Post. číslo |
Číslo lodi |
Rok stavby |
Síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
31 |
184 |
1883 |
63 |
|
32 |
185 |
1884 |
64 |
|
33 |
189 |
1908 |
71 |
|
34 |
190 |
1908 |
72 |
|
35 |
191 |
1908 |
36 |
|
36 |
192 |
1908 |
36 |
|
i7 |
193 |
1908 |
35 |
|
38 |
194 |
1908 |
36 |
|
39 |
195 |
1908 |
36 |
|
40 |
196 |
1908 |
86 |
|
41 |
197 |
1908 |
87 |
|
42 |
198 |
1908 |
86 |
|
43 |
199 |
1908 |
86 |
|
44 |
200 |
1908 |
85 |
|
45 |
201 |
1908 |
211 |
|
46 |
202 |
1908 |
209 |
|
47 |
203 |
1908 |
208 |
|
48 |
204 |
1908 |
209 |
|
49 |
205 |
1908 |
211 |
|
4509 |
10. Pontony.
1 |
2 |
15 |
|
2 |
3 |
15 |
|
3 |
4 |
20 |
|
4 |
5 |
30 |
|
5 |
6 |
1908 |
40 |
6 |
7 |
1908 |
20 |
7 |
8 |
1908 |
20 |
8 |
9 |
1908 |
20 |
9 |
10 |
1913 |
25 |
205 |
11. Přístavní stavby.
1. Karlín u Prahy, budova čp. 192 na stav. parcele č. 82 (Královská tř. 67 a Pobřežní ulice 38.)
2. Mělník, budova čp. 22 na stav. parcele č. 611.
3. Děčín, budova čp. 133 na parc. kat. 35.
Děčín, budova čp. 134 na parc. kat. č. 36.
4. Děčín, Fiedlerhaus, budova čp. 137 na parc. kat. č. 37.
5. Ústí n. L., skladiště I. čp. 1661 na kat. parc. č. 472.
6. Ústí n. L., skladiště II. a správní budova čp. 1706 na kat. parc. č. 1958, 1959.
7. Děčín, kůlny k opravě lodí, pod č. 3. a 4.
8. Děčín, kůlny pro nářadí, pod č. 11 a 12.
9. Karlín u Prahy, pozemek parc. kat. č. 82.
10. Mělník, pozemek kat. parc. č. 233.
11. Děčín, pozemek stav. parc. č. 35, 36, 37.
12. Děčín, pozemky kat. parc. č. 34, 29, 30, 31, 32, 33, 110, 112, 1343/1, 26, 27, 38, 45, 47, 52/1, 54, 56, 58, 63, 68, 72, 73, 74, 79, 80, 81, 85, 86, 87, 88, 89, 96, 97, 98, 42.
13. Děčín, pobřežní zeď na parc. č. kat. 26.
14. Ústí n. L., pozemek parc. kat. č. 1661.
15. Ústí n. L., pozemek parc. kat. č. 1958 a 1959.
16. Ústí u. L., soukromá vlečka.
17. 2 ruční jeřáby v Děčíně.
B. Lodě "Nové Německo-České paropl. spol.".
1. Parníky vlečné.
Lodě |
K. s. |
Rok stavby |
Mecklenburg |
970 |
1907 |
Brandenburg |
970 |
1907 |
Hessen |
850 |
1909 |
Anhalt |
700 |
1908 |
Sachsen |
650 |
1908 |
Úhrnem |
4140 |
2. Nákladní čluny.
Číslo |
||
1 |
633 t |
1907 |
3 |
648 t |
1908 |
5 |
654 t |
1908 |
7 |
653 t |
1908 |
9 |
659 t |
1908 |
11 |
681 t |
1908 |
13 |
651 t |
1908 |
15 |
858 t |
1908 |
Číslo |
Rok stavby |
|
17 |
648 t |
1908 |
19 |
645 t |
1908 |
21 |
708 t |
1904 |
23 |
662 t |
1909 |
25 |
660 t |
1909 |
27 |
670 t |
1909 |
29 |
667 t |
1909 |
31 |
800 t |
1908 |
32 |
822 t |
1908 |
35 |
828 t |
1908 |
37 |
832 t |
1908 |
40 |
807 t |
1908 |
41 |
801 t |
1908 |
42 |
809 t |
1908 |
43 |
804 t |
1908 |
61 |
652 t |
1905 |
62 |
649 t |
1901 |
63 |
557 t |
1899 |
26 |
Úhrnem 18.258 t |
C. Lodě Německo-Rakouské paropl. společnosti.
Lodě |
Velikost |
Rok stavby |
1. Vlečné parníky.
Hannover |
1000 k. s. |
1907 |
XV |
500 k. s. |
1905 |
XVII |
650 k. s. |
1911 |
2150 k. s. |
2. Přístavní parníky.
Dresden |
320 k. s. |
1906 |
3. Nákladní čluny.
Číslo |
||
4 |
728 t |
1913 |
12 |
623 t |
1904 |
25 |
970 t |
1901 |
26 |
1034 t |
1902 |
28 |
628 t |
1901 |
29 |
909 t |
1903 |
40 |
1013 t |
1903 |
42 |
886 t |
1904 |
8 |
Úhrnem 6791 t |
D. Lodě soukromých loďařů.
1. Vlečný parník.
Post. číslo |
Katastr. č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Nosnost v tunách |
k. s. |
3 |
Albrecht Gust. & Joh. |
Dessau 408 (Sachsen) |
900 |
2. Nákladní čluny.