6 dB

Plzeň Krkavec 89,6 MHz - ERPmax 1 kW pouze v sektoru 120 až 180 v sektoru 230 až 70 je omezení o 10 dB

Pardubice TKB 91,6 MHz - ERP max 0,5 kW

Hradec Králové Hoděš 96,2 MHz - ERP max pouze 0,1 kW v sektoru o až 290 v sektoru 310 až 340 je ještě omezení o 5 dB

Liberec Vratislavice 97,1 MHz ERP max 1 kW pouze v sektoru 90 až o v sektoru 30 až 60 je omezení o 6 dB

Čes. Budějovice město 88,4 MHz - ERP max 1 kW pouze v sektoru 310 až 80 v sektoru 120 až 260 je omezení o 10 dB

Tento seznam je možno považovat za předběžný příslib přidělení kmitočtu žadatelům o licenci podle Vašeho rozhodnutí za předpokladu, že budou dodržena předepsaná omezení. Vlastní příděl kmitočtu bude vydán majitelům licence na základě jejich žádosti FMS - Státní správou telekomunikací jako správní rozhodnutí podle § 19, odst. 4 zákona č. 110/64 Sb., o telekomunikacích, ve znění zákona č. 150/92 Sb., ze dne 12. 3. 1992.

Ostatní kmitočty, které byly uvedeny ve Vašem seznamu, není možno zatím pro dané účely použít a bude třeba provést ještě další šetření. Při řešení těchto otázek se těšíme na Vaší další spolupráci.

Ing. Ján Bujnovský

ředitel státní správy telekomunikací



USNESENÍ

VLÁDY ČESK&EACUTE; REPUBLIKY

ze dne 7. října 1992, č. 585

k návrhu rozpočtu Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání na II. pololetí 1992 a k zajištění potřebných kancelářských prostor pro činnost Rady české republiky pro rozhlasové a televizní vysílání

Vláda

I. bere na vědomí informaci o nutnosti uvolnění prostředků z rozpočtové rezervy pro činnost Rady na II. pololetí 1992 a k za jištění potřebných kancelářských prostor pro činnost Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání;

II. ukládá

1. místopředsedovi a ministrovi financí zajistit finanční prostředky ve výši 2 000 tis. Kčs na II. pololetí 1992 pro činnost Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání,

2. předsedovi Komise vlády pro řešení umístění ústředních orgánů státní správy vytvářet podmínky pro zajištění prostorů pro činnost Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání.

Provedou:

místopředseda vlády a

ministr financí,

předseda Komise vlády

pro řešení umístění

ústředních orgánů státní

správy

 
Předseda vlády
 
Doc. Ing. Václav Klaus, CSc. v. r.



VLÁDA ČESKÉ REPUBLIKY

Kontrolní zpráva o realizaci souboru opatření ke snížení kritické situace ochrany sbírek, expozic a depozitářů, muzeí, galerií a památkových objektů v České republice Č.j. 35026/92

Vláda projednala návrh předložený ministrem kultury a přijala

usnesení č. 584.

Návrh rozpočtu Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání na 2. pololetí 1992

Zajištění potřebných kancelářských prostor pro činnost Rady České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání

Č. j. 35020/92

Vláda projednal návrh předložený vedoucím úřadu vlády České republiky a

a) přijala

usnesení č. 585,

b) v diskusi konstatovala, že z předloženého materiálu vyplývá neujasněnost funkce, konkrétní činnosti a složení Rady a Úřadu Rady, z návrhu rozpočtu pak neujasněnost jeho příjmové stránky a neodůvodněnost jeho výdajové stránky,

c) uložil a ministru pro hospodářskou politiku a rozvoj předložit vládě návrh novely zákona č. 103/1992 Sb., o Radě České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání, který by vzal v úvahu připomínky a náměty z diskuse vlády.


 Příloha č. 7

Seznam držitelů licencí pro rozhlasové a televizní vysílání

VKV - FM LOKÁLNÍ VYSÍLÁNÍ

RADIO R.I.O. - 87,8

Kostelní 42, 170 00 Praha 7 - Karel Mastný

t. 374166, t/f 374517

RADIO EVROPA 2 - 88,2

Celetná 17, 110 00 Praha 1 - Michel Fleischmann

t. 2325661, f. 2322430

RADIO COUNTRY - 89,5

Zelenkova 34, 180 00 Praha 8 - Ivo Reichelt

t. 824873, 826660

RADIO GOLEM 90,3

Starochodovská 41, 149 00 Praha 4 - Dr. Jan Czech

t/f 7950975

RADIO 1 - 91,9

Lodecká 2/1206, 110 00 Praha 1 - Vladimír Vintr

t. 2314587, f. 2322985

RADIO CITY - 93,7

ul. 1. pluku 7, 180 00 Praha 8 - Dr. Petr Dvořák

t. 263063

RADIO KISS - 98,1

Sokolská 21, 120 00 Praha 2 - Ing. Radek Vaškovič

t. 291342-4, f. 291340

RADIO KOBRA - 98,7

Sokolovská 16, 180 00 Praha 8 - Ing. Renata Figerová

t. 2354868

RADIO BONTON - 99,7

Zelený pruh 99, 140 50 Praha 4 - Pavel Černocký

t. 6923034, t/f 6923032

RADIO VOX - 101,5

se sídlem v Paláci kultury, 5. května 65, 140 09 Praha 4 Michal Zelenka,

t. 6923304(07,09), f. 6923310

RADIO COLLEGIUM - 103,7

Novodvorská 994, 142 2 1 Praha 4 - Dr. Václav Pudil

t. 495514, f. 4721355

RADIO KLUB VOA - 106,2

Jeseniova 38, 130 00 Pra ha 3 - Jindřich Kučera, Zdeněk Vlk

t. 272771, f. 274752

R.F.I. - 96,6

Opletalova 5, 111 44 Praha 1

BBC - 101,1 Národní 19, 110 00 Praha 1

t. 260792

RADIO AGARA Chomutov - 98,1

Meisnerova 1204/11, 430 01 Chomutov - Martin Marcilis

t/f 0396/2413

RADIO BRNO - 95,7

Dusíkova 3, 638 00 Brno Lesná - Igor Snopek

t/f 05/577593

RADIO HÁDY Brno - 93,1

Chládkova 8, 616 00 Brno - Michal Mlejnek

RADIO F České Budějovice - 99, 7

Jírovcova 53, 370 01 České Budějovice - JUDr. Lad. Faktor

t. 038/24743, t/f 038/27044

RADIO "21" České Budějovice - 93, 6

Nemanická 14/440, 370 68 České Budějovice - Vlad. Lutovský

t/f 038/24391

RADIO FM Plus Plzeň - 106,1

P.O.BOX 40, 320 90 Plzeň - Václav Ježek

t. 019/222532, f. 019/273842

RADIO WEST Plzeň - 89,6

Americká 49, 301 50 PIzeň - Ing. Jiří Berkovec

t. 019/224091, f. 019/224026

RADIO MOST - 90,6

ul. Jaroslava Průchy 1682, 434 01 Most - Petr Petrik

t/f 035/2008

RADIOCLUB Ústí nad Labem - 95,2

Mírové nám. 25, 400 01 Ústí ad Labem - Petr Ševčík

t/f 047/23303

RADIO DĚČÍN - 91,6

Zelená 218/57, 405 00 Děčín 3 - Karel Svoboda

t. 0412/2410

RADIO CONTACT Liberec - 101,4

Dr. Milady Horákové 179/106, 460 06 Liberec VI

PhDr. Jan Požický, t/f 048/21757

RADIO EURO K Liberec - 97,1

Zborovská 826/6, 460 01 Liberec 1 - Miroslav Kos

t/f 048/26721

RADIO ORION Ostrava - 103,6

Studentská 1770, B VI/15, 70833 Ostrava-Poruba - Jaroslav Král,

t. 069/4246419, f. 069/440028

RADIO SPRINT Ostrava 92,8

Masarykovo nám., 701 00 Ostrava 1 - Miloslav Kaplan

t. 069/233253, f. 069/233074

RADIO PROFIL Pardubice - 96,9

Na Hrádku 105, 530 02 Pardubice - Ing. Robert Vokáč

t. 040/512155, t/f 040/51756

RADIO DRAGON Karlovy Vary - 99,7

Dubová 1, 360 04 Karlovy Vary - Zdeněk Pachovský

t. 017/29628, t/f 017/29860

RADIO DIANA Karlovy Vary 91,0

Lidový dům, 360 17 Stará Role.- Ing. Jan Obrátil t. 017/44997, t/f 017/42817

RADIO EGRENSIS Cheb - 9š2

Dyleňská 34, 350 02 Cheb - Antonín Hofman

t/f 0166/31326

RADIO LABE Hradec Králové - 96,2

Fibichova 334, 506 01 Jičín - Miroslav Purma

t. 049/31854

RADIO ČERNÁ HORA Trutnov 105,3

Počátecká 15, 140 00 Praha 4 - Martin Černý t. 498409

RADIO HANÁ Olomouc - 95,6

P.O.BOX 170, 771 00 Olomouc - RNDr. Pavel Foretník

t/f 068/28116

RADIO ZLÍN - 102,8

Zálešná 1, 760 01 Zlín - Petr Zatloukal, Ing. Gregor

t. 067/33668, 067/24011

RADIO MORAVA - 101,1

P.O.BOX 37, pošta 12, 738 01 Frýdek-Místek - Jiří Gajdušek

t. 3658/34511, f. 0658/34512

RADIO RUBI Uničov - 99,6

Mohelnická 6, P.O.BOX l/3, 783 91 Uničov - Josef Hejl

t. 0643/50060, t/f 0643/50246)

RADIO EKOL. S - 104,6

739 95 Bystřice nad Olší - Ing. Roman Sajdok

t. 0659/94205, f. 0659/94635

RADIOHRAD 102,5

Hradiště č. 245, 735 42 Těrlicko - Milan Rašík

t. 0659/59530

SV - AM REGIONÁLNÍ VYSÍLÁNÍ

RADIO COUNTRY

(603 KHz) Praha - Stř. Čechy

Zelenkova 34, 180 00 Praha 8 - Ivo Reichelt

t. 824873, 826660

VKV - FM CELOPLOŠNÉ VYSÍLÁNÍ

FREKVENCE 1

RG EVROPA 1

Celetná 17, 110 00 Praha 1 - Michel Fleischmann

t. 255 165, fax 232 24 30, 232 56 61

ALFA

KASKOL, s.r.o.

Revoluční 6, 110 00 Praha 1 - ing. Václav Kasík

VYSÍLÁNÍ ROZHLASU PO DRÁTĚ

RADIO VAJGAR

P.O.BOX 69, 337 01 Jindřichův Hradec - Pavel Kočí

TELEVIZNÍ VYSÍLÁNÍ

FTV Premiéra - 24. kanál, Praha Stř. Čechy Radlická 103, 150 00 - Marie Poledňáková

t. 530426, 531892

TELETEXT

Kubišova 19, 182 00 Praha 8 - Ing. Milan Neset

t. 701787

CET 21 - celoplošné vysílání

(spol. F. KAFKY)

Staroměstské nám. 21, 110 00 Praha 1 - Josef Alan

Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP