Poslanec Pavel Seifer: Vážený pane předsedající,
dámy a pánové, já jsem požádal
písemně o slovo. Nyní se o ně hlásím
i z pléna. Žádám o revokaci minulého
hlasování. Zdůvodnění: já
jsem podával interpelaci a dostal jsem naprosto nekvalifikovanou
odpověď. Navíc hrozí nebezpečí
z prodlení. Žádám o revokaci minulého
hlasování a o pokračování bodu
"Odpovědi na interpelace poslanců".
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Pane poslanče,
podle jednacího řádu, který jsme si
schválili při příležitosti instalace
našeho hlasovacího zařízení,
je zcela zřejmé, že o revokaci hlasování
je třeba požádat ihned.
Poslanec Pavel Seifer: Vážený pane předsedající,
okamžitě po skončení hlasování
byla vyhlášena přestávka, takže
jsem o revokaci nemohl požádat. Dělám
to v nejbližším momentě, kdy to je možné.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: S faktickou
poznámkou se hlásí paní poslankyně
Buzková.
Poslankyně Petra Buzková: Pane předsedající,
já se domnívám, že se mýlíte
a že jste v tomto bodě špatně vyložil
jednací řád. Nikoli o revokaci, ale o zpochybnění
hlasování se musí požádat ihned.
Revokovat kterékoli hlasování může
sněmovna kdykoli v průběhu zasedání.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Já
vám dávám za pravdu. Myslím, že
nemá cenu nyní vést rozpravu o procedurách.
Budeme tedy hlasovat o revokaci našeho posledního
hlasování. Šlo o přerušení
bodu "Odpovědi na interpelace." Prosím
všechny přítomné, aby se prezentovali.
S faktickou poznámkou se hlásí pan poslanec
Černý.
Poslanec Jan Černý: Pane předsedající,
já mám dojem, že nejdříve musí
být zařazen nový bod programu, kterým
by byla revokace usnesení, a pak bychom mohli hlasovat.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Já
se domnívám, že jde o revokaci usnesení
přijatého před vyhlášením
přestávky. Vyhněme se těmto procedurálním
sporům, prosím vás.
Budeme hlasovat o revokaci usnesení. Kdo je pro revokaci
usnesení, ať hlasuje v hlasování číslo 133,
které jsem právě zahájil. Kdo
je proti? Kdo se zdržel hlasování?
Návrh na revokaci nebyl přijat poměrem hlasů
41 pro, 46 proti, 22 se zdrželo, 5 nehlasovalo.
Budeme pokračovat v pořadu, a to bodem, který
se nazývá
K tomuto bodu jsme obdrželi sněmovní tisky
1300 až 1303. Ptám se, zda má někdo
k předloženým návrhům nějaký
dotaz nebo připomínku. Pokud tomu tak není,
můžeme přistoupit k hlasování.
Budeme hlasovat o návrhu na upuštění
od projednávání zásad zákona,
uvedeném ve sněmovním tisku 1300. Týká
se regulace reklamy. Kdo souhlasí s tímto návrhem,
ať to dá najevo v hlasování číslo 134.
Kdo je pro? Kdo je proti? Kdo se zdržel hlasování?
Návrh usnesení byl přijat poměrem
hlasů 62 pro, 26 proti, 25 se zdrželo.
Nyní budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
1301. Tento tisk se týká
pojišťování a financování
vývozu se státní podporou.
Kdo souhlasí s tímto návrhem, ať to
dá najevo v hlasování číslo 135,
které jsem právě zahájil. Kdo
je pro? Kdo je proti? Kdo se zdržel hlasování?
Návrh usnesení byl přijat poměrem
hlasů 76 pro, 16 proti, 24 se zdrželo.
Dále budeme hlasovat o návrhu na upuštění
od projednávání zásad zákona,
uvedeném ve sněmovním tisku 1302. Týká
se poplatku za výpis z rejstříku trestů.
Kdo souhlasí s tímto návrhem, ať to
dá najevo v hlasování číslo 136,
které jsem právě zahájil. Kdo
je pro? Kdo je proti? Kdo se zdržel hlasování?
Návrh usnesení byl přijat poměrem
hlasů 70 pro, 12 proti, 30 se zdrželo.
Nyní budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
sněmovním tisku 1303. Týká se výkonu
povolání architektů.
Kdo souhlasí s tímto návrhem, ať to
dá najevo v hlasování číslo 137,
které jsem právě zahájil. Kdo
je pro? Kdo je proti? Kdo se zdržel hlasování?
Návrh usnesení byl přijat poměrem
hlasů 80 pro, 14 proti, 27 se zdrželo, nehlasovalo
6.
Dámy a pánové, tím jsme ukončili
bod "Návrh organizačního výboru
Poslanecké sněmovny na výjimečné
upuštění od projednávání
zásad zákonů".
Je třeba projednat další bod, a tím
je
Jde o přerušený bod, budeme tedy v tomto přerušeném
bodu pokračovat. Tento bod jsme začali projednávat
včera a projednali jsme jeden návrh. Ke zbývajícím
návrhům byly rozdány sněmovní
tisky pod č. 1304 a 1305. Protože se podle §
75 jednacího řádu o takovém návrhu
rozhoduje bez rozpravy, přejdeme ihned k hlasování.
Budeme tedy hlasovat o návrhu na výjimečné
zkráceni zákonné lhůty uvedeném
ve sněmovním tisku 1304. Jedná se o výkon
povolání architektů.
Kdo je tedy pro tento návrh, ať pro něj hlasuje
v hlasování č. 138. Kdo je pro? Kdo je proti? Kdo
se zdržel hlasování? Děkuji.
Návrh byl přijat poměrem hlasů 71
pro, 27 proti, 24 se zdrželo hlasování, nehlasovalo
8 poslanců.
Dále budeme hlasovat o návrhu uvedeném ve
sněmovním tisku 1305. Pro připomínku,
týká se televizních a rozhlasových
poplatků.
Kdo souhlasí s tímto návrhem, ať to
dá najevo v hlasování č. 139, které
jsem právě zahájil. Kdo je pro? Kdo je proti?
Kdo se zdržel hlasování? Děkuji.
Návrh usnesení nebyl přijat poměrem
hlasů 62 pro, 32 proti, 27 poslanců se zdrželo
hlasování, nehlasovalo 9 poslanců. Tím
jsme ukončili tento bod.
Dále se budeme věnovat bodu
Prosím pověřeného zástupce
této stálé komise Poslanecké sněmovny
pro sdělovací prostředky, aby přednesl
návrh. Dámy a pánové, protože
zřejmě není dohoda, kdo tento návrh
přednese, pokud nejsou námitky, přerušil
bych tento bod a pokračovali bychom dalším
bodem. Ptám se sněmovny, zda nejsou námitky
proti tomuto postupu? (Nejsou.) Děkuji.
Dalším bodem, který budeme projednávat,
je přerušený bod, kterým je
Pro připomínku, tento bod jsme začali projednávat
v úterý. Vyslechli jsme odůvodnění
pana ministra hospodářství a zprávu
společného zpravodaje. Vedli jsme rozpravu, kterou
jsme ukončili. Jednání jsme potom přerušili
a požádali ústavně právní
výbor o zaujetí stanoviska k pozměňovacímu
návrhu pana poslance Jiřího Vyvadila.
Prosím, aby ke stolku zpravodajů se posadil společný
zpravodaj výborů pan poslanec Budinský a
prosím, aby se poslalo pro pana ministra Dybu, který
přijde vzápětí, jak je domluveno.
Žádám pověřeného člena
ústavně právního výboru, aby
nás seznámil se stanoviskem výboru, které
jste obdrželi písemně. Předseda výboru
pan poslanec Výborný. Prosím, pane poslanče,
uděluji vám slovo.
Poslanec Miloslav Výborný: Pane předsedající,
dámy a pánové, usnesení č.
244 ústavně právního výboru
vám bylo rozdáno písemně. Rád
bych z pověření výboru toto usnesení
také zdůvodnil, nicméně považoval
bych za správné a zákonu odpovídající,
abych tak učinil poté, kdy bude přítomen
ministr vlády doc. Dyba jako předkladatel návrhu
zákona.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Prosím,
pan ministr hospodářství.
Ministr hospodářství ČR Karel Dyba:
Pane předsedající, vážená
sněmovno, omlouvám se, byl jsem o patro níž,
tak to minutku trvalo. Rád bych řekl, že včera
se pilně pracovalo a že bych rád, aby debata
byla otevřena a aby se nám podařilo dodělat
ten zákon. Děkuji.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Rozprava
je tedy otevřena. Prosím tedy, kdo se hlásí
do rozpravy? Hlásí se pan poslanec Výborný,
potom pan poslanec Vyvadil.
Poslanec Miloslav Výborný: Dámy a
pánové, rozprava byla otevřena a já
jsem rád, že byla otevřena, protože právě
otevření rozpravy podle mého mínění
i mínění ústavně právního
výboru vyjádřeného v usnesení
c. 244 dovolí to, aby předkládaný
vládní návrh zákona byl přijat,
a to bez průtahů. A navíc, jak se domnívá
náš výbor, v co nejkvalitnější
podobě.
Včera do poměrně pozdních hodin jsme
projednávali nejen pozměňovací návrh
pana poslance Vyvadila, ale i další pozměňovací
návrhy a já bych vás rád krátkým
komentářem seznámil s průběhem
jednání výboru a s tím, co máte
na svých stolcích.
Především výbor konstatoval, a to jednomyslně,
že oba pozměňovací návrhy poslance
Budinského jsou zcela v pořádku, a to prvý
z nich právě proto, že by bylo absurdní
schválit 3. listopadu zákon s tím, že
nabývá účinnosti 1. listopadu. Stejně
tak by bylo absurdní ponechat v odkazu pod čarou
zákon, který již v mezidobí ztratil
platnost.
Dále se výbor zabýval pozměňovacími
návrhy, resp. komplexním pozměňovacím
návrhem poslance Karla Macha. To byl pozměňovací
návrh, který vzešel z jednání
zemědělského výboru a jak bylo kolegou
Machem zdůvodněno, byl to návrh, kterému
předcházela široká debata s mnohými
zainteresovanými. Náš výbor při
poměrně složité proceduře nejprve
konstatoval podmíněný souhlas s tímto
návrhem, nicméně pak se k němu ještě
vracel, neboť bylo třeba zakomponovat tento návrh
do nového textu. To proto, že při projednávání
pozměňovacího návrhu poslance Vyvadila
za přítomnosti ministra Dyby, také za přítomnosti
zástupců dotčených komor i rozhodčího
soudu, jsme dospěli k následujícím
závěrům.
Za prvé především tento zákon
primárně je zákonem o sloučení
Československé průmyslové a obchodní
komory s Hospodářskou komorou a právě
z tohoto sloučení vyvstává problém,
jak zajistit, aby rozhodčí soud při Československé
obchodní a průmyslové komoře neztratil
svoji kontinuitu, aby mohl jako - a to zdůrazňuji
- nezávislý rozhodčí orgán
nadále působit.
Ztráta oné kontinuity by totiž vedla - a toho
jsme si byli dobře vědomi - možná i
k miliardovým ztrátám, kdežto ztráta
nezávislosti tohoto rozhodčího soudu by rovněž
v budoucnu vedla ke ztrátám, jež jsou těžko
vyčíslitelné. Proto jsme věcně
považovali obsah návrhu pana poslance Vyvadila za
vhodné ještě doplnit o další text,
který by nezávislost rozhodčího soudu
zdůraznil a přitom nepřivodil jakékoli
pochybnosti o přerušení kontinuity ve fungování
tohoto stálého rozhodčího soudu. Aby
těchto cílů, s nimiž všechny strany
přítomné na výboru vyslovily zásadní
a jednoznačný souhlas, bylo dosaženo, předkládám
vám z pověření ústavně
právního výboru návrh, který
je komplexním pozměňovacím návrhem
v tisku 1000 ve znění společné zprávy.
Navrhujeme, aby § 3 měl toto znění v
odst. 1: Rozhodčí soud, působící
při Československé obchodní a průmyslové
komoře se dnem účinnosti tohoto zákona
stává stálým rozhodčím
soudem, působícím při Hospodářské
komoře České republiky a jeho označení
se mění na Rozhodčí soud při
Hospodářské komoře České
republiky a Agrární komoře České
republiky. Předsednictvo dosavadního rozhodčího
soudu Československé obchodní a průmyslové
komory je předsednictvem Rozhodčího soudu
při Hospodářské komoře České
republiky a Agrární komoře České
republiky. Statut a řád Rozhodčího
soudu Československé obchodní a průmyslové
komory je Statutem a řádem Rozhodčího
soudu při Hospodářské komoře
České republiky a Agrární komoře
České republiky. Odst. 2: Rozhodčí
soud při Hospodářské komoře
České republiky a Agrární komoře
České republiky je rozhodčím soudem
ve smyslu úmluvy o řešení občanskoprávních
sporů, vznikajících ze vztahů hospodářské
a vědeckotechnické spolupráce v rozhodčím
řízení. Odkaz třetí pod čarou
by zněl takto: Vyhláška federálního
ministerstva zahraničních věcí číslo
115/1974 Sb., o úmluvě o řešení
občanskoprávních sporů, vznikajících
ze vztahů hospodářské a vědeckotechnické
spolupráce v rozhodčím řízení.
Odst. 3: Rozhodčí smlouvy, doložky odkazující
na pravomoc a příslušnost Rozhodčího
soudu Československé obchodní a průmyslové
komory nebo rozhodčího soudu působícího
při Československé obchodní a průmyslové
komoře se považují nadále za rozhodčí
smlouvy, doložky uzavřené ve prospěch
Rozhodčího soudu při Hospodářské
komoře České republiky a Agrární
komoře České republiky.
Druhá část návrhu - v § 4 se
vypouští třetí bod a dosavadní
bod čtvrtý se označuje jako bod třetí.
Třetí část návrhu zní
takto: Dosavadní čtvrtý bod, t.j. §
19 novelizovaného zákona zní takto: Odst.
1: Při Hospodářské komoře České
republiky působí jako stálý rozhodčí
soud Rozhodčí soud při Hospodářské
komoře České republiky a Agrární
komoře České republiky jako nezávislý
orgán pro rozhodování sporů nezávislými
rozhodci podle předpisů v rozhodčím
řízení. Odst. 2: V čele stálého
rozhodčího soudu (dále jen rozhodčí
soud) je předsednictvo jmenované představenstvy
obou komor na dobu 3 let. Předseda rozhodčího
soudu má právo účastnit se jednání
představenstev obou komor. Předsednictvo rozhodčího
soudu je způsobilé se usnášet, je-li
přítomna nadpoloviční většina
jeho členů, usnáší se nadpoloviční
většinou přítomných členů.
Předsednictvo rozhodčího soudu se skládá
z předsedy, místopředsedů a členů.
Předsednictvo volí předsedu a místopředsedy,
kteří jednají jménem rozhodčího
soudu. Odst. 3: Rozhodčí soud rozhoduje majetkové
spory podle zvláštního zákona. Odkaz
5, který zní: Zákon číslo z
roku 1994 Sb., o rozhodčím řízení
a o výkonu rozhodčího nálezu. Odst.
4: Způsob řízení a rozhodování,
způsob jmenování rozhodců, jejich
počet, organizační uspořádání
rozhodčího soudu, sazebník odměn rozhodců,
pravidla o nákladech řízení a další
otázky související s činností
rozhodčího soudu a jejím ekonomickým
zajištěním upravuje Statut a řád
rozhodčího soudu.
Dámy a pánové, musel jsem přečíst
tento komplexní pozměňovací návrh,
přijatý a doporučovaný ústavně
právním výborem, a musím ještě
dodat, že bych v této chvíli byl velmi rád,
kdyby autoři předcházejících
pozměňovacích návrhů, s výjimkou
onoho jednoho pozměňovacího návrhu
poslance Budinského, jež se týkal účinnosti
zákona, vzali své návrhy zpět v rámci
rozpravy, neboť tento návrh konzistentně řeší
všechny problémy, které byly předmětem
předcházející rozpravy. Pakliže
tak ovšem - což je jejich nezadatelné právo
předkladatelé těchto návrhů
neučiní, považuji za nezbytné vás
upozornit na to, že přijetí předtím
podaných pozměňovacích návrhů
by vyloučilo hlasovat o tomto návrhu, který
jsem nyní přednesl. Děkuji za pozornost.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Děkuji
panu poslanci Výbornému. Hlásí se
pan poslanec Vyvadil, potom pan poslanec Mach.
Poslanec Jiří Vyvadil: Pane předsedající,
já budu poměrně stručný. Včera
pan kolega Budinský měl pocit, že je to toliko
otázka legislativní. Nebyla to jenom otázka
legislativní. Dlouho jsme to řešili, jsem rád,
že v ústavně právním výboru,
jde-li o otázky věcné, se nachází
konsens, nenastává situace, kdy nepochybně
bych mohl být rukou přehlasován. Šlo
o jednu věc, aby rozhodčí soud byl nezávislý
nejen po stránce procesní, ale i po stránce
ekonomické. Hospodářské komory vznikají,
zanikají, mohou být, nemusí být, ale
rozhodčí soud zde musí trvat dál.
To je - byť s určitými výhradami - v
tomto návrhu obsaženo a já žádám,
aby Poslanecká sněmovna můj návrh,
který byl lepší, ale který by neprošel,
vzala zpět. (Veselost.)
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Pane poslanče,
chápu to tak, ze stahujete svůj návrh. Děkuji.
Další z přihlášených je
pan poslanec Mach.
Poslanec Karel Mach: Vážený pane předsedající,
vážený pane ministře, vzhledem k času
i já svůj návrh beru zpět.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Děkuji.
Ptám se, kdo se ještě hlásí do
rozpravy? Pan poslanec Budinský.
Poslanec Vladimír Budinský: Vážený
pane místopředsedo, vážený pane
ministře, kolegyně a kolegové, jsem rád,
že celá dramatická situace se dobře
vyvíjí a chtěl bych při teto příležitosti
stáhnout svůj druhý návrh, který
je dobře zapracován do usnesení ústavně
právního výboru, které máte
před sebou. Je to usnesení 244. Při zkoumání
usnesení, které připravil ústavně
právní výbor se mi však jeví,
že by bylo dobré doplnit toto usnesení ústavně
právního výboru o tyto drobné technické
úpravy, které v žádném případě
nemění jeho věcný ani legislativní
obsah, jsou podle mého názoru čistě
technické. Navrhuji tedy čtyři doplňující
změny, které by bylo vhodné chápat
jako jeden pozměňující návrh.
Navrhuji, aby v bodě III. 1. v úvodní větě
bylo uvedeno "§ 3 včetně poznámek
pod čarou č. 3 a 4 zní:". A dále
už pokračuje text.
V souvislosti s tím navrhuji, aby v poslední větě
§ 3 odst. 1 byla za slovy "průmyslové
komory" doplněna poznámka pod čarou
č. 3, odkazující na vyhlášku
FMZO č. 14/1988 Sb., kterou se vyhlašuje řád
Rozhodčího soudu ČSOPK.
V § 3 odst. 2 na konci navrhuji přečíslovat
poznámku č. 3 na poznámku č. 4 a pod
§ 3 navrhuji doplnit poznámku pod čarou č.
3, která zní:
"3) vyhláška FMZO č. 14/1988 Sb., kterou
se vyhlašuje řád Rozhodčího soudu
ČSOPK, ve znění pozdějších
předpisů."
A v souvislosti s tím dosavadní poznámku
č. 3 přečíslovat na č. 4.
Chtěl bych toto ještě jednou zdůvodnit.
Jedná se o technickou úpravu návrhu obsaženého
v usnesení ústavně právního
výboru č. 244 s tím, že doplněná
poznámka č. 3 má zvýraznit existenci
řádu Rozhodčího soudu ČSOPK,
kterým se do přijetí nového statutu
a řádu Rozhodčího soudu bude řídit
činnost Rozhodčího soudu při Hospodářské
komoře České republiky a Agrární
komoře České republiky. Děkuji vám
za pozornost.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Děkuji.
S faktickou poznámkou pan poslanec Výborný.
Nemám další přihlášky do
rozpravy.
Poslanec Miloslav Výborný: Dámy a
pánové, je to správné doplnění.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Děkuji.
Protože se do rozpravy nikdo nehlásí, rozpravu
uzavírám a končím. Ptám se
pana ministra Dyby, zda si přeje závěrečné
slovo. Nepřeje. Proto prosím společného
zpravodaje pana poslance Budinského, aby se ujal svého
úkolu. Budeme hlasovat o pozměňovacích
návrzích.
Poslanec Vladimír Budinský: Vážený
pane místopředsedo, situace s množstvím
pozměňovacích návrhů se výrazně
zjednodušila. Navrhuji tedy hlasovat o pozměňovacích
návrzích v pořadí, jak byly vznášeny.
První pozměňovací návrh vznesl
pan poslanec Skočovský a navrhuje, aby § 1
odst. 2 měl tento text: "Tímto dnem vstupuje
Hospodářská komora České republiky"
- dále text pokračuje a dále se upravuje
takto: "Tímto dnem vstupují i samostatné
právní subjekty Hospodářské
komory České republiky" a dále odst.
2 pokračuje jako doposud.
Další s tím související návrh
k § 1 je tento: do § 1 doplnit další odst.
3 "V jednotlivých okresech vstupují do majetkových
práv, jakož i povinností ČSOPK příslušné
okresní hospodářské komory, vyjma
povinností a práv Rozhodčího soudu
pří ČSOPK."
Jak jsem se radil s panem ministrem, tento pozměňovací
návrh pan ministr nedoporučuje. Ani já, protože
se jedná o parcelaci komory, nedoporučuji.
Ministr hospodářství ČR Karel Dyba:
Jenom ještě na vysvětlenou. Pozměňovací
návrhy pana poslance Skočovského také
nelze přijmout i s ohledem na fakticky existující
stav činnosti Obchodní komory. Pobočky, o
kterých je řeč, byly rozhodnutím představenstva
Československé obchodní a průmyslové
komory zrušeny už v březnu 1993 a veškerý
majetek v sídlech poboček byl smluvně převeden
na okresní hospodářské komory, působící
v sídlech těchto poboček. Čili, už
se to prakticky všechno stalo.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Děkuji
panu ministrovi za toto upřesnění. Než
budeme hlasovat o návrhu pana poslance Skočovského,
cítím povinnost vás všechny odhlásit
a prosím o novou prezentaci. Děkuji.
Budeme tedy hlasovat. Kdo je pro pozměňovací
návrh pana poslance Skočovského, ať
to dá najevo v hlasování č. 140, které
jsem právě zahájil. Kdo je tedy pro, ať
zmáčkne tlačítko a zvedne ruku. Děkuji.
Kdo je proti? Děkuji. Kdo se zdržel hlasování?
Děkuji. Hlasování je skončeno.
Konstatuji, že tento pozměňovací návrh
nebyl přijat poměrem hlasů 23 pro, 63 proti,
30 se zdrželo hlasování, 1 poslanec nehlasoval.
Prosím další pozměňovací
návrh.
Poslanec Vladimír Budinský: Další
v rozpravě vystoupil pan poslanec Vyvadil, který
svůj návrh stáhl.
Pan poslanec Hirš, který vystoupil po panu poslanci
Vyvadilovi, podpořil jeho pozměňovací
návrh, ale věřím, že i on bude
souhlasit s návrhem, který vyplynul z jednání
ústavně právního výboru.
Pan poslanec Mach také svůj návrh stáhl.
Další jsem v rozpravě vystoupil já se
svým pozměňovacím návrhem,
kdy účinnost tohoto zákona by byla od 1.
ledna 1995. Pan ministr doporučuje, já také
doporučuji.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Budeme hlasovat
o tomto pozměňovacím návrhu. Kdo je
pro, ať pro něj hlasuje v hlasování
č. 141. Děkuji. Kdo je proti? Děkuji. Kdo
se zdržel hlasování? Děkuji. Hlasování
je skončeno.
Pozměňovací návrh byl přijat
poměrem hlasů 111 pro, nikdo proti, 5 poslanců
se zdrželo, 5 nehlasovalo. Prosím další
pozměňovací návrh.
Poslanec Vladimír Budinský: Myslím,
že teď můžeme hlasovat o návrhu,
který máte na svých stolech pod názvem
usnesení ústavně právního výboru
Poslanecké sněmovny Parlamentu č. 244. Troufám
si navrhnout, abychom hlasovali ve znění mnou navržené
dodatečné připomínky, abychom si jedno
hlasování ušetřili.
Místopředseda PSP Pavel Tollner: Pokud nejsou
námitky proti tomuto postupu, budeme tedy hlasovat o tomto
návrhu.
Kdo je pro, ať to dá najevo v hlasování
č. 142. Děkuji. Kdo je proti? Děkuji. Kdo
se zdržel hlasování? Děkuji.
Pozměňovací návrh byl přijat
poměrem hlasů 116 pro, nikdo proti, 2 se zdrželi
hlasování, 6 poslanců nehlasovalo.
Poslanec Vladimír Budinský: Pane místopředsedo,
tím máme všechny pozměňovací
návrhy, které byly předneseny v rozpravě.