Fond národního majetku

České republiky

 V Praze dne 29. ledna 1998
 čj. 500/54/97

Materiál

pro jednání Poslanecké Sněmovny

Parlamentu České republiky

Věc: Návrh rozpočtu Fondu národního majetku České republiky pro rok 1998

Důvod předložení:

Materiál se předkládá v souladu s § 9, odst. 2 zákona č. 171/91 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Obsah:

I. Stanovisko vlády ČR k návrhu rozpočtu.

II. Návrh rozpočtu Fondu národního majetku České republiky pro rok 1988

III. Stanovisko dozorčí rady Fondu národního majetku České republiky

Předkládá:

ing. Ivan Pilip, v.r.

ministr financí a předseda prezídia

Fondu národního majetku

České republiky

I.

VLÁDA ČESKÉ REPUBLIKY

 Příloha
 k usnesení vlády
 ze dne 29. ledna 1998 č. 44

Stanovisko

vlády k návrhu rozpočtu Fondu národního majetku

České republiky na rok 1998

Vláda bere na vědomí návrh rozpočtu Fondu národního majetku České republiky na rok 1998 předložený ministrem financí a předsedou prezidia Fondu národního majetku České republiky.

Předložený návrh vychází z předpokládaného rozsahu činnosti Fondu národního majetku České republiky v roce 1998 a zajišťuje náležité předpoklady pro jeho odpovídající plnění. Vláda však doporučuje, s ohledem na nutnost snižování nákladů, zvážit úpravu nákladových položek rozpočtu tak, jak je uvedeno ve stanovisku dozorčí rady Fondu národního majetku České republiky k návrhu rozpočtu.

Vláda doporučuje Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky, aby předložený návrh rozpočtu Fondu národního majetku České republiky na rok 1998, po zvážení výše uvedené připomínky, schválila.

II.

NÁVRH

ROZPOČTU FONDU NÁRODNÍHO MAJETKU

ČESKÉ REPUBLIKY NA ROK 1998

I. Východiska pro sestavení rozpočtu FNM ČR na rok 1998

II. Očekávané, příjmy a výdaje FNM ČR v roce 1997 a 1998

III. Návrh rozpočtu FNM ČR na rok 1998

IV. Důvodová zpráva k návrhu rozpočtu FNM ČR na rok 1998


I. Východiska pro sestavení rozpočtu FNM ČR na rok 1998

Fond národního majetku České republiky byl zřízen zákonem č. 171/1991 Sb., o působnosti orgánů České republiky ve věcech převodů majetku státu na jiné osoby a o Fondu národního majetku České republiky ve znění pozdějších předpisů. Jeho hlavním úkolem je zabezpečit privatizaci státního majetku a majetkových účastí státu (akcií) v souladu s rozhodnutími o privatizaci, vydanými vládou a ministerstvem financí (resp. dříve ministerstvem pro správu národního majetku a jeho privatizaci) podle zákona č. 92/1991 Sb., o podmínkách převodu majetku státu na jiné osoby, ve znění pozdějších změn a doplňků.

1. Hlavní úkoly FNM ČR

Kromě akcií, které byly distribuovány v rámci kupónové privatizace zprivatizoval FNM ČR v letech 1991 až 1997 standardními privatizačními metodami (přímé prodeje, veřejné soutěže, bezúplatné převody na obce a restituenty, prodej na kapitálovém trhu apod.) další akcie v nominální hodnotě cca 190 mld. Kč a majetek v účetní hodnotě cca 148 mld. Kč.

Ke konci září 1997 zbývaly v držení FNM ČR akcie 592 akciových společností v nominální hodnotě 192,2 mld. (z toho 1,5 mld. Kč tvoří akcie převzaté po bývalém Federálním fondu národního majetku). Drtivou většinu (160,4 mld. Kč) představují akcie 42 tzv. "strategických společností" (banky, distribuční společnosti, doly, hutě, ČEZ, Telecom, Unipetrol apod.). U těchto společností zatím FNM ČR nemůže privatizaci ukončit, ale musí vyčkat definitivního rozhodnutí schvalujících orgánů.

Zbytek (31,8 mld. Kč) tvoří akcie "nestrategických" společností, z nichž 2,1 mld. Kč jsou akcie RIF a.s., které FNM průběžně používá pro uspokojení restitučních nároků. Ostatní akcie (29,7 mld Kč) jsou určeny pro privatizaci. Z toho k prodeji formou veřejné nabídky (prodej na kapitálovém trhu) 7,2 mld. Kč, formou veřejné soutěže 5,2 mld. Kč a formou přímých prodejů 2,4 mld. Kč. Akcie v nominální hodnotě 0,8 mld. Kč jsou dosud ve formě zaměstnaneckých akcií, a v současné době probíhá jejich transformace na kmenové akcie. Ostatní akcie jsou určeny k bezúplatným převodům na obce (0,7 mld. Kč), k bezúplatným převodům oprávněným osobám (restituce) (0,1 mld. Kč) nebo o způsobu jejich privatizace dosud nebylo rozhodnuto (14,1 mld. Kč). Jedná se o akcie v dočasném nebo trvalém držení FNM ČR včetně tzv. "zlatých akcií" a o akcie v rezervě na probíhající restituční spory apod.

Kromě akcií zbývá k privatizaci majetek v účetní hodnotě 11 mld. Kč, který byl FNM ČR předán a nebyl dosud zrealizován. Kromě toho na majetek v účetní hodnotě 0,5 mld. již existují privatizační projekty, které jsou v procesu schvalování a aktualizace na ministerstvu financí a budou předány FNM ČR v průběhu roku 1998. Dalším majetkem, jehož privatizace přichází v úvahu, jsou některé větší nemocnice, některé regionální železniční tratě. vojenské újezdy a nevojenský materiál spravovaný ministerstvem obrany. Rozsah privatizace tohoto majetku zatím nelze odhadnout.

Vedle vlastní privatizace musí FNM ČR zabezpečovat další činnosti, které s privatizací souvisejí nepřímo. Jedná se především o:

- vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti,

- vedení soudních sporů,

- agendu související s poskytováním ekologických náhrad.

Ke konci září 1997 eviduje FNM ČR 320 případů neuhrazených pohledávek z kupních smluv po lhůtě splatnosti v nominální hodnotě 5,1 mld. Kč.

Do konce měsíce září 1997 podal FNM ČR 62 návrhů na konkurz, ve 4 případech se k návrhu na konkurz připojil a ve 22 případech přihlásil svou pohledávku v konkurzním řízení iniciovaným jinými dlužníky. Celková nominální hodnota pohledávek za dlužníky na něž byl podán návrh na konkurzní řízení činí 2,7 mld. Kč, z toho bylo prohlášeno 50 konkurzů na pohledávky v nominální hodnotě 1,8 mld. Kč.

Nejpracnější, ale i nejefektivnější metodou řešení pohledávek po lhůtě splatnosti je odstupování od kupních smluv spojené se zpětvzetím majetku na FNM ČR. Tímto způsobem bylo do konce září vyřešeno 91 případů pohledávek po lhůtě splatnosti. Kupní cena zpětvzatého majetku činí 3,2 mld. Kč. Kromě toho musel FNM zpětně převzít majetek v hodnotě 1,5 mld. Kč v případech 81 zmařených dražeb.

Kromě účasti na konkursním řízení vede FNM ČR v současné době dalších 498 aktivních soudních sporů (FNM ČR vystupuje jako žalobce) a 1169 sporů pasivních (FNM ČR vystupuje jako strana žalovaná).

Poskytování ekologických náhrad je jednou z činností FNM ČR, jejíž význam bude do budoucnosti vzrůstat. Ke konci září 1997 rozhodla vláda o uzavření 290 ekologických smluv. 265 smluv již FNM ČR k tomuto datu uzavřel. Na základě těchto smluv byly dosud vyplaceny 3 mld. Kč. Podle odborných odhadů se předpokládá, že FNM ČR na odstraňování starých ekologických škod vynaloží v budoucnosti cca 35 mld. Kč. Úkolem Fondu není pouhé proplácení faktur za provedené práce, ale i dohled na to, aby uvolňované prostředky byly vynakládány účelně a efektivně.

2. Celkové příjmy a výdaje FNM ČR

Přehled o celkových příjmech a výdajích FNM ČR včetně očekávaného vývoje v roce 1998 je obsažen v části II. tohoto materiálu. Celkové příjmy v roce 1997 se očekávají ve výši 16,6 mld. Kč a celkové výdaje za tento rok dosáhnou přibližně stejné výše. Kromě výdajů musí FNM ČR při svém finančním hospodaření uvažovat i s ostatními finančními potřebami (povinná depozita apod.). jejich celková výše se koncem roku 1997 bude pohybovat na úrovni 5.7 mld. Kč.

V obdobích přechodného nedostatku finančních prostředků byly některé výdaje FNM ČR kryty vydáním obligací, které musí FNM ČR teprve postupně splácet. Ke konci roku 1997 budou v oběhu nesplacené obligace FNM ČR v hodnotě 17 mld. Kč.

V roce 1998 lze očekávat příjmy ve výši cca 16,1 mld. Kč, výdaje ve výši cca 18,2 mld. Kč.

3. Očekávané plnění předpokladů rozpočtu pro rok 1997

Materiál předkládaný v souvislosti se schvalováním rozpočtu FNM ČR na rok 1997 obsahoval následující základní věcné předpoklady činnosti FNM ČR v tomto roce (kurzívou je u jednotlivých předpokladů uvedeno očekávané plnění na základě údajů známých v říjnu 1997):

- Na úseku veřejných soutěží, přímých prodejů majetku a bezúplatných převodů lze očekávat přibližně stejný objem práce (počet privatizovaných jednotek) jako v roce 1996. Na úseku veřejných dražeb bude objem práce nižší než v předchozích letech.

- Budou realizovány veškeré přímé prodeje a veřejné dražby převzaté do konce roku 1996, tj. cca 750 přímých prodejů a cca 100 veřejných dražeb, u přímých prodejů bude zřejmě realizována i část jednotek převzatých v roce 1997.

Za prvních devět měsíců roku bylo realizováno 503 přímých prodejů a 77 dražeb. Na základě současného stavu rozpracovanosti lze odhadovat, že do konce roku bude realizováno ještě cca 100 přímých prodejů a cca 20 veřejných dražeb. Nižší počet realizovaných přímých prodejů a dražeb je ovlivněn také tím, že v současné době je přibližně 100 privatizovaných jednotek odesláno k revokaci na ministerstvo financí.

- Bude ukončeno 70 až 80% veřejných soutěží a cca 80% bezúplatných převodů převzatých do konce roku 1996, tj. cca 300 až 330 veřejných soutěží a cca 350 bezúplatných převodů.

Za prvních devět měsíců roku bylo realizováno 222 veřejných soutěží a 242 bezúplatných převodů. Počet ukončených veřejných soutěží byl negativně ovlivněn tím, že výkonný výbor FNM ČR rozhodl posunout uzávěrku některých veřejných, které měly být ukončeny v období, kdy většina tuzemských bank pozastavila z důvodů bankovní krize poskytování nových úvěrů.

Na základě současného stavu rozpracovanosti jednotlivých případů lze očekávat, že do konce roku bude ukončeno dalších cca 30 veřejných soutěží a cca 100 bezúplatných převodů. Nižší počet ukončených veřejných soutěží je ovlivněn zejména skutečností, že pro první kola soutěží jsou rozhodnutím o privatizaci stanoveny příliš vysoké minimální ceny a soutěže je proto nutno opakovat.

- Lze očekávat, že v roce 1997 bude výše uvedenými metodami zprivatizován majetek v celkové účetní hodnotě cca 18 mld. Kč.

Vzhledem k tomu, že jen za prvních devět měsíců byl metodou prodeje a bezúplatného převodu majetku zprivatizován majetek v účetní hodnotě 16, 5 mld. Kč, lze očekávat, že tento předpoklad bude ke konci roku nejen splněn, ale i překročen a to zejména díky vysoké realizaci bezúplatných převodů (majetek v účetní hodnotě téměř 10 mld. Kč).

- Předpokládá se, že z výše uvedeného majetku bude jeho část v účetní hodnotě cca 11 mld. Kč privatizována úplatnými metodami a z prodeje tohoto majetku FNM ČR získá výnosy ve výši cca 9,7 mld. Kč.

Za prvních devět měsíců byl úplatnými metodami zprivatizován (uzavření kupních smluv realizace dražby) majetek v účetní hodnotě pouze 6,9 mld. Kč. Předpokládaný objem úplatně zprivatizovaného majetku nebude ke konci roku pravděpodobně v plném rozsahu naplněn. Rovněž pokud jde o výši příjmů z prodeje majetku, nelze očekávat splnění uvedeného předpokladu. Za prvních devět měsíců činí tyto příjmy 4 mld. Kč a odhaduje se, že ke konci roku dosáhnou cca 5,4 mld Kč. Neplnění předpokladů na úseku úplatné privatizace (prodeje) majetku bylo způsobeno především značnými obtížemi při získávání úvěrů. V průběhu roku většina bank po určité období nové úvěry vůbec neposkytovala.

- Ke konci roku 1996 bude FNM ČR držet akcie cca 750 tzv. "nestrategických společností jejichž celková nominální hodnota bude představovat cca 30 mld. Kč a jejichž tržní hodnota se odhaduje na 17 mld. Kč,

- k prodeji je určena zatím pouze část z těchto akcií - s tržní hodnotou cca 4 mld. Kč, předpokládá se, že všechny tyto akcie budou v průběhu roku 1997 prodány,

- ostatní akcie nejsou dosud uvolněny k privatizaci (akcie, které jsou rozhodnutím o privatizaci zatím určené pro trvalé a dočasné držení FNM ČR, rezervy na restituční nároky, zaměstnanecké akcie, akcie se zvláštními právy - tzv. "zlaté" apod.), předpokládá se, že část z nich bude v průběhu roku 1997 uvolněna k privatizaci a akcie s tržní hodnotou cca 2 mld. Kč budou v tomto roce také prodány.

Za prvních devět měsíců roku byly zprivatizovány akcie v nominální hodnotě 15,4 mld Kč, z toho formou prodeje 13,6 mld. Kč. Příjmy z prodeje akcií činí cca 5 mld. Kč. Předpokládaný příjem z prodeje akcií bude pravděpodobně naplněn.

- akcie s tržní hodnotou téměř 1 mld. Kč jsou určeny k bezúplatným převodům na obce a oprávněné osoby (restituenty), předpokládá se, že všechny tyto převody budou v průběhu roku 1997 realizovány,

Za prvních devět měsíců roku 1997 byly bezúplatně převedeny akcie v nominální hodnotě 0,86 mld. Kč do konce roku budou pravděpodobně převedeny další akcie v nominální hodnotě cca 0,2 mld. Kč. Ostatní bezúplatné převody akcií (cca 1,9 mld. Kč) nelze zatím realizovat, protože se jedná především o akcie důlních společností u nichž byla privatizace akcií prozatím ministerstvem financí pozastavena a čeká se na konečné rozhodnutí vlády o celkové privatizaci těchto společností.

- vzhledem k tomu, že vláda dosud nerozhodla o způsobu a rozsahu privatizace strategických akciových společností, neuvažuje se s jejich privatizací ani v očekávaných příjmech FNM ČR, ani ve výdajích na realizaci. Pokud by bylo přijato rozhodnutí o privatizaci těchto společností bude potřeba důsledky tohoto rozhodnutí promítnout do "očekávaných příjmů a výdajů" jako mimořádné příjmy a do rozpočtu FNM ČR jako mimořádné výdaje.

V průběhu roku 1997 bylo rozhodnuto o dokončení privatizace Investiční a poštovní banky a.s. a společnosti Jan Becher - Karlovarská becherovka a.s. Důsledky těchto rozhodnutí byly zapracovány do očekávaných příjmů v roce 1997. Rozpočet tohoto roku nebyl upravován, protože se předpokládá, že zvýšené náklady se projeví v položce náklady na realizaci privatizačních projektů, která je limitována schváleným vzorcem regulujícím výši nákladů ve vztahu k objemu privatizovaného majetku.

- Nadále bude při privatizaci majetku uplatňována přísná prevence vzniku "neplatičů", která výrazně sníží vznik nových pohledávek po lhůtě splatnosti. Zároveň bude zkrácena doba vypořádání nově vzniklých pohledávek po lhůtě splatnosti na tři měsíce.

Předpoklad se plní. Nové pohledávky po lhůtě splatnosti vzniklé v roce 1997 činí pouze cca 12 % z celkového objemu pohledávek po lhůtě splatnosti. Přitom více než jednu třetinu nových pohledávek představují nezaplacené splátky ze splátkových režimů, tedy kupních smluv uzavřených v předchozích letech.

- Budou pokračovat práce na vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti. Vzhledem k tomu, že cca dvě třetiny pohledávek jsou již v současné době vymáhány soudní cestou, nelze očekávat tak výrazné snížení celkového objemu pohledávek po lhůtě splatnosti jako v roce 1996. Velkým úspěchem by bylo přiblížení hodnoty pohledávek po lhůtě splatnosti k hranici 4 mld. Kč.

K 30. 9. 1997 zůstává hodnota pohledávek po lhůtě splatnosti stále nad hranicí 5 mld. Kč. V měsíci říjnu je splatná roční splátka (za rok 1997) pro nabyvatele, jimž byl v předchozích letech povolen splátkový režim. Lze očekávat, že část nabyvatelů nebude schopna tuto splátku uhradit a objem pohledávek po lhůtě splatnosti proto vzroste na cca 5,5 mld. Kč. Ke konci září 97 dosahují neuhrazené splátky z povolených splátkových prodejů z minulých let objemu 1,2 mld. Kč. Pokud bychom neuhrazené splátky vyloučili, pohybovala by se celková hodnota pohledávek po lhůtě splatnosti pod hranicí 4 mld. Kč. Pozitivní je skutečnost, že za posledních 12 měsíců došlo k poklesu počtu pohledávek po lhůtě splatnosti o cca 100 případů. tj. téměř o 30 %. Rovněž došlo ke snížení poměrových ukazatelů vyjadřujících podíl pohledávek po lhůtě splatnosti na celkových příjmech z prodeje majetku a akcií.

- V průběhu roku nedojde k významné změně struktury činnosti FNM ČR, proto nejsou očekávány významnější organizační změny a pokles pracovníků oproti skutečnému počtu pracovníků ke konci roku 1996, tj. cca 300 pracovníků. Oproti roku 1996 to znamená snížení průměrného přepočteného počtu pracovníků o 11, na úroveň 298.

Na základě dosavadního vývoje lze očekávat. že uvedený předpoklad bude naplněn.

4. Předpoklady pro rok 1998

Dosažení očekávaných příjmů a navržený rozpočet pro rok 1998 vycházejí z předpokladu, že v roce 1998:

- Budou ukončeny všechny veřejné soutěže, veřejné dražby, přímé prodeje a bezúplatné převody majetku převzaté v roce 1997 a bez zbytečných odkladů budou realizovány rovněž všechny jednotky převzaté v roce 1998. Lze předpokládat, že bude realizováno cca 100 dražeb, 200 až 250 veřejných soutěží, cca 500 přímých prodejů a cca 250 bezúplatných převodů.

- Z privatizace výše uvedeného majetku budou dosaženy příjmy ve výši 3,9 mld. Kč.

- Ke konci roku 1997 bude FNM držet akcie cca 470 tzv. nestrategických společností jejichž celková nominální hodnota bude představovat cca 26 mld. Kč a jejichž tržní hodnota se odhaduje na 12 mld. Kč

1. privatizovat je možno pouze část těchto akcií - v nominální hodnotě cca 12 mld. Kč, celkové příjmy z prodeje těchto akcií se odhadují na 6,4 mld. Kč,

2. ostatní akcie nejsou dosud z různých důvodů uvolněny k privatizaci (akcie, které jsou rozhodnutím o privatizaci zatím určeny pro trvalé a dočasné držení FNM ČR, rezervy na restituční nároky apod.) předpokládá se, že část z nich bude v průběhu roku 1998 uvolněna pro privatizaci.

- Vzhledem k tomu, že vláda dosud ve většině případů nerozhodla o způsobu a rozsahu privatizace strategických společností, neuvažuje se s jejich privatizací ani v očekávaných příjmech a výdajích pro rok 1998. Výjimku tvoří pouze očekávaný příjem z privatizace akcií společností Investiční a poštovní banka a.s. a Nová Huť a.s., kde již rozhodnutí o privatizaci bylo vydáno.

- Bude snížen počet případů pohledávek po lhůtě splatnosti a podíl těchto pohledávek na celkových příjmech z prodeje majetku. Uplatňováním přísných pravidel v oblasti prevence bude minimalizována možnost vzniku nových případů neplatičů.

- Bude pokračovat vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti všemi soudními i mimosoudními metodami, které připouští náš právní řád. Vzhledem k očekávanému nárůstu dalších pohledávek ze splátkových prodejů (značná část nabyvatelů, kterým byl povolen splátkový režim nebude schopna hradit splátky ve stanovených termínech) a vzhledem ke skutečnosti, že pohledávky v nominální hodnotě téměř 4,5 mld. Kč jsou řešeny stále velmi zdlouhavou soudní cestou, nelze očekávat snížení celkového objemu pohledávek po lhůtě splatnosti. Bude úspěchem, pokud se podaří udržet objem pohledávek po lhůtě splatnosti na úrovni očekávané skutečnosti roku 1997, tj. 5,5 mld. Kč.

- V průběhu roku dojde k dalšímu poklesu počtu pracovníků v realizačních sekcích. V obslužných útvarech (finanční sekce, vnitřní správa, vymáhání pohledávek atd.) nelze počet pracovníků dále snižovat. V právní sekci a v oddělení ekologických náhrad dochází k významnému nárůstu objemu práce a počet pracovníků se proto mírně zvýší. Průměrný přepočtený stav pracovníků se v roce 1998 sníží o 15 pracovníků a bude tedy činit 283 pracovníků.

Závěr

Lze předpokládat, že v roce 1998 bude v zásadě dokončena privatizace majetku a všech akcií "nestrategických" společností, které budou uvolněny k privatizaci. Pokud bude rozhodnuto o privatizaci dalších strategických společností, bude realizace těchto rozhodnutí představovat nejdůležitější činnost FNM ČR.

Kromě zajišťování vlastní privatizace bude pokračovat zajišťování dalších agend s privatizací souvisejících. Jedná se především o vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti, vedení soudních sporů a veškerá činnost související s poskytováním ekologických náhrad.

II. Očekávané příjmy a výdaje FNM ČR v roce 1997 a 1998

Očekávané příjmy peněžních prostředků FNM ČR na základě dosud schválených rozhodnutí o privatizaci

 (mld. Kč)

Struktura příjmů
Rok 1991-1996 skutečné příjmy
Rok 1997 příjmy předložené PS Parlamentu ČR v souvislosti s rozpočtem 1997
Rok 1997 příjmy k 30. 9. 1997
Rok 1997 očekáv. Příjmy celkem
Rok 1998 očekáv. příjmy
       
Prodej majetku celkem67,233 9,7104,020 5,3633,880
       
z toho: - veř. Dražba5,748 0,0100,7900,820 0,250
- veř. Soutěž17,747 6,3001,4342,543 1,680
- přímý prodej43,738 3,4001,7962,000 1,950
       
Prodej akcií a majetkových podílů 64,6926,200 5,2058,156 9,374
       
Příjmy za prodej majetku a akcií celkem 131,92515,910 9,22513,519 13,254
       
Příjmy z pohledávek a splátek --- 0,9501,100
       
Dividendy4,399 2,0001,341 1,4401,400
       
Výnosy z 1. a 2. Vlny KP převedené z CKP 8,765- -- 
       
ostatní příjmy 5,2540,500 0,3330,400 0,350
       
CELKEM150,343 18,41010,899 16,30916,104



Očekávané výdaje peněžních prostředků FNM ČR z velké privatizace

 (mld.Kč)


Druh výdaje
Rok

1991-1996
Rok 1997 výdaje předložené PS Parlamentu ČR v souvislosti s rozpočtem 1997
Rok 1997 výdaje k 30. 9. 1997
Rok 1997 očekávané výdaje

celkem
Rok

1998
Finanční úhrady dle zákona o státním rozpočtu 38,539-- --
Peněžní vklad FNM ČR do Chemopetrolu IKL spol.s r.o.(ropovod Ignolstadt), ručení FNM ČR 0,902-- --
Vyrovnání rozpočtu pozemkového fondu ČR 1,130-- --
Úhrada nákladů na odstraňování ekologických škod 1,9163,0000,992 1,2003,000
Posílení zdrojů bank v konkursním a vyrovnávacím řízení 0,544--0,012 -0,020-0,030
Financování výdajů na činnost "zbytkových státních podniků" 1,7301,0000,133 0,2000,200
Dotace rozpočtu FNM ČR 0,908 0,5000,2610,381 0,400
Úhrada restitučních a privatizačních soudních sporů 0,0370,1000,009 0,0700,100
Plnění závazků podniků určených k privatizaci 2,2630,5000,007 0,1000,100
Plnění závazků z titulu ručení FNM ČR --- 0,3001,200
Platby v souvislosti se zárukami FNM ČR 0,436--0,036 -0,136-0,100
Financování rozvoje železniční dopravní cesty +)
0,091
1,5550,014 0,0140,500
Úhrada nákladů spojených s projednáváním a realizací privatizačních projektů 0,085-- --
Úroky z dluhopisů a úvěrů 7,2670,2500,305 0,305-
Splátka krátkodobých dluhopisů (řešení dotace RF Konsolidační bance) 11,8022,8003,200 4,198-
Splátka obligací "rekapitalizace bank" a "oddlužení podniků" 30,000-- --
Splátka obligací kapitálové posílení Konsolidační banky --- 1,0002.000



Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP