375

Státní úřad pro jadernou bezpečnost

Kapitola: Státní úřad pro jadernou bezpečnost

ROZPOČET KAPITOLY
 v tis. Kč


Ukazatel
Očekávaná skutečnost 1995
Návrh rozpočtu 1996
Index 1996/1995 v %
I. Příjmy celkem300 790263,3
v tom: příjmy rozpočtových organizací celkem 300790263,3
odvody příspěvkových organizací    
pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti    
     
II. Výdaje kapitoly celkem 132 736282 150 212,6
v tom:   
1. Neinvestiční výdaje rozpočtových kapitol celkem 91 046151 660 166,6
z toho: mzdové prostředky celkem 16 59544 643269,0
   z toho: státní správa 16 59528 048169,0
   pojistné a příděl do FKSP 6 18216 518267,2
   transfery domácnostem    
   v tom: důchody    
      ostatní dávky    
      prostředky na státní politiku zaměstnanosti    
     
2. Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím celkem    
     
3. Neinvestiční dotace občanským sdružením    
     
4. Ostatní dotace a příspěvky 8 4908 490 100,0
     
5. Neinvestiční dotace podnikatelským subjektům    
     
6. Investiční výdaje celkem 33 200122 000 367,5
v tom:   
výdaje veřejného sektoru 33 200122 000367,5
dotace podnikatelským subjektům    
     
Neinvestiční výdaje RO a příspěvky na činnost PO na výzkum a vývoj celkem 8 00014 230 177,9
v tom: institucionální 6 0006 230 103,8
   účelové 2 0008 000 400,0
     
Investiční výdaje na výzkum a vývoj celkem    
v tom: Institucionální    
   účelové    

Kapitola: Státní úřad pro jadernou bezpečnost

Závazné limity regulace zaměstnanosti ve státní správě
 v tis. Kč


Ukazatel
Schválený rozpočet 1995
Návrh rozpočtu 1996
Index 1996/1995 v %
Ústřední orgán    
Limit počtu zaměstnanců 83129155,4
Limit objemu mzdových prostředků 16 14828 048173,7
z toho:   
limit prostředků na platy 15 97227 862174,4
limit OON176186 105,7


REGISTR INVESTIC MINISTERSTVA FINANCÍ ČR

 Návrh kapitálových výdajů státního rozpočtu na r.1996


Název kapitoly:Kód:
Státní úřad pro jadernou bezpečnost 375


Číslo řádku
Název rozpočtového ukazatele
Rozpočet 1996
1
2
3


 údaje v mil. Kč


 Systémová dotace ze státního rozpočtu určená pro:  
145Rozpočtové organizace v působnosti ústř. orgánů 61,0
450Systémová dotace ze státního rozpočtu celkem 61,0
 Individuální dotace ze státního rozpočtu určená pro:  
146Rozpočtové organizace v působnosti ústř. orgánů 59,0
460Individuální dotace ze státního rozpočtu celkem 59,0
 Běžná míra investování určená pro:  
148Rozpočtové organizace v působnosti ústř. orgánů 2,0
480Běžná míra investování celkem 2,0


Kapitola č. 375 celkem122,0


Kapitálové výdaje státního rozpočtu - akce financované v rámci systémové dotace

Evidenční číslo
Název akce
Termín realizace
Forma účasti státního rozpočtu
Výdaje celkem
z toho v roce:
 
1995
1996
1997
1998


 údaje v mil. Kč


Rozpočtová kapitola: Státní úřad pro jadernou bezpečnost 375


Název programu:Pořízení a technická obnova investičního majetku ve správě Státního úřadu pro jadernou bezpečnost
Číslo programu
  
375 010


375010 21 14 002Obnova drobného investičního majetku     
Systémová dotace ze státního rozpočtu 180,010,061,0 31,026,0


Zdůvodnění návrhu rozpočtu

Podle zákona č. 85/1995 Sb. přešla na Státní úřad pro jadernou bezpečnost v průběhu roku 1995 působnost v oblasti ochrany před ionizujícím zářením. Z resortu Ministerstva zdravotnictví převzal úřad 191 pracovníků, z toho 40 do vlastního aparátu, a byla zřízena rozpočtová organizace Státní ústav radiační ochrany. Ve srovnání se schváleným rozpočtem na rok 1995 jsou proto navrhované ukazatele kapitoly pro rok 1996 podstatně vyšší, než v jiných kapitolách, zvýšení rozpočtu z tohoto titulu je však kompenzováno odpovídajícím snížením výdajů v kapitole Ministerstva zdravotnictví České republiky.

Rozpočtové příjmy se navrhují ve výši 790 tis. Kč, tj. 263,3% schváleného rozpočtu roku 1995, v tom příjmy z výkonu jaderného dozoru 300 tis. Kč a příjmy z činnosti v oblasti ochrany před radiačním zářením 490 tis. Kč. Příjmy z výkonu jaderného dozoru, které tvoří výnosy pokut za porušení předpisů o jaderné bezpečnosti (tj. příjmy svou povahou nahodilé), zůstávají na úrovni rozpočtu roku 1995.

Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací se navrhují ve výši 151 660 tis. Kč, což je 166,6% schváleného rozpočtu na rok 1995. Největší část výdajů tvoří služby a výdaj nevýrobní povahy, zejména úhrady výzkumných a vývojových prací a ostatních dodávek pro potřeby výkonu jaderného dozoru. S výjimkou nárůstu mzdových prostředků a tomu odpovídacího zvýšeni výdajů na pojistné a příděl fondu kulturních a sociálních potřeb zůstávají tyto výdaje na úrovni roku 1995.

Mzdové prostředky v navrhované výši 44 643 tis. Kč činí 269,0% rozpočtu roku 1995. V porovnání se srovnatelnou základnou roku 1995 (tj. po zahrnutí pracovníků převedených z resortu Ministerstva zdravotnictví) činí nárůst mzdových prostředků 17,7%. Počet pracovníků se proti srovnatelné základně roku 1995 zvyšuje o 3 osoby. Celkové zvýšení je dáno jednak zvýšením počtu inspektorů jaderné bezpečnosti o 10 osob, jednak snížením počtu ostatních pracovníků v rámci racionalizačních opatření ve státní správě o 7 osob.

Investiční výdaje ve výši 122 000 tis. Kč jsou proti očekávané skutečnosti roku 1995 vyšší o 88 800 tis. Kč. Zahrnují systémovou a individuální dotaci na pořízení a obnovu investičního majetku (rekonstrukce sídla úřadu a monitorovací systém) ve výši 120 000 tis. Kč a běžnou míru investování ve výši 2 000 tis. Kč. Vyšší objem investičních výdajů v roce 1996 vyplývá z časového harmonogramu postupu výstavby.

Položku ostatní dotace a příspěvky tvoří příspěvek do fondu technické pomoci Mezinárodní agentury pro atomovou energii ve výši 8 490 tis. Kč, stejné, jako v roce 1995. Placení příspěvku vyplývá z členství České republiky v této mezinárodní organizaci, jež stanoví jeho výši.

381

Nejvyšší kontrolní úřad

Kapitola: Nejvyšší kontrolní úřad

ROZPOČET KAPITOLY
 v tis. Kč


Ukazatel
Očekávaná skutečnost 1995
Návrh rozpočtu 1996
Index 1996/1995 v %
I. Příjmy celkem670 2 270338,8
v tom: příjmy rozpočtových organizací celkem 6702 270338,8
odvody příspěvkových organizací    
pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti    
     
II. Výdaje kapitoly celkem 263 099358 569 136,3
v tom:   
1. Neinvestiční výdaje rozpočtových kapitol celkem 175 099209 469 119,6
z toho: mzdové prostředky celkem 99 034109 799110,9
   z toho: státní správa    
   pojistné a příděl do FKSP 36 890  
   transfery domácnostem  40 626110,1
   v tom: důchody    
      ostatní dávky    
      prostředky na státní politiku zaměstnanosti    
     
2. Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím celkem    
     
3. Neinvestiční dotace občanským sdružením    
     
4. Ostatní dotace a příspěvky 300100 33,3
     
5. Neinvestiční dotace podnikatelským subjektům    
     
6. Investiční výdaje celkem 87 700149 000 169,9
v tom:   
výdaje veřejného sektoru 87 700149 000169,9
dotace podnikatelským subjektům    
     
Neinvestiční výdaje RO a příspěvky na činnost PO na výzkum a vývoj celkem    
v tom: institucionální    
   účelové    
     
Investiční výdaje na výzkum a vývoj celkem    
v tom: Institucionální    
   účelové    

REGISTR INVESTIC MINISTERSTVA FINANCÍ ČR

 Návrh kapitálových výdajů státního rozpočtu na r.1996


Název kapitoly:Kód:
Nejvyšší kontrolní úřad 381


Číslo řádku
Název rozpočtového ukazatele
Rozpočet 1996
1
2
3


 údaje v mil. Kč


 Systémová dotace ze státního rozpočtu určená pro:  
145Rozpočtové organizace v působnosti ústř. orgánů 97,0
450Systémová dotace ze státního rozpočtu celkem 97,0
 Individuální dotace ze státního rozpočtu určená pro:  
146Rozpočtové organizace v působnosti ústř. orgánů 50,0
460Individuální dotace ze státního rozpočtu celkem 50,0
 Běžná míra investování určená pro:  
148Rozpočtové organizace v působnosti ústř. orgánů 2,0
480Běžná míra investování celkem 2,0


Kapitola č. 381 celkem149,0


Kapitálové výdaje státního rozpočtu - akce financované v rámci systémové dotace

Evidenční číslo
Název akce
Termín realizace
Forma účasti státního rozpočtu
Výdaje celkem
z toho v roce:
 
1995
1996
1997
1998


 údaje v mil. Kč


Rozpočtová kapitola: Nejvyšší kontrolní úřad 381


Název programu:Realizace informačního systému Nejvyššího kontrolního úřadu
Číslo programu
  
381 010


381010 21 14 001Pořízení informačního systému      
Systémová dotace ze státního rozpočtu 190,376,089,3 0,00,0


Název programu:Pořízení a technická obnova investičního majetku NKÚ
Číslo programu
  
381 020


381020 49 14 002Obnova budov   0195 1295   
Systémová dotace ze státního rozpočtu 7,70,07,7 0,00,0


Zdůvodnění návrhu rozpočtu

V návrhu rozpočtu na rok 1996 jsou zahnuty výdaje spojené se zabezpečením činnosti Nejvyššího kontrolního úřadu včetně 19 oblastních pracovišť, provozu budovy v Praze 7 a školicího střediska Přestavlky u Slap.

Hlavní příjmovou položku tvoří příjmy z činnosti školicího střediska Přestavlky u Slap za školení prováděné pro jiné subjekty. Ostatní a nahodilé příjmy jsou uvažovány částkou 500 tis. Kč.

Celkové výdaje kapitoly představují objem 358 569 tis. Kč, což je o 36,3% více v porovnání s rokem 1995. Z toho neinvestiční výdaje jsou zvýšeny o 19,6% a investiční výdaje o 69,9%.

Návrh rozpočtu neinvestičních výdajů RO je v porovnání s předchozím rokem 1995 zvýšen o částku 34 370 tis. Kč, ve které jsou promítnuty prostředky určené jednak na nové úkoly vyplývající z činnosti Úřadu, jednak na dopad nárůstu mzdových prostředků včetně pojistného a přídělu FKSP.

Na rozvoj informačního systému Nejvyššího kontrolního úřadu je od roku 1994 postupně uvolňováno z kapitálových výdajů cca 195 mil. Kč. Financování provozních nákladů spojených s užíváním výpočetní techniky, školení pro uživatele nové techniky a poplatky za provoz dálkového propojení počítačové sítě s 19 oblastními pracovišti představují částku 14 400 tis. Kč. Uspořádání III. kongresu EUROSAI v Praze, jehož konání bylo odsouhlaseno usnesením rozpočtového výboru PSP ČR č. 371/1995, je rozpočtováno částkou 4 500 tis. Kč.

Ve mzdových prostředcích byl v návrhu rozpočtu na rok 1996 zohledněn 10% nárůst tarifních platů a prostředky na další plat. Průměrný plat pro rok 1996 je navrhován ve výši 17 028 Kč. Index růstu průměrného platu všech zaměstnanců činí 111,6%.

V oblasti investičních výdajů je návrh rozpočtu navýšen o 61 300 tis. Kč. Systémové dotace jsou určeny na pořízení a technickou obnovu investičního majetku a dobudování informačního systému. Individuální dotace určená na projektovou přípravu rekonstrukce nového objektu ve Smečkách, bude uvolněna v případě převzetí budovy a zahájení prací.

Ostatní dotace a příspěvky navržené v objemu 100 tis. Kč zahrnují předpokládané platby za členské příspěvky do mezinárodních kontrolních organizací EUROSAI a INTOSAI. Oproti roku 1995 dochází ke snížení rozpočtu.

398

Všeobecná pokladní správa

STÁTNÍ ROZPOČET 1996

Výdaje kapitoly Všeobecná pokladní správa
 v tis. Kč


Neinvestiční výdaje
Státní rozpočet 1996
Státní fond tržní regulace 1 250 000
Dotace pro EGAP a ČEB1 000 000
Vládní záruky300 000
Dotace podnikatelským subjektům zaměstnávajícím více jak 60% zdravotně postižených občanů 284 000
Dotace ČMZRB1 100 000
Dotace na teplo (v r. 1995 v kapitole MF) 6 300 000
Rezerva na krytí ztrát spojených s vývozem másla 200 000
  
Dotace podnikatelským subjektům 10 434 000
  
Rezerva na sociální problémy 1 100 000
  
Transfery domácnostem1 100 000
  
Vládní rozpočtová rezerva 1 347 000
Byty pro poslance250 000
Dopady embarga500 000
Majetková újma peněžních ústavů 3 550 000
Souhrnné pojištění 50 000
Poplatky dluhové služby a za vedení účtů peněž. ústavům 140 000
Prostředky na řešení mimořádných situací 203 398
Sportovní reprezentace - kapitoly 240 100
Regenerace městských památkových rezervací a zón 350 000
Výkup uměleckých předmětů 25 000
Pojistné zdravotního pojištění - platba státu 15 825 000
Penzijní připojištění 2 600 000
Novomanželské půjčky 200 000
Soudní a mimosoudní rehabilitace 150 000
Prostředky na zabezpečení uprchlíků a přesídlenců 73 000
Stavební spoření2 000 000
Státní podpora hypotéčního úvěrování 500 000
Sportovní reprezentace-občanská sdružení 286 000
Svaz bojovníků za svobodu 6 000
Konfederace politických vězňů 3 000
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci 27 000
Dětská rekreace - invalidní děti 9 000
Masarykovo demokratické hnutí 1 000
Tisk národnostních menšin 24 000
Příspěvek politickým stranám 144 000
Úhrada volebních nákladů politickým stranám 280 000
Výdaje na volby (MV, obce)1 100 000
Zpracování výsledků voleb (ČSÚ) neinv. výdaje 119 000
Zahraniční vysílání 52 000
Závazky ČR k MMF a organizacím Světové banky 104 000
Rezerva na platy vč. pojistného 766 700
Program sociální prevence a prevence kriminality 100 000
Protidrogová politika státu 100 000
Příspěvky zoologickým zahradám 30 000
  
Veřejná spotřeba obyvatelstva a státu celkem 31 155 198
  
Dluhová služba - úroky 14 169 000
  
Dluhová služba celkem 14169 000
  
Transfery do zahraničí1 500 000
  
Transfery do zahraničí celkem 1 500 000
  
Vládní úvěry 3 455 000
  
Vládní úvěry celkem 3 455 000
  
Dotace okresním úřadům a obcím 16 848 200
Pozemkové úpravy700 000
Dávky státní sociální podpory 26 770 000
Dotace na komplexní bytovou výstavbu 50 000
Družstevní bytová výstavba 50 000
Rezerva na správní výdaje na systém státní sociální podpory 300 000
Dotace na péči o krajinu 150 000
  
Okresní úřady a obce celkem 44 868 200
  
CELKEM NEINVESTIČNÍ VÝDAJE 106 681 398


STÁTNÍ ROZPOČET 1996

Výdaje kapitoly Všeobecná pokladní správa
 v tis. Kč


Investiční výdaje
Státní rozpočet 1996
Dotace podnikatelským subjektům zaměstnávajícím více jak 60% zdravotně postižených občanů - syst. inv. dotace 200 000
Revitalizace říčních toků a vodních nádrží - syst. inv. dotace 250 000
Technická opatření v pásmech ochrany vod - syst. inv. dotace 50 000
Rezerva na urychlení výstavby a řešení havarijních situaci 115 200
Rezerva na splátky úvěrů od EIB 250 000
Zkvalitnění tech. stavu a vybavení škol - z. č. 218194 Sb. 1 500 000
Sportovní reprezentace - kapitoly 71 000
Vytvoření páteřní sítě (WN) státního informačního systému 1 000 000
  
Dotace podnikatelským subjektům a ostatní výdaje 3 436 200
  
Individuální investiční dotace 2 858 700
Dotace na komunální ekologické investice 600 000
Dotace na protiradonová opatření 100 000
Dotace na investice v oblasti požární ochrany 278 000
Dotace na modernizaci bytového fondu 275 000
Obnova a rozvoj městské hromadné dopravy 600 000
Dotace na bytovou výstavbu2 200 000
  
Okresní úřady a obce 6 911 700
  
CELKEM INVESTIČNÍ VÝDAJE 10 347 900


Celková rekapitulace:

NEINVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM 106 681 398
  
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM 10 347 900
  
VÝDAJE KAPITOLY VPS CELKEM 117 029 298


Zdůvodnění návrhu rozpočtu

V souladu s účelovým zaměřením jsou v kapitole Všeobecná pokladní správa (dále VPS) rozpočtovány příjmy a výdaje státního rozpočtu, které nelze nebo není ekonomicky vhodné sledovat podle odvětvového původu nebo určení a které zpravidla přímo nesouvisí s žádnou rozpočtovou kapitolou, případně které není možno v době sestavení státního rozpočtu přesně kvantifikovat.

Ve srovnání s rokem 1995 dochází ve struktuře a v objemu rozpočtu výdajů k některým změnám. Objem rozpočtu výrazně ovlivňují prostředky na dávky sociální podpory. výdaje vyplývající ze schválených zákonů (penzijní připojištění, stavební spoření), výdaje na volby v roce 1996, zvýšení výdajů na dluhovou službu a výdaje na některé nové programy (např. bytová výstavba). I pro rok 1996 bylo respektováno doporučení rozpočtového výboru Parlamentu České republiky, aby rozpočtové prostředky související s činností ústředních orgánů, okresních úřadů a obcí, pokud to umožňuje jejich charakter, byly součástí rozpočtu příslušných kapitol nebo rozpočtu územních orgánů.

V návrhu státního rozpočtu České republiky na rok 1996 jsou příjmy a výdaje kapitoly VPS rozpočtovány takto:

Příjmy 312 938 mil. Kč

Výdaje 117 029 mil. Kč

I. PŘÍJMY KAPITOLY VPS

Z povahy převážné části příjmů státního rozpočtu vyplývá, že je nelze jednoznačně přičlenit k žádné odvětvové kapitole. Proto jsou rozpočtovány v kapitole VPS. V roce 1996 jde o tyto příjmy: daň z přidané hodnoty, spotřební daně, daň z příjmů právnických osob, daň z příjmů fyzických osob, clo, silniční daň, majetkové daně (dědická, darovací a z převodu nemovitostí), poplatek za užívání dálnic a silnic, ostatní daně a poplatky, odvody České národní banky, přijaté úroky, příjmy z vládních úvěrů a ostatní příjmy.

Podrobná charakteristika příjmů je uvedena v Návrhu státního rozpočtu České republiky na rok 1996 v části Zpráva k návrhu státního rozpočtu na rok 1996.

II. VÝDAJE KAPITOLY VPS

Do výdajů kapitoly jsou zahrnuty rezervy státního rozpočtu a dále ty položky, které mají "plošný charakter" a nelze je rozpočtovat v příslušných kapitolách. V souladu s praxí zavedenou při projednávání návrhu státního rozpočtu na rok 1995 je uveden u každého titulu výdajů právní předpis, usnesení vlády, příp. zásady příslušného ministerstva, které se k němu vztahují.

Ve srovnání se schváleným státním rozpočtem na rok 1995 výdaje kapitoly VPS rostou o 60% (bez dotací na teplo, které byly v r. 1995 součástí kapitoly Ministerstva financí). I když struktura výdajů není plně srovnatelná s předchozím rokem, lze dokumentovat výdaje, které ve srovnání se státním rozpočtem na rok 1995 výrazně ovlivňují výdajový rozpočet kapitoly. Jde zejména o tyto rozhodující tituly, z nichž většinu lze zařadit mezi mandatorní výdaje státního rozpočtu:

Výdaj v mil. KčSR 1995 SR 1996Rozdíl Index 96/95
Dávky státní sociální podpory 02677026770  
Majetková újma peněžních ústavů 27003550850 124,1
Dluhová služba - úroky 4200141699969 337,4
Pojistné zdravotního pojištění 13500158252325 117,2
Penzijní připojištění 50026002100 520,0
Stavební spoření800 20001200250,0
Výdaje na volby vč. navazujících výdajů 014991499  
Nové formy bytové výstavby 120027001500 225,0
Státní fond tržní regulace 5001250750 250,0


Návrh výdajů obsahuje dvě základní skupiny výdajů:

- neinvestiční výdaje se navrhují v celkové částce 106 681 mil. Kč.

- investiční výdaje se navrhují v celkové částce 10 348 mil. Kč.

A. NEINVESTIČNÍ VÝDAJE

I. Dotace podnikatelským subjektům

Státní fond tržní regulace

Prostředky státního rozpočtu se budou podílet na financování činnosti Fondu, a to zejména na úhradě ztráty související s vývozem másla.

Rezerva na krytí ztrát spojených s vývozem másla

Rovněž tato rezerva je určena pro Státní fond tržní regulace. V případě nezbytnosti o jejím použití rozhodne vláda.

- z. č. 472/92 Sb. o Státním fondu tržní regulace v zemědělství, ve znění pozdějších předpisů

- usn. vl. č. 748/92 ke Statutu Státního fondu tržní regulace v zemědělství

Dotace pro EGAP a ČEB

Prostředky jsou určeny do fondů EGAP a. s., kterými je kryto pojištění vývozních úvěrových rizik, a na ztráty České exportní banky.

- z. č. 58/95 Sb., o pojišťování a financování vývozu se státní podporou a o doplnění zákona č. 166/93 Sb., o Nejvyšším kontrolním úřadu, ve znění pozdějších předpisů

Vládní záruky

Prostředky jsou vyčleněny pro případnou realizaci státních záruk poskytnutých podle 36, písm. b) zákona ČNR č. 576/90 Sb., o pravidlech hospodaření s rozpočtovými prostředky ČR a obcí v ČR, ve znění pozdějších předpisů. Podrobněji je tato problematika rozebrána v Návrhu státního rozpočtu na rok 1996 v části Zpráva k návrhu státního rozpočtu na rok 1996.

- z. č. 576/90 Sb., o pravidlech hospodaření s rozpočtovými prostředky ČR a obcí v ČR, ve znění pozdějších předpisů

- smlouvy pro jednotlivé případy

Dotace podnikatelským subjektům zaměstnávajícím více jak 60% zdravotně postižených občanů

Státní podpora výše uvedeným subjektům je určena na úhradu nákladů spojených se zaměstnáváním zdravotně postižených občanů (na úhradu pojistného sociálního zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, na dotace sociálního charakteru a poskytování návratných finančních výpomocí na úhradu vybraných provozních nákladů).

- Zásady MF pro poskytování dotací ze státního rozpočtu ČR podnikatelským subjektům zaměstnávajícím zdravotně postižené občany na příslušný rok.

Dotace ČMZRB

Rozpočtovaná částka je určena pro podnikatele dle schválených programů prostřednictvím Českomoravské záruční a rozvojové banky. Jedná se zejména o tyto druhy podpory, které banka zprostředkovává: zvýhodněné záruky za úvěry čerpané klienty u komerčních bank, příspěvky na úhradu úroků, příspěvky na náklady spojené s využitím služeb poradenské firmy, příspěvky na nově vytvořená místa.

- usn. vl. č. 425/91 o zásadách působnosti a organizaci ČMZRB

- Dohoda o realizaci programů podpory malého a středního podnikání v ČR, uzavíraná na příslušný rok mezi ČMZRB, Ministerstvem hospodářství a Ministerstvem financí.

Dotace na teplo

Je určena k pokrytí rozdílu mezi věcně usměrňovanou cenou tepelné energie, kterou fakturuje výrobce, resp. distributor uživateli bytu, a cenou maximální, kterou hradí uživatel bytu.

- nař. vlády č. 251/94 Sb., kterým se stanoví podmínky pro poskytování a finanční vypořádání dotace ze státního rozpočtu na tepelnou energii dodávanou k vytápění domovních objektů.


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP