1

2

3

4

5

6

7

8

Položka

Státní výdaje

Platba

Rozpočet

Náležitost

Rozdíl mezi rozpočtem a náležitostí: příznivý nepříznivý

Odůvodnění

Nedoplatky (přeplatky) koncem roku 1921

h

h

h

h

h

 

D. Ministerstvo železnic:

                     
 

a) Podle stavebního a investičního programu dle přílohy k zákonu ze dne 30, března 1920, čís. 235 Sb. z. a n.:

                     
 

I. Stavba nových drah:

                     

1

Handlová - Horní Štubňa

-

-

20,000.000

-

-

-

20,000.000

-

Pro nedostatek potřebných hotovostí bylo použito jen peníze určeného pro práce přípravné a trasovací (pol. 12.), a to jen z části.

-

-

2

Červená Skála - Margecany

-

-

35,000.000

-

-

-

35,000.000

-

 

-

-

3

Sliv. Nová Ves - Trebišov

-

-

17,000.000

-

-

-

17,000.000

-

 

-

-

4

Užhorod - Munkačevo

-

-

15,000.000

-

-

-

15,000.000

-

 

-

-

5

Munkačevo - Bilki - Huszt

-

-

30,000.000

-

-

-

30,000.000

-

 

-

-

6

Vsetín - Bilnice - Brumov

-

-

7,000.000

-

-

-

7,000.000

-

 

-

-

7

Veselí n. Moravou - Nové Město

-

-

20,000.000

-

-

-

20,000 000

-

 

-

-

8

Krupina - Zvoleň

-

-

25,000.000

-

-

-

25,000.000

-

 

-

-

9

Spojka u Žabokrek

-

-

5,000.000

-

-

-

5,000.000

-

 

-

-

10

Karvín - Trličko - Těšín

-

-

6,000.000

-

-

-

6,000.000

-

 

-

-

11

Dráha zprostředkující spojení se severním Slovenskem

-

-

40,000.000

-

-

-

40,000.000

-

 

-

-

12

Práce přípravné a trasovací

747.606

64

2,000.000

-

747.606

64

1,252.393

36

 

-

-

 

Úhrn (I.)

747.606

64

222,000.000

-

747.606

64

221,252.393

36

 

-

-

                         
 

II. Provoz státních drah:

                     

13

Stavba II., III. a IV. kolejí

55,448.836

80

90,250.000

-

55,448.836

80

34,801.163

20

Mnohé stavby pojaté do 5letého stavebního a investičního programu nemohly býti pro nehotovost projektů a průtahy v úředním jednání provedeny; ve stavbách nebylo pokračováno v tom rozsahu, jak programem bylo zamýšleno a pro mnohé stavby, jež mohly býti započaty v roce 1921, bylo třeba delšího jednání s ministerstvem financí o uvolnění potřebných hotovostí.

-

-

14

Úprava tratí pro zvýšený provoz - výhybiště

11,630.929

21

37,180.000

-

11,630.929

21

25,549.070

79

 

-

-

15

Rozšíření stanic a topírenských zařízení

29,719.035

86

143,510.000

-

29,796.035

86

113,713.964

14

 

27.000

-

16

Zřízení a rozšíření dílen (incl. strojní zařízení)

29,165.863

54

48,735.000

-

9,197.824

38

34,537.175

62

 

31.960

84

17

Doplňovací stavby na spodku železničním

3,683.666

10

12,700.000

-

3,683.666

10

9,016.333

90

 

-

-

18

Doplňovací stavby na svršku železničním

71,344.808

26

80,000.000

-

71,344.808

26

8,655.191

74

 

-

-

19

Obytné budovy a nocležny

9,717.147

87

20,450.000

-

9,717.147

87

10,732.852

13

 

-

-

20

Budovy ředitelské

5,009.052

89

9,000.000

-

5,009.052

89

3,990.947

11

 

-

-

21

Zabezpečení vozby, telefony, telegrafy

4,783.766

88

9,250.000

-

4,783.766

88

4,466.233

12

 

-

-

22

Stavby menšího rozsahu

3,466.206

63

3,500.000

-

3,468.773

95

31.226

05

 

2.567

32

23

Elektrické zařízení pro pohon a osvětlování

1,372.018

79

4,600.000

-

1,372.018

79

3,227.981

21

 

-

-



 

1

2

3

4

5

6

7

8

Položka

Státní výdaje

Platba

Rozpočet

Náležitost

Rozdíl mezi rozpočtem a náležitostí: příznivý nepříznivý

Odůvodnění

Nedoplatky (přeplatky) koncem roku 1921

h

h

h

h

h

24

Práce projekční a studie

951.649

59

700.000

-

951.949

59

251.949

59

Podle dodatečného příkazu ministerstva financí byly náklady studijní kanceláře pražské nádražní komise, preliminované dosud na položce 15., dle skutečné své povahy přeúčtovány na položku 24. Takto nastalé překročení položky 24. je plně vyváženo úsporami na položce 15.

300

-

25

Nepředvídané

2,278.093

78

4,970.000

-

2,278.093

78

2,691.906

22

Viz odůvodnění pol. 13. - 23.

-

-

26

Opatření vozidel:

                     
 

a) lokomotiv

43,127.861

48

214,200.000

-

43,127.861

48

171,072.138

52

K úhradě vyšší potřeby na opatření vozidel povolen zákonem ze dne 12. srpna 1921, čís. 325 Sb. z. a n., dodatečný úvěr v celkové částce 540,000.000 Kč. - Značné úspory povstaly poklesem cen vozidel ve III. a IV. čtvrtletí správního roku a tím, že továrny dodaly méně lokomotiv, tendrů a vozů, než bylo programově určeno.

-

-

 

b) vozů

577,374.621

88

1.127,000.000

-

577,374.621

88

549,625.378

12

 

-

-

 

Úhrn (II.)

829,073.559

56

1.801,045.000

-

829,185.387

72

971,859.612

28

 

111.828

16

 

Úhrn (a)

829,821.166

20

2.023,045.000

-

829,932.994

36

1.193,112.005

64

 

111.828

16

                         
 

b) Stavby mimo stavební a investiční program dle přílohy k zákonu ze dne 30. března 1920, čís. 235 Sb. z. a n.:

                     
 

I. Stavba nových drah:

                     

27

Stavba nových drah na Hlučínsku

513.538

03

22,000.000

-

513.538

03

21,486.464

97

S výstavbou dráhy Petřkovice - Hlučín bylo započato teprve v II. polovině roku 1921, takže preliminované částky nemohlo býti využito.

-

-

28

Dokončení stavby dráhy Vajany - Bánovce

11,595.460

89

10,000.000

-

11,603.772

24

1,603.772

24

Značné zvýšení cen materiálu a mezd v roce 1921.

8,311

35

 

II. Běžné investiční náklady:

                     

29

Dokončení staveb v chodu jsoucích, výstavba obytných budov k odstranění bytové nouze, pokud na ně v pětiletém investičním programu nemohlo býci pamatováno, konečně náklady na nepředvídané výdaje stavební

43,726.204

56

86,000.000

-

43,851.756

18

42,148.243

82

Odůvodnění jako u položek 13. - 25. (exklusive 24.). Stavby byly pro omezené finanční prostředky jen povlovně prováděny.

125.551

62

 

Úhrn (b)

55,835.203

48

118,000.000

-

55,969.066

45

62,030.933

55

 

133.862

97

                         
 

c) Na zaplacení vozidel v r. 1920 již objednaných, ale ještě z technických důvodů nevyúčtovaných, jež nespadají do investičního programu dle zákona ze dne 30. března 1920, čís. 235 Sb. z. a n.:

                     

30

Pořízení lokomotiv a tendrů

110,782.397

15

36,000.000

-

110,782.397

15

74,782.397

15

Nezbytně nutná potřeba doplniti co nejrychleji stav vozidel.

-

-

31

Pořízení vozů

428,056.876

15

342,000.000

-

428.056.876

15

86,056.876

15

 

-

-

 

Úhrn (c)

538,839.273

30

378,000.000

-

538,839.273

30

160,839.273

30

 

-

-

 

Úhrn D. Ministerstvo železnic

1.424,495.642

98

2.519,045.000

-

1.424,741.334

11

1.094,303.665

89

 

245.691

13



 

1

2

3

4

5

6

7

8

Položka

Státní výdaje

Platba

Rozpočet

Náležitost

Rozdíl mezi rozpočtem a náležitostí: příznivý nepříznivý

Odůvodnění

Nedoplatky (přeplatky) koncem roku 1921

h

h

h

h

h

 

E. Ministerstvo zemědělství:

                     
 

I. Státní lesy a statky:

                     
 

a) Čechy:

                     

1

Blatno: Stavba budovy správní (celkem 120.000 Kč) II. splátka

-

-

80.000

-

-

-

80.000

-

 

-

-

2

Blatno: Stavba lesovny v Ziegenschachtu, II. splátka

-

-

60.000

-

-

-

60.000

-

 

-

-

3

Blatno: Stavba lesní cesty "Großwiese"

24.590

12

25.000

-

24.590

12

409

88

 

-

-

 

Úhrn

24.590

12

165.000

-

24.590

12

140.409

88

 

-

-

                         
 

b) Slovensko:

                     

4

Báň. Bystřice: Dokončení stavby budovy lesního ředitelství v Báň. Bystřici, nedokončené v roce 1917

14.000

-

35.000

-

14.000

-

21.000

-

 

-

-

5

Stavba lesní cesty z Turové do Selce 2,8 km (Projekt, I. splátka)

756

20

3.000

-

756

20

2.243

80

 

-

-

6

Zařízení elektr. osvětlení do lesovny v Starých Horách

-

-

6.000

-

-

-

6.000

-

 

-

-

7

Stavba hlavní cesty podkanovsko-sandbergské 3 km (Projekt, I splátka)

-

-

3.000

-

-

-

3.000

-

 

-

-

8

Stavba lesní dráhy Ulmanka - Zelence 9 km (Projekt, I. splátka)

-

-

10.000

-

-

-

10.000

-

 

-

-

9

Stavba stáje u dřevoskladu v Báňské Bystřici

-

-

10.000

-

-

-

10.000

-

 

-

-

10

Stavba lesní cesty v Jarčovkách 1,3 km

-

-

26.000

-

-

-

26.000

-

 

-

-

11

Stavba cesty Malacko-Ortutné 3 km (Projekt, I. splátka)

45

90

3.000

-

45

90

2.954

10

 

-

-

12

Stavba koleje na dřevoskladě v Šalkově

-

-

80.000

-

-

-

80.000

-

 

-

-

13

Pokračování stavby lesní cesty v okr. Hiadlovském 1 km

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

14

Báň. Bystřice: Pokračování stavby lesní cesty v okr. Moštěnickém 1 km

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

15

Stavba studny u horárského bytu ve Sv. Ondřeji

-

-

12.000

-

-

-

12.000

-

 

-

-

16

Pokračování hlavní lesní cesty v údolí Bukovce 2 km à 30.000 Kè

112

-

60.000

-

112

-

59.888

-

 

-

-

17

Zavedení telefonu z Predajné do Kisle 1 km

-

-

8.000

-

-

-

8.000

-

 

-

-



 

1

2

3

4

5

6

7

8

Položka

Státní výdaje

Platba

Rozpočet

Náležitost

Rozdíl mezi rozpočtem a náležitostí: příznivý nepříznivý

Odůvodnění

Nedoplatky (přeplatky) koncem roku 1921

h

h

h

h

h

18

Stavby hlavní lesní cesty v Predajné (Projekt, I. splátka)

156

-

6.000

-

156

-

5.844

-

 

-

-

19

Stavba cesty na lupejském horním skladě

-

-

8.000

-

-

-

8.000

-

 

-

-

20

Stavba hlavní cesty v údolí Bystré 3 km à 20.000 Kè

-

-

60.000

-

-

-

60.000

-

 

-

-

21

Stavba bytu nebo koupě domu pro správce v Hronci (celkem 120.000 Kč, I. splátka)

-

-

50.000

-

-

-

50.000

-

 

-

-

22

Stavba lesní dráhy v údolí Kameniště, okr. Hronec Sihlo z celku 4,800.000 Kč (III. splátka)

1.322

68

850.000

-

1.322

68

848.677

32

 

-

-

23

Stavba vedlejší budovy při horáckém domu v Trochvodách

-

-

24.000

-

45.853

-

4.000

-

 

-

-

24

Prodloužení industr. železnice v Osrblé do postranných údolí 1 km

45.853

95

50.000

-

30.000

95

4.146

05

 

-

-

25

Stavba lesnického domu na Klementce (II. splátka)

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

26

Koupě domku pro hlídače u Medvědova

-

-

10.000

-

-

-

10.000

-

 

-

-

27

Přestavba skladiště při domku skladníka na Jánošovce

-

-

12.000

-

-

-

12.000

-

 

-

-

28

Stavba cesty do Romžové doliny přes Komo 2 km

40.535

30

40.000

30

40.535

30

535

30

Úhrada v celkových úsporách rozpočtu státních investic.

-

-

29

Prodloužení lesní dráhy ve Vydrovém 2 km

68.898

25

100.000

-

68.898

25

31.101

75

 

-

-

30

Stavba cesty v údolí Strakovo 3 km

-

-

50.000

-

-

-

50.000

-

 

-

-

31

Stavba železnice industriální v údolí Dobroč 5,3 km (II. splátka)

687

20

100.000

-

687

20

99.312

80

 

-

-

32

Stavba hlavní cesty v Lemské dolině 2 km (I. splátka)

-

-

40.000

-

-

-

40.000

-

 

-

-

33

Stavba vodovodu ve správcovském domku v Bacúch

22.605

20

18.000

-

22.605

20

3.805

20

Úhrada v celkových úsporách rozpočtu státních investic.

-

-

34

Stavba industr. koleje na dřevosklad v Bacúch

6.532

90

50.000

-

6.556.314

90

43.467

10

 

-

-

34 a

Rekonstrukce pily Jánošovka

1,179.736

99

-

-

1,220.532

79

1,220.532

79

K pol. 34 a - l: Úhrada v celkových úsporách rozpočtu státních investic.

40.795

80

b

Rekonstrukce pily Stiavnička

556.314

66

-

-

556.314

66

556.314

66

 

-

-

c

Rekonstrukce pily Báň. Bystřice

324.346

63

-

-

334.881

45

334.881

45

 

10.534

82

d

Stavba vlečky v Lopeji

153.966

33

-

-

154.117

29

154.117

29

 

50

96

e

Stavba stavidel v Hronci

99.359

61

-

-

100.607

13

100.607

13

 

1.217

52

f

Stavba skladiště a cesty v Ulmanke

69.238

33

-

-

154.117

29

69.238

47

 

-

-

g

Stavba školy v Bukovci

23.211

61

-

-

100.607

13

23.211

55

 

-

-

h

Stavba cesty v Zadnom Čelne

27.735

47

-

-

69.238

47

27.735

75

 

-

-

i

Rekonstrukce pily Sihla

70.140

55

-

-

23.211

55

70.140

60

 

-

-



 

1

2

3

4

5

6

7

8

Položka

Státní výdaje

Platba

Rozpočet

Náležitost

Rozdíl mezi rozpočtem a náležitostí: příznivý nepříznivý

Odůvodnění

Nedoplatky (přeplatky) koncem roku 1921

h

h

h

h

h

34 j

Přeložení domků podél lesní dráhy v Dobroči

77.650

-

-

-

77.650

-

77.650

-

 

-

-

34 k

Stavba cesty v Suchej

94.497

60

-

-

94.497

60

94.497

60

 

-

-

34 l

Prodloužení lesní dráhy v Korytárskom

51.445

55

-

-

51.445

55

51.445

55

 

-

-

35

Žarnovice: Stavba nové budovy pro 2 úřednické byty v Žarnovici, celkový náklad 240.000 Kč (I. splátka)

-

-

120.000

-

-

-

120.000

-

 

-

-

36

Stavba nového podúřednického bytu

-

-

60.000

-

-

-

60.000

-

 

-

-

37

Stavba nového ředitelského bytu se 3 inspekč. pokoji a vedlejšími budovami (III. splátka)

13.263

90

200.000

-

13.263

90

186.736

10

 

-

-

38

Přestavba úřednického a podúřednického bytu při starém pivovaru

-

-

50.000

-

-

-

50.000

-

 

-

-

39

Zakoupení domu pro 2 úřednické byty se zahradou

-

-

120.000

-

-

-

120.000

-

 

-

-

40

Stavba automobilové dráhy v Prochotském údolí, okresu Brod (II. splátka)

251.074

77

850.000

-

252.186

27

597.813

73

 

1.111

50

41

Stavba nové vedlejší cesty v Čertové dolině

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

42

Stavba nové úřední místnosti při lesovně v Brodě (II. splátka)

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

43

Postavení nové líhně v rybníku v Brodě (II. splátka)

1.169

05

8.000

-

1.329

05

6.670

95

 

160

-

44

Novostavba uhlířského les. bytu (II. splátka)

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

45

Novostavba lesního bytu v Dolních Hambrech (II. splátka)

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

46

Splátka vedlejších budov při horárském bytu v Hronském Rudnu

10.668

26

15.000

-

10.668

26

4.331

74

 

-

-

47

Stavba nové líhně ve voznickém rybníce

-

-

15.000

-

-

-

15.000

-

 

-

-

48

Přestavba horárského bytu se stavbou inspekč. pokoje v Skleno-Teplici

-

-

25.000

-

-

-

25.000

-

 

-

-

49

Stavba nových stájí pro erární provozníky

-

-

20.000

-

-

-

20.000

-

 

-

-

50

Stavba lesní cesty v údolí Suchá Dolina (II. splátka)

23.960

72

25.000

-

23.960

72

1.039

28

 

-

-

51

Stavba lesní cesty v údolí Bílá Voda (II. splátka)

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

52

Stavba mostu přes Hron (II. splátka)

-

-

100.000

-

-

-

100.000

-

 

-

-

53

Zřízení telefonu Jalná - Hronská Březnice - Podhradí

-

-

25.000

-

-

-

25.000

-

 

-

-

54

Přestavba horárského bytu v Močiaru

-

-

30.000

-

-

-

30.000

-

 

-

-

55

Přestavba horárského bytu v Hronské Březnici (II. splátka)

32.590

42

30.000

-

32.590

42

2.590

42

Úhrada v celkových úsporách rozpočtu státních investic.

-

-




Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP