Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji poslanci
Wagnerovi. Chápu jeho návrh jako procedurální.
Dám o něm neprodleně hlasovat v případě,
že nikdo nemá technickou námitku, a takovou
nevidím.
Budeme hlasovat o procedurálním návrhu pana
poslance Wagnera, aby projednávání tohoto
bodu bylo přerušeno a obnoveno, jakmile se projedná
v politickém gremiu. 15. hlasování na této
schůzi.
Kdo podporuje návrh pana poslanec Wagnera, dejte to najevo
stisknutím tlačítka a zvednutím ruky.
Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
Hlasování skončilo.
Ze 180 přítomných bylo pro 69, proti 30,
zdrželo se 65, nehlasovalo 16. Návrh pana poslance
Wagnera nebyl přijat. Budeme pokračovat v projednávání
tohoto bodu.
Kdo se dále hlásí s nějakým
návrhem? Nehlásí se nikdo. Uzavírám
proto rozpravu a předložím sněmovně
jednotlivé návrhy tak, aby o nich mohlo být
hlasováno.
Pan poslanec Vik navrhl, aby byl pan poslanec Bohuslav Kuba odvolán
z hospodářského výboru.
Budeme hlasovat nejdříve o této části
a potom o zařazení poslance Bohuslava Kuby do výboru
ústavně právního. 16. hlasování
na této schůzi.
Kdo podporujete návrh, aby byl pan poslanec Bohuslav Kuba
odvolán z výboru hospodářského,
dejte to najevo tím, že stisknete tlačítko
a zvednete ruku. Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel
hlasování? Hlasování skončilo.
Pro odevzdáno 76 hlasů, proti 22, zdrželo se
65, nehlasovalo 15. Z celkového počtu 178 přítomných
je zjevné, že tento návrh nebyl přijat.
Nemá tedy smysl hlasovat o druhé části
návrhu, aby byl pan poslanec Kuba zvolen do výboru
ústavně právního.
Dále navrhl pan poslanec Jan Vik, aby byl pan poslanec
Miroslav Kašpárek odvolán z výboru pro
vědu, vzdělání, kulturu, mládež
a tělovýchovu. 17. hlasování na této
schůzi.
Kdo podporujete návrh pana poslanec Vika, dejte to najevo
stisknutím tlačítka a zvednutím ruky.
Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
Hlasování skončilo.
Ze 180 přítomných hlasovalo pro 86, proti
22, zdrželo se 59, nehlasovalo 13. Návrh pana poslance
Vika nebyl přijat. Nemá proto smysl hlasovat o druhé
části jeho návrhu, totiž o zvolení
pana poslance Miroslava Kašpárka do výboru
pro sociální politiku a zdravotnictví.
Dále navrhl pan poslanec Jiří Honajzer, aby
byl pan poslanec Václav Trojan odvolán z výboru
petičního pro lidská práva a národnosti.
18. hlasování na této schůzi.
Kdo podporujete návrh poslance Honajzera, dejte to najevo
stisknutím tlačítka a zvednutím ruky.
Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
Hlasování skončilo. Ze 184 přítomných
bylo pro 71, proti 49, zdrželo se 41, nehlasovalo 15. Ani
tento návrh nebyl přijat. Nemá smysl hlasovat
o návrhu poslance Honajzera, aby byl poslanec Trojan zvolen
do výboru zahraničního.
Skončili jsme projednávání prvního
bodu a přistupujeme k bodu druhému. Je to
K tomuto bodu pořadu jste obdrželi sněmovní
tisky č. 985, 986, 987 a 999. Uvedené sněmovní
tisky obsahují návrhy organizačního
výboru na výjimečné upuštění
od projednávání zásad zákonů.
Táži se, zda má někdo k předloženým
návrhům nějakou připomínku
nebo dotaz. Nevidím žádnou přihlášku,
nejsou připomínky ani dotazy. Končím
rozpravu a můžeme hlasovat.
Doporučuji hlasovat o každém předloženém
návrhu zvlášť. Jsou námitky proti
tomuto způsobu hlasování? Nevidím
námitky, ale zato vidím, že si přejete,
abychom provedli novou registraci. Odhlašuji vás tedy
a žádám, abyste se svými registračními
kartami znovu přihlásili jako přítomní.
Budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve sněmovním
tisku 985, který se týká vládního
návrhu zákona o opatřeních ve vztahu
k Libyi.
Táži se, kdo podporujete tento návrh. Dejte
to najevo v 19. hlasování tím, že stisknete
tlačítko a zvednete ruku. Kdo je proti tomuto návrhu?
Kdo se zdržel hlasování? Hlasování
skončilo.
Ze 165 přítomných hlasovalo 127 pro, 6 proti,
23 se zdrželo, 9 nehlasovalo. Návrh byl přijat.
Dále budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
sněmovním tisku 986. Týká se vládního
návrhu zákona o požární ochraně.
20. hlasování na této schůzi.
Kdo podporujete tento návrh, dejte to najevo stiskem tlačítka
a zvednutím ruky. Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo
se zdržel hlasování? Hlasování
skončilo.
Ze 168 přítomných bylo 128 pro, 5 proti,
24 se zdrželo, 11 nehlasovalo. Tento návrh byl rovněž
přijat.
Dále budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
sněmovním tisku 987, který se týká
vládního návrhu zákona o technických
podmínkách provozu silničních vozidel.
21. hlasování na této schůzi.
Kdo podporujete tento návrh, dejte to najevo tím,
že stisknete tlačítko a zvednete ruku. Kdo
je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
21. hlasování skončilo.
Ze 172 přítomných bylo 125 pro, 17 proti,
25 se zdrželo, 5 nehlasovalo. Návrh byl přijat.
Konečně budeme hlasovat o návrhu uvedeném
ve sněmovním tisku 999, který se týká
vládního návrhu zákona o sloučení
Průmyslové a Obchodní komory. 22. hlasování
na této schůzi.
Kdo podporuje předložený návrh, stiskněte
prosím tlačítko a zvedněte ruku. Kdo
je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
22. hlasování skončilo.
Ze 173 přítomných bylo 103 pro, 18 proti,
40 se zdrželo, 12 nehlasovalo. Návrh byl přijat.
Ukončili jsme projednávání druhého
bodu a přistoupíme k bodu třetímu.
Jde o
K tomuto bodu pořadu vám byly rozdány sněmovní
tisky 988 a 1001. Protože podle § 75 jednacího
řádu Poslanecká sněmovna o návrhu
na zkrácení zákonné lhůty 60
dnů k projednání návrhů zákonů
hlasuje bez rozpravy, přejdeme ihned k hlasování.
I zde doporučuji jednat o každém návrhu
zvlášť. Předtím dám ještě
slovo poslanci Motyčkovi jako předsedovi klubu KDU-ČSL.
Prosím, pane poslanče.
Poslanec Ludvík Motyčka: Vážený
pane předsedo, kolegyně a kolegové, jedním
z návrhů na zkrácení lhůty
je návrh na úpravu Ústavy naší
republiky. Nevím, co vedlo členy organizačního
výboru k tomu, aby doporučili Poslanecké
sněmovně zkrátit zákonnou lhůtu
60 dnů k projednání tohoto návrhu,
k projednání změny Ústavy, a to na
12 dnů. Navíc bez stanoviska vlády.
Ale co vím určitě, je, že doporučování
postupu v jednání sněmovny takovýmto
způsobem nemůže přispět k vážnosti
tohoto zákonodárného sboru. Eventuální
přijetí tohoto doporučení plénem
bude řádově problematičtější.
Proto klub KDU-ČSL odmítne tento návrh. Děkuji
vám.
Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji panu poslanci
Motyčkovi. Budeme hlasovat o návrhu uvedeném
ve sněmovním tisku 988, týká se vládního
návrhu zákona o volbách do Poslanecké
sněmovny a Senátu. 23. hlasování na
této schůzi.
Kdo podporujete tento návrh, dejte to prosím najevo
tím, že stisknete tlačítko a zvednete
ruku. Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
Hlasování skončilo.
Pro odevzdáno 84 hlasů, proti 45, 37 se zdrželo,
11 nehlasovalo. Návrh na zkrácení lhůty
nebyl přijat.
Dále budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
sněmovním tisku 1001, který se týkal
novely Ústavy České republiky. Jde o 24.
hlasování na této schůzi, kdo podporujete...
(Hluk v sále.) Pan poslanec Motyčka se hlásí.
Poslanec Ludvík Motyčka: Já bych požádal
sněmovnu o nové hlasování, protože
jsou vážné pochybnosti o tom, jak toto hlasování
proběhlo. (Projevy souhlasu v části sálu.)
Předseda PSP Milan Uhde: Vyhovím poslanci
Motyčkovi, před tím vás však
odhlašuji a žádám, abyste se znovu zaregistrovali.
Zahlédl jsem přihlášku pana poslance
Hrdého a dávám mu slovo.
Poslanec Karel Hrdý: Pane předsedo, já
mám technické doporučení. Prosím
vás o to, abyste uváděl čísla
tisku, která se odhlasovávají, aby nedošlo
k případné záměně, mám
dojem, že došlo k nedorozumění.
Předseda PSP Milan Uhde: Já jsem, pane poslanče,
uváděl celý název zákona, takže
jsem pokládal toto ohlášení za zcela
srozumitelné, ale mohu vyhovět a samozřejmě
vyhovím vašemu přání, abych uváděl
vždy čísla tisku. Pan poslanec Motyčka
vznesl námitku proti výsledku hlasování.
Dohodli jsme se na tom - čtu z jednacího řádu,
z pravidel hlasování v Poslanecké sněmovně
- že o takové námitce rozhodne sněmovna
bez rozpravy.
Ptám se sněmovny ve 24. hlasování:
Kdo je pro to, abychom hlasování, které zpochybnil
pan poslanec Motyčka...
Hlásí se pan poslanec Grulich.
Poslanec Václav Grulich: Pane předsedo, mám
technickou poznámku, aby pan poslanec Motyčka zdůvodnil,
jaké jsou to pochybnosti, nebylo to jasné.
Předseda PSP Milan Uhde: Pan poslanec Motyčka
podle mě zdůvodnil svou námitku. (Hlasy:
Musí zdůvodňovat. Nemusí zdůvodňovat.)
Domnívám se, že je na čase hlasovat
a hlasováním vyjádřit popřípadě
pochybnost o tom, zda zpochybnění hlasování
bylo oprávněné.
24. hlasování na této schůzi:
Kdo je pro to, abychom vyhověli námitce pana poslance
Motyčky a hlasování opakovali, ať stiskne
tlačítko a zvedne ruku. Kdo je proti tomuto návrhu?
Hlasování skončilo.
Ze 177 hlasovalo 116 pro, 50 proti, 10 se zdrželo, 1 nehlasoval.
Návrhu bylo vyhověno.
A proto budeme v 25. hlasování opakovat hlasování
o návrhu uvedeném ve sněmovním tisku
988, který se týká vládního
návrhu zákona o volbách do Poslanecké
sněmovny a senátu.
Kdo souhlasí s předloženým návrhem,
ať to ve 25. hlasování dá najevo tím,
že stiskne tlačítko a zvedne ruku. Kdo je proti
tomuto návrhu? Kdo se zdržel hlasování?
Hlasování skončilo.
Ze 177 přítomných bylo 116 pro, 47 proti,
13 se zdrželo, 1 nehlasoval. Návrh byl přijat.
Dále budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
sněmovním tisku 1001, který se týká
novely Ústavy České republiky. 26. hlasování.
Kdo souhlasí s předloženým návrhem,
ať to dá najevo tím, že stiskne tlačítko
a zvedne ruku. Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel
hlasování? Hlasování skončilo.
Ze 172 přítomných bylo 71 pro, 39 proti,
54 se zdrželo, 8 nehlasovalo. Tento návrh nebyl přijat.
Ukončili jsme projednávání třetího
bodu a přistupujeme k bodu čtvrtému. Jde
o
(Poslanci houfně odcházejí ze sálu.
Hluk v sále.)
Předložený vládní návrh
dohody, který jste obdrželi ve sněmovním
tisku 869, odůvodní místopředseda
vlády a ministr financí pan Ivan Kočárník.
Prosím ho, aby se ujal slova.
Místopředseda vlády a ministr financí
ČR Ivan Kočárník: Vážený
pane předsedo, vážené paní poslankyně,
vážení páni poslanci, Poslanecké
sněmovně Parlamentu ČR jsou předkládány
ke schválení Dohody mezi vládou ČR
a vládou Rumunska o podpoře a vzájemné
ochraně investic a Dohoda mezi vládou ČR
a Portugalské republiky o podpoře a vzájemné
ochraně investic. Cílem těchto dohod je vytvořit
příznivé podnikatelské prostředí
pro investory obou smluvních stran, zajistit ochranu jejich
investic a současně potvrdit zájem obou smluvních
stran na rozvíjení vzájemně výhodných
hospodářských vztahů.
Dohody zakotvují obvyklé záruky poskytované
investorům druhých smluvních stran, jako
je princip nejvyšších výhod, princip tzv.
národního režimu, dále záruky
proti vyvlastnění a znárodnění
a záruky převodů výnosů z investic,
stejně tak i způsob řešení eventuálních
sporů. Platnost obou předložených dohod
byla sjednána na 10 let s tím, že v případě
ukončení jejich platnosti platí sjednané
podmínky pro zřízené investice po
dobu dalších 10 let.
Doporučuji jménem vlády, aby Poslanecká
sněmovna s těmito smlouvami vyslovila souhlas. Děkuji.
Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji panu místopředsedovi
vlády a ministru financí panu Ivanu Kočárníkovi
a uděluji slovo zástupci zahraničního
výboru panu poslanci Otakaru Vychodilovi. Prořídlou
sněmovnu prosím o klid.
Poslanec Otakar Vychodil: Vážený pane
předsedo, vážená prořídlá
sněmovno, tyto smlouvy, které zde pan předkladatel
uvedl, jsou součástí celého balíku
smluv ekonomického charakteru, které patří
k jakémusi dobrému prostředí ekonomického
charakteru mezi státy, které chtějí
mít spolu dobré ekonomické vztahy. Osobně
si myslím, lépe řečeno přesně
vím, že toto jsou první smlouvy tohoto typu,
které jsou zde předkládány. Nejsou
ničím výjimečné, jenom opět
uvádím, pokud by byla nějaká námitka
ohledně rozdílu mezi dobou podepsání
dotyčné smlouvy a dobou našeho projednávání
ve sněmovně, je to způsobeno koordinací
ratifikační procesů. Pro vaši informaci
- tyto smlouvy projednaly na svých zasedáních
výbory zahraniční a rozpočtový.
Já osobně doporučuji sněmovně,
aby tyto smlouvy schválila. Pane předsedo, můžeme
otevřít rozpravu.
Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji panu poslanci
Otakaru Vychodilovi a otevírám k tomuto bodu rozpravu.
Nemám písemné přihlášky,
a proto se táži, kdo se hlásí do rozpravy?
(Nikdo se nehlásil.) Nikdo. Rozpravu uzavírám
a táži se pana místopředsedy vlády
a ministra financí, zda si přeje něco říci.
(Ministr Kočárník: Ne.) Pan poslanec Vychodil
má rovněž příležitost se
přihlásit.
Poslanec Otakar Vychodil: Měl bych jenom jednu žádost,
pane předsedo, Prosím, zda-li byste mohl provést
registraci.
Předseda PSP Milan Uhde: Samozřejmě
to udělám, protože se obávám,
že Poslanecká sněmovna není v této
chvíli schopná usnášení. Všechny
jsem vás odhlásil a prosím, paní poslankyně
a páni poslanci, abyste se přihlásili jako
přítomní tím, že zasunete registrační
karty.
V Poslanecké sněmovně je přítomno
52 poslankyň a poslanců, a já proto apeluji
na všechny vyčerpané, kteří po
prvních třech bodech museli jít načerpat
sil do předsálí, aby považovali toto
čerpání sil za dostatečné a
vrátili se do sálu. Čekají nás
další vyčerpávající body,
jako například hlasování o tomto bodě.
(V poslanecké sněmovně byl stále nedostatečný
počet poslankyň a poslanců.)
Vyhlašuji 25minutovou přestávku do 15.00 hodin.
(Schůze přerušena ve 14.33 hodin.)
(Jednání opět zahájeno v 15.01 hodin.)
Předseda PSP Milan Uhde: Vážené
paní poslankyně, vážení páni
poslanci, budeme se věnovat přerušenému
4. bodu. Oznamuji vám, že vás odhlašuji
a prosím, abyste se znovu přihlásili jako
přítomní tím, že zasunete své
registrační karty. (Hluk v sále.) Prosím
o klid. Bylo dosaženo počtu potřebného
ke schopnosti usnášení. Pokračujeme
v projednávání 4. bodu. Slovo má pan
poslanec Otakar Vychodil.
Poslanec Otakar Vychodil: Děkuji, pane předsedo.
S vaším dovolením bych přednesl návrh
usnesení k danému bodu:
"Poslanecká sněmovna souhlasí s vládním
návrhem, kterým se předkládá
Poslanecké sněmovně Parlamentu České
republiky k vyslovení souhlasu
a) Dohoda mezi vládou České republiky a vládou
Rumunska o podpoře a vzájemné ochraně
investic podepsaná dne 8. listopadu 1993 v Bukurešti;
b) Dohoda mezi vládou České republiky a vládou
Portugalské republiky o podpoře a vzájemné
ochraně investic podepsaná dne 12. listopadu 1993
v Praze."
Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji panu poslanci
Otakaru Vychodilovi. Protože nevidím žádnou
technickou poznámku, která by zpochybňovala
možnost hlasování, předkládám
tento návrh vašemu rozhodnutí ve 27. hlasování
na této schůzi.
Kdo podporuje předložený návrh usnesení,
dejte to najevo tím, že stisknete tlačítko
a zvednete ruku. Kdo je proti tomuto návrhu? Kdo se zdržel
hlasování? Hlasování skončilo.
Ze 127 přítomných 124 hlasovalo pro, nikdo
proti, 1 se zdržel, 2 nehlasovali. Návrh usnesení
byl přijat.
Děkuji panu místopředsedovi vlády
a ministru financí Ivanu Kočárníkovi
i panu poslanci Otakaru Vychodilovi a konstatuji, že jsme
se vyrovnali s bodem 4 a přistoupíme k bodu 5. Jde
o
Předložený vládní návrh
zákona - obdrželi jste jej jako sněmovní
tisk 862 - odůvodní místopředseda
vlády a ministr financí pan Ivan Kočárník.
Prosím ho, aby se ujal slova.
Místopředseda vlády a ministr financí
ČR Ivan Kočárník: Vážený
pane předsedo, vážené paní poslankyně,
vážení páni poslanci, vládní
návrh zákona, jehož návrh předkládám,
má pozměnit a doplnit zákon ČNR č.
265 z roku 1991 Sb., o působnosti orgánů
České republiky v oblasti cen, s čímž
souvisí i malá změna zákona č.
526/1990 Sb., o cenách.
Dosud platný kompetenční zákon byl
přijat ještě v době unitárního
státu, kdy bylo nutno řešit kompromisem společnou
cenovou působnost federace a republik. Po ukončení
federace a po vydání Ústavy České
republiky se projevila nedostatečnost úpravy působnosti
ministerstva financí České republiky i obcí
v oblasti cen. Některé vyhlášky a navazující
obecní vyhlášky o regulaci např. nájemného
z bytů i nebytových prostor se tak dostávaly
do kolize s neúplně formulovanou působností
těchto cenových orgánů v zákoně.
Projednávaný vládní návrh zákona
proto obsahuje zejména jednoznačné vymezení
působnosti obcí stanovit vyšší
maximální ceny, než jsou ceny stanovené
ministerstvem financí. Týká se to např.
nájemného z bytů, kde jde o uplatnění
až 20 % přirážky u domů s výhodnou
polohou. Druhým závažným důvodem
pro vydání zákona je potřeba jasně
stanovit působnost ministerstva vydávat předpisy
o oceňování nemovitostí a dalšího
hmotného a nehmotného majetku. Bez této působnosti
nemůže ministerstvo financí upravit, resp.
nahradit zejména v mnoha směrech zastaralou vyhlášku
o oceňování nemovitostí. V této
souvislosti vládní návrh zákona obsahuje
i oprávnění obcí oceňovat stavební
pozemky odchylně od cen podle vyhlášky. Jde
konkrétně o tvorbu a vydávání
cen stavebních pozemků formou tzv. cenových
map, což obce zatím dělají jen na základě
pověření z vyhlášky ministerstva
financí.
Chtěl bych vám všem poděkovat za pozornost,
kterou jste věnovali projednávání
tohoto vládního návrhu, a doporučit
jménem vlády, abyste tento návrh schválili.
Děkuji za pozornost.
Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji panu místopředsedovi
vlády a ministru financí Ivanu Kočárníkovi
a předávám slovo společnému
zpravodaji výborů panu poslanci Tomáši
Ježkovi. Odůvodní předloženou společnou
zprávu výborů, kterou jste obdrželi
jako sněmovní tisk 974.
Poslanec Tomáš Ježek: Vážený
pane předsedo, vážený pane místopředsedo
vlády, vážení kolegové, výbory
rozpočtový, hospodářský, zemědělský
projednaly ve svých schůzích během
dubna vládní návrh zákona, kterým
se mění a doplňuje zákon ČNR
č. 265/1991 Sb., o působnosti orgánů
České republiky v oblasti cen a mění
zákon č. 526/1990 Sb., o cenách, podle tisku
862. Nemají k němu připomínek a doporučují
Poslanecké sněmovně, aby předložený
vládní návrh zákona schválila
s tím prosím, že je žádoucí
- a přednáším pozměňovací
návrh - aby účinnost zákona byla stanovena
na 1. června letošního roku. Děkuji.
Předseda PSP Milan Uhde: Děkuji panu poslanci
Tomáši Ježkovi a otevírám rozpravu.
Písemnou přihlášku do ní nemám.
Z místa se hlásí pan poslanec Výborný,
má slovo.
Poslanec Miloslav Výborný: Vážený
pane předsedo, dámy a pánové, pane
zpravodaji, já se chci ubezpečit, zda onen poslední
výrok zpravodaje, že by zákon měl nabýt
účinnosti 1. června, byl mým přeslechnutím,
nebo to bylo přeřeknutí, nebo zda je to pozměňovací
návrh.
Předseda PSP Milan Uhde: Slovo má pan poslanec
Tomáš Ježek.
Poslanec Tomáš Ježek: Pane kolego, byl
jsem upozorněn naší legislativou, že účinnost
1. června je žádoucí i možná.
Doufám, že to nenaráží na nějaká
procedurální pravidla.
Předseda PSP Milan Uhde: Obávám se,
že naráží, ale nechám to raději
říci pana poslance Výborného.
Poslanec Miloslav Výborný: Začnu tím,
že přednesu návrh, a to takový, aby
zákon nabyl účinnosti dnem vyhlášení
a všichni budeme v tomto případě doufat,
že zákon bude vyhlášen co nejdříve,
protože chápu, že z věcného hlediska
je žádoucí, aby byl účinný
co nejdříve. Nicméně každý
zákon, tedy i tento zákon, podléhá
rozličným procedurám, z nichž některé
jsou také ústavní, to je, že zákon
musí být podepsán prezidentem republiky,
k čemuž má prezident jistou lhůtu Ústavou
předepsanou a odnímat hlavě státu
tuto lhůtu by vůbec nebylo správné.
Přednesl jsem pozměňovací návrh
a uvidíme, jak hlasování o dvou návrzích
teď dopadne.
Poslanec Tomáš Ježek: Děkuji panu
kolegovi a ztotožňuji se s jeho návrhem.
Předseda PSP Milan Uhde: Pozměňovací
návrh se upravuje tak, že tento zákon platí
dnem vyhlášení.
Další hlasy do rozpravy nejsou, proto rozpravu uzavírám.
Táži se pana místopředsedy vlády,
zda si přeje něco říci. Ne. Nereflektuje
na závěrečné slovo. Pan společný
zpravodaj výborů Tomáš Ježek chce
něco říci? Ne. V tom případě
bych ho prosil, aby formálně předložil
sněmovně k hlasování jediný
pozměňovací návrh, který se
právě týká toho, že zákon
vstupuje v platnost dnem vyhlášení.
Poslanec Tomáš Ježek: Pane předsedo,
prosím, abyste dal hlasovat o tomto pozměňovacím
návrhu účinnost dnem vyhlášení.