11. |
2153 |
Hillebrandt G. F. |
Stettin 2620 |
1907 |
588 |
12. |
1953 |
Siepmann Heinr. |
Magdeb. 2172 |
1908 |
835 |
13. |
1259 |
Beyer Alfred & Co. |
Hambg. 1154 |
1914 |
609 |
14. |
52 |
Becker Paul |
Hambg. 6414 |
1903 |
652 |
15. |
1874 |
Blumenfeld |
Hambg. 7770 |
1906 |
727 |
16. |
1875 |
Bumenfeld |
Hambg. 7824 |
1906 |
728 |
17. |
476 |
Kissauer & Quast |
Hambg. 8105 |
1907 |
633 |
18. |
2156 N. |
Lindemann Alfred |
Bresl. 2372 |
1906 |
648 |
19. |
1885 |
Steenbock Gust. |
Hambg. 8231 |
1909 |
689 |
20. |
1907 |
Teutonia |
Magdeburg |
1911 |
684 |
21. |
2144 N. |
Matthies & Berndt |
Minna |
1914 |
581 |
22. |
1895 |
Engel Wilh. |
Tetschen 469 |
1906 |
926 |
23. |
I/21 |
Wahrenberg Julius |
Nr. 362 |
1903 |
786 |
|
|
|
|
|
|
1. |
542 |
Krüger Otto |
Hambg. 7827 |
1914 |
569 |
2. |
1256 |
Beyer Alfred & Co. |
Hambg. 6293/1209 |
1912 |
565 |
3. |
1373 |
Rothenbücher, Mass & Ludicke |
Hambg. 16586 |
1903 |
541 |
4. |
2170 |
Flint Ernst |
Frida, Berl. 5614 |
1909 |
556 |
5. |
II/2 |
Matthies & Berndt |
Robert |
1911 |
547 |
Post. číslo |
Katastr č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Rok stavby |
Nosnost v tunách |
6. |
1389 |
Röper Adolf |
Hambg. 7846 |
1907 |
537 |
7. |
1257 |
Beyer Alfred & co. |
" 7847 |
1906 |
551 |
|
|
|
|
|
|
1. |
1277 |
Deutsche Felsenver. Ges. |
Hamburg 5275 |
1911 |
372 |
2. |
1248 |
Alsen Portl. Cement Fabr. |
Hambg. 9684 |
1909 |
329 |
3. |
1249 |
" |
" 10927 |
1911 |
500 |
4. |
1928 |
Schl. D. G. Bl. 1. |
S. D. G. 222 |
1909 |
380 |
5. |
2168N |
Witte & Co. Ernst |
Walter |
1913 |
373 |
6. |
2142N |
Kongsback |
|
1911 |
412 |
|
|
|
|
Úhrnem.. 26.952 t. |
Uvedené předměty arbitrem přiřknuté mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo vzájemné dohody s Německem.
Ing. Neudörfl, v. r.,
vrch. staveb. rada ministerstva veř. prací.
Příloha "B".
Seznam lodí
přiřknutých Československé republice na Dunaji.
I.
Osobní parníky.
Pořadové číslo |
Jméno původního majitele |
Jméno neb číslo lodi |
Koňských sil |
1. |
D. D. S. G. |
Aggstein |
365 |
2. |
" |
Wachau |
365 |
3. |
" |
Wien |
710 |
|
|
Úhrnem.... 1.440 |
II.
Vlečné parníky.
1. |
S. D. |
Wien |
850 |
2. |
" |
München |
600 |
3. |
" |
Bayern |
500 |
4. |
" |
Irene |
350 |
5. |
" |
Wittelsbach |
500 |
6. |
M. F. T. R. |
Magyarország |
1.200 |
7. |
Atlantika |
Bajtars |
450 |
|
|
Úhrnem...... 4.450 |
III.
Čluny.
Číslo |
Pořad. číslo arbitr. rozh. |
Jméno původního majitele |
Jméno neb číslo člunu |
Nosnost |
|
1. |
1. |
S. D. G. |
8 |
603 |
|
2. |
2. |
" |
23 |
720 |
|
3. |
3. |
" |
24 |
720 |
|
4. |
4. |
" |
25 |
720 |
|
5. |
5. |
" |
29 |
720 |
|
6. |
6. |
" |
31 |
720 |
|
7. |
7. |
" |
34 |
720 |
|
Číslo |
Pořad. číslo arbitr. rozh. |
Jméno původního majitele |
Jméno neb číslo člunu |
Nosnost |
|
8. |
8. |
S. D. G. |
40 |
650 |
|
9. |
9. |
" |
42 |
650 |
|
10. |
10. |
" |
43 |
650 |
|
11. |
11. |
" |
54 |
670 |
|
12. |
12. |
" |
82 |
677 |
|
13. |
13. |
" |
67 |
677 |
|
14. |
14. |
" |
69 |
700 |
|
15. |
15. |
" |
71 |
703 |
|
16. |
16. |
" |
72 |
703 |
|
17. |
17. |
" |
74 |
675 |
|
18. |
18. |
" |
78 |
675 |
|
19. |
19. |
" |
79 |
675 |
|
20. |
20. |
" |
89 |
727 |
|
21. |
21. |
" |
91 |
727 |
|
22. |
22. |
" |
92 |
718 |
|
23. |
23. |
" |
93 |
718 |
|
24. |
24. |
" |
94 |
718 |
|
25. |
25. |
" |
96 |
718 |
|
26. |
26. |
" |
97 |
718 |
|
27. |
27. |
" |
106 |
727 |
|
28. |
28. |
" |
109 |
727 |
|
29. |
29. |
" |
110 |
727 |
|
30. |
30. |
" |
114 |
727 |
|
31. |
31. |
" |
116 |
750 |
|
32. |
32. |
" |
119 |
750 |
|
33. |
33. |
" |
10 |
727 |
|
34. |
34. |
" |
19 |
727 |
|
35. |
35. |
" |
128 |
727 |
|
36. |
36. |
" |
129 |
727 |
|
37. |
37. |
" |
132 |
727 |
|
38. |
38. |
" |
133 |
727 |
|
39. |
39. |
" |
134 |
727 |
|
40. |
40. |
" |
135 |
727 |
bude vyměněn jiným |
41. |
41. |
" |
137 |
735 |
|
42. |
42. |
" |
141 |
735 |
|