XLVI
Na tuto povinnost bylo do |
  |   |
konce roku 1935 zaplaceno celkem ....... |
  |
7. 031, 483. 600 Kč 51 h, |
(závěrková platba ........... |
7. 053, 576. 640 Kč 14 h, |
  |
po odečtení konečných přeplatků ....... |
22, 093. 039 Kč 63 h), |
  |
takže zbývá koncem roku 1935 |
  |
349, 077. 479 Kč 14 h, |
t. j. ve srovnání s celkovou náležitostí okrouhle 4'73 % |
6 (v roce 1934: 676%). |
  |
V roce 1935 jevily se účiny dávky z majetku takto: |
507, 823. 118 Kč 14 h, |
|
k tomu nově předepsaná povinnost na dávce, úrocích z prodlení, exekučních |
18, 547. 618 Kč - h. |
|
Povinnost v roce 1935 činila tudíž úhrnem... |
  |
526, 370. 736 Kč 14 h. |
Naproti tomu úhrada v roce 1935 jeví se takto: |
  |   |
přeplatky koncem roku 1934 ........ |
.. 23, 263. 328 Kč 98 h, |
  |
platba podle závěrky v roce 1935 ....... |
.. 29, 775. 498 Kč 75 h, |
  |
odpisy a slevy v roce 1935 ......... |
.. 145, 095. 054 Kč 95 h, |
  |
5% dobropisy ............. |
.. 429. 529 Kč 95 h, |
  |
nahrazovací úroky ........... |
.. 822. 884 Kč - h, |
  |
úhrnem ............... |
.. 199, 386. 296 Kč 63 h, |
  |
z něhož po odečtení konečných přeplatků.... |
.. 22, 093. 039 Kč 63 h, |
  |
zbylo na úhradu nezaplacené povinnosti ..... |
  |
177, 293. 257 Kč - h, |
takže vyplynul koncem roku 1935 výše uvedený nedoplatek ....... |
349, 077. 479 Kč 14 h. |
Z titulu nových předpisů nedozná vykázaná náležitost v budoucnu již asi podstatného zvýšení, neboť
dávka byla do konce roku 1932 úplně vyměřena, resp. uložena, s výjimkou dvou nedoměrků dávky práv-
nických osob - Saské státní dráhy v Podmoklech a Říšskoněmecké státní dráhy Žitava-Liberec, jejichž
vyměření nařídilo ministerstvo financí teprve v roce 1936 v důsledku neustálých průtahů německého státu
v otázce ratifikace přísl. mezistátní smlouvy o úpravě poměrů na železnicích, přecházejících přes českoslo-
vensko-německé hranice. V příštích obdobích budou působiti na vzrůst náležitosti a tím i případného vý-
nosu dávky toliko příspěvky ministerstva zemědělství (ve funkci býv. stát. pozemkového úřadu) podle
§ 5 zákona čís. 323 /1921 Sb. z. a n. a event. i podle § 14 zák. čís. 77/1922 Sb. z. a n. Naproti tomu dá se
však souditi, že se náležitost dávky v příštích obdobích spíše ještě sníží postupným vyřizováním dosud ne-
vyřízených opravných prostředků, žádostí za odpis dávky u zabraného majetku podle § 1 zák. čís. 323/
1921 Sb. z. a n. a žádostí za slevu podle § 5 novely čís. 6/1924 Sb. z. a n., odpisy z důvodu nedobytnosti a
i vyřízením stížností u nejvyššího správního soudu.
Jaký ciferní vliv budou míti uvedené okolnosti na náležitost a tím i na konečný výnos dávky, nelze
odhadnouti. V rámci depurační akce, prováděné ministerstvem financí budou podle výnosu téhož minister-
stva ze dne 19. března 1936, č. j. 36. 000/36-III /9a, upravovány též nedoplatky dávky z majetku a dávky
z přírůstku na majetku, a lze proto očekávati, že po skončení této akce zbude dávka neuhrazena jen ve
výjimečných případech.
Realisovaný výtěžek dávky, jehož bylo použito ke splácení dluhu vzniklého z převzatých rakousko-
uherských bankovek, zůstatků žírových účtů a pokladničních poukázek rakousko-uherské banky i z akce
výměnné, činí podle celkového pokladního účtu (str. 528) ke dni 31. prosince 1935:
1. Na hotovosti, to jest na platbách způsoby uvedenými v § 55, odst. 1, |
7. 053, 576. 640 Kč 14 h. |
|
Tento výsledek se snížil postupně výplatami z titulů uvedených v cel- |
3. 087, 177. 632 Kč 32 h |
|
na částku ................ |
  |
3. 966, 399. 007 Kč 82 h, |
která se připočtením pasivního salda z účinů průb |
ěžných (kontokorent- |
241. 997 Kč 40 h |
zvýšila na částku ............. |
  |
3. 966, 641. 005 Kč 22 h, |
připsanou na žírovém účtu dávky u Národní banky československé. Zmíněné |
  | |
2. Na vkladních listech .......... |
  |
2. 234, 508. 320 Kč 58 h. |
V této částce jsou obsaženy: |
1. 473, 845. 467 Kč 62 h, |
  |
b) hodnota vkladních listů vyplacených finanční |
622, 223. 688 Kč 85 h, |
  |
c) hodnota vkladních listů uvolněných podle vlád. |
138, 439. 164 Kč 11 h. |
  |
XLVII
Zbývá tudíž realisovaný a u Národní banky čsl. zúčtovaný zůstatek vý- |
6. 201, 149. 325 Kč 80 h. |
Po připočtení záloh podle výše citovaného čl. XII ......... |
468, 901. 647 Kč 67 h |
činil realisovaný výtěžek dávky podle uvedeného pokladního účtu celkem.. |
6. 670, 050. 973 Kč 47 h. |
Obdobně zjištěný výsledek ke dni 31. prosince 1934 činil ...... |
6. 648, 144. 990 Kč 32 h, |
takže na realisovaném výtěžku dávky byl za rok 1935 přírůstek ..... |
21, 905. 983 Kč 15 h, |
slovenské za rok 1935 jako hrubý příjem na dávce ......... |
36, 069. 690 Kč 15 h |
po odečtení přebytků, přeplatků a nákladů v roce 1935 refundovaných per |
14, 163. 707 Kč - h, |
t. j. čistý přírůstek ..................... |
21, 905. 983 Kč 15 h. |
Nedoplatky koncem roku 1935 ............... |
349, 077. 479 Kč 14 h |
a pohledávka za zálohy na splácení státních bonů .......... |
468, 901. 647 Kč 67 h |
činily dohromady ..................... |
817, 979. 126 Kč 81 h. |
Z toho však třeba uhraditi přeplatky per ............. |
22, 093. 039 Kč 63 h. |
Zbylo tudíž nerealisovaných .................. |
795, 886. 087 Kč 18 h. |
Dlužno ovšem počítati se skutečným výsledkem spíše menším z důvodů svrchu uvedených.
V roce 1932 vyžádal si nejvyšší účetní kontrolní úřad výkazy berních úřadů o nedoplatcích na dávce
z majetku a dávce z přírůstku na majetku, aby mohl blíže sledovati postup při jejich depuraci a působiti
k jejímu urychlení. Tuto akci dokončil nejvyšší účetní kontrolní úřad v hlavních rysech v roce 1934. Kon-
cem druhého pololetí roku 1935 bylo od dalšího individuelního sledování nedoplatků na dávce podle vý-
kazů berních úřadů upuštěno, jelikož ministerstvo financí připravovalo již akci, sledující rychlejší depu-
raci nedoplatků. Došlo pak k vydání vládního nařízení ze dne 30. ledna 1936, čís. 28 Sb. z. a n. o přechod-
ných úlevách při placení daní přímých, daně z obratu a přepychové a dávky z majetku a z přírůstku na
majetku, na jehož podkladě ministerstvo financí vydalo podrobné prováděcí pokyny pro úpravu a uspo-
řádání nedoplatků dávky z majetku a z přírůstku na majetku. Na průběhu a výsledku této upravovací
akce bude také záviseti, do které doby bude zlikvidována agenda i nedoplatky dávky.
Zjištěno, že počet kont s nedoplatky osob fysických snížil se za rok 1935 ze 14. 958 kont koncem roku
1934, na 10. 019 kont, t. j. o 4939 kont čili o 32'90%, - u osob právnických z 909 kont na 698, t. j. méně
o 211 kont. Obdobně snížil se během roku 1935 počet kont s přeplatky osob fysických z 633 kont na 257
kont, t. j. o 376 kont, a počet kont s přeplatky osob právnických z 83 kont na 33 konta (rozdíl 50 kont).
DOHLÍDKOVÁ ČINNOST.
Kontrola na místě jako účinný prostředek a spolehlivý způsob výkonu hospodářského dozoru, vychá-
zející z vlastního zjištění skutkového stavu, byla až dosud prováděna jen dohlídkami v technickém slova
smyslu podle § 6 zákona o nejvyšším účetním kontrolním úřadu (čís. 175/1919 Sb. z. a n. ).
V roce 1935 byla rozšířena tato kontrola o nově zavedenou instituci pravidelných přehlídek v účtár-
nách v sídle nejvyššího účetního kontrolního úřadu, tedy v účtárnách u všech ústředních úřadů a nej-
rozsáhlejších úřadů zemských. Při těchto přehlídkách, konaných podle možnosti měsíčně, prohlížejí se
soustavně u všech důležitých položek rozpočtových originální zápisy v účetních knihách a u poukazů,
které podle účetních záznamů jeví nějakou mimořádnou povahu, úchylku nebo pozoruhodnost, zkoušejí se
ihned na místě i doklady k nim. Tím rozšiřuje se podstatnou měrou kontrola na místě se svými výhodami
bezprostředního postřehu.
Účastí nejvyššího účetního kontrolního úřadu při pracích parlamentní úsporné a kontrolní komise
získává jeho dohlídková kontrolní činnost stálou oporu parlamentní instituce a při vyřizování dohlídko-
vých nálezů, vyskytují-li se průtahy a nesnáze, jest zásah autority úsporného a kontrolního výboru na
prospěch včasnějšímu zjednání nápravy.
Bohužel žádoucímu rozvoji vlastní dohlídkové činnosti zejména konání dohlídek ve větším počtu u mi-
mostátních útvarů brání trvale nedostatečný počet sil, jak bylo zmíněno již ve zprávě o dohlídkové činnosti
v úvodu závěrečného účtu za rok 1934; dosavadní stav stává se postupně tak stísněným, že při stálém vzrůstu
povinných úkolů nejvyššího účetního kontrolního úřadu, za nových problémů hospodářských, nelze zatím
vůbec pomýšleti na další prohloubení tohoto způsobu kontroly, nýbrž nutno snažiti se jedině, aby byla
aspoň udržena dosavadní intensita, což jest tím těžší, že právě dohlídková činnost úřadu jest nedostat-
kem sil nejvíce postižena, poněvadž každé provedení dohlídky znamená vždy i delší vyřazení skupiny
kontrolních orgánů z pravidelné agendy.
V roce 1935 byly vykonány ve smyslu § 5 zák. ze dne 20. března 1919, čís. 175 Sb. z. a n. tyto do-
hlídky:
V oboru kap. 5 - (Ministerstvo národní obrany). Ministerstvo národní obrany - fond pro věcné po-
třeby a některá oddělení hospodařící materiálem; Vojenská odborná účtárna; Zem-
ské vojenské velitelství v Košicích; Zemské vojenské velitelství v Košicích - sta-
XLVIII
vební ředitelství; Zemská zbrojnice II v Olomouci; Zemský letecký sklad II v Olo-
mouci; Technická správa zemědělská vojenského cvičiště u Milovic v Lipníku.
V oboru kap. 6 -
(Ministerstvo vnitra). Zemský úřad v Praze - agenda ministerstva vnitra; Policejní
ředitelství v Liberci; Policejní komisařství v Jablonci n. Nisou.
V oboru kap. 7 -
(Ministerstvo spravedlnosti s Nejvyšším soudem). Vrchní soud v Praze; Trestnice
v Leopoldově; Trestnice v Ilavě; Trestnice v Mírově; Trestnice v Mikulově.
V oboru kap. 10 -
(Ministerstvo školství a národní osvěty). Karlova universita v Praze - fakulta lé-
kařská; Německá universita v Praze - zubní klinika; Vysoká škola obchodní
v Praze; Zubní klinika lékařské fakulty Masarykovy university v Brně; Zubní kli-
nika lékařské fakulty Komenského university v Bratislavě; Státní těsnopisný ústav
v Praze; Státní památkový úřad v Praze; Státní nakladatelství - pobočka v Brně;
Národní divadlo v Praze - provoz divadla; Národní divadlo v Praze - garderoba,
inventář, rozpočty a nákupy; Národní divadlo v Praze - účetní a pokladní služba;
Zemská školní rada v Brně; Hospodářské, nákupní a stavební družstvo "Zoologická
zahrada" z. s. s r. o. v Praze.
V oboru kap. 11 -
(Ministerstvo zemědělství). Ministerstvo zemědělství; Ředitelství státních lesů a
statků v Třeboni - personalie; Ředitelství státních lesů a statků v Třeboni - admi-
nistrativa; Ředitelství státních lesů a statků v Třeboni - administrativa a účetnictví;
Správa státních lesů v Tachově; Státní vyšší hospodářská škola v Košicích a přičle-
něný školní statek; Státní rolnická škola v Sabinově a přičleněný školní statek; Vi-
nařsko-ovocnická škola v Modré; Výzkumná stanice zemědělská ve Valečově a při-
členěný pokusný statek; Výzkumná stanice zemědělská ve Velké Baktě a přičleněný
školní statek.
V oboru kap. 14 -
(Ministerstvo veřejných prací). Ministerstvo veřejných prací - nákupy a výdaje
ministerstva hrazené podnikem; Ministerstvo veřejných prací - Paláce Hotel Praha
v Mař. Lázních; Ministerstvo veřejných prací - důl Elly, odpis vytěženého uhlí;
Ministerstvo veřejných prací- provozní prémie a odměny za práci přes čas; Mini-
sterstvo veřejných prací - odbor VII; Ministerstvo veřejných prací - provoz stát-
ních báňských a hutnických závodů; Ministerstvo veřejných prací - prodej uhlí a
koksu ze státních dolů; Ministerstvo veřejných prací - přejímací ceny soli; Zemský
úřad v Praze - agenda vybírání tax za zkoušky motorových vozidel a za zkoušky ři-
dičské; Státní prodejna báňských a hutnických výrobků v Praze; Státní uhelné
sklady v Praze; Ředitelství pro stavbu vodních cest v Praze; Fond pro sociální péči
hornickou v Praze - administrativa; Fond pro sociální péči hornickou v Praze -
poznatky a vady účetní; Ředitelství slatinných lázní v Bohdanči; Západoslovenské
elektrárny, a. s. v Bratislavě; Jihoslovenské elektrárny a. s. v Komárně; Akc. spo-
lečnost pro hlubokou impregnaci dřeva sublimátem v Březnici.
V oboru kap. 15 -
(Ministerstvo pošt a telegrafů). Ředitelství pošt a telegrafů v Praze; Ředitelství pošt
a telegrafů v Pardubicích; Ředitelství pošt a telegrafů v Opavě; Telegrafní sta-
vební úřad v ústí n. L.; Telegrafní stavební úřad v Chomutově; Telegrafní stavební
úřad v Teplicích-šanově; Telegrafní stavební úřad v Češ. Budějovicích; Telegrafní
stavební úřad v Chebu.
V oboru kap. 16 -
(Ministerstvo železnic). Ředitelství státních drah v Hradci Král.: Dopravní úřady -
češ. Lípa, Liberec, Děčín, Mělník, Georgswalde. Dílny a zásobárny - Češ. Lípa, Li-
berec, Nymburk. Ambulatoria nemocenské pokladny: Čes. Lípa, Liberec, Nymburk;
. Čedok", čs. cestovní a dopravní kancelář v Praze.
V oboru kap. 17 -
(Ministerstvo sociální pece). Ministerstvo sociální pece - ústředí; Ministerstvo so-
ciální péče - agenda stavebního ruchu; Ministerstvo sociální péče - agenda péče
o nezaměstnané; Ministerstvo sociální péče - ústředí, mimorozpočtové hospodaření;
Státní bytový fond při ministerstvu sociální péče v Praze; Zemský úřad v Brati-
slavě - agenda péče o nezaměstnané a stavební ruch; Zemský úřad v Užhorodě -
agenda péče o nezaměstnané, stavebního ruchu a státních starobních podpor; Státní
ústav hluchoněmých v Užhorodě; Státní ústav pro slepé v Levoči; Léčebný fond ve-
řejných zaměstnanců v Praze.
V oboru kap. 19 -
(Ministerstvo veřejného zdravotnictví a tělesné výchovy). Státní ústav pro zubní lé-
kařství v Praze; Státní nemocnice v Bratislavě; Státní nemocnice v Košicích; Státní
nemocnice v Mukačevě; Ředitelství státních radiových lázní v Jáchymově; Dům lido-
vého zdraví v Užhorodě.
V oboru kap. 20 -
(Ministerstvo financí). Ministerstvo financí - účtárna 4 b (daň z uhlí - monopoly);
Ministerstvo financí - účtárna 4 b (všeobecná daň nápojová, daň z masa, potravní
daň na čáře); Ministerstvo financí - ostatní spotřební daně, dobročinný fond dů-
chodkových pokut; Ministerstvo financí - odbor celní a velkých spotřebních 'daní a
příslušná účtárna; Hlavní finanční ředitelství v Užhorodě; Hlavní finanční ředitel-
ství v Užhorodě - agenda kontokorentní, depositní a přímých daní vybíraných sráz-
XLIX
kou; Hlavní finanční ředitelství v Užhorodě - přímé daně s přirážkami, daň obra-
tová a přepychová; Hlavní finanční ředitelství v Užhorodě - personalie; Hlavní fi-
nanční ředitelství v Užhorodě - etát a daně spotřební; Hlavní finanční ředitelství
v Užhorodě - agenda poplatková; Finanční prokuratura v Užhorodě; Berní úřad
v Užhorodě; Berní úřad v Mukačevě; Berní úřad v Košicích; Berní úřad v Lučenci;
Berní úřad v Nových Zámcích; Ředitelství státního dluhu v Praze.
Výkaz o dohlídkách vykonaných v roce 1935 byl předložen oběma sněmovnám Národního shromáž-
dění přípisem ze dne 31. prosince 1935, č. 1706 pres. 1935; mimo to předložen byl výkaz o dohlídkách za
prvé pololetí 1936 dne 2. července 1936, takže nejvyšší účetní kontrolní úřad, jak v účtě za rok 1925 uvedl,
referuje pravidelně o tomto oboru své činnosti.
Státní závěrečný účet obsahuje ještě tyto další části:
Úhrnný účet účinů v cenných papírech, který obsahuje příjem a výdaj cenných
papírů, rozčleněný jednak podle účinů na rozpočet a účinů mimo rozpočet, jednak podle jednotlivých mi-
nisterstev (část 9, str. 371-377) a stav aktiv v cenných papírech k 31. prosinci 1935 (str. 378).
Vyrovnávací účet (saldo) veškerých státních příjmů a výdajů, který vykazuje podle jed-
notlivých druhů pokladen veškerý peněžní obrat v hotovosti, a to jak účinů na výši státního jmění půso-
bivých (reelních), tak i účinů průběžných. Tento účet, v němž úhrn příjmů po připočtení počáteční po-
kladní hotovosti se rovná úhrnu výdajů po připočtení konečné pokladní hotovosti, jest zkouška číselné
správnosti celého státního závěrečného účtu (část 10, str. 379-383).
Nedoúčtované položky: číselný výkaz o hotovostech a cenných papírech z průběžného účto-
vání, které počátkem a koncem správního roku nebyly vzájemně vyrovnány, rozčleněný podle pokladen a
podle druhů (část 11, str. 385-387).
Pokladní hotovosti a zásoby cenných papírů: seznam vykazující zůstatky ho-
tovostí a cenných papírů ve státních pokladnách ke dni 1. ledna a 31. prosince 1935. Celkový výsledek
těchto skutečných pokladních zůstatků s připočtením aktivních a odečtením pasivních nedoúčtovaných
položek dává pokladní hotovost, vyplývající z působivého hospodaření státního na rozpočet a mimo roz-
počet (část 12, str. 389-391).
Podrobné rozčlenění konečného stavu zásob cenných papírů ke dni 31. prosinci 1935 (část
13, str. 393-395).
Jako samostatné účty, jež třeba podle příslušných zákonných ustanovení předložiti spolu se státním
závěrečným účtem, jsou připojeny (na str. 511 až 529).
účty státního bytového fondu (zákon ze dne 22. prosince 1910, čís. 242 ř. z. a ze dne
20. února 1919, čís. 98 Sb. z. a n. ) a
účty dávky z majetku a přírůstku na majetku (zákon ze dne 8. dubna 1920,
čís. 309 Sb. z. a n. ).
Zprávy ministra veřejných prací o činnosti státních fondů elektrisačního, silničního a vodohospodář-
ského při ministerstvu veřejných prací, dále zpráva ministra obchodu, průmyslu a živností a ministra fi-
nancí o podpoře zahraničního obchodu, které podle ustanovení příslušných zákonů mají býti předkládány
se státním závěrečným účtem, jsou připojeny na str. 531 až 542.
IV
V oboru rozpočtové
skupiny III -
(Podíl samosprávných svazků a fondů a podíl silničního fondu na státních daních,
dávkách a poplatcích. Samosprávné hospodaření). Zemský úřad v Praze - zemský
závěrečný účet za rok 1933; Zemský úřad v Brně - závěrečné účty moravskoslez-
ských zemských podniků za rok 1933; Zemský úřad v Brně - zemský závěrečný účet
za rok 1933; Zemský úřad v Bratislavě - zemský závěrečný účet za rok 1933; Zem-
ský úřad v Užhorodě - zemský závěrečný účet za rok 1933.
1
1.
Pokladní rozvaha
příjmů a výdajů v hotovosti
a v cenných papírech.
2
I. Hospodaření
Státní příjmy |
Částka |
||
Kč |
h |
||
Počáteční pokladní hotovost: '; |
  |   |   |
a) skutečný pokladní zbytek koncem prosince 1934 ........ |
. 773, 238. 319 Kč 85 h |
  |   |
b) pasivní saldo nedoúčtovaných položek koncem prosince 1934.. |
620, 393. 055 Kč 90 h |
152, 845. 263 |
95 |
Příjmy na státní rozpočet: 2) |
  |   |   |
a) prelimlnované ....................... |
. 7. 053 779 820 Kč 40 h |
  |   |
  |
. 1. 387816521 Kč 35 h |
8. 44l, 596. 341 |
75 |
  |   |   |   |
Příjmy mimo státní rozpočet: 3) |
  |   |   |
a) úvěrní operace ........................ |
. 2. 357, 096. 650 Kč - h |
  |   |
b) zálohy ............................ |
1. 726, 162. 163 Kč 30 h |
4. 083, 258. 813 |
30 |
  |
Saldo... |
12. 677, 700. 419 |
- |
  |   |   |   |
II. Hospodaření
Státní příjmy |
Částka |
  |
  |
Kč |
h |
Počáteční pokladní hotovost; 1) |
  |   |
a) skutečný pokladní zbytek koncem prosince 1934 ..... 1. 419, 390. 137 Kč 95 h |
  |   |
b) pasivní saldo nedoúčtovaných položek koncem prosince 1934 529. 903 Kč 28 h |
1. 418, 860. 234 |
67 |
Příjmy spojené s hospodařením na státní rozpočet4) . .............. |
237, 349. 349 |
36 |
Příjmy spojené s hospodařením mimo státní rozpočet 4) ............. |
2. 380, 784. 396 |
46 |
Saldo... |
4. 036, 993. 980 |
49 |
1) Rozbor viz str. 390-391.
2) Viz sumář str. 11.
3) Rozbor viz str. 361-367.
4) Rozbor viz str. 871-377.
3
hotovými penězi.
Státní výdaje |
  |
Částka |
  |
  |
Kč |
h |
|
Výdaje na státní rozpočet: 2) |
  |   |   |
a) preliminované .......................... |
8. 504, 217. 021 Kč 55 h |
  |   |
b) nepreliminované ........................ |
1. 593, 642. 211 Kč 80 h |
10. 097, 859. 233 |
35 |
Výdaje mimo státní rozpočet: 3) |
  |   |   |
a) úvěrní operace ......................... |
1. 654, 355. 089 Kč 80 h |
  |   |
b) zálohy ............. ............. |
172, 070. 116 Kč - h |
1. 826, 425. 205 |
80 |
Konečná pokladní hotovost: 1) |
  |   |   |
a) skutečný pokladní zbytek koncem prosince 1935 .......... |
691, 832. 332 Kč 95 h |
  |   |
b) aktivní saldo nedoůčtovaných položek koncem prosince 1935.... |
61, 583. 646 Kč 90 h |
753, 415. 979 |
85 |
  |
Saldo.... |
12. 677, 700. 419 |
- |
  |   |   |   |
cennými papíry.
Státní výdaje |
Částka |
  |
Kč |
h |
|
Výdaje spojené s hospodařením na statni rozpočet 4) ......... |
255, 218. 343 |
17 |
Výdaje spojené s hospodařením mimo státní rozpočet 4) ............. |
2. 667, 853. 381 |
85 |
Konečná pokladní hotovost: 1) |
  |   |
a) skutečný pokladní zbytek koncem prosince 1935 ..... 1. 114, 450. 508 Kč 75 h |
  |   |
b) pasivní saldo nedoúčtovaných položek koncem prosince 1935 528. 253 Kč 28 h |
1. 113, 922. 255 |
47 |
Saldo... |
4. 036, 993. 980 |
49 |
  |   |   |