276. Zálohami na požitky podle kongruového zákona.

277. Provedením kongruového zákona. Příznivý výsledek byl snížen dodatečnou výplatou nepreliminovaných odměn podle zákona z 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n., nouzových výpomocí, šatného a podpor vdovám a sirotkům.

278. Poskytnutím mimořádných nepreliminovaných stavebních subvencí českobratrské církvi evangelické a německé církvi evangelické.

279. Zálohami na požitky podle kongruového zákona a výplatou mimořádné subvence ústřední kanceláři židovských náboženských obcí.

280. Provedením kongruového zákona. Příznivý výsledek se snížil dodatečnou výplatou odměn podle zákona ze dne 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n.

281. Zálohami na požitky podle zákona kongruového.

282. Výplatou nepreliminovaných odměn podle zákona ze ne 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n.

283. Úspory bylo použito k částečné úhradě překročení u výdajů mimořádných (srov. věcné výdaje mimořádné čís. 284.)

284. Poskytnutím mimořádné stavební subvence podle usnesení vlády ze dne 17. prosince 1926.

285. Zálohami na požitky podle kongruového zákona.

286. Výplatou nepreliminovaných odměn podle obdoby zákona ze dne 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n.

287. Povolením mimořádné stavební subvence české náboženské obci pravoslavné v Praze.

288. Část úvěru byla vázána úsporou ve smyslu usnesení vlády z 12. března 1926. Vedle toho byly některé méně nutné stavební akce prozatím odsunuty, některé stavby pak z technických a jiných důvodů nemohly býti dokončeny. Naproti tomu přesahoval vynaložený náklad úvěry jednotlivých rozpočtových položek při stavbách některých škol vysokých (Masarykova universita, Karlova universita, vysoká škola zemědělská v Brně), středních, odborných a hlavně menšinových.

289. Hospodářský výsledek za rok 1926 končí ryzí ztrátou 49.107 Kč 19 h proti očekávanému přebytku 6.000 Kč. Schodek vznikl tím, že náklady byly proti rozpočtu vyšší o 84.719 Kč, hlavně nutností platiti vyšší mzdy, ježto zemědělského dělnictva jest v průmyslovém kraji veliký nedostatek, částečně též vyšším nákladem na sociální pojištění podle nového zákona a na kancelářské potřeby. Naproti tomu některé těžby nedosáhly očekávaných zisků, jmenovitě hospodářství polní následkem horší úrody a ovocnictví následkem nutné výměny zestárlých stromů za nové.

290. Provedením platového a učitelského zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a nutnými odměnami za práci přes čas.

291. Provedením platového a učitelského zákona a tím, že návštěva jazykových kursů byla menší.

292. Náhradou cestovného z minulých období. Úhrada překročení z úspor mimořádných věcných výdajů tohoto titulu a z řádných věcných výdajů § 1., tit. 6. této kapitoly.

293. Převážně tím, že bylo pořádáno méně jazykových kursů a z úsporných důvodů bylo opatřeno jen nejnutnější zařízení.

294. Provedením učitelského zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

295. Provedením učitelského zákona tím, že diety exponovaným inspektorům byly vyplaceny pouze do konce června 1926.

296. Úsporou nia cestovném, poněvadž nebyla obsazena dvě místa školních inspektorů.

297. Úsporou na stěhovacích výlohách, ježto nedošlo k definitivnímu ustanovení na inspektorská místa.

298. Státní ústav pro šíření vědy na Podkarpatské Rusi nebyl v roce 1926 aktivován, jazyková komise byla ustavena teprve v 2. polovici roku, a objednávky vědeckých knih v cizině nebyly do konce roku vyřízeny.

299. K výplatě podpory na vydání dialektologického slovníku Podkarpatské Rusi nedošlo.

300. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a nutnými odměnami za přespočetné hodiny.

301. Provedením platového a učitelského zákona.

302. Dodávka vnitřního zařízení pro státní reálné gymnasium v Užhorodě nebyla uskutečněna.

303. Provedením platového a učitelského zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců, výplatou odpočivných a zaopatřovacích požitků profesorům nestátních učitelských ústavů a propočtením válečných pololetí profesorům na nestátních učitelských ústavech.

304. Provedením platového a učitelského zákona.

305. Provedením platového a učitelského zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

306. Provedením platového a učitelského zákona.

307. Místo inspektora živnostenských škol nebylo obsazeno a vydání učebnic bylo odloženo.

308. Provedením učitelského zákona. Nepříznivý výsledek snížil se úsporou na denních mzdách, ježto výpomocný personál placen byl z režijních výloh tím, že některá místa učitelská na nestátních školách nebyla obsazena.

309. Provedením učitelského zákona, zastavením příplatků exponovaným učitelům koncem června 1926, neobsazením části míst na nestátních školách a menším počtem pensistů těchto škol. Příznivý výsledek byl snížen větší potřebou na 150% drahotním přídavku povoleném podle usnesení vlády ze dne 14. listopadu 1925.

310. Výpravy učitelstva do území mimo Podkarpatskou Rus nebyly v plné míře uskutečněny, nájmy budov nebylo lze pro různé závody uskutečniti a nebylo třeba nákladu preliminovaného na nepředvídané potřeby. Příznivý výsledek se snížil nutnou obnovou učebných pomůcek, výplatou odměn pomocnému personálu z režijních výloh a výdajem na stravovací akci Čsl. červeného kříže.

311. Převážně tím, že nebyl konán roční kurs pro učitelky domácích nauk.

312. Menším počtem žadatelů a přísnějším postupem při udělování podpor a slev v internátech.

313. Doplnění vnitřního zařízení internátů nebylo nutné v té míře, jak se předpokládalo.

314. Provedením kongruového zákona.

315. Provedením kongruového zákona a tím, že odpočivné požitky nebyly vypláceny, ježto nebylo dosud pensistů. Příznivý výsledek byl snížen dodatečnou výplatou nepreliminovaných odměn podle zákona ze dne 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n.

316. Nedošlo k opravám a znovuzřízení církevních budov.

317. Provedením kongruového zákona.

318. Provedením kongruového zákona. Příznivý výsledek byl snížen dodatečnou výplatou nepreliminovaných odměn podle zákona ze dne 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n. a vyšší potřebou na podporách vdovám a sirotkům.

319. K poskytnutí podpor na opravy a znovuzřízení církevních budov ve větší míře nebylo podstatných důvodů.

320. Provedením kongruového zákona.

321. Provedením kongruového zákona. Příznivý výsledek byl snížen dodatečnou výplatou nepreliminovaných odměn podle zákona z 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n.

322. Nedošlo k výplatě celé částky preliminované na podporu na oblehčení církevní daně.

323. Úspora byla snížena provedením kongruového zákona na vykázanou částku.

324. Provedením kongruového zákona. Příznivý výsledek byl snížen dodatečnou výplatou nepreliminovaných odměn podle zákona ze dne 22. prosince 1924, čís. 289 Sb. z. a n.

325. Tím, že nenastala nutnost poskytnouti podpory ve větším rozsahu.

326. Z důvodu uvedeného při mimořádných osobních výdajích tohoto paragrafu (čís. 325).

327. Z technických důvodů nebylo možno přikročiti k některým novostavbám a přestavbám obecných a občanských škol, ke koupi pozemků pro reálné gymnasium v Hustu a k přípravným pracím pro stavbu reálného gymnasia v Mukačevě.

328. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a výplatou odměn vánočních a za práce legislativní. Úhrada odměn v částce 478.000 Kč z nespotřebovaného úvěru řádné potřeby osobní kap. 14. B, tit. 7., § 3.

329. Provedením platového zákona.

330. Poněvadž nebyla provedena přístavba při budově ministerstva financí v Praze III.

331. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

332. Přijetím 150 smluvních revisorů (usnesení vlády z 21. a 29. ledna 1926). Úhrada z řádné potřeby osobní kap. 14. B, tit. 7., § 3.

333. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a placením nemocenského a pensijního pojištění za nepředvídaný počet úkolových pracovníků zaměstnaných v triangulační kanceláři.

334. Provedením platového zákona.

335. Provedením triangulačních prací pro nápravu pozemkového katastru a pro komasace na Slovensku. Úhrada z nevyčerpaného úvěru řádné potřeby věcné § 6., tit. 2, téže kapitoly.

336. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a nemocenským a pensijním pojištěním značného počtu kancelářských výpomocných sil přijatých pro depurační akci.

337. Provedením platového zákona.

338. Omezením služebních cest jen na nevyhnutelné případy, lacinějším zhotovením tiskopisů ve vlastní režii, neuskutečněním berní reformy a tím, že komise pro daň výdělkovou a daň z příjmu nezasedaly v předpokládaném počtu, ježto přípravné práce nebyly skončeny.

339. Zakoupením ofsetového stroje, počítacích strojů a strojů pro likvidaci pensí a osobních požitků.

340. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

341. Provedením platového zákona.

342. Omezením služebních cest a zmenšením nákladu na kancelářské a manipulační potřeby.

343. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a výplatou mimořádných odměn.

344. Provedením platového zákona.

345. Výlohy spojené se zastupováním a soudní útraty byly v Čechách a na Moravě následkem menšího počtu sporů s nepříznivým pro stát výsledkem značně nižší, než se předpokládalo.

346. Nedošlo dosud ke zřízení finanční prokuratury v Bratislavě jako samostatného úřadu a expositury v Košicích.

347. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a přijetím většího počtu kancelářských výpomocných sil pro depurační akci.

348. Provedením platového zákona. Úspora se snížila částečně výplatou nepreliminovaného 50%ního slovenského přídavku podle usnesení vlády ze dne 14. listopadu 1925.

349. Úsporou na kancelářských a manipulačních potřebách a tím, že v četných případech nebylo požadováno zákonné zvýšení nájemného. Mimo to bylo střežení pokladen následkem menších pokladních hotovostí omezeno.

350. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a výplatou odměn za mimořádné práce.

351. Provedením platového zákona. Úspora se snížila výplatou nepreliminovaného 50%ního slovenského přídavku podle usnesení vlády ze dne 14. listopadu 1925.

352. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a přijetím většího počtu úkolových pracovníků v Čechách.

353. Provedením platového zákona.

354. Omezením služebních cest a levnějším nákupem uhlí ze státních dolů. Na Slovensku práce triangulační byly provedeny triangulační kanceláří ministerstva financí, státní příspěvek v řízení komasačním nebyl vyplacen, obnovení katastrálních operátů nebylo provedeno v rozsahu, s jakým se počítalo, a z velké části vystačilo se s tiskopisy ze zásob z minulého období.

355. Vyšším nákladem na odměny za práce spojené s unifikací a nápravou katastrálních operátů. Úhrada z úspor u řádných věcných výdajů téhož paragrafu.

356. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

357. Provedením platového zákona.

358. Přesazování bylo omezeno na nejnutnější případy, ceny topiva a jiných kancelářských potřeb poklesly, výdaj za režijní uhlí nedosáhl předpokládané výše, nebylo požadováno zákonné zvýšení nájemného a k vyúčtování nájemného za celní úřady umístěné v zahraničí nedošlo. Strážní služba na Dunaji nekonala se na účet finanční správy.

359. Poněvadž nebyly provedeny všechny projektované stavby, nedošlo ani k jejich zařízení.

360. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

361. Provedením platového zákona.

362. Úspory vznikly hlavně omezením služebních cest a substitucí následkem úbytku úředníků a přesazování pro nedostatek bytů. Mimo to nedošlo k uspořádání předpokládaných cvičných kursů a některé úřady důchodkové kontroly byly zrušeny.

363. Nutným opatřením psacích a počítacích strojů pro důchodkové kontrolní úřady. Úhrada z nevyčerpaného úvěru řádné potřeby věcné tohoto paragrafu.

364. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

365. Provedením platového zákona.

366. Převážně úsporou na cestovném a dietách následkem neúplného stavu zaměstnanců a omezení přesazování pro bytovou nouzi; dále byly zrušeny některé úřady pohraniční stráže, nebylo uplatňováno zákonné zvýšení nájemného a nedošlo k pořádání cvičných kursů v předpokládaném počtu.

367. Při neúplném stavu zaměstnanců vystačilo se se zásobami výzbroje a výstroje z dřívějších let, nedošlo k zařízení úřadů na Slovensku, ježto nebyly dostavěny státní budovy pro pohraniční finanční stráž, a v ostatních zemích bylo doplněno zařízení jen v nutných případech.

368. Provedením platového zákona, dále zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců, jakož i dodatečným zapravením nemocenského a pensijního pojištění za smluvní zaměstnance za předchozí léta. Úhrada z Úspor mimořádného osobního úvěru téhož paragrafu.

369. Provedením platového zákona a nižším nákladem na odměny za mimořádné práce.

370. Převážně tím, že úvěru na tiskopisy a úvěrové knihy byle jen částečně použito, poněvadž nedošlo k emisi nových půjček.

371. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

372. Provedením platového zákona.

373. Menším počtem přesázek a služebních cest, než se předpokládalo, poklesem cen topiva, úspornými opatřeními při nákupu kancelářských potřeb a tím, že zvýšení nájemného nebylo všude požadováno.

374. Odkladem některých předpokládaných prací.

375. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a vyšším výdajem na odměny a výpomoci. Část překročení byla uhrazena z úspor kap. 14. B, tit. 7., § 3.

376. Provedením platového zákona.

377. Zrušením dietního paušálu podle zákona čís. 103/26 Sb. z. a n.

378. Nepreliminovanými náhradními úroky podle § 6. zákona ze dne 16. března 1921, čís. 116 Sb. z. a n. a vyšším nákladem na soudní exekuční výlohy a na odměny civilním odhadcům za odhady při berních exekucích.

379. Zamýšlené revise vyměřovacích úřadů nebyly provedeny a udělování pololetních odměn za mimořádné práce odpadlo.

380. Nebylo výplat za znalecký rozbor a k úhradě výloh s opatřením a rozesláním nového zákona o dani z obratu a dani přepychové a prováděcího nařízení k němu došlo pro jejich opožděné vydání až v roce 1927.

381. Nepreliminované vratky daně z lihu následkem poruch při výrobě lihu.

382. Menším odbytem cenin kolkových snížil se výdaj na provisi prodavačům, pro depurační akci a nedostatek sil nebyly v plné míře provedeny kolkové revise a na odměnách nálezcům zkrácených poplatků bylo vyplaceno méně.

383. Menší výrobou kolkových cenin se zřetelem ke zbylým zásobám a tím, že v roce 1926 nebyly prováděny nákladnější opravy signaturních strojů.

384. Výsledek nahodilý souvisí s příjmovou položkou.

385. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

386. Provedením platového zákona.

387. Zřízením úřadu prodeje soli v Prešově a výplatou substitučních diet.

388. Vystačilo se se zásobou uzavíracích pásků z minulých let.

389. Vystačilo se se zásobou uzavíracích známek z dřívějších let.

390. Bylo pokračováno většinou ve stavbách započatých; stavby nových budov a koupě objektů byly omezeny na případy nejnaléhavější.

391. Provedením platového zákona, zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a přijetím výpomocných úkolových pracovníků k provedení depurační akce.

392. Provedením platového zákona.

393. Nebylo třeba nových druhů tiskopisů a účetních knih, ježto nebyla uskutečněna berní reforma; dále nebyly pořádány proponované cvičné kursy.

394. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

395. Provedením platového zákona.

396. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a nutným zvýšením stavu konceptního úřednictva.

397. Provedením platového zákona.

398. Vyšším výdajem na soudní útraty a výlohy za zastupování následkem větší procesní agendy. Úhrada z úspor u mimořádného věcného úvěru tohoto paragrafu a z úspor u mimořádného věcného úvěru § 1. tohoto titulu.

399. Nedošlo k předpokládanému přemístění úřadu.

400. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců a přijetím výpomocných sil pro depurační akci.

401. Provedením platového zákona.

402. Zakoupením rozmnožovacích strojů pro berní úřady a jízdních kol pro berní vykonavatele. Úhrada z úspor mimořádných věcných výdajů § 1., tit. 2, této kapitoly.

403. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

404. Provedením platového zákona.

405. Společným umístěním finanční hlavní pokladny s berním úřadem snížil se náklad na otop, osvětlení, čištění a kancelářské potřeby; nedošlo k refundaci nákladu za střežení pokladen, poněvadž příslušné jednání nebylo skončeno a nebylo služebních cest.

406. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

407. Provedením platového zákona.

408. Úsporou na cestovném a dietách, ježto pro nedostatek kvalifikovaných sil nemohl býti dodržen program periodického zjišťování pozemkových změn a nemohlo býti pracováno na reambulaci a novém měření obcí mimo město Užhorod; dále nebyl vyplacen státní příspěvek na. doplňovací práce při komasacích, ježto soudní stolice neprováděla komasační řízení, knihařské práce zadané v roce 1926 byly dodány až v r. 1927 a odpadlo nájemné za úřady přemístěné do státních budov.

409. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

410. Provedením platového zákona.

411. Menším počtem inspekčních cest a omezením přesazování. Z projektovaných celních úřadů byl zřízen pouze jeden.

412. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

413. Provedením platového zákona.

414. Bylo pořádáno méně cvičných kursů a s menším počtem návštěvníků; nárok na zvýšení nájemného podle zákona ochraně nájemníků (čís. 85/23 Sb. z. a n.) nebyl uplatňován služebních cest bylo méně následkem neobsazení všech systemisovaných míst.

415. Doplnění inventáře bylo z úsporných důvodů odsunuto.

416. Provedením platového zákona a zákona o nemocenském pojištění veřejných zaměstnanců.

417. Provedením platového zákona.

418. Předpokládaného snížení výdajů na položce cestovné, jejíž úvěr byl preliminován poněkud níže oproti dřívějším rokům, nemohlo býti docíleno. Úhrada z mimořádné potřeby věcné tohoto paragrafu.

419. Vystačilo se se zásobami výzbroje a výstroje z dřívějších let a nedošlo k vybudování nových oddělení pohraniční finanční stráže.

420. Menším počtem odhadů.

421. Vydání v důsledku resoluce poslanecké sněmovny Národního shromáždění ze dne 14. února 1921.

422. Úsporou na cestovném a dietách, ježto nebyla prováděna daňová kontrola v zamýšleném rozsahu a tím, že účty za znalecká dobrozdání pro opožděné předložení zapraveny byly až v roce 1927.

423. Částky preliminované na různá vydání nebylo nutno použíti.

424. Úhrada u věcných výdajů řádných kap. 14. A, tit. 3., § 5.

425. Nepreliminované vratky daně z lihu následkem poruch při výrobě lihu. Úhrada u kap. 14.C, tit. 7., § 3.

426. Vyšší výdaj na provisích prodavačům.

427. Nedošlo k projektovaným stavbám celních úřadů v Užoku a v Jasině, ježto republika polská dosud nepřistoupila na provoz na trati Užok - Sianki - Sambor - Lvov a na trati Jasina - Stanislavov - Lvov.

428. Pro nahodilou povahu účinů není pro stanovení potřeby spolehlivého podkladu.

429. Podle usnesení ministerské rady ze dne 16. července 1926, ježto živelní pohromy nabyly v roce 1926 značného rozsahu.

430. Tím, že daň pozemková, placená ze státních říčních pozemků, nebyla včas berními úřady předepsána.

431. Kursovní ztráta a kursovní zisk se vzájemně kompensují. V roce 1926 převyšoval kursovní zisk ztrátu kursovní o 38,101.180 Kč 98 h, kterážto částka jest súčtována v příjmu u kap. 14. B, tit. 3., § 1. (Viz odůvodnění čís. 1109.)

432. Výlohy spojené s prováděním zákona ze dne 21. prosince 1923, čís. 6 Sb. z. a n. z roku 1924, dále výlohy spojené s vymáháním nedoplatků a s vyúčtováním a vrácením přeplatků na dávce nedají se přesně stanoviti.

433. Vyšší výlohy spojené s prováděním depurační akce.

434. Výplatou odměny za prozrazení padělatelů státovek.

435. Vzrůst agendy čsl. zúčtovacího ústavu způsobený zejména soupisem cenných polských papírů podle vyhlášky ministerstva financí ze dne 20. října 1925, čís. 212 Sb. z. a n., vyžadoval přijetí nových sil a práce přes čas.

436. Vyšším výnosem poplatků zaplacených stranami, z nichž čsl. zúčtovací ústav hrdí část svých výloh, snížil se doplatek státu.

437. Převážně tím, že nedošlo dosud k vyúčtování okolkovací akce s Národní bankou čsl. a že železniční správa poskytla slevy na stálé služební jízdenky.

438. Fusí a likvidací snížil se počet ústavů podléhajících státnímu dozoru.

439. Nedošlo k výplatě částky preliminované k rozšíření odborné knihovny pro dozorčí úřady.

440. Potřebu nelze přesně stanoviti.

441. Nebylo důvodů poskytnouti ve větší míře odměny ve smyslu zákona ze dne 25. června 1924, čís. 157 Sb. z. a n. a vlád. nařízení ze dne 18. června 1925, čís. 138 Sb. z. a n. a výlohy trestní důchodkové péče nedosáhly rozsahu, s jakým se počítalo.

442. Zápůjčka byla poskytnuta pouze v jednom případě.

443. Vklad poskytnutý Úřednickému peněžnímu ústavu, společnost s r. o. v Brně.

444. K vrácení cenných papírů došlo jen v míře nepatrné.

445. Vyúčtováním záruky státu při likvidaci nákupního a prodejního družstva čsl. přádelen bavlny, zaps. spol. s r. o.

446. Výplatou nepreliminovaných odměn zástupcům státu ve správní radě čsl. zbrojovky.

447. Pro opoždění stavebních prací nebylo celého úvěru použito.

448. Vyúčtováním úroků ze zálohy dané bankovním úřadem ministerstva financí finanční správě za účelem zpětné koupě hodnot valutové půjčky.

449. Převod pohledávek poručenců a opatrovanců z kumulativní úschovy ve jmění singulární nebyl prováděn v předpokládaném rozsahu.

450. Vrácení soudních deposit složených v hotovosti u berních úřadů na Slovensku před převratem neb před převzetím těchto úřadů do čsl. správy bylo požadováno v menší míře, než se očekávalo.

451. Nepreliminované výdaje spojené s prováděním depurační akce.

452. Nepreliminovaný výdaj na základě smluv ze dne 1. července 1925 a ze dne 22. července 1926 mezi československým státem a rafineriemi cukru.

453. Hlavně súčtováním nákladů spojených s prováděním zákona ze dne 27. května 1919, čís. 318 Sb. z. a n., o zajištění půdy drobným pachtýřům, dále většími náhradami syndikátními, nepreliminovanými náhradami za kupony válečných půjček, proplacených svého času poštovními úřady a berními úřady, nepreliminovanými úroky ze sirotčích peněz na Slovensku a návratkami pokut, trestních útrat a jiných příjmů.

454. Nepreliminovanými náhradami pokladních schodků povstalých vyloupením pokladen a různými náhradami mimořádných příjmů.

455. Týká se vkladů u peněžních ústavů za účelem posílení jejich hospodářské činnosti.

456. Jde o vklady:


Městské spořitelně v Turč. Sv. Martině 400.000 Kč,
Spořitelně v Uh. Skalici 300.000 Kč,
Obecní spořitelně města Hodonína, fil. v Holiči 200.000 Kč,
Městské spořitelně na Král. Vinohradech, fil. Mukačevo 1,500.000 Kč,
Městské spořitelně v Praze, fil, ve Spiš. N. Vsi 1,400.000 Kč,
Městské spořitelně v Praze, fil. v Báň. Bystřici 500.000 Kč,
Městské spořitelně v Bratislavě 1,000.000 Kč,
Městské spořitelně v Nitře 700.000 Kč,
Městské spořitelně v Trnavě 500.000 Kč,
Městské spořitelně v Trenčíně 500.000 Kč.


Viz nepreliminovaný příjem z úvěrních operací k úhradě nepreliminovaného výdaje na rozpočet kap. 14. B, tit. 7., § 16.

457. Vklad 600.000 Kč a úroky 63.530 Kč.

458. Provozem sestátněných místních drah v zájmu celostátním a proplácením akcií těchto drah (čl. IX. finančního zákona pro rok 1926).

459. Tím, že řízení o restituci strojů z Italie nebylo skončeno.

460. Pro reorganisaci finanční správy byly konány jen přípravné akce, s nimiž nebyly spojeny osobní výlohy.

461. Přípravné práce vyžadovaly nepatrného nákladu.

462. Dodatečnou úmluvou převzaté závazky spojené s převzetím prioritních akcií Bratislavské župní dráhy.

463. Podle zákona ze dne 8. června 1923, čís. 124 Sb. z. a n.

464. Převážně tím, že část záloh směnek na proplacení rafineriím minerálních olejů byla nahrazena.

465. Podle narovnání sjednaného s rafineriemi minerálních olejů "Apollo" v Bratislavě.


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP