Příloha č. 10 |
A) V OBLASTI OCHRANY VOD
Znečištění vypouštěné do povrchových vod (údaje ČIŽP) | 5086 | 138300 | 193500 | |
Přínos - snížení znečištění u staveb končících v roce 1992 (odborný odhad SFŽP ČR) | 32 | 12510 | 14770 | |
Podíl snížení znečištění u staveb ukončených v r. 1992 z celkového znečištění v % (ř. 2 : ř. 1) | 0.63 | 9.05 | 763 | |
Přínos - snížení znečištění u staveb zahajovaných v r. 1992, které se projeví v letech 1993-6 (bilance SFŽP ČR) | 44 | 8120 | 34330 | |
Podíl snížení znečištění u staveb zahájených v r. 1992, které se projeví v letech 1993-6 z celkového znečištění v % (ř.4 : ř. 1) | 0.86 | 5.87 | 17.74 |
Příloha č. 10 |
B) V OBLASTI OCHRANY OVZDUŠÍ
Znečištění vypouštěné do ovzduší (údaje ČIŽP) | 27200 | 591000 | 3505000 | |
Přínos - snížení znečištění u staveb končících v roce 1992 (bilance SFŽP ČR) | 16 | 427 | 3613 | |
Podíl snížení znečištění u staveb ukončených v r. 1992 z celkového znečištění v % (ř. 2 : ř. 1) | 0.06 | 0.07 | 0.103 | |
Přínos - snížení znečištění u staveb zahajovaných v r. 1992, které se projeví v letech 1993-5 (bilance SFŽP ČR) | 37 | 610 | 943 | |
Podíl snížení znečištění u staveb zahájených v r. 1992, které se projeví v letech 1993-5, z celkového znečištění v % (ř. 4. : ř. 1) | 0.14 | 0.103 | 0.027 |
Státní fond pro
zúrodnění půdy
V roce 1992 nebyl Státní
fond pro zúrodnění půdy doplněn
o příjmy z odvodu za odnětí zemědělské
půdy zemědělské výrobě,
neboť tyto odvody se staly součástí
příjmové části Státního
fondu životního prostředí.
Vzhledem k tomu, že závazky
SFŽP vyplývající z uzavřených
smluv z dřívějších let a z působnosti
MZe ČR podle zákona č.23/1992 Sb., o státní
správě ve vodním hospodářství,
bylo nutno plnit, byl nedostatek finančních zdrojů
částečně řešen z dotační
politiky APK (ve výši 34,2 mil. Kč) a částečně
ze zůstatku SFŽP z minulých let.
Použitelné finanční
zdroje SFŽP vč. zůstatku z roku 1991 činily
284 mil. Kč. Z toho bylo použito na finanční
vypořádání roku 1991 celkem 88,8 mil.
Kč, na subvence na investiční výstavbu
78,7 mil. Kč (stavby meliorační výstavby
dle potvrzených seznamů, svěřené
činnosti Státní meliorační
správy). Na neinvestiční dotace bylo čerpáno
celkem 60 mil. Kč (zaměření, výkupy
pozemků, povodňové škody a havarijní
stavy).
Zůstatek SFŽP k 31.
12. 1992 činil dle výkazu 51,9 mil. Kč. Po
finančním vypořádání
roku 1992 (převod omylem poukázané částky
1,3 mil. Kč do SFŽP a vrácení přečerpané
částky 5,9 mil. Kč do SFŽP) bude do
roku 1993 převedena částka 56,5 mil. Kč.
Tyto finanční prostředky
nezabezpečují krytí závazků
SFŽP v roce 1993 spojených se správou vodohospodářského
majetku v resortu MZe ČR.
Rozpočet | Skutečnost | |||
Stav k 1. 1. 1992 | x | 269 579 | ||
Příjmy celkem | x | 14 407 | ||
v tom: | - odvody za odnětí zemědělské půdy (patří do SFŽP) | x | 1 327 | |
- ostatní příjmy | x | 13 080 | ||
Výdaje celkem | 227 505 | 232 082 | ||
v tom: | - subvence na inv. výstavbu | 78 709 | 80 401 | |
- subvence na nein. výdaje | 60 037 | 62 922 | ||
- fin. vypořádání za r.1991 | 88 759 | 88 759 | ||
Rozdíl: zůstatek k 31. 12. 1992 | 51 904 | |||
Po finančním vypořádání 1992 | ||||
- převod na SFŽP | - 1 327 | |||
- vratky do SFŽP | + 4 577 | |||
Převádí se do r. 1993 | 55 154 |
Státní fond české republiky
pro podporu a rozvoj české
kinematografie
STÁTNÍ ZÁVĚREČNÝ
ÚČET STÁTNÍHO FONDU ČESKÉ
REPUBLIKY
PRO PODPORU A ROZVOJ ČESKÉ
KINEMATOGRAFIE
Příloha ke státnímu
závěrečnému účtu České
republiky za rok 1992
Předkládá
se v souladu s § 6 zákona č. 291/1992 Sb.
Státní fond České
republiky pro podporu a rozvoj české kinematografie
V roce 1992 vznikl zákonem
ČNR č. 241/1992 Sb. Státní fond České
republiky na podporu a rozvoj české kinematografie,
a to s účinností od 1. července 1992,
s výjimkou ustanovení § 8, které nabývá
účinnosti dnem 1. září 1992.
V prosinci 1992 schválila
ČNR statut tohoto fondu. Fond byl zapsán do obchodního
rejstříku a byl pro něho zřízen
běžný účet u České
národní banky.
Fond dosud nerealizoval žádné
výdaje, neboť nebyla jmenována Rada fondu.
Jediným příjmem
byl v souladu s § 8 zákona č. 241/1992 Sb.
příplatek k ceně vstupného na veřejné
kinematografické představení ve výši
1,- Kč. Výše tohoto příjmu činila
ke dni 31. 12. 1992 | 4 512 455,- Kčs. |
Státní fond kultury
České republiky
Valdštejnské nám. 4
Praha 1
Předkládá
se v souladu s § 6 zákona č. 239/1992 Sb.
V roce 1992 vznikl zákonem
ČNR č. 239/1992 Sb. Státní fond kultury
České republiky, a to s účinností
od 1. 7. 1992. V prosinci 1992 schválila ČNR statut
tohoto fondu. Fond byl zapsán do obchodního rejstříku
a byl pro něho zřízen běžný
účet u ČNB.
Od nabytí účinnosti
zákona č. 239/1992 Sb. začalo MK ČR
pracovat na konstrukci ekonomických nástrojů,
zajišťujících dostatečné
příjmy a tím plnění poslání
zmíněného fondu. Jako nejrychleji mobilizovatelný
zdroj se jeví příjmy z loterie ve prospěch
kultury. K tomu byly vytvořeny příslušné
předpoklady. Vlastní realizace však závisí
na povolení MF ČR. O jeho vydání MK
ČR požádalo již v září
1992, dosud však přes splnění řady
požadavků vznesených
ze strany MF ČR vydané nevylo.
V roce 1992 Státní
fond kultury ČR nerealizoval žádné příjmy
a výdaje.
Příloha 2 |
V období náročné
transformace ekonomiky ČR lze konstatovat, že vývoj
hospodaření územních orgánů
v roce 1992 byl příznivý. Přesto,
že v závěru roku 1992 byl schválen zákon
ČNR č. 516/1992 Sb., jehož realizace znamenala
v územních rozpočtech snížení
dotací ze státního rozpočtu o 6 mld.
Kčs, bylo docíleno přebytku k 31. 12. 1992
7,83 mld. Kčs, tj. proti roku 1991 o 2,6 mld. Kčs
více. Z celkového objemu 7,83 mld. Kčs vykazují
obce a města přebytek ve výši 6,60 mld.
Kčs a okresní úřady 1,23 mld. Kčs.
Přebytek hospodaření
k 31. 12. 1992 včetně zůstatku účelových
fondů (zejména FRR) v objemu 9,98 mld. Kčs
vytváří předpoklad pro financování
dalších rozvojových záměrů
příslušných území.
V průběhu roku 1992
byl objem rozpočtu územních orgánů,
schválený zákonem ČNR č. 579/1991
Sb., o státním rozpočtu ČR na rok
1992 zvýšen o realizovaná rozpočtová
opatření ve výši 2,5 mld. Kčs.
Nejvyšší částka - 1,7 mld. Kčs
- byla určena pro kapitolu zdravotnictví. Jednalo
se o rozpuštění rezervy ponechané ve
státním rozpočtu
v návaznosti na nový způsob financování
jednotlivých činností zdravotnictví
(vznik VZP). Další opatření vytvářela
podmínky pro činnost živnostenských
úřadů (vybavení výpočetní
technikou a počty pracovníků) a zajištění
mzdových prostředků pro nárůst
pracovníků,
finančního zabezpečení realizace zákona
č. 143/92 Sb. o platu a odměně za pracovní
pohotovost v rozpočtových a některých
dalších organizacích a orgánech a byly
prováděny drobné delimitace v odvětví
školství, kultury a místního hospodářství.
Nad rámec stanovené
dotace pro územní orgány ze státního
rozpočtu ČR byla během roku 1992 vyplacena
územním orgánům dotace pozastavená
ve státním rozpočtu ČR v prosinci
roku 1991 v celkové výši 1,5 mld. Kčs.
V návaznosti na nepříznivý
vývoj příjmů státního
rozpočtu byla již od 1. čtvrtletí 1992
prováděna časová regulace jeho výdajů.
Celoroční krácení výdajů
státního rozpočtu bylo schváleno zákonem
ČNR č. 516/1992 Sb. Dotace do rozpočtu územních
orgánů byly tímto zákonem kráceny
o 6 mld. Kčs, tj. z původní částky
34,5 mld. Kčs na 28,5 mld.
Kčs.
Vývoj rozpočtu územních
orgánů od schváleného zákona
ČNR č. 579/91 Sb. k 31. 12. 1992 v mld. Kčs.
zák. 579/91 bez rezervy na VZP | rozp. opatř. zák. 516/92 | účel. prostř. poskyt. ze SR | upravený rozpočet | |
vlastní příjmy | 9,21 | 0,05 | 9,26 | |
dotace ze SR | 3,0 | *) -2,00 | 32,0 | |
dopl. a ost. prost. ze SR | 7,48 | 7,48 | ||
příjmy celkem | 43,71 | -1,9 | 7,48 | 49,24 |
invest. výstavba | 10,67 | -0,92 | 3,27 | 13,02 |
neinvest. dot. PO | 6,61 | -0,94 | 5,67 | |
neiv. výd. RO, PO | 26,43 | -0,09 | 4,21 | 30,55 |
výdaje celkem | 43,71 | -1,95 | 7,48 | 49,24 |
*) | - snížení dotace ze SR /zákon ČNR 516/1992 Sb./ | - 6 mld. Kčs |
- rozpočtová opatření | + 2,5 mld. Kčs | |
- postupné uvolnění dotace pozastavené z 12. měsíce r. 1991 | + 1,5 mld. Kčs | |
saldo | - 2 mld. Kčs |
V rozpočtovém hospodaření
okresních úřadů a obcí byly
za rok 1992 dosaženy tyto výsledky v mld. Kčs.
upravený rozpočet | skutečnost | rozdíl | plnění uprav. roz. v % | |
vlastní příjmy | 9,26 | 17,16 | +7,90 | 185,3 |
dotace ze SR | 32,0 | 32,49 | -0,01 | 100,0 |
dopl. a ost. prost. ze SR | 7,48 | 26,29 | +18,81 | 351,5 |
financování KBV | 8,66 | +8,66 | ||
příjmy celkem | 49,24 | 84,60 | +35,36 | 171,8 |
invest. výstavba | 13,02 | 30,22 | +17,20 | 232,1 |
neinvest. dot. HO | 5,67 | 6,24 | +0,57 | 110,0 |
neinv. výd. RO, PO | 30,55 | 40,31 | +9,76 | 131,9 |
výdaje celkem | 49,24 | 76,77 | +27,53 | 156,9 |
rozdíl příjmů a výdajů | 0 | +7,83 | +7,83 | x |
Celkové příjmy
územních
rozpočtů činí k 31. 12. 1992 84,60
mld. Kčs. Celoroční rozpočtovaná
výše těchto příjmů tak
byla k 31. 12. 92 překročena o částku
35,36 mld. Kčs (tj. plnění na 171,8%).
Vysoké plnění
celkových příjmů je způsobeno
výrazně lepším plněním
vlastních příjmů (185,3%), zejména
daňových. Daně od obyvatelstva a správní
poplatky jsou vyšší o 4,71 mld. Kčs, než
bylo rozpočtováno. Tato skutečnost byla ovlivněna
jednak privatizačními procesy státních
podniků, jejichž zakladateli byly obce a okresní
úřady a jednak zvyšujícím se
počtem drobných podnikatelů, jejichž
příjmy podléhaly dani z příjmů
od obyvatelstva nebo dani důchodové od fyzických
osob.
Na celkových příjmech
územních rozpočtů se podílí:
uprav. rozpočet | skut. k 31. 12. | |
- vlastní rozpočtované příjmy | 18,8% | 20,3% |
- ostatní příjmy | ||
doplňkové a nahod. příjmy | 13,3% | |
ostatní příjmy | 8,9% | |
účelové prostředky ze SR | 15,2% | 8,9% |
- dotace ze SR | 66,0% | 38,4% |
- KBV | 10,2% | |
Příjmy celkem | 100,0% | 100,0% |
Rovněž příjmy
RO a odvody PO vykazují v roce 1992 vysoké plnění
a to na 182,8%. Nejvyšší plnění
je soustředěno v odvětví zdravotnictví
z titulu příjmů z činnosti lékárenské
sužby, kde při schvalování rozpočtu
územních orgánů na rok 1992 se počítalo
s rychlejší privatizací této oblasti.
Další překročení se soustřeďuje
do odvětví vnitřní správa /pronájem
budov a jejich zařízení/ a odvětví
školství /příjmy ze školního
stravování/.
Dále byly okresními
úřady a obcemi realizovány vysoké
nerozpočtované příjmy. Tyto nerozpočtované
příjmy se dají zahrnout do dvou základních
skupin. Jednu skupinu tvoří doplňkové,
nahodilé a ostatní příjmy 18,80 mld.
Kčs, z těchto příjmů tvoří
největší položky z FRR z roku 1991. Vyšší
plnění vykazují
příjmy z prodeje, pronájmu a realizace majetku.
Druhou skupinu tvoří prostředky poskytnuté
účelově ze státního rozpočtu
v průběhu roku 1992 v objemu 4,49 mld. Kčs,
které jsou využívány např. na
financování ekologických opatření
včetně prostředků na řešení
problémů v severočeském a severomoravském
regionu, na náhradu nákladů na obytné
budovy z rynholeckého škvárobetonu a další
protiradonová opatření, na doplatky družstevní
bytové výstavbě, na sociální
potřebnost, na dotace na teplo, na úpravu objektů
pro Volyňské
Čechy, na opravy a rekonstrukce kulturních památek
a pod. V uvedené částce jsou zahrnuty rovněž
prostředky uvolněné z Fondu národního
majetku v celkové výši 1,2 mld. Kčs,
určené na krytí dopadů privatizačních
a restitučních procesů.
Pro rok 1992 bylo Českou
národní radou schváleno vyčlenění
komplexní bytové výstavby z výdajové
části státního rozpočtu České
republiky. K zdrojovému zajištění komplexní
bytové výstavby byla vydána emise obligací
v hodnotě 8,70 mld. Kčs.
K 31. 12. 1992 byla na financování
rozestavěných ucelených částí
staveb komplexní bytové výstavby vyčerpána
částka 8,66 mld. Kčs, tj. 99,6% vydaných
obligací.
Stav účelových
fondů (zejména FRR) územních rozpočtů
dosáhl k 31. 12. 1992 výše 2,15 mld. Kčs.
Celkové výdaje
za úhrn okresů byly čerpány proti
upravenému rozpočtu na 155,9%, tj. ve výši
76,77 mld. Kčs.
Zvýšení výdajů
bylo způsobeno zejména realizací zákona
č. 143/1992 Sb., podle kterého došlo od 1.
5. 1992 k úpravám platů v rozpočtových
a v příspěvkových organizacích
v působnosti územních orgánů
a bylo kryto částečně vládou
schváleným uvolněním prostředků
ze státního rozpočtu ČR, dále
zvýšeným inkasem příjmů
a získanými doplňkovými zdroji.
Výdaje na investiční
výstavbu dosáhly
částky 30,22 mld. Kčs, tj. proti upravenému
rozpočtu o 17, 20 mld. Kčs (plnění
na 232,1%). Převážná část
doplňkových příjmů okresních
úřadů a účelových prostředků
uvolněných ze státního rozpočtu
byla směrována do investiční výstavby
na dokončení rozestavěných staveb
na školství, zdravotnictví, ekologii apod.
Neinvestiční
výdaje dosáhly
46,54 mld. Kčs, tj. o 28,5% více než bylo rozpočtováno.
Z toho dotace státním podnikům byly čerpány
na 110,0% a výdaje RO, PO na 131,9%.
v mil. Kčs |
Ukazatel | Zák. 579/91 Sb. rozpočet 1992 | Zák. 579/91 Sb. bez rezervy *) na VZP upr. roz. | Upravený rozpočet k 31. 12. 1992 | Skutečnost k 31. 12. 1992 | plnění k upr. rozp. |
Odvody a daně od organizací | 3.000,0 | 3.000,0 | 3.000,0 | 2.519,2 | 94,0 |
Důchodová daň od fyz. osob | 765,0 | 765,0 | 765.0 | 1.5 | 201,3 |
Příjmy z činnosti RO, odvody PO | 4.610,0 | 3.399,9 | 3.451,2 | 6.310,1 | 152,5 |
z toho: odvody RO | 471,0 | ||||
příjmy z činnosti RO | 5.539,4 | ||||
Daň zemědělská z pozemků od občana | 73,0 | 73,0 | 73,0 | 109,5 | 150,0 |
Dané od obyv. a správní poplatky | 1.970,0 | 1.910,0 | 1,910,0 | 6.682,2 | 339,3 |
z toho: daň z příjmů od obyv. | 1.300,0 | 1.300,0 | 1.300,0 | 4.308,6 | 331,4 |
domovní daň | 631,1 | ||||
správní poplatky | 1.742,5 | ||||
dopl. přepl. zruš. daní a popl. | |||||
Vlastní příjmy | 10.418,0 | 9.207,9 | 9.259,2 | 17.165,2 | 335,4 |
Dotace ze státního rozpočtu celkem | 55.356,2 | 34.197,5 | 32.195,3 | 32.485,5 | 100,0 |
z toho: jmenovité stavby | 3.300,0 | 3.300,0 | 3.300,0 | 3.290,3 | 99,7 |
ostatní dotace | 46.123,2 | 31.197,5 | 29.195,5 | 29.195,5 | 100,0 |
Doplňkové nahodilé a jiné příjmy a ostatní prostředky ze SR | 7.489,5 | 26.292,6 | 351,0 | ||
Účelová dotace na KBV | 6.660,3 | ||||
Příjmy celkem | 68.806,2 | 43.705,4 | 49.244,5 | 54.604,6 | 171,8 |
Investiční výstavba | 10.665,0 | 10.665,0 | 13.015,9 | 30.221,2 | 232,2 |
Neinvestiční dotace HO | 6.607,0 | 6.607,0 | 5.672,S | 6.235,5 | 109,9 |
NIV RO přísp. na provoz PO | 51.53,2 | 26.433, | 30.553,5 | 40.310,6 | 131,9 |
Výdaje celkem | 68.906,2 | 43.005,1 | 49.214,5 | 76.770,3 | 155,9 |
Přebytek +, schodek -, hospodaření | ,0 | 7.334,3 | |||
z toho: obce | 6.595,6 | ||||
okresní úřady | 1.235,7 | ||||
Účelové fondy /FRR/ | 2.147,1 |
*) rezerva pro kapitolu zdravotnictví
ve výši 25,100.3 mil. Kčs
Zpracovaly: Pavlíková, Růžičková
Kontrolovala: Nádvorníková
V Praze dne 15. 3. 1993
TABULKA č. 1 - Celkové
výsledky hospodaření státního
rozpočtu ČR za rok 1992
TABULKA č. 2 - Souhrn rozpočtů
na území České republiky za rok 1992
TABULKA č. 3 - Neúčelové
dotace a účelové subvence ze státního
rozpočtu ČR do územních rozpočtů
za rok 1992
TABULKA č. 4 - Bilance
příjmů a výdajů státního
rozpočtu ČR za rok 1992
TABULKA č. 4 a - Příjmy
státního rozpočtu ČR za rok 1992
TABULKA č. 4 b - Výdaje
státního rozpočtu ČR za rok 1992
TABULKA č. 5 - Celkové
výsledky hospodaření územních
orgánů za rok 1992
TABULKA č. 6 - Bilance
příjmů a výdajů rozpočtu
okresních úřadů a obcí za rok
1992
TABULKA č. 7 - Dotace ze
státního rozpočtu ČR občanským
sdružením
TABULKA č. 8 - Státní
účelové fondy
TABULKA č. 9 - Státní
finanční aktiva a pasiva
TABULKA č. 10 - Souhrnná
sestava o příjmech státního rozpočtu
ČR podle druhů a kapitol
TABULKA č. 11 - Souhrnná
sestava o výdajích státního rozpočtu
ČR podle druhů a kapitol
TABULKA č. 1 |
NÁZEV PRVKU: ČR
OBDOBÍ VYHODNOCENÍ:
LEDEN AŽ PROSINEC 1992
V TISÍCÍCH KČS |
Rozpočet schválený | Rozpočet upravený | Rozpočet po změnách | Výsledek | % k rozp. po změnách | |
PŘÍJMY | |||||
PŘÍJMY Z HOSPODÁŘSTVÍ ČESKÉ REPUBLIKY | 192,687,355 | 186,687,355 | 188,517,878 | 169,703,064 | 90.02 |
V TOM: Z HOSPODÁŘSTVÍ | 112,409,278 | 106,926,221 | 108,184,747 | 107,820,858 | 99.66 |
Z VĚDY A TECHNIKY | 212,600 | 212,600 | 241,340 | 311,247 | 128.97 |
Z PENĚŽNÍCH A TECHNICKÝCH SLUŽEB | 9,893,007 | 9,376,064 | 9,510,539 | 408,861 | 4.30 |
ZE SPOLEČENSKÝCH SLUŽEB A ČINNOSTÍ PRO OBYVATELSTVO | 9,831,470 | 9,831,470 | 10,165,089 | 8,826,208 | 86.83 |
Z BEZPEČNOSTI A VĚZEŇSTVÍ | 141,000 | 141,000 | 216,163 | 113,394 | 52.46 |
DAŇ Z OBRATU | 60,200,000 | 60,200,000 | 60,200,000 | 52,222,496 | 86.75 |
DANĚ OD OBYVATELSTVA A POPLATKY | 59,139,500 | 59,139,.500 | 59,139,500 | 74,206,327 | 125.48 |
OSTATNÍ PŘÍJMY /SK. 6/ | 738,174 | 738,174 | 758,243 | 4,169,497 | 549.89 |
DOTACE Z FEDERACE | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 100 |
PŘÍJMY CELKEM | 255,865,029 | 249,865,029 | 251,715,621 | 251,378,888 | 99.87 |
VÝDAJE | *) | ||||
VÝDAJE ÚSTŘEDNĚ ŘÍZENÝCH ORGANIZACÍ | 197,476,829 | 219,661,829 | 211,730,421 | 213,080,426 | 100.64 |
V TOM: NA HOSPODÁŘSTVÍ | 33,693,202 | 33,693,202 | 27,251,861 | 32,886,991 | 120.68 |
NA VĚDU A TECHNIKU | 3,981,392 | 3,981,392 | 4,496,797 | 2,768,998 | 61.58 |
NA PENĚŽNÍ A TECHNICKÉ SLUŽBY | 5,977,760 | 5,977,760 | 3,929,805 | 3,667,013 | 93.31 |
NA SPOLEČENSKÉ SLUŽBY A ČINNOSTI PRO OBYVATELSTVO | 140,464,404 | 162,649,404 | 162,235,114 | 159,198,045 | 98.13 |
NA BEZPEČNOST A VĚZEŇSTVÍ | 8,557,179 | 8,557,179 | 8,652,978 | 8,743,069 | 101.04 |
NA SPRÁVU | 4,802,892 | 4,802,892 | 5,163,866 | 5,816,310 | 112.63 |
DOTACE DO ROZPOČTU OKRESNÍCH ÚŘADŮ A OBCÍ | 58,388,200 | 30,203,200 | 39,985,200 | 39,995,162 | 100.02 |
VÝDAJE CELKEM | 255,865,029 | 249,865,029 | 251,715,621 | 253,075,588 | 100.54 |
ROZDÍL PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ | 0 | 0 | 0 | -1,696,700 | x |
*) v tab. č. 1 pro zachování
kontinuity rozpočtu po změnách a výsledku
byl ve výsledku proveden neúčetní
převod u mimořádných účelových
prostředků pro OÚ v kapitole VPS do rozpočtu
OÚ ve výši 6 309 231 tis. Kčs
TABULKA č. 2 |
v mil. Kčs |
Odvody státních podniků a ostatních hospodářských organizací | 110,350.0 | 1007,350.0 | 3,000.0 | 96,785.2 | 94,266.0 | 2,519.2 |
v tom: | ||||||
- odvod s objemu mezd a odměn | 59,500.0 | 59,500,0 | .0 | 52,630.5 | 50,858.0 | 1,772.5 |
- odvody z výsledku hospodaření | 50,850.0 | 47,850.0 | 3,000.0 | 43,790.9 | 43,129.0 | 661.9 |
- ostatní odvody | .0 | .0 | .0 | 363.8 | 279.0 | 84.8 |
Zemědělská daň družstev, organisací | 8,950,0 | 8,950.0 | .0 | 13,238.5 | 13,129.0 | 109.5 |
v tom: | ||||||
- daň a pozemků | 1,300.0 | 1,300.0 | .0 | 1,561.5 | 1,452.0 | 109.5 |
- zemědělská daň z objemu mezd a odměn | 7,500.0 | 9,500.0 | .0 | 11,677.0 | 11,6?7.0 | .0 |
- zemědělská daň ze zisku družst. org. | 150.0 | 150.0 | .0 | .0 | .0 | .0 |
Ostatní daně a poplatky | 19,147.5 | 14,339.5 | 2,808.0 | 31,215.6 | 22,999.0 | 8,226.6 |
Příjmy rozpočtových organisací, odvody příspěvkových organisací a ostatní příjmy | 14,325.4 | 10,925.5 | 3,399.9 | 20,565.4 | 14,25.0 | 6,310.4 |
Daň s obratu | 60,200.0 | 60,200.0 | .0 | 52,222.0 | 52,222.0 | .0 |
Daň ze mzdy | 44,800.0 | 44,800.0 | .0 | 51,218.0 | 51,218.0 | .0 |
Dotace z federace | 3,300.0 | 3,300.0 | .0 | 3,300.0 | 3,300.0 | .0 |
Ostatní příjmy okresních úřadů | .0 | .0 | .0 | 25,092.8 | .0 | 25,092.8 |
Dofinancování KBV z dluhopisů | .0 | .0 | .0 | 8,660.3 | .0 | 8,660.3 |
259,072.9 | 249,866.0 | 9,207.9 | 302,297.8 | 251,379.0 | 50,918.8 | |
Neinvestiční dotace hospodářským organisacím | 18,323.0 | 11,716.0 | 6,607.0 | 16,756.5 | 10,521.0 | 6,235.5 |
Investiční dotace hospodářským organizacím | 6,557.0 | 4,299.0 | 2,260.0 | 9,205.0 | 4,511,0 | 2,694.0 |
Investiční výdaje na KBV | .0 | .0 | .0 | .0 | .0 | .0 |
Výdaje a dotace na investiční výstavbu rozpočtových a příspěvkových organisací | 22,731.5 | 14,326.5 | 8,406.0 | 43,200.2 | 15,670.0 | 27,530.2 |
Neinvestiční výdaje a příspěvky rozpočtových, příspěvkových a podobných organisací | 211,461.4 | 189,322.3 | 22,139.1 | 228,998.6 | 188,688.0 | 40,310.6 |
259,072.9 | 219,661.8 | 39,411.1 | 296,160.3 | 219,390.0 | 76,770.3 | |
Rozdíl příjmů a výdajů | .0 | 30,203.2 | -30,203.2 | 6,137.5 | 31,989.0 | -25,851.5 |
Dotace okresním úřadům a obcím | .0 | -30,203.2 | 30,203.2 | .0 | -33,686.0 | 33,686.0 |
.0 | .0 | .0 | 6,137.5 | -1,699.0 | 7,834.5 |
Zpracoval: Kalousová (skutečnost),
Ing. Cysař (rozpočet) Kontroloval: Ing. Večeřa
(rozpočet), Ing. Bidlo (skutečnost)
Změna SR - 10. 8. 1992
- převedení VZP z dotací OÚ
TABULKA č. 3 |
v tis. Kčs |
Magistrální úřad Praha | 6,269,266.0 | 6,269,226.0 | 88,000.0 | 1,900,000.0 | 1,891,499.0 | 8,257,226.0 | 8,248,725.0 |
Benešov | 208,889.0 | 208,889.0 | 16,400.0 | 225,289.0 | 225,289.0 | ||
Beroun | 168,626.0 | 168,626.0 | 8,000.0 | 176,626.0 | 176,626.0 | ||
Kladno | 361,640.0 | 361,640.0 | 2,800.0 | 364,440.0 | 364,440.0 | ||
Kolín | 198,919.0 | 198,919.0 | 26,400.0 | 225,319.0 | 225,319.0 | ||
Kutná Hora | 191,039.0 | 191,039.0 | 11,800.0 | 202,839.0 | 202,839.0 | ||
Mělník | 223,873.0 | 223,873.0 | 10,000.0 | 233,873.0 | 233,873.0 | ||
Mladá Boleslav | 211,837.0 | 211,837.0 | 19,800.0 | 60,000.0 | 60,000.0 | 291,637.0 | 291,637.0 |
Nymburk | 186,406.0 | 186,406. | 22,900.0 | 209,306.0 | 209,306.0 | ||
Praha - východ | 165,048.0 | 165,048.0 | 32,000.0 | 197,048.0 | 197,048.0 | ||
Praha - západ | 193,857.0 | 193,857.0 | 2,000.0 | 195,857.0 | 195,857.0 | ||
Příbram | 250,277.0 | 250,277.0 | 3,800.0 | 254,077.0 | 254,077.0 | ||
Rakovník | 159,249.0 | 159,249.0 | 5,800.0 | 165,049.0 | 165,049.0 | ||
České Budějovice | 476,702.0 | 476,702.0 | 31,700.0 | 506,402.0 | 508,402.0 | ||
Český Krumlov | 189,458.0 | 189,458.0 | 20,000.0 | 30,000.0 | 30,000.0 | 239,458.0 | 239,459.0 |
Jindřichův Hradec | 225,877.0 | 225,877.0 | 29,900.0 | 246,777.0 | 246,777.0 | ||
Pelhřimov | 224,583.0 | 224,583.0 | 6,000.0 | 230,583.0 | 230,583.0 | ||
Písek | 171,305.0 | 171,305.0 | .0 | 171,305.0 | 171,305.0 | ||
Prachatice | 151,237.0 | 151,237.0 | 3,000.0 | 60,000.0 | 60,000.0 | 214,337.0 | 214,237.0 |
Strakonice | 174,477.0 | 174,477.0 | 8,700.0 | 183,177.0 | 183,177.0 | ||
Tábor | 192,691.0 | 192,691.0 | 6,000.0 | 198,691.0 | 198,691.0 | ||
Domažlice | 137,442.0 | 137,442.0 | 3,700.0 | 141,142.0 | 141,142.0 | ||
Cheb | 307,487.0 | 307,487.0 | 1,900.0 | 309,387.0 | 309,387.0 | ||
Karlovy Vary | 357,521.0 | 357,521.0 | 12,000.0 | 210,000.0 | 209,909.6 | 579,521.0 | 579,460.0 |
Klatovy | 224,469.0 | 224,469.0 | 13,402.0 | 237,869.0 | 237,869.0 | ||
Plzeň - jih | 173,868.0 | 173,868.0 | 1,100.0 | 174,968.0 | 174,965.0 | ||
Plzeň - město | 557,942.0 | 557,948.0 | .0 | 557,948.0 | 557,945.0 | ||
Plzeň - sever | 150,230.0 | 150,230.0 | 3,000.0 | 153,230.0 | 153,230.0 | ||
Rokycany | 118,502.0 | 118,502.0 | .0 | 118,502.0 | 118,502.0 | ||
Sokolov | 240,130.0 | 240,130.0 | .0 | 48,000.0 | 47,714.0 | 288,130.0 | 287,844.0 |
Tachov | 153,951.0 | 153,981.0 | .0 | 153,981.0 | 153,981.0 | ||
Česká Lípa | 324,048.0 | 304,048.0 | 2,100.0 | 306,148.0 | 306,148.0 | ||
Děčín | 390,375.0 | 390,375.0 | .0 | 30,000.0 | 29,311.8 | 420,375.0 | 419,666.6 |
Chomutov | 419,244.0 | 419,244.0 | 16,000.0 | 70,000.0 | 70,000.0 | 505,244.0 | 505,244.0 |
Jablonec n. N. | 235,025.0 | 235,025.0 | 28,000.0 | 70,000.0 | 70,000.0 | 333,025.0 | 333,025.0 |
Liberec | 419,625.0 | 410,625.0 | 26,500.0 | 437,125.0 | 437,125,0 | ||
Litoměřice | 325,887.0 | 325,887.0 | 14,900.0 | 71,000.0 | 71,000.0 | 411,787.0 | 411,787.0 |
Louny | 211,589.0 | 211,580.0 | 5,000.0 | 216,580.0 | 216,580.0 | ||
Most | 475,279.0 | 475,279.0 | 17,000.0 | 492,279.0 | 494,279.0 | ||
Teplice | 387,207.0 | 327,207.0 | 8,000.0 | 32,000.0 | 32,000.0 | 427,207.0 | 427,207.0 |
Ústí n. Labem | 574,875.0 | 574,575.0 | 25,900.0 | 600,775.0 | 600,775.0 | ||
Havlíčkův Brod | 214,408.0 | 213,408.0 | 15,000.0 | 228,408.0 | 228,408.0 | ||
Hradec Králové | 361,191.0 | 361,191.0 | 4,500.0 | 365,691.0 | 365,691.0 | ||
Chrudim | 220,899.0 | 220899.0 | 6,200.0 | 227,099.0 | 227,099.0 | ||
Jičín | 178,300.0 | 178,300.0 | 31,300.0 | 209,600.0 | 209,600.0 | ||
Náchod | 260,009.0 | 260,009.0 | 16,700.0 | 279,709.0 | 276,709.0 | ||
Pardubice | 361,978.0 | 361,978,0 | 19,400.0 | 391,378.0 | 381,378.0 | ||
Rychnov n. Kněžnou | 194,005.0 | 154,005.0 | 21,800.0 | 205,805.0 | 205,805.0 | ||
Semily | 194,873.0 | 194,873.0 | 17,600.0 | 84,000.0 | 84,000.0 | 296,473.0 | 296,473.0 |
Svitavy | 235,962.0 | 235,962.0 | 3,300.0 | 235,252.0 | 235,252.0 | ||
Trutnov | 297,985.0 | 297,989.0 | .0 | 297,989.0 | 297,989.0 | ||
Ústí n. Orlicí | 236,874.0 | 236,874.0 | 34,500.0 | 271,374.0 | 271,374.0 | ||
Blansko | 225,941.0 | 225,941.0 | 2,000.0 | 227,941.0 | 227,941.0 | ||
Brno - město | 1,375,456.0 | 1,375,456.0 | 40,700.0 | 1,416,156.0 | 1,416,156.0 | ||
Brno - venkov | 279,418.0 | 279,418.0 | 6,700.0 | 40,000.0 | 40,000.0 | 326,119.0 | 326,119.0 |
Břeclav | 238,369.0 | 238,369.0 | .0 | 130,000.0 | 130,000.0 | 368,369.0 | 368,369.0 |
Hodonín | 238,769.0 | 238,769.0 | 5,500.0 | 244,265.0 | 244,265.0 | ||
Jihlava | 339,211.0 | 339,211.0 | 6,000.0 | 140,000.0 | 140,000.0 | 485,211.0 | 486,211.0 |
Kroměříž | 241,809.0 | 241,809.0 | 50,300.0 | 292,109.0 | 292,109.0 | ||
Prostějov | 251,085.0 | 251,085.0 | 8,300.0 | 130,000.0 | 130,000.0 | 389,385.0 | 389,385.0 |
Třebíč | 256,427.0 | 256,427.0 | 2,800.0 | 259,227.0 | 259,277.0 | ||
Uherské Hradiště | 288,962.0 | 288,962.0 | 18,000.0 | 306,962.0 | 306,962.0 | ||
Vyškov | 155,098.0 | 155,098.0 | 14,500.0 | 209,598.0 | 209,598.0 | ||
Zlín | 443,642.0 | 443,642.0 | 101,809.6 | 121,000.0 | 121,000.0 | 666,442.0 | 666,442.0 |
Znojmo | 273,836.0 | 273,836.0 | 9,600.0 | 283,436.0 | 283,436.0 | ||
Žďár n. Sázavou | 278,213.0 | 278,213.0 | 11,000.0 | 285,213.0 | 283,213.0 | ||
Bruntál | 262,488.0 | 262,488.0 | 8,600.0 | 271,086.0 | 271,086.0 | ||
Frýdek - Místek | 431,035.0 | 431,034.0 | 12,800.0 | 443,235.0 | 443,235.0 | ||
Karviná | 542,240.0 | 542,240.0 | 13,600.02 | 74,000.0 | 74,000.0 | 734.840.0 | 734,837.25 |
Nový Jičín | 349,559.0 | 349,559.0 | 25,600.0 | 375,459.0 | 375,459.0 | ||
Olomouc | 543,444.0 | 543,444.0 | 12,600.0 | 556,044.0 | 556,044.0 | ||
Opava | 404,234.0 | 404,234.0 | 30,500.0 | 434,794.0 | 434,794.0 | ||
Ostrava - město | 1,203,640.0 | 1,203,640.0 | 49,000.0 | 1,252.640.0 | 1,252.640.0 | ||
Přerov | 283,570.0 | 283,570.0 | 30,400.0 | 313,970.0 | 313,970.0 | ||
Šumperk | 349,929.9 | 349,929.9 | 13,000.0 | 364,929.0 | 364,929.0 | ||
Vsetín | 392,238.0 | 392,238.0 | 25,000.0 | 327,238.0 | 327,238.0 | ||
Celkem | 29,195,500.0 | 29,195,500.0 | 1,200,000.0 | 3,300,000.0 | 3,290,000.0 | 33,695.500.0 | 33,605,931.4 |
Tabulka 4 |
v mil. Kčs |
A. Daňové příjmy | ||||
1. Podíly na společ. příjmech federace a republik | 108,200.0 | 108,200.0 | 95,351.4 | 88.1 |
v tom: daň z obratu (vč. dovozní daně) | 60,200.0 | 60,200.0 | 52,222.5 | 86.7 |
odvody ze zisku | 47,850.0 | 47,850.0 | 43,128.9 | 90.1 |
zemědělská daň ze zisku | 150.0 | 150.0 | .0 | .0 |
2. Ostatní daňové příjmy | 140,682.0 | 134,682.0 | 141,709.8 | 105.2 |
B. Nedaňové příjmy | 3,883.0 | 3,683.0 | 11,017.7 | 299.2 |
C. Splátky půjček poskytnutých z rozpočtu | .0 | .0 | .0 | |
D. Dotace a převody prostředků | 3,300.0 | 3,300.0 | 3,300.0 | 100.0 |
255,865.0 | 249,865.0 | 251,378.9 | 100.6 | |
A. Dotace podnikům | 16,013.0 | 16,013.0 | 15,032.2 | 93.9 |
v tom: investiční | 4,297.0 | 4,297.0 | 4,511.2 | 105.0 |
neinvestiční | 11,716.0 | 11,16.0 | 10,521.0 | 89.8 |
B. Investice rozpočtových organizací a investiční dotace příspěvkovým organizacím | 14,326.5 | 14,326.5 | 15,669.7 | 109.4 |
C. Transfery pro obyvatelstvo | 86,627.0 | 86,627.0 | 89,784.0 | 103.6 |
D. Veřejné služby pro obyvatelstvo | 48,923.7 | 71,108.7 | 66,529.6 | 93.6 |
E. Veřejná spotřeba státu, státní orgány, správa a justice | 31,086.6 | 31,086.6 | 31,541.3 | 101.5 |
F. Dluhová služba | .0 | .0 | 625.2 | |
G. Vládní rozpočtová rezerva | 500.0 | 500.0 | 207.6 | 41.5 |
H. Dotace a převody prostředků | 58,388.2 | 30,203.2 | 33,686.0 | 111.5 |
255,865.0 | 249,865.0 | 253,075.6 | 101.3 | |
.0 | .0 | -1,696.7 | x |
Zpracoval: Kalousová | Kontroloval rozpočet: Ing. Cysař |
Kontroloval skutečnost: Ing. Bidlo |