Kapitola: 306 - Ministerstvo zahraničních věcí
ČR
Rozpočtové organizace celkem | 2 121 | 319 949 | 2 403 | 317 546 | 12 476 | 2 113 | 319 015 | 2 403 | 316 612 | 12 487 | 1 867 | 302 618 | 3 355 | 299 263 | 13 358 | -246 | -16 397 | 23 001 | 6 703 | 16 298 | 116,48 | 107,06 | 106,97 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
2 033 | 305 730 | 2 403 | 303 327 | 12 433 | 2 028 | 305 667 | 2 403 | 303 264 | 12 462 | 1 784 | 288 904 | 3 355 | 285 549 | 13 338 | -244 | -16 763 | 23 001 | 6 335 | 16 666 | 117,51 | 107,28 | 107,04 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 665 | 125 850 | 2 403 | 123 447 | 15 470 | 668 | 126 721 | 2 403 | 124 318 | 15 500 | 663 | 125 961 | 3 355 | 122 606 | 15 411 | -5 | -760 | 1 757 | -1 757 | 111,14 | 99,62 | 99,37 | |
Zahraniční služba | 1 368 | 179 800 | 0 | 179 800 | 10 958 | 1 360 | 178 946 | 0 | 178 946 | 10 965 | 1 121 | 162 943 | 0 | 162 943 | 12 113 | -239 | -16 003 | 23 001 | 4 578 | 18 423 | 122,79 | 110,54 | 110,47 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 88 | 14 219 | 0 | 14 219 | 13 465 | 85 | 13 348 | 0 | 13 348 | 13 086 | 83 | 13 714 | 0 | 13 714 | 13 769 | -2 | 366 | 368 | -368 | 97,85 | 102,26 | 105,22 | |
Příspěvkové organizace celkem | 94 | 15 244 | 1 372 | 13 872 | 12 298 | 94 | 19 080 | 1 840 | 17 240 | 15 284 | 94 | 18 586 | 1 753 | 16 833 | 14 923 | 0 | -494 | 0 | 0 | 0 | 136,28 | 121,35 | 97,64 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 94 | 15 244 | 1 372 | 13 872 | 12 298 | 94 | 19 080 | 1 840 | 17 240 | 15 284 | 94 | 18 586 | 1 753 | 16 833 | 14 923 | 0 | -494 | 136,28 | 121,35 | 97,64 | |||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 2 215 | 335 193 | 3 775 | 331 418 | 12 469 | 2 207 | 338 095 | 4 243 | 333 852 | 12 606 | 1 961 | 321 204 | 5 108 | 316 096 | 13 433 | -246 | -16 891 | 23 001 | 6 703 | 16 298 | 117,38 | 107,73 | 106,56 |
Pozn.: Údaje za schválený rozpočet
příspěvkových organizací jsou
uváděny ve výši zohledněné
ve státním rozpočtu v rámci příspěvku
na činnost, údaje za rozpočet po změnách
ve výši stanovené zřizovatelem.
Kapitola 306 - Ministerstvo zahraničních věcí
České republiky
Z rozpočtu kapitoly Ministerstva zahraničních
věcí ČR je financována činnost
ústředního orgánu, Zahraniční
služby a čtyř příspěvkových
organizací - Diplomatický servis, Konferenční
centrum Štiřín, Správa českých
center a Ústav mezinárodních vztahů.
V průběhu roku 1996 byly včleněny
do ústředního orgánu rozpočtové
organizace Speciální spojení a Sekretariát
České komise pro UNESCO.
Ekonomická činnost rozpočtové kapitoly
Ministerstva zahraničních věcí ČR
v roce 1996 byla ovlivněna pokračující
restrukturalizací zahraniční služby,
otevíráním nových zastupitelských
úřadů (v Singapuru, Sarajevu, Drážďanech,
Hong Kongu), otevřením Stálé mise
při OECD v Paříži, zajištěním
rekonstrukcí stávajících nemovitostí
a zapojením České republiky do mezinárodních
organizací.
Příjmy stanovené ve výši 410
000 tis. Kč byly splněny částkou 347
843 tis. Kč, tj. na 84,84% rozpočtu po změnách.
Rozhodující část příjmů
rozpočtových organizací tvoří
příjmy z konzulární a vízové
činnosti, ostatní příjmy představují
odprodej nepotřebného majetku. Nižší
plnění je ovlivněno stále se zvyšujícím
počtem zemí, s kterými má Česká
republika uzavřeny dohody o bezvízovém styku.
Příspěvkové organizaci Diplomatický
servis je předepsán odvod do státního
rozpočtu ve výši 10 000 tis. Kč, který
byl splněn na 100%.
Celkové výdaje kapitoly byly stanoveny ve výši
3 650 305 tis. Kč. Rozpočet po změnách
činil 4 084 709 tis. Kč. Ve skutečnosti bylo
čerpáno 4 024 098 tis. Kč, tj. 98,52% rozpočtu
po změnách. V porovnání s rokem 1995
došlo ke zvýšení celkových výdajů
o 235 305 tis. Kč (věcných výdajů
a investičních výdajů).
V souladu s usnesením vlády České
republiky č. 441 ze dne 28. srpna 1996, o úpravě
státního rozpočtu České republiky
na rok 1996 byl rozpočet Ministerstva zahraničních
věcí ČR snížen o 158 989 tis.
Kč. Tato úprava se promítla ve snížení
neinvestičních věcných výdajů.
Neinvestiční výdaje rozpočtových
organizací byly čerpány ve výši
2 309 717 tis. Kč, což k rozpočtu po změnách
představuje čerpání na 97,87%. Nižší
čerpání neinvestičních výdajů
ovlivnila skutečnost, že se nepodařilo v plném
rozsahu realizovat činnost nově zřizovaných
zastupitelských úřadů a nebyl naplněn
počet systemizovaných míst v zahraničí.
Rozpočet neinvestičních výdajů
byl v průběhu roku navýšen o prostředky
související se zajištěním humanitární
pomoci do zahraničí v objemu 29 780 tis. Kč.
Humanitární pomoc byla zaměřena na
pomoc krajanům v Rumunsku, na pomoc obyvatelům Libanonu,
Kostariky, Abcházie a Gruzie. Tyto prostředky byly
čerpány ve výši 21 166 tis. Kč.
Humanitární pomoc určená pro uprchlíky
v oblasti Velkých jezer v Africe a obyvatelům Kuby
v celkové výši 8 000 tis. Kč nebyla
z technických důvodů v roce 1996 zrealizována
vzhledem k dlouhým termínům bankovních
převodů a zúčtování
bude provedeno v roce 1997.
Mzdové prostředky byly stanoveny ve výši
319 949 tis. Kč. Ve vazbě na delimitaci 8 zaměstnanců
činil upravený rozpočet 319 015 tis. Kč
a byl čerpán na 94,86%. V návaznosti na nenaplněné
stavy zaměstnanců Zahraniční služby
vázal resort v souladu s ustanovením § 2 odst.
5 nařízení vlády č. 48/1995
Sb. částku 23 001 tis. Kč. Z toho povolilo
Ministerstvo financí ČR použití 6 703
tis. Kč na pokrytí dopadu platových úprav,
uskutečněných k 1. dubnu 1996. V rozpočtové
organizaci Zahraniční služba bylo vykázáno
překročení o 2 420 tis. Kč. Toto překročení
je kompenzováno úsporou u ústředního
orgánu ve výši 2 517 tis. Kč.
Průměrný plat dosáhl v resortu výše
13 358 Kč, proti skutečnosti roku 1995 se zvýšil
o 16,48%, ve státní správě činil
průměrný plat 13 338 Kč a vzrostl
proti roku 1995 o 17,5 1%.
Příspěvek na činnost příspěvkovým
organizacím byl poskytnut Správě českých
center a Ústavu mezinárodních vztahů.
Skutečné čerpání činilo
48 799 tis. Kč, tj. 100% rozpočtu po změnách.
Ostatní dotace a příspěvky zahrnují
příspěvky mezinárodním organizacím
a krajanským spolkům. V průběhu roku
1996 byly do rozpočtu kapitoly uvolněny (z položky
Transfery do zahraničí kapitoly Všeobecná
pokladní správa) prostředky ve výši
442 633 tis. Kč. Vzhledem k tomu, že u některých
mezinárodních organizací dochází
ke změnám ve výši příspěvku,
nelze zcela přesně rozpočtovat jejich výši.
Proto ve skutečnosti bylo čerpáno 430 909
tis. Kč, tj. 97,35% rozpočtu po změnách.
Investiční výdaje rozpočtových
organizací dosáhly skutečné výše
1 108 773 tis. Kč, tj. 100,12% rozpočtu po změnách.
V průběhu roku byly investiční výdaje
zvýšeny o 120 000 tis. Kč z kapitoly Všeobecná
pokladní správa z účelových
prostředků na zřízení Stálé
mise při OECD. Tyto prostředky byly použity
na pořízení budovy pro zřízení
Stálé mise, rezidenčního bytu vedoucího
mise a dalších bytů pro pracovníky vyslané
do OECD.
Systémové dotace představují objem
1 034 773 tis. Kč, tj. 100,13% rozpočtu po změnách.
Překročení systémových dotací
bylo pokryto hospodářskou činností
Ministerstva zahraničních věcí ČR
v Českém domě při zastupitelském
úřadu v Moskvě. Investiční
výdaje byly čerpány především
na rekonstrukce stávajícího nemovitého
majetku v zahraničí a na nákup nových
nemovitostí. Další investiční
výdaje byly spojeny s vybavením bytů a rezidencí
movitým majetkem, nákupem dopravních prostředků,
spojové a výpočetní techniky.
Individuální dotace byla přidělena
ve výši 69 000 tis. Kč. Celá tato dotace
byla použita na rekonstrukci Toskánského paláce.
Příspěvkovým organizacím bylo
poskytnuto na systémové investiční
dotace celkem 125 900 tis. Kč a byly jimi plně vyčerpány.
Z toho bylo Diplomatickému servisu přiděleno
70 000 tis. Kč především na opravy a
rekonstrukci jeho objektů, dále Konferenčnímu
centru Štiřín 45 900 tis. Kč na pokračující
rekonstrukci konferenčního centra Štiřín
včetně rozšíření a dovybavení
pokojů, konferenčních místností
a vybudování parkoviště. Správa
českých center obdržela částku
8 000 tis. Kč s použitím na nákup hmotného
investičního majetku pro česká centra
v zahraničí a na budování počítačové
sítě včetně napojení na Internet.
Zbývající 2 000 tis. Kč byly přiděleny
Ústavu mezinárodních vztahů na budování
počítačové sítě.
Kapitola: 307
Ministerstvo obrany ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | 1 911 548 | 1 911 548 | 1 843 262 | 96,43 | |
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | 1 461 772 | 1 461 772 | 1 421 178 | 97,22 |
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 1 368 600 | 1 368 600 | 413 320 | 30,20 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 1 368 600 | 1 368 600 | 413 320 | 30,20 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
3 280 148 | 3 280 148 | 2 256 582 | 68,80 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 24 238 483 | 24 994 601 | 24 984 345 | 99,96 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 20 192 541 | 21 431 455 | 21 424 831 | 99,97 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 774 620 | 734 639 | 734 639 | 100,00 | |
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | 3 271 322 | 2 828 507 | 2 824 875 | 99,87 | |
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | 65 000 | 65 000 | 65 000 | 100,00 |
dotace občanským sdružením | |||||
ostatní dotace a příspěvky | |||||
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | 3 206 322 | 2 763 507 | 2 759 875 | 99,87 | |
z toho: důchody | 2 236 468 | 1 907 497 | 1 904 796 | 99,86 | |
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 6 300 000 | 5 525 127 | 5 524 476 | 99,99 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
30 568 483 | 30 519 728 | 30 508 821 | 99,96 |
Kapitola: 307 Ministerstvo obrany ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 3 280 148 | 3 280 148 | 2 256 582 | 68,80 |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 1 368 600 | 1 368 600 | 413 320 | 30,20 |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | 1 911 548 | 1 911 548 | 1 843 262 | 96,43 |
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | 1 461 772 | 1 461 772 | 1 421 178 | 97,22 |
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 23 398 863 | 24 194 962 | 24 184 706 | 99,96 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 8 869 500 | 9 027 617 | 9 013 393 | 99,84 |
z toho: | ||||
- státní správa | 336 266 | 306 928 | 304 266 | 99,13 |
- pojistné a příděl do FKSP | 3 151 475 | 3 091 204 | 3 095 410 | 100,14 |
- důchody | 2 236 468 | 1 907 497 | 1 904 796 | 99,86 |
- ostatní dávky | 969 854 | 856 010 | 855 079 | 99,89 |
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 774 620 | 734 639 | 734 639 | 100,00 |
Neinv. dotace občanským sdružením | ||||
Ostatní dotace a příspěvky | ||||
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | 65 000 | 65 000 | 65 000 | 100,00 |
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 6 050 000 | 5 288 092 | 5 287 441 | 99,99 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 40 000 | 18 094 | 17 563 | 97,07 |
- individuální dotace | 16 000 | |||
- systémové dotace | 6 010 000 | 5 253 998 | 5 269 878 | 100,30 |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | 250 000 | 237 035 | 237 035 | 100,00 |
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | 210 000 | 237 035 | 237 035 | 100,00 |
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | 40 000 | |||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 307 - Ministerstvo obrany ČR
Rozpočtové organizace celkem | 56 425 | 8 869 500 | 352 000 | 8 517 500 | 12 579 | 55 489 | 9 027 617 | 673 005 | 8 354 612 | 12 547 | 53 824 | 9 013 393 | 655 715 | 8 357 678 | 12 940 | -1 665 | -14 224 | 0 | 0 | 0 | 117,72 | 102,87 | 103,13 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
1 368 | 336 266 | 9 000 | 327 266 | 19 936 | 1 276 | 306 928 | 100 | 306 828 | 20 038 | 1 238 | 304 266 | 100 | 304 166 | 20 474 | -38 | -2 662 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 102,70 | 102,18 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 1 368 | 336 266 | 9 000 | 327 266 | 19 936 | 1 276 | 306 928 | 100 | 306 828 | 20 038 | 1 238 | 304 266 | 100 | 304 166 | 20 474 | -38 | -2 662 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 102,70 | 102,18 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 55 057 | 8 533 234 | 343 000 | 8 190 234 | 12 397 | 54 213 | 8 720 689 | 672 905 | 8 047 784 | 12 371 | 52 586 | 8 709 127 | 655 615 | 8 053 512 | 12 762 | -1 627 | -11 562 | 116,10 | 102,95 | 103,17 | |||
Příspěvkové organizace celkem | 4 768 | 657 665 | 7 808 | 649 857 | 11 358 | 4 128 | 599 932 | 6 703 | 593 229 | 11 976 | 4 150 | 603 470 | 5 163 | 598 307 | 12 014 | 22 | 3 538 | 0 | 0 | 0 | 132,14 | 105,78 | 100,32 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 4 768 | 657 665 | 7 808 | 649 857 | 11 358 | 4 128 | 599 932 | 6 703 | 593 229 | 11 976 | 4 150 | 603 470 | 5 163 | 598 307 | 12 014 | 22 | 3 538 | 132,14 | 105,78 | 100,32 | |||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 61 193 | 9 527 165 | 359 808 | 9 167 357 | 12 484 | 59 617 | 9 627 549 | 679 708 | 8 947 841 | 12 507 | 57 974 | 9 616 863 | 660 878 | 8 955 985 | 12 874 | -1 643 | -10 686 | 0 | 0 | 0 | 118,93 | 103,12 | 102,93 |
Kapitola 307 - Ministerstvo obrany České republiky
Schválený rozpočet příjmů
státního rozpočtu kapitoly Ministerstva obrany
na rok 1996 zahrnoval příjmy vlastního ministerstva
a podřízených vojenských útvarů
a zařízení, které tvoří
jednotnou rozpočtovou organizaci. Specifikem příjmové
části rozpočtu je skutečnost, že
příjmy kapitoly obsahují v ukazateli pojistné
na sociální zabezpečení a příspěvek
na státní politiku zaměstnanosti pouze příjmy
vybrané za kategorii vojáků z povolání
ve služebním poměru.
Závazný ukazatel rozpočtu příjmů
nebyl v průběhu roku upravován. Dosažené
celkové příjmy ve výši 2 256
582 tis. Kč představují plnění
schváleného rozpočtu na 68,80%. Jeho výrazné
nesplnění je způsobeno zejména skutečností,
že v rámci rozpočtovaných ostatních
příjmů nebyl realizován prodej kasáren
Jiřího z Poděbrad na náměstí
Republiky v Praze, resp. dalších objektů, které
se staly pro Armádu České republiky nadbytečnými.
Nesplnění příjmové části
rozpočtu bylo kompenzováno snížením
výdajů státního rozpočtu kapitoly
podle usnesení vlády č. 441/1996.
Příjmy z činnosti rozpočtových
organizací, rozpočtované ve výši
305 900 tis. Kč, byly splněny na 82,87%, tj. 253
484 tis. Kč. Doplňkové, nahodilé a
ostatní příjmy, rozpočtované
ve výši 1 062 700 tis. Kč, byly splněny
z výše uvedeného důvodu na 15,04%, tj.
159 836 tis. Kč.
Realizované příjmy z pojistného ve
výši 1 843 262 tis. Kč, mající
ze zákona obligatorní charakter, mají vazbu
na skutečně vyplacené platové prostředky
vojáků z povolání ve služebním
poměru. V jeho rámci tvoří podstatnou
část pojistné na důchodové
zabezpečení ve výši 1 421 178 tis. Kč,
pojistné na nemocenské pojištění
ve výši 228 692 tis. Kč a příspěvek
na státní politiku zaměstnanosti ve výši
193 392 tis. Kč.
Pasivní bilance vybraného pojistného ve vztahu
k vyplaceným důchodovým dávkám
ve výši cca 480 mil. Kč vyplývá
ze stávajícího poměru přispívajících,
tj. aktivních vojáků z povolání
ve služebním poměru a počtu poživatelů
důchodových dávek vyplácených
Vojenským úřadem sociálního
zabezpečení Praha.
Schválený rozpočet výdajů ve
výši 30 538 483 tis. Kč byl v průběhu
roku upraven rozpočtovými opatřeními
na částku 30 519 728 tis. Kč, tzn. v konečné
podobě jeho snížení o 18 755 tis. Kč.
Rozhodujícími úpravami z hlediska výše
a struktury rozpočtu byly zejména:
- navýšení neinvestičních výdajů
o 649 981 tis. Kč podle usnesení vlády ČR
č. 677/1995 k zabezpečení účasti
jednotky Armády ČR v operaci IFOR;
- navýšení výdajů o 210 300 tis.
Kč na úhradu daně z přidané
hodnoty a cla za vrtulníky PZL Sokol, které byly
předmětem směnné smlouvy za letouny
MIG-29 mezi Polskou republikou a Českou republikou;
- snížení výdajů o 1 056 246
tis. Kč podle usnesení vlády ČR č.
441/1996 (v tom snížení neinvestičních
výdajů o 797 046 tis. Kč, investičních
výdajů o 259 200 tis. Kč);
- přesun prostředků v úhrnné
výši 535 700 tis. Kč z investičních
do neinvestičních výdajů, zejména
k posílení provozu vojenského letectva, zajištění
oprav letecké a ostatní vojenské techniky;
- navýšení výdajů o 171 900 tis.
Kč na zabezpečení přípravy
ke státní sportovní reprezentaci v působnosti
Ministerstva obrany podle usnesení vlády č.
371/1993 (z toho neinvestiční výdaje 135
900 tis. Kč, investiční výdaje 36
000 tis. Kč);
Skutečné výdaje za kapitolu dosáhly
30 508 821 tis. Kč, tj. plnění upraveného
rozpočtu na 99,96%.
Investiční výdaje, realizované ve
výši 5 524 476 tis. Kč, představují
18,11% z celkových výdajů kapitoly. Podstatná
část (vyjma běžné míry
investování) byla realizována v rámci
17 investičních programů, z nichž finančně
nejobjemnější okruh tvořily programy
Akvizičního plánu Armády ČR
v částce 3 718 635 tis. Kč. Téměř
1 mld. Kč byla směrována na investice infrastruktury
resortu a zbytek prostředků byl vyčleněn
na program ICAO, systém Civilní ochrany ČR,
vojenské školství a vojenské zdravotnictví.
Prioritami v této oblasti byly investiční
projekty zaměřené na modernizaci spojovacích
a informačních systémů.
Limit individuální dotace, stanovený v rozpočtu
po změnách ve výši 16 000 tis. Kč,
nebyl čerpán z důvodů ryze formálních.
Tato částka, vyčleněná k zajištění
investiční akce MS Jaroměř, byla pro
stejný účel realizována v rámci
systémové dotace.
Z hlediska hospodářsko právní formy
investora byly investiční výdaje čerpány
v převážné míře rozpočtovou
organizací, a to ve výši 5 287 441 tis. Kč.
Převážná část neinvestičních
výdajů byla realizována v rozpočtové
části resortu, a to ve výši 24 184 706
tis. Kč. Z tohoto objemu tvořily podstatnou část
mandatorní výdaje na mzdy, pojistné na sociální
a zdravotní pojištění, příděly
do fondu kulturních a sociálních potřeb,
důchody a ostatní dávky sociálního
zabezpečení. Jejich přednostní pokrytí
vedlo k reálnému poklesu v oblasti fakultativních
výdajů.
Ostatní věcné výdaje byly vynaloženy
ve výši 9 316 028 tis. Kč především
na zabezpečení resortní infrastruktury, výcviku
a základních životních podmínek
vojsk. V jejich rámci tvořily podstatnou část
materiální výdaje (cca 5,1 mld. Kč),
služby (cca 2,1 mld. Kč), údržba a opravy
(cca 1,6 mld. Kč).
Struktura a proporce ostatních věcných výdajů
byly podstatnou měrou ovlivněny následujícími
faktory:
- prioritním zabezpečením jednotky Armády
ČR v operaci IFOR, a to včetně zvýšených
potřeb;
- nezbytnou úhradou nárokových osobních
výdajů, především potravin, vystrojení,
cestovních náležitostí aj.;
- obligatorními výdaji ve vztahu k nemovitému
majetku, především nákup vody, páry,
plynu, paliv a elektrické energie, jejichž výši
ovlivnily nepříznivé klimatické podmínky
a vývoj cen.
V návaznosti na snížení výdajů
státního rozpočtu podle usnesení vlády
č. 441/1996 byl proti schválenému rozpočtu
snížen objem mzdových prostředků
o 299 485 tis. Kč, tj. o 3,4% a počet zaměstnanců
o 1 750.
V rámci vykazovaného čerpání
mzdových prostředků byl dosažen nárůst
průměrného platu proti skutečnosti
roku 1995 o 17,72%. Počet zaměstnanců resortu
se v porovnání se skutečností roku
1995 snížil o 1 823 osob.
Schválený rozpočet výdajů na
dávky sociálního zabezpečení
ve výši 3 206 322 tis. Kč byl v průběhu
roku upraven na 2 763 507 tis. Kč. Snížení
tohoto ukazatele souviselo zčásti se snížením
odchodovosti vojáků z povolání, z
části potřebou posílit věcné
výdaje kapitoly v návaznosti na redukci výdajů
státního rozpočtu podle usnesení vlády
č. 441/1996. Skutečné výdaje činily
2 759 875 tis. Kč, tj. o 339 267 tis. Kč více
než v roce 1995.
Podstatnou část těchto výdajů,
1 904 796 tis. Kč, tvořily důchody (v roce
1995 1 625 753 tis. Kč). Na ostatních dávkách
sociálního zabezpečení, tj. zejména
dávkách souvisejících se skončením
služebního poměru, bylo vyplaceno úhrnem
855 079 tis. Kč.
Skutečné čerpání ostatních
věcných výdajů v celkové výši
9 316 028 tis. Kč výrazně přesáhlo
rozpočet těchto výdajů, plánovaný
v objemu 8 171 566 tis. Kč. Uvedený nárůst
vyplynul zejména z nutnosti zabezpečit základní
podmínky pro výcvik vojsk a zajištění
jejich běžného života. Podstatnou měrou
se do tohoto druhu výdajů promítly úhrady
výdajů na paliva a energie, související
s extrémně dlouhým zimním obdobím,
dále zvýšené provozní výdaje
vojenského letectva a nárůst cen materiálu
a služeb.
Závazný ukazatel příspěvku
na činnost příspěvkovým organizacím
byl v průběhu roku upraven zejména v souvislosti
se zrušením Vojenské nemocnice České
Budějovice a její delimitací na Okresní
úřad České Budějovice s plánovaným
příspěvkem na činnost ve výši
17 700 tis. Kč.
K zabezpečení přípravy ke státní
sportovní reprezentaci podle usnesení vlády
č. 371/1993 v podmínkách příspěvkových
organizací byl navýšen tento závazný
ukazatel o 16 950 tis. Kč.
V souvislosti se změnou úkolů vojenských
technických ústavů byl snížen
příspěvek na činnost příspěvkových
organizací o 35 000 tis. Kč a tyto prostředky
byly přesunuty do neinvestičních výdajů
rozpočtových organizací.
Závazný ukazatel neinvestiční dotace
podnikatelským subjektům ve výši 65
000 tis. Kč byl realizován v plném rozsahu
na dotační tituly, stanovené zásadami
pro poskytování dotací státnímu
podniku Vojenské lesy a statky ČR, přičemž
47 200 tis. Kč bylo použito na podporu lesního
hospodářství a 17 800 tis. Kč v odvětví
zemědělství.
Kapitola: 311
Ministerstvo hospodářství ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | |||||
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | ||||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 190 650 | 0 | 0 | ||
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 190 650 | 0 | 0 | ||
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
190 650 | 0 | 0 | |||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 8 356 051 | 0 | 0 | ||
Výdaje rozpočtových organizací | 1 766 841 | 0 | 0 | ||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 6 048 701 | 0 | 0 | ||
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | 540 509 | 0 | 0 | ||
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | 2 500 | 0 | 0 | ||
ostatní dotace a příspěvky | 538 009 | 0 | 0 | ||
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | |||||
z toho: důchody | |||||
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 923 000 | 0 | 0 | ||
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
9 279 051 | 0 | 0 |
Kapitola: 311 Ministerstvo hospodářství
ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 190 650 | |||
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 190 650 | |||
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | ||||
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | ||||
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 1 766 841 | |||
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 215 105 | |||
z toho: | ||||
- státní správa | 181 068 | |||
- pojistné a příděl do FKSP | 79 589 | |||
- důchody | ||||
- ostatní dávky | ||||
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 6 048 701 | |||
Neinv. dotace občanským sdružením | 2 500 | |||
Ostatní dotace a příspěvky | 538 009 | |||
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 83 700 | |||
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 13 000 | |||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace | 70 700 | |||
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | 509 300 | |||
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | 509 300 | |||
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | 330 000 | |||
v tom: | ||||
- individuální dotace | 100 000 | |||
- systémové dotace | 230 000 |
Kapitola: 311 - Ministerstvo hospodářství
ČR
Rozpočtové organizace celkem | 1 218 | 215 105 | 11 284 | 203 821 | 13 945 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
1 039 | 181 066 | 3 211 | 177 855 | 14 265 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 479 | 89 408 | 1 761 | 87 647 | 15 248 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
ČTU | 500 | 81 259 | 1 130 | 80 129 | 13 355 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
Úř. norm. metrol. a st. zkuš. | 60 | 10 399 | 320 | 10 079 | 13 999 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 179 | 34 039 | 8 073 | 25 966 | 12 088 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
Příspěvkové organizace celkem | 32 881 | 3 693 587 | 328 964 | 3 364 623 | 8 527 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 328 | 48 671 | 480 | 48 191 | 12 244 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
ostatní PO | 32 553 | 3 644 916 | 328 484 | 3 316 432 | 8 490 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 34 099 | 3 908 692 | 340 248 | 3 568 444 | 8 721 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Kapitola 311 - Ministerstvo hospodářství
České republiky
Ve schváleném rozpočtu Ministerstva hospodářství
na rok 1996 byly do oblasti příjmů zahrnuty
příjmy vlastního ministerstva a podřízených
rozpočtových organizací. Odvody příspěvkových
organizací nebyly rozpočtovány. Do výdajové
oblasti byly zahrnuty výdaje na činnost vlastního
ministerstva, podřízených rozpočtových
a příspěvkových organizací,
dotace občanským sdružením, ostatní
dotace a příspěvky a investiční
dotace podnikatelským subjektům.
Schválený rozpočet příjmů
rozpočtových organizací ve výši
190 650 tis. Kč byl k 31. 10. 1996 rozpočtovým
opatřením upraven na částku 216 991
tis. Kč. Provedená úprava zahrnuje převod
prostředků ve výši 26 341 tis. Kč
ze zvláštního účtu MH (na tento
účet byly zasílány účastnické
poplatky od účastníků výběrového
řízení na strategického partnera pro
TELECOM) do příjmů kapitoly Ministerstvo
hospodářství.
Schválený rozpočet v oblasti výdajů
v celkové výši 9 279 051 tis. Kč byl
rozpočtovými opatřeními k 31. 10.
1996 upraven na částku 9 105 947 tis. Kč.
Významná rozpočtová opatření
se týkala delimitace 3 středních učňovských
zařízení do kapitoly Ministerstvo školství,
mládeže a tělovýchovy (-23 803 tis.
Kč), zvýšení výdajů na
základě zvýšených příjmů
v souvislosti s ukončením výběrového
řízení na provozního partnera GSM
v ČR (+26 341 tis. Kč), úprava rozpočtu
na základě usnesení vlády č.
441/1996 (-155 434 tis. Kč) a přesun investičních
prostředků na hospodářskou mobilizaci
do kapitoly Ministerstvo obrany (-22 000 tis. Kč).
Na základě zákona č. 272/1996 Sb.,
kterým byla provedena některá opatření
v soustavě ústředních orgánů
státní správy ČR a kterým se
mění a doplňuje zákon ČNR č.
2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných
ústředních orgánů státní
správy ČR, ve znění pozdějších
předpisů, a mění a doplňuje
zákon č. 97/1993 Sb., o působnosti Správy
státních hmotných rezerv, uzavřelo
Ministerstvo hospodářství dohodu o přechodu
působností práv a povinností vyplývajících
z pracovně právních a jiných vztahů
a přesunech rozpočtových prostředků
s těmito resorty:
Ministerstvo dopravy a spojů,
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy,
Ministerstvo průmyslu a obchodu,
Ministerstvo životního prostředí,
Správa státních hmotných rezerv,
Úřad státního informačního
systému,
Ministerstvo pro místní rozvoj.
V návaznosti na přijatou novelu kompetenčního
zákona byl vypracován postup při delimitaci
a upravený rozpočet Ministerstva hospodářství
k 31. 10. 1996 byl oddelimitován.
Delimitační protokoly na příslušné
ústřední orgány byly v pracovním
pořádku předány na Ministerstvo financí,
které na základě těchto delimitačních
protokolů provedlo rozpočtová opatření
na jednotlivé resorty.
Kapitola: 312
Ministerstvo financí ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | |||||
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | ||||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 287 646 | 289 518 | 322 812 | 111,50 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org.287 646 | 287 646 | 289 518 | 322 812 | 111,50 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
287 646 | 289 518 | 322 812 | 111,50 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 8 325 841 | 7 768 326 | 7 639 116 | 98,34 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 8 325 841 | 7 768 326 | 7 639 116 | 98,34 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | |||||
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | |||||
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | |||||
ostatní dotace a příspěvky | |||||
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | |||||
z toho: důchody | |||||
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 3 533 800 | 3 671 096 | 3 547 067 | 96,62 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
11 859 641 | 11 439 422 | 11 185 183 | 97,79 |
Kapitola: 312 Ministerstvo financí ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 287 646 | 289 518 | 322 812 | 111,50 |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 287 646 | 289 518 | 322 812 | 111,50 |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | ||||
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | ||||
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 8 325 841 | 7 768 326 | 7 639 116 | 98,34 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 3 850 197 | 3 840 296 | 3 786 241 | 98,59 |
z toho: | ||||
- státní správa | 3 844 567 | 3 834 666 | 3 780 507 | 98,59 |
- pojistné a příděl do FKSP | 1 424 573 | 1 423 820 | 1 399 281 | 98,28 |
- důchody | ||||
- ostatní dávky | ||||
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | ||||
Neinv. dotace občanským sdružením | ||||
Ostatní dotace a příspěvky | ||||
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 3 533 800 | 3 671 096 | 3 547 067 | 96,62 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 2 000 | 1 400 | 3 304 | 236,00 |
- individuální dotace | 699 600 | 842 913 | 787 590 | 93,44 |
- systémové dotace | 2 832 200 | 2 826 783 | 2 756 173 | 97,50 |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | ||||
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 312 - Ministerstvo financí ČR
Rozpočtové organizace celkem | 24 644 | 3 850 197 | 11 323 | 3 838 874 | 12 981 | 24 705 | 3 840 296 | 12 184 | 3 828 112 | 12 913 | 23 824 | 3 786 241 | 6 970 | 3 779 271 | 13 219 | -881 | -54 055 | 46 455 | 8 281 | 38 174 | 112,46 | 101,84 | 102,37 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
24 608 | 3 844 567 | 11 123 | 3 833 444 | 12 982 | 24 669 | 3 834 666 | 11 984 | 3 822 682 | 12 913 | 23 791 | 3 780 507 | 6 858 | 3 773 649 | 13 218 | -878 | -54 159 | 46 204 | 8 281 | 37 923 | 112,45 | 101,82 | 102,36 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 1 061 | 202 371 | 1 363 | 201 008 | 15 788 | 1 156 | 218 865 | 2 224 | 216 641 | 15 617 | 1 036 | 211 822 | 1 397 | 210 425 | 16 926 | -120 | -7 043 | 14 460 | 3 500 | 10 960 | 114,04 | 107,21 | 108,38 |
Územní finanční orgány | 14 269 | 2 055 068 | 7 960 | 2 047 108 | 11 955 | 14 235 | 2 048 673 | 7 960 | 2 040 713 | 11 947 | 13 907 | 2 044 707 | 3 661 | 2 041 046 | 12 230 | -328 | -3 966 | 9 603 | 4 781 | 4 822 | 113,61 | 102,30 | 102,38 |
Generální ředitelství cel | 9 278 | 1 587 128 | 1 800 | 1 585 328 | 14 239 | 9 278 | 1 567 128 | 1 800 | 1 565 328 | 14 059 | 8 848 | 1 523 978 | 1 800 | 1 522 178 | 14 336 | -430 | -43 150 | 22 141 | 0 | 22 141 | 110,69 | 100,68 | 101,97 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 36 | 5 630 | 200 | 5 430 | 12 569 | 36 | 5 630 | 200 | 5 430 | 12 569 | 33 | 5 734 | 112 | 5 622 | 14 197 | -3 | 104 | 251 | 0 | 251 | 119,87 | 112,95 | 112,95 |
Příspěvkové organizace celkem | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 24 644 | 3 850 197 | 11 323 | 3 838 874 | 12 981 | 24 705 | 3 840 296 | 12 184 | 3 828 112 | 12 913 | 23 824 | 3 786 241 | 6 970 | 3 779 271 | 13 219 | -881 | -54 055 | 46 455 | 8 281 | 38 174 | 112,46 | 101,84 | 102,37 |
Kapitola 312 - Ministerstvo financí České
republiky
Schválený rozpočet kapitoly Ministerstva
financí na rok 1996 zahrnoval příjmy a výdaje
rozpočtových organizací - Ministerstva financí
(ústředního orgánu), územních
finančních orgánů, Generálního
ředitelství cel (celní správy) a Majetkového
úřadu. Neobsahoval žádné prostředky
na financování příspěvkové
organizace - Střediska cenných papírů,
jejímž zřizovatelem je Ministerstvo financí.
Tato organizace neměla stanoven ani odvod do rozpočtu
zřizovatele. Finanční vztah mezi zřizovatelem
a uvedenou příspěvkovou organizací
byl nulový.
Pro rozpočtové organizace financované prostřednictvím
kapitoly Ministerstva financí byl na rok 1996 stanoven
limit 24 644 zaměstnanci, z toho limit počtu zaměstnanců
státní správy činil 24 608. Proti
limitu schválenému pro rok 1995 došlo v resortu
Ministerstva financí ke zvýšení počtu
zaměstnanců o 1 876, na kterém se podílely
územní finanční orgány počtem
1 172 zaměstnanců, Generální ředitelství
cel 600 zaměstnanci, Ministerstvo financí 103 zaměstnanci
a Majetkový úřad 1 zaměstnancem. V
souvislosti se zrušením Ministerstva pro správu
národního majetku a jeho privatizaci na základě
zákona č. 135/1996 Sb. a s tím spojeným
převodem dosavadní působnosti tohoto ministerstva
na Ministerstvo financí s účinností
od 1. 7. 1996 byl zvýšen limit počtu zaměstnanců
Ministerstva financí o 122 zaměstnanců. V
celoročním vyjádření znamenala
delimitace bývalého Ministerstva pro správu
národního majetku a jeho privatizaci zvýšení
průměrného přepočteného
počtu zaměstnanců kapitoly Ministerstva financí
o 61, tj. na 24 705 (z toho státní správa
24 669). Skutečný průměrný
přepočtený stav zaměstnanců
rozpočtových organizací resortu Ministerstva
financí byl vykázán v počtu 23 824
zaměstnanců, tj. 96,4% stanoveného celoročního
průměru, z toho skutečný průměrný
přepočtený počet zaměstnanců
státní správy činil 23 791, tj. 96,4%
schváleného celoročního průměru.
Schválený rozpočet příjmů
kapitoly Ministerstva financí ve výši 287 646
tis. Kč byl v průběhu roku zvýšen
o 1 872 tis. Kč. Takto upravený rozpočet
byl k 31. 12. 1996 překročen o 33 294 tis. Kč.
Na vyšším plnění upraveného
rozpočtu příjmů (111,5%) se podílely
zejména celoresortně soustředěné
doplňkové zdroje na investice ve výši
2 423 tis. Kč a prostředky rezervních fondů
a fondu odměn ve výši 22 119 tis. Kč,
převedené na příjmové účty
se současným zvýšením limitu
neinvestičních výdajů k úhradě
rozpočtově nezajištěných potřeb.
Ve srovnání s rokem 1995 byly skutečné
příjmy kapitoly Ministerstva financí vykázané
k 31. 12. 1996 nižší o 46 574 tis. Kč.
Důvodem tohoto rozdílu byla zejména rozdílná
výše doplňkových zdrojů na investice
a dalších mimorozpočtových prostředků,
které se v roce 1996 podílely na plnění
příjmů částkou 74 400 tis.
Kč.
Celkové výdaje kapitoly Ministerstva financí
byly schváleny ve výši 11 859 641 tis. Kč.
Rozpočtová opatření provedená
v průběhu roku 1996 znamenala snížení
celkových výdajů o 420 219 tis. Kč,
z toho snížení na základě usnesení
vlády ČR ze dne 28. srpna 1996 č. 441, o
úpravě státního rozpočtu, představovalo
částku 330 853 tis. Kč. Z kapitoly Ministerstva
financí do rozpočtu kapitoly Ministerstva práce
a sociálních věcí byly přesunuty
prostředky ve výši 32 437 tis. Kč a
do rozpočtu kapitoly Ministerstva školství,
mládeže a tělovýchovy byla převedena
částka 5 000 tis. Kč. Naproti tomu do rozpočtu
kapitoly Ministerstva financí byly uvolněny finanční
prostředky rozpočtované v kapitole Všeobecná
pokladní správa ve výši 47 778 tis.
Kč, z bývalého Ministerstva pro správu
národního majetku a jeho privatizaci byla delimitována
částka 29 605 tis. Kč a 25 tis. Kč
bylo převedeno z kapitoly Ministerstva průmyslu
a obchodu. Snížení rozpočtu kapitoly
o 129 337 tis. Kč bylo provedeno v souvislosti se zpožděním
realizace projektu Celní informační systém
(CIS), neuskutečněním 1. etapy výstavby
komunikační sítě FINET CIS a na základě
předpokládaného nedočerpání
některých rozpočtovaných položek
(zrušení veřejné obchodní soutěže,
nenaplnění plánovaného počtu
zaměstnanců i přijatá hospodárnostní
opatření) u celní správy. Skutečné
celkové výdaje kapitoly Ministerstva financí
v roce 1996 činily 11 186 183 tis. Kč tj. 97,8%
upraveného rozpočtu. Ve srovnání s
celkovými výdaji kapitoly v roce 1995 byly skutečné
výdaje v roce 1996 vyšší o 1 655 533 tis.
Kč. Na tomto nárůstu se podílely investiční
výdaje částkou 644 729 tis. Kč a neinvestiční
výdaje částkou 1 010 804 tis. Kč.
Schválený rozpočet investičních
výdajů ve výši 3 533 800 tis. Kč
byl v průběhu roku zvýšen na 3 671 096
tis. Kč. Ke zvýšení rozpočtu
došlo zejména v důsledku převodu prostředků
rozpočtovaných na programové vybavení
s pořizovací cenou nad 40 tis. Kč v rámci
neinvestičních výdajů (podle rozpočtové
skladby platné od 1. 1. 1996 bylo nutné uvedené
výdaje hradit z investičních výdajů).
Vzhledem k převodu doplňkových zdrojů
na investice na příjmový účet
ve výši 2 423 tis. Kč, mohl být upravený
rozpočet investičních výdajů
čerpán až do výše 3 673 519 tis.
Kč. Skutečné investiční výdaje
k 31. 12. 1996 činily 3 547 067 tis. Kč (96,6% celkového
limitu). Nedočerpání investic ve výši
126 452 tis. Kč bylo způsobeno zejména problémy
Generálního ředitelství cel při
výstavbě dálničních hraničních
celních přechodů Rozvadov a Pomezí
nad Ohří a při výstavbě hraničních
celních přechodů Mosty u Jablunkova, Střelná
a Petrovice.
Z celkového objemu investičních výdajů
bylo vynaloženo formou systémových dotací
2 756 173 tis. Kč. Tyto prostředky byly použity
zejména na pořízení budov včetně
vlastní výstavby pro územní finanční
orgány a celní správu, na jejich vybavení
stroji a zařízením, na pořízení
a technickou obnovu informačních výpočetních
systémů Ministerstva financí, informačních
systémů pro daňovou a celní správu
a na výstavbu celostátní komunikační
sítě. Formou individuálních dotací
v celkové výši 787 590 tis. Kč byla
financována výstavba dálničních
hraničních celních přechodů
Rozvadov, Lanžhot, hraničních celních
přechodů Pomezí nad Ohří a
Starý Hrozenkov a výstavba budovy Finančního
ředitelství pro Prahu 4 a 10. V rámci běžné
míry financování investic bylo vykázáno
čerpání ve výši 3 304 tis. Kč.
Překročení upraveného rozpočtu
o 1 904 tis. Kč bylo kryto mimorozpočtovými
zdroji - doplňkovými zdroji na investice, které
byly převedeny na příjmový účet.
Nárůst investičních výdajů
v roce 1996 ve srovnání s rokem 1995 souvisel s
financováním nového programu "Výstavba
celostátní komunikační sítě
(WAN)", vyšší výdaje byly vynaloženy
na informační systémy Ministerstva financí
a celní správy a na výstavbu hraničních
celních přechodů financovanou formou individuálních
dotací.
Schválený rozpočet neinvestičních
výdajů kapitoly Ministerstva financí ve výši
8 325 841 tis. Kč byl k 31. 12. 1996 rozpočtovými
opatřeními snížen o 557 515 tis. Kč
(z toho snížení na základě usnesení
vlády č. 441/1996 činilo 208 568 tis. Kč,
další snížení souviselo zejména
s přesuny prostředků ve prospěch investičních
výdajů a se zpožděním realizace
projektu celní informační systém).
Upravený rozpočet ve výši 768 326 tis.
Kč mohl být, s ohledem na převod prostředků
z rezervních fondů (16 264 tis. Kč) a fondů
odměn územních finančních orgánů
a Majetkového úřadu na jejich příjmové
účty (5 855 tis Kč), čerpán
až do výše 7 790 445 tis Kč. Skutečné
výdaje ve výši 7 639 116 tis. Kč představovaly
98,1% této částky. Na celkovém čerpání
neinvestičních výdajů se podílely
mzdové výdaje částkou 3 786 241 tis.
Kč a ostatní věcné výdaje částkou
3 852 875 tis. Kč (z toho výdaje na pojistné
a příděl FKSP činily 1 399 281 tis.
Kč).
Nárůst neinvestičních výdajů
v roce 1996 proti roku 1995 o 1 010 804 tis. Kč souvisel
zejména se změnou počtu zaměstnanců,
jejichž skutečný průměrný
přepočtený počet byl v roce 1996 vyšší
než v roce 1995 o 1 637 zaměstnanců. Tento
faktor spolu s úpravou platových tarifů a
výplatou 13. a 14. platu v plné výši
(v roce 1995 to bylo 50%) znamenal zvýšení
mzdových výdajů o 649 230 tis. Kč
a zvýšení pojistného a přídělu
FKSP o 232 713 tis. Kč. Ostatní věcné
výdaje se zvýšily o 128 861 tis. Kč.
Mzdové prostředky schválené pro kapitolu
Ministerstva financí ve výši 3 850 197 tis.
Kč byly v průběhu roku 1996 sníženy
o 9 901 tis. Kč (u Generálního ředitelství
cel došlo ke snížení o 20 000 tis. Kč,
u Ministerstva financí byly mzdové prostředky
zvýšeny o 10 099 tis. Kč v souvislosti s delimitací
bývalého Ministerstva pro správu národního
majetku a jeho privatizaci). Čerpány byly na 98,6%.
Z fondů odměn byla v roce 1996 vyčerpána
částka 5 855 tis. Kč. V návaznosti
na nenaplněné stavy zaměstnanců bylo
v souladu s ustanovením odst. 3 § 5 nařízení
vlády č. 306/1995 Sb., ve znění pozdějších
předpisů, vázáno 46 455 tis. Kč.
Z uvedeného vázání bylo povoleno čerpat
částku 8 281 tis. Kč, z toho 3 500 tis. Kč
na vyrovnání mzdového dopadu v souvislosti
se zrušením Ministerstva pro správu národního
majetku a jeho privatizaci a 4 781 tis. Kč na zabezpečení
dopadu zvýšení platových tarifů
k 1. 4. 1996. Skutečný průměrný
plat činil 13 219 tis. Kč a vzrostl proti skutečnosti
roku 1995 o 12,5%.
Čerpání mzdových prostředků
odpovídaly výdaje na pojistné (sociální
zabezpečení, zdravotní pojištění
a příspěvek na státní politiku
zaměstnanosti) a příděl FKSP. Skutečné
ostatní věcné výdaje kapitoly Ministerstva
financí ve výši 2 453 594 tis. Kč byly
ve srovnání s upraveným rozpočtem
včetně mimorozpočtových prostředků
nižší o 66 880 tis. Kč. Na vrub úspory
mzdových prostředků v GŘC bylo povoleno
překročení limitu prostředků
na platy ministerstva o 10 000 tis. Kč. Na této
úspoře se podílelo Ministerstvo financí
částkou 27 585 tis. Kč, územní
finanční orgány částkou 4 545
tis. Kč, Generální ředitelství
cel částkou 34 407 tis. Kč a Majetkový
úřad částkou 343 tis. Kč.
V rámci ostatních věcných výdajů
představovalo největší položky
programové vybavení pro daňový a celní
informační systém, zpracování
výkaznictví, opravy výpočetní
techniky, tisk a distribuce kolků, tisk finančně
neprodejných tiskopisů a ostatní provozní
výdaje nezbytné k zabezpečení výkonu
daňové a celní správy.
Na základě vykázaných výsledků
hospodaření kapitoly 312 - Ministerstvo financí
k 31. 12. 1996 lze konstatovat, že i přes složité
podmínky byly splněny resp. dodrženy stanovené
závazné ukazatele státního rozpočtu
i limity regulace zaměstnanosti pro rok 1996.
Kapitola: 313
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | 173 432 000 | 174 441 000 | 168 887 361 | 96,82 | |
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | 132 624 471 | 133 391 471 | 129 762 654 | 97,28 |
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 112 109 | 116 997 | 305 207 | 260,87 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 112 109 | 116 997 | 305 207 | 260,87 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
173 544 109 | 174 557 997 | 169 192 568 | 96,93 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 156 693 398 | 158 256 147 | 153 523 425 | 97,01 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 4 022 831 | 4 125 451 | 4 101 185 | 99,41 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 22 923 | 27 863 | 27 269 | 97,87 | |
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | 152 647 644 | 154 102 833 | 149 394 971 | 96,94 | |
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | 310 000 | 286 487 | 286 365 | 99,96 | |
ostatní dotace a příspěvky | 280 210 | 251 892 | 242 654 | 96,33 | |
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | 152 057 434 | 153 564 454 | 148 865 952 | 96,94 | |
z toho: důchody | 127 513 404 | 127 226 107 | 124 164 692 | 97,59 | |
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 1 828 400 | 1 930 835 | 1 924 192 | 99,66 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
158 521 798 | 160 186 982 | 155 447 617 | 97,04 |
Kapitola: 313 Ministerstvo práce a sociálních
věcí ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 173 544 109 | 174 557 997 | 169 192 568 | 96,93 |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 112 109 | 116 997 | 305 207 | 260,87 |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | 173 432 000 | 174 441 000 | 168 887 361 | 96,82 |
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | 132 624 471 | 133 391 471 | 129 762 654 | 97,28 |
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 156 080 265 | 157 689 905 | 152 967 137 | 97,01 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 1 709 077 | 1 770 265 | 1 769 511 | 99,96 |
z toho: | ||||
- státní správa | 1 603 623 | 1 661 831 | 1 661 071 | 99,95 |
- pojistné a příděl do FKSP | 632 359 | 654 340 | 651 410 | 99,55 |
- důchody | 127 513 404 | 127 226 107 | 124 164 692 | 97,59 |
- ostatní dávky | 21 844 030 | 23 652 250 | 22 036 768 | 93,17 |
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | 2 700 000 | 2 686 097 | 2 664 492 | 99,10 |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 22 923 | 27 863 | 27 269 | 97,87 |
Neinv. dotace občanským sdružením | 310 000 | 286 487 | 286 365 | 99,96 |
Ostatní dotace a příspěvky | 280 210 | 251 892 | 242 654 | 96,33 |
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 1 817 500 | 1 871 403 | 1 868 020 | 99,82 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 2 000 | 2 000 | 1 268 | 63,40 |
- individuální dotace | 58 500 | 235 300 | 235 300 | 100,00 |
- systémové dotace | 1 757 000 | 1 634 103 | 1 631 452 | 99,84 |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | 10 900 | 59 432 | 56 172 | 94,51 |
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | 400 | 400 | 400 | 100,00 |
- syst. dotace občanským sdružením | 0 | 24 013 | 20 763 | 86,47 |
- syst. dotace ostatním subjektům | 10 500 | 35 019 | 35 009 | 99,97 |
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 313 - Ministerstvo práce a sociálních
věcí ČR
Rozpočtové organizace celkem | 14 444 | 1 709 077 | 5 834 | 1 703 243 | 9 827 | 14 444 | 1 770 265 | 7 609 | 1 762 656 | 10 169 | 14 238 | 1 769 511 | 7 065 | 1 762 446 | 10 315 | -206 | -754 | 83 | 0 | 83 | 117,25 | 104,97 | 101,43 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
13 239 | 1 603 623 | 5 266 | 1 598 357 | 10 061 | 13 239 | 1 661 831 | 7 041 | 1 654 790 | 10 416 | 13 044 | 1 661 071 | 6 499 | 1 654 572 | 10 570 | -195 | -760 | 83 | 0 | 83 | 117,28 | 105,06 | 101,48 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 552 | 104 884 | 2 130 | 102 754 | 15 512 | 552 | 104 884 | 2 130 | 102 754 | 15 512 | 537 | 104 856 | 2 105 | 102 751 | 15 945 | -15 | -28 | 113,09 | 102,79 | 102,79 | |||
Úřady práce | 4 420 | 542 092 | 1 359 | 540 733 | 10 195 | 4 420 | 545 820 | 3 134 | 542 686 | 10 232 | 4 368 | 545 478 | 2 804 | 542 674 | 10 353 | -52 | -342 | 119,01 | 101,55 | 101,19 | |||
Česká správa soc. zabezp. | 7 818 | 892 795 | 1 741 | 891 054 | 9 498 | 7 818 | 947 275 | 1 741 | 945 534 | 10 079 | 7 701 | 946 997 | 1 578 | 945 419 | 10 230 | -117 | -278 | 116,61 | 107,71 | 101,51 | |||
Český úřad bezp. práce | 42 | 6 976 | 15 | 6 961 | 13 812 | 47 | 7 675 | 15 | 7 660 | 13 582 | 45 | 7 580 | 5 | 7 575 | 14 028 | -2 | -95 | 83 | 83 | 119,37 | 101,57 | 103,29 | |
Inspektoráty bezp. práce | 407 | 56 876 | 21 | 56 855 | 11 641 | 402 | 56 117 | 21 | 56 156 | 11 641 | 393 | 56 160 | 7 | 56 153 | 11 907 | -9 | -17 | 115,10 | 102,28 | 102,28 | |||
b) ost. rozpočt. organiz. | 1 205 | 105 454 | 568 | 104 886 | 7 254 | 1 205 | 108 434 | 568 | 107 866 | 7 450 | 1 194 | 108 440 | 566 | 107 874 | 7 529 | -11 | 6 | 117,30 | 103,80 | 100,93 | |||
Příspěvkové organizace celkem | 71 | 10 157 | 400 | 9 757 | 11 452 | 71 | 10 959 | 400 | 10 559 | 12 393 | 69 | 11 556 | 391 | 11 165 | 13 484 | -2 | 597 | 0 | 0 | 0 | 118,69 | 117,75 | 108,80 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 655 | 655 | 0 | 0 | 0 | 0 | -655 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 71 | 10 157 | 400 | 9 757 | 11 452 | 71 | 10 959 | 400 | 10 559 | 12 393 | 69 | 11 556 | 391 | 11 165 | 13 484 | -2 | 597 | 118,69 | 117,75 | 108,80 | |||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 14 515 | 1 719 234 | 6 234 | 1 713 000 | 9 835 | 14 515 | 1 781 224 | 8 009 | 1 773 215 | 10 180 | 14 307 | 1 781 067 | 7 456 | 1 773 611 | 10 331 | -208 | -157 | 83 | 0 | 83 | 117,27 | 105,04 | 101,48 |
Pozn.: Údaje za schválený rozpočet
příspěvkových organizací jsou
uváděny ve výši zohledněné
ve státním rozpočtu v rámci příspěvku
na činnost, údaje za rozpočet po změnách
ve výši stanovené zřizovatelem.