Kapitola 313 - Ministerstvo práce a sociálních
věcí České republiky
Rozpočtem kapitoly byly financovány úkoly
vyplývající ze zákonné působnosti
ministerstva a jeho podřízených organizací
v oblasti sociálního zabezpečení,
státní politiky zaměstnanosti a bezpečnosti
práce.
Nejvýznamnější zvýšení
schváleného rozpočtu celkových příjmů
kapitoly o částku 1 009 000 tis. Kč bylo
provedeno usnesením vlády č. 441/1996 o úpravě
státního rozpočtu ČR na rok 1996.
Plnění upraveného rozpočtu celkových
příjmů kapitoly na 96,93% vyplynulo z nenaplnění
příjmů z pojistného sociálního
zabezpečení a příspěvku na
státní politiku zaměstnanosti. Vybrané
pojistné bylo oproti rozpočtu po změnách
nižší o 5 553 639 tis. Kč. Nižší
inkaso pojistného bylo důsledkem nižšího
objemu vyměřovacích základů,
než se předpokládalo při tvorbě
rozpočtu na rok 1996 a při jeho úpravě
v průběhu roku, dále vyplynulo z nižšího
výběru pojistného od OSVČ a z dalšího
nárůstu částek dlužného
pojistného. V porovnání s rokem 1995 byly
příjmy z pojistného vyšší
o 19 411 074 tis. Kč, tj. o 12,99%, Z celkových
příjmů z pojistného, včetně
pokut a penále připadá na příjmy
z pojistného důchodového pojištění
129 762 654 tis. Kč, Tento závazný rozpočtový
ukazatel byl splněn na 97,28% upraveného rozpočtu.
Rozpočtované neinvestiční výdaje
RO byly rozpočtovými opatřeními v
průběhu roku zvýšeny o částku
1 609 640 tis. Kč, z toho nejvýznamnější
úprava o celkovou částku 1 549 797 tis. Kč
vyplynula z usnesení vlády č. 441/1996. Touto
úpravou byly především sníženy
prostředky na důchody o částku 277
515 tis. Kč podle vývoje výdajů od
počátku roku 1996, zvýšen rozpočet
na ostatní dávky o 1 857 220 tis. Kč a snížen
rozpočet o částku 50 000 tis. Kč na
státní politiku zaměstnanosti. Skutečné
neinvestiční výdaje RO ve výši
152 967 137 tis. Kč byly čerpány na 97,01%
rozpočtu po změnách.
Z neinvestičních výdajů rozpočtových
organizací představovaly 97,3% výdaje na
důchody, ostatní dávky a státní
politiku zaměstnanosti. Ve zvýšení výdajů
na důchody o 17 273 620 tis. Kč proti roku 1995
(růst o 16,16%) se kromě běžného
vývoje promítla realizace nového zákona
č. 1 55/95 Sb., o důchodovém pojištění,
a valorizace důchodů od 1. dubna v průměru
o 13% a od 1. října v průměru o 8%
(nařízení vlády č. 19 a 218).
Čerpání rozpočtu na 97,59% je ovlivněno
především skutečností, že
záloha na výplatu důchodů v lednu
1997 byla poskytnuta České poště ve
výši 1 800 000 tis. Kč místo uvažované
částky 3 600 000 tis. Kč.
Výdaje na ostatní dávky zahrnovaly výdaje
na dávky nemocenského pojištění,
a dále výdaje na dávky transformované
do systému státní sociální
podpory, které byly ještě v loňském
roce vypláceny podle přechodných ustanovení
zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální
podpoře (podpora při narození dítěte,
pohřebné, přídavky na děti,
rodičovský příspěvek, zaopatřovací
příspěvek a dále státní
vyrovnávací příspěvek) z rozpočtu
kapitoly. Úspora ve výdajích na ostatní
dávky 1 615 482 tis. Kč ve srovnání
s rozpočtem po změnách vznikla především
proto, že ve 2. pololetí se zmírnila dynamika
výdajů na nemocenské z důvodu nižší
nemocnosti ve srovnání se stejným obdobím
minulého roku. Celkové výdaje na dávky
nemocenského pojištění činily
objemově nejvýznamnější část
výdajů na ostatní dávky ve výši
20 409 985 tis. Kč. Ve srovnání s rokem 1995
vzrostly o 2 360 282 tis. Kč (o 13,08%).
Rozpočet výdajů na státní politiku
zaměstnanosti snížený usnesením
vlády č. 441/1996, bylo nutné v závěru
roku opětovně posílit zejména z důvodu
původně nepředpokládaného nárůstu
míry nezaměstnanosti v závěru roku.
Na zvýšení výdajů oproti roku
1995 se podílely především výdaje
na pasivní politiku zaměstnanosti (podpory v nezaměstnanosti),
které vzrostly o 324 559 tis. Kč nejen vlivem vyšší
míry nezaměstnanosti, ale i promítnutím
zvýšení částek životního
minima od 1. 10. 1996 na výši podpory v nezaměstnanosti.
Výdaje na aktivní politiku zaměstnanosti
ve srovnání s předchozím rokem poklesly
o 76 704 tis. Kč.
Mzdové prostředky, schválené na rok
1996, byly v průběhu roku zvýšeny o
61 188 tis. Kč, z toho činilo zvýšení
pro Úřady práce 3 728 tis. Kč na platové
úpravy k 1. 4. 1996 a odstupné, pro Českou
správu sociálního zabezpečení
54 480 tis. Kč na posílení platové
úrovně a mimořádné odměny
za valorizaci důchodů a pro Ústavy sociální
péče 2 980 tis. Kč na posílení
platové úrovně. Mzdové prostředky
byly čerpány na 99,96% upraveného rozpočtu.
Z fondu odměn čerpaly rozpočtové organizace
částku 3 122 tis Kč. Za neobsazená
místa váže Český úřad
bezpečnosti práce částku 83 tis. Kč.
Průměrný měsíční
plat dosáhl výše 10 315 Kč a vzrostl
proti skutečnosti roku 1995 o 17,25%.
Věcné výdaje rozpočtových organizací
se snížily v porovnání s rokem 1995
o 140 772 tis. Kč a v roce 1996 na ně bylo vynaloženo
1 680 264 tis. Kč. Snížení věcných
výdajů bylo ovlivněno především
nižšími výdaji na organizační
zabezpečení systému státní
sociální podpory ve srovnání s rokem
předchozím, kdy se zabezpečovalo z kapitoly
313 zavedení tohoto systému. Dále nebyly
realizovány výdaje na projekty rozvojové
pomoci (výuka zahraničních učňů)
vzhledem k neuzavření mezivládní dohody
mezi Českou republikou a Angolou. Významnou část
věcných výdajů představovaly
úhrady spojům za výplaty důchodů
a ostatních dávek, které činily 459
854 tis. Kč a byly vyšší o 17 335 tis.
Kč proti roku 1995. Z věcných výdajů
byly hrazeny rovněž zdravotní úkony
prováděné pro potřeby sociálního
zabezpečení, za které bylo zaplaceno 25 564
tis. Kč, což je proti roku 1995 více o 1 436
tis. Kč.
Na neinvestiční příspěvky PO,
neinvestiční dotace občanským sdružením
a ostatní dotace a příspěvky bylo
v roce 1996 vynaloženo o 124 480 tis. Kč více
ve srovnání s rokem 1995. K těmto účelům
bylo v roce 1996 čerpáno celkem 556 288 tis. Kč.
V rozpočtu po změnách se promítla
především změna účelového
určení z neinvestičního na investiční
u části dotace občanským sdružením
a ostatních dotací a příspěvků
(celkem 45 032 tis. Kč).
Dotace občanským sdružením byly poskytnuty
129 subjektům v částce 307 128 tis. Kč,
z toho na investice 20 763 tis. Kč. Nejvyšší
dotaci obdrželo Sdružení zdravotně postižených
v ČR (34 mil. Kč) a Naděje (31 mil. Kč).
Z částek rozpočtovaných na ostatní
dotace a příspěvky byly poskytnuty neinvestiční
dotace humanitárním organizacím v částce
135 481 tis. Kč na financování několika
desítek domovů pokojného stáří,
týdenních stacionářů pro těžce
postižené děti, azylových domů
pro svobodné matky, bezdomovce a drogově závislé
osoby. Kromě toho obdržely tyto subjekty dotace investičního
charakteru v částce 24 509 tis. Kč. Nejvyšší
dotace ve výši 71 mil. Kč byla určena
na financování sociálních zařízení
Diakonie Českobratrské církve evangelické.
Další významnou položkou hrazenou z ostatních
dotací a příspěvků bylo financování
provozu domovů důchodců pro duchovní
a řeholnice České katolické charity
v částce 106 200 tis. Kč, která dále
obdržela i investiční dotaci z jiné
části rozpočtu ve výši 10 500
tis. Kč.
Z úhrnné částky investičních
výdajů bylo v roce 1996 použito na pořízení
a obnovu investičního majetku České
správy sociálního zabezpečení
449 482 tis. Kč, úřadů práce
375 493 tis. Kč, ministerstvem přímo řízených
ústavů sociální péče
244 796 tis. Kč. Dále byla z rozpočtu financována
realizace informačního systému státní
sociální podpory v částce 287 498
tis. Kč a informační technologie pro všechny
podřízené organizace MPSV ve výši
479 968 tis. Kč. Pro občanská sdružení
a humanitární organizace byly poskytnuty investiční
dotace v celkové výši 55 772 tis. Kč.
Individuální dotace byly čerpány na
sdruženou investici společné budovy úřadu
práce, finančního úřadu, soudu
a státního zastupitelstva ve Žďáru
nad Sázavou (171 800 tis. Kč) a výstavbu
ve dvou ústavech sociální péče
MPSV (Tloskov a Chrlice).
Kapitola: 314
Ministerstvo vnitra ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | 3 094 784 | 3 284 784 | 3 119 389 | 94,96 | |
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | 2 366 600 | 2 366 600 | 2 387 613 | 100,89 |
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 553 417 | 553 417 | 556 657 | 100,59 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 553 417 | 553 417 | 556 657 | 100,59 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
3 648 201 | 3 838 201 | 3 676 046 | 95,78 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 22 823 147 | 23 215 300 | 22 958 443 | 98,87 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 20 212 167 | 20 783 190 | 20 549 055 | 98,87 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 89 743 | 122 713 | 122 713 | 100,00 | |
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | 2 521 237 | 2 309 397 | 2 286 675 | 99,02 | |
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | 65 300 | 66 600 | 65 868 | 98,90 | |
ostatní dotace a příspěvky | |||||
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | 2 455 937 | 2 242 797 | 2 220 807 | 99,02 | |
z toho: důchody | 1 800 073 | 1 363 390 | 1 362 557 | 99,94 | |
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 3 500 000 | 3 579 498 | 3 655 657 | 102,13 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
26 323 147 | 26 794 798 | 26 614 100 | 99,33 |
Kapitola: 314 Ministerstvo vnitra ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 3 648 201 | 3 838 201 | 3 676 046 | 95,78 |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 553 417 | 553 417 | 556 657 | 100,59 |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | 3 094 784 | 3 284 784 | 3 119 389 | 94,96 |
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | 2 366 600 | 2 366 600 | 2 387 613 | 100,89 |
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 22 668 104 | 23 025 987 | 22 769 862 | 98,89 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 10 802 372 | 10 933 519 | 10 907 304 | 99,76 |
z toho: | ||||
- státní správa | 10 621 143 | 10 604 438 | 10 578 844 | 99,76 |
- pojistné a příděl do FKSP | 3 990 682 | 4 239 052 | 4 218 593 | 99,52 |
- důchody | 1 800 073 | 1 363 390 | 1 362 557 | 99,94 |
- ostatní dávky | 655 864 | 879 407 | 858 250 | 97,59 |
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 89 743 | 122 713 | 122 713 | 100,00 |
Neinv. dotace občanským sdružením | 65 300 | 66 600 | 65 868 | 98,90 |
Ostatní dotace a příspěvky | ||||
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 3 472 200 | 3 529 387 | 3 605 735 | 102,16 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 25 000 | 14 445 | 13 707 | |
- individuální dotace | 573 200 | 3 095 042 | 3 172 391 | 102,50 |
- systémové dotace | ||||
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | 27 800 | 50 111 | 49 922 | 99,62 |
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | 27 800 | 50 111 | 49 922 | 99,62 |
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 314 - Ministerstvo vnitra ČR
Rozpočtové organizace celkem | 62 109 | 10 802 372 | 309 800 | 10 492 572 | 14 078 | 60 610 | 10 933 519 | 317 111 | 10 616 408 | 14 597 | 60 542 | 10 907 304 | 308 974 | 10 598 330 | 14 588 | -68 | -26 215 | 0 | 0 | 0 | 106,41 | 103,62 | 99,94 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 164 | 2 164 | 0 | 0 | 2 164 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
60 528 | 10 621 143 | 305 468 | 10 315 675 | 14 202 | 58 406 | 10 604 438 | 309 599 | 10 294 839 | 14 689 | 58 341 | 10 578 844 | 301 953 | 10 276 891 | 14 679 | -45 | -25 594 | 0 | 0 | 0 | 107,64 | 103,36 | 99,94 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 4 051 | 634 715 | 11 654 | 623 061 | 12 817 | 1 894 | 405 075 | 10 611 | 394 464 | 17 356 | 1 894 | 389 737 | 8 544 | 381 193 | 16 772 | 0 | -15 338 | 122,99 | 130,86 | 96,64 | |||
Ústředně řízené organizace | 56 477 | 9 986 428 | 293 814 | 9 692 614 | 14 302 | 56 512 | 10 199 363 | 298 988 | 9 900 375 | 14 599 | 56 447 | 10 189 107 | 293 409 | 9 895 698 | 14 609 | -45 | -10 256 | 0,00 | 102,15 | 100,07 | |||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 1 581 | 181 229 | 4 332 | 176 897 | 9 324 | 2 204 | 329 081 | 7 512 | 321 569 | 12 100 | 2 201 | 328 460 | 7 021 | 321 439 | 12 170 | -3 | -621 | 88,77 | 130,52 | 100,10 | |||
Příspěvkové organizace celkem | 732 | 79 700 | 1 230 | 78 470 | 8 933 | 592 | 79 700 | 1 230 | 78 470 | 11 046 | 591 | 89 407 | 1 161 | 88 246 | 12 443 | -1 | 9 707 | 0 | 0 | 0 | 128,06 | 139,29 | 112,65 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 732 | 79 700 | 1 230 | 78 470 | 8 933 | 592 | 79 700 | 1 230 | 78 470 | 11 046 | 591 | 89 407 | 1 161 | 88 246 | 12 443 | -1 | 9 707 | 128,06 | 139,29 | 112,65 | |||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 62 841 | 10 882 072 | 311 030 | 10 571 042 | 14 018 | 61 202 | 11 013 219 | 318 341 | 10 694 878 | 14 562 | 61 133 | 10 996 711 | 310 135 | 10 686 576 | 14 567 | -69 | -16 508 | 0 | 0 | 0 | 106,65 | 103,92 | 100,04 |
Kapitola 314 - Ministerstvo vnitra České republiky
Celkové příjmy resortu byly stanoveny ve
výši 3 648 201 tis. Kč. Z této částky
bylo určeno na pojistné sociálního
zabezpečení a příspěvek na
státní politiku zaměstnanosti celkem 3 094
784 tis. Kč a na příjmy rozpočtových
organizací 553 417 tis. Kč. Upravený rozpočet
celkových příjmů činil 3 838
201 tis. Kč, z toho příjmy pojistného
sociálního zabezpečení a příspěvek
na státní politiku zaměstnanosti 3 284 784
tis. Kč. Skutečné celkové příjmy
za rok 1996 činily 3 676 046 tis. Kč, tj. 95,78%,
z toho příjmy pojistného 3 119 389 tis. Kč,
tj. 94,96% a příjmy rozpočtových organizací
556 657 tis. Kč, tj. 100,59%. O objem nenaplněných
příjmů ve výši 162 155 tis. Kč
byly vázány prostředky ve výdajové
části rozpočtu resortu.
Čerpání celkových výdajů
kapitoly za rok 1996 činilo 26 614 100 tis. Kč.
Při porovnání s upraveným rozpočtem
za toto období ve výši 26 794 798 tis. Kč
je možno konstatovat, že výdaje nebyly dočerpány
o 180 698 tis. Kč a tím byl zcela pokryt propad
nenaplněných příjmů.
Ze schváleného rozpočtu celkových
výdajů ve výši 26 323 147 tis. Kč
bylo určeno 22 823 147 tis. Kč na neinvestiční
výdaje rozpočtových a příspěvkových
organizací, jejichž upravený rozpočet
po změnách činil 23 215 300 tis. Kč,
čerpáno bylo 22 958 443 tis. Kč, tj. 98,89%
upraveného rozpočtu.
Rozhodující podíl na čerpání
neinvestičních výdajů mají
mzdové prostředky rozpočtových organizací.
Jejich objem byl schválen ve výši 10 802 372
tis. Kč, upravený rozpočet činil 10
933 519 tis. Kč, čerpány byly částkou
10 907 304 tis. Kč, tj. na 99,76% upraveného rozpočtu.
Průměrný plat činil 14 588 Kč
a proti skutečnosti roku 1995 se zvýšil o 6,41%.
Propad ve mzdovém zabezpečení na konci roku
1996 ve výši 330 770 tis. Kč byl se souhlasem
Ministerstva financí pokryt z prostředků
vyčleněných pro tento účel
v rozpočtu resortu na rok 1997, a tím bylo dosaženo
skutečného zvýšení průměrného
platu za rok 1996 proti skutečnosti roku 1995 o 9,73%,
z toho u státní správy o 10,3%. Problém
nedostatku mzdových prostředků resortu byl
tímto opatřením vyřešen.
Schválený rozpočet dávek sociálního
zabezpečení činil 2 455 937 tis. Kč,
upravený rozpočet 2 242 797 tis. Kč, skutečně
čerpáno bylo 2 220 807 tis. Kč, tj. 99,02%.
Na tomto čerpání se podílely především
důchodové dávky částkou 1 362
557 tis. Kč, které byly v porovnání
s rokem 1995 (1 170 054 tis. Kč) vyšší
o 192 503 tis. Kč.
Příspěvek na činnost tří
příspěvkových organizací byl
stanoven ve výši 89 743 tis. Kč. Z důvodu
zřízení další organizace tohoto
typu byl rozpočet navýšen na 122 713 tis. Kč
a tato částka byla celá vyčerpána.
Dotace občanským sdružením, čerpané
ve výši 65 868 tis. Kč na zabezpečení
úkolů v gesci Ministerstva vnitra byly poskytnuty
tělovýchovné organizaci Policie ČR
UNITOP, občanským sdružením, působícím
na úseku požární ochrany, a na zabezpečení
programu sociální prevence a prevence kriminality.
Na investiční výdaje rozpočtových
a příspěvkových organizací
byl stanoven rozpočet ve výši 3 500 000 tis.Kč,
upravený rozpočet činil 3 579 498 tis. Kč,
skutečnost byla 3 655 657 tis. Kč, tj. 102,13%.
Překročení upraveného rozpočtu
investičních výdajů je kryto použitím
sponzorských darů v souladu s ustanovením
§ 38 odst. 1 vyhlášky č. 205/1991 Sb.
V rámci individuálních investičních
dotací byly financovány stavby Okresního
ředitelství Policie v Českém Krumlově
a Semilech, archivního areálu v Praze 4 - Chodovci
a atletická hala ve Stromovce.
Převážná část systémových
investičních dotací je soustředěna
na zabezpečení rekondičního programu
Policie, zejména na obnovu vozového parku, přezbrojení,
technické zabezpečení policejních
útvarů a výstavbu obvodních oddělení.
Z dotací na investice příspěvkovým
organizacím byla financována výstavba vstupního
objektu Nemocnice MV - Míčanky a rekonstrukce lázeňského
domu Beseda ve Františkových Lázních.
Kapitola: 315
Ministerstvo životního prostředí ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | |||||
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | ||||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 18 130 | 20 630 | 36 570 | 177,27 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 18 130 | 20 630 | 36 570 | 177,27 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
18 130 | 20 630 | 36 570 | 177,27 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 1 744 692 | 2 020 146 | 2 006 315 | 99,32 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 687 752 | 851 906 | 846 425 | 99,36 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 733 603 | 762 219 | 761 019 | 99,84 | |
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | 323 337 | 406 021 | 398 871 | 98,24 | |
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | 17 300 | 17 260 | 17 187 | 99,58 | |
ostatní dotace a příspěvky | 306 037 | 388 761 | 381 684 | 98,18 | |
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | |||||
z toho: důchody | |||||
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 338 300 | 317 615 | 317 398 | 99,93 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
2 082 992 | 2 337 761 | 2 323 713 | 99,40 |
Kapitola: 315 Ministerstvo životního prostředí
ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 18 130 | 20 630 | 36 570 | 177,27 |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 18 130 | 20 630 | 36 570 | 177,27 |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | ||||
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | ||||
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 687 752 | 851 906 | 846 425 | 99,36 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 209 634 | 219 490 | 220 816 | 100,60 |
z toho: | ||||
- státní správa | 138 540 | 144 933 | 145 492 | 100,39 |
- pojistné a příděl do FKSP | 77 565 | 81 098 | 80 824 | 99,66 |
- důchody | ||||
- ostatní dávky | ||||
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 733 603 | 762 219 | 761 019 | 99,84 |
Neinv. dotace občanským sdružením | 17 300 | 17 260 | 17 187 | 99,58 |
Ostatní dotace a příspěvky | 306 037 | 388 761 | 381 684 | 98,18 |
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 95 000 | 109 168 | 109 058 | 99,90 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 14 000 | 14 000 | 14 014 | 100,10 |
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace | 81 000 | 95 168 | 95 044 | 99,87 |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | 223 300 | 208 447 | 208 340 | 99,95 |
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | 223 300 | 208 447 | 208 340 | 99,95 |
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | 20 000 | |||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace | 20 000 |
Kapitola: 315 - Ministerstvo životního prostředí
ČR
Rozpočtové organizace celkem | 1 535 | 209 634 | 2 182 | 207 452 | 11 262 | 1 547 | 219 490 | 2 834 | 216 656 | 11 671 | 1 517 | 220 816 | 2 640 | 218 176 | 11 985 | -30 | 1 326 | 0 | 0 | 0 | 118,90 | 106,42 | 102,69 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
874 | 138 540 | 1 332 | 137 208 | 13 082 | 886 | 144 933 | 1 984 | 142 949 | 13 445 | 867 | 145 492 | 1 683 | 143 809 | 13 822 | -19 | 559 | 0 | 0 | 0 | 117,69 | 105,66 | 102,81 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 446 | 77 355 | 1 032 | 76 323 | 14 261 | 466 | 83 284 | 1 684 | 81 600 | 14 592 | 456 | 83 530 | 1 466 | 82 064 | 14 997 | -10 | 246 | 115,67 | 105,16 | 102,77 | |||
Čes. inspekce život. prostředí | 428 | 61 185 | 300 | 60 885 | 11 855 | 420 | 61 649 | 300 | 61 349 | 12 172 | 411 | 61 962 | 217 | 61 745 | 12 519 | -9 | 313 | 120,75 | 105,61 | 102,85 | |||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 661 | 71 094 | 850 | 70 244 | 8 856 | 661 | 74 557 | 850 | 73 707 | 9 292 | 650 | 75 324 | 957 | 74 367 | 9 534 | -11 | 767 | 119,87 | 107,66 | 102,60 | |||
Příspěvkové organizace celkem | 2 252 | 263 036 | 3 820 | 259 216 | 9 592 | 2 264 | 281 336 | 3 952 | 277 384 | 10 210 | 2 242 | 294 147 | 2 560 | 290 587 | 10 801 | -22 | 12 811 | 0 | 0 | 0 | 118,86 | 112,60 | 105,79 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 2 252 | 263 036 | 3 820 | 259 216 | 9 592 | 2 264 | 281 336 | 3 952 | 277 384 | 10 210 | 2 242 | 294 147 | 3 560 | 290 587 | 10 801 | -22 | 12 811 | 118,86 | 112,60 | 105,79 | |||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 3 787 | 472 670 | 6 002 | 466 668 | 10 269 | 3 811 | 500 826 | 6 786 | 494 040 | 10 803 | 3 759 | 514 963 | 6 200 | 508 763 | 11 279 | -52 | 14 137 | 0 | 0 | 0 | 118,90 | 109,83 | 104,40 |
Pozn.: Údaje za schválený rozpočet
příspěvkových organizací jsou
uváděny ve výši zohledněné
ve státním rozpočtu v rámci příspěvku
na činnost, údaje za rozpočet po změnách
ve výši stanovené zřizovatelem.
Kapitola 315 - Ministerstvo životního prostředí
České republiky
Rozpočet Ministerstva životního prostředí
zahrnoval v roce 1996 kromě vlastního aparátu
ministerstva příjmy a výdaje čtyř
rozpočtových organizací, příspěvek
na činnost osmi příspěvkových
organizací, výdaje pro občanská sdružení
a ostatní dotace a příspěvky. Součástí
schváleného rozpočtu byly také investiční
dotace podnikatelským subjektům.
Rozpočtová opatření, která
se v průběhu roku 1996 uskutečnila, byla
především na Program péče o krajinu,
monitoring cizorodých látek, vědu a výzkum,
organizační změny které zohledňovaly
změny kompetencí podle zákona č. 272/1996
Sb., řešení mzdových otázek,
úpravu rozpočtu podle usnesení vlády
č. 441/1996 a uvolnění prostředků
na zabezpečení akce Jílovský potok.
Schválený rozpočet příjmů
rozpočtových organizací kapitoly Ministerstva
životního prostředí byl stanoven pro
rok 1996 ve výši 18 130 tis. Kč. V průběhu
roku 1996 byla tato částka zvýšena o
2 500 tis. Kč v důsledku delimitace části
Ministerstva hospodářství do Ministerstva
životního prostředí.
Celkové příjmy rozpočtových
organizací dosáhly za rok 1996 výše
36 570 tis. Kč, což představuje překročení
příjmů o 15 940 tis. Kč (překročení
o 77,3%). Na tomto vysokém překročení
se podílejí příjmy z činnosti
částkou 2 406 tis. Kč (překročení
13,9%), nahodilé příjmy 5 538 tis. Kč
(+167,8%) a mimorozpočtové zdroje ve výši
7 996 tis. Kč. Překročení u příjmů
z činnosti vyplývá z většího
rozsahu poskytnutých služeb organizací Geofond
(geologické podklady, mapy apod.), u aparátu MŽP
jsou to příjmy z pronájmů a ostatních
úhrad od fyzických osob. Překročení
nahodilých a ostatních příjmů
způsobily delimitovaná geologická činnost,
prodej majetku a přijaté splátky projektů,
které v minulých letech zapůjčil bývalý
Federální výbor pro životní prostředí.
Neinvestiční výdaje rozpočtových
organizací činily ve schváleném rozpočtu
roku 1996 celkem 687 752 tis. Kč, rozpočtovými
opatřeními byly v průběhu roku upraveny
na 851 906 tis. Kč. Nejvýznamnější
rozpočtové opatření vyplynulo ze zákona
č. 272/1996 Sb., kterým se měnily kompetence
ústředních orgánů České
republiky. Na Ministerstvo životního prostředí
přešla z Ministerstva hospodářství
působnost ve věcech geologického průzkumu
a kromě toho došlo i k delimitaci státní
geologické služby z Ministerstva průmyslu a
obchodu. Tyto organizační změny měly
za následek zvýšení neinvestičních
výdajů rozpočtových organizací
celkem o 213 232 tis. Kč, z toho mzdové prostředky
převedené z Ministerstva hospodářství
činily 2 078 tis. Kč. Tyto organizační
změny vedly také k tomu, že se u Ministerstva
životního prostředí zvýšil
počet pracovníků státní správy
o 12 osob. Mezi další důležitá
rozpočtová opatření je možné
rovněž zařadit převody prostředků
z Grantové agentury, snížení neinvestičních
výdajů o převod prostředků
na Projekt Teplice ve výši 14 800 tis. Kč,
o monitoring cizorodých látek ve výši
22 000 tis. Kč pro Vysokou školu chemicko-technologickou
Praha a převody Programu péče o životní
prostředí na resortní a mimoresortní
organizace. Snížení neinvestičních
výdajů podle usnesení vlády ČR
č. 441/1996 činilo 5 000 tis. Kč.
Výše upraveného rozpočtu roku 1996 dosáhla
po všech úpravách 851 906 tis. Kč, jeho
čerpání činilo 846 425 tis. Kč,
což představuje plnění na 99,4%. Vykázaná
skutečnost zahrnuje i použití mimorozpočtových
prostředků ve výši 7 860 tis. Kč.
Po vyloučení těchto zdrojů činí
čerpání neinvestičních výdajů
835 565 tis. Kč, což činí 98,4%.
Mzdové prostředky byly čerpány na
100,60% upraveného rozpočtu. Vyšší
čerpání o 1 326 tis. Kč bylo kryto
čerpáním fondu odměn ve výši
1 566 tis. Kč. Průměrný měsíční
plat dosáhl výše 11 985 Kč a vzrostl
proti roku 1995 o 18,90%, ve státní správě
dosáhl výše 13 822 Kč, což je o
17,69% více než v roce 1995.
Investiční výdaje rozpočtových
organizací činily ve schváleném rozpočtu
95 000 tis. Kč a v průběhu roku byly zvýšeny
především o prostředky na revitalizační
akce realizované Správou chráněných
krajinných oblastí. Upravený rozpočet
činil 106 168 tis. Kč, skutečně bylo
vyčerpáno 109 058 tis. Kč tj. 99,9%, z toho
mimorozpočtové zdroje činily 132 tis. Kč.
Dotace na investiční výstavbu příspěvkovým
organizacím činily ve schváleném rozpočtu
223 300 tis. Kč. Rozpočtovými opatřeními
zaměřenými především na
revitalizace, řešení úkolů vědy
a akce Programu péče o krajinu byl rozpočet
upraven na 208 447 tis. Kč. Rozpočtované
prostředky byly vyčerpány v celkovém
objemu 208 340 tis. Kč, což je 99,9%.
Příspěvek na činnost příspěvkovým
organizacím činil ve schváleném rozpočtu
733 603 tis. Kč a byl v průběhu roku 1996
upravován rozpočtovými opatřeními.
Nejvýznamnější rozpočtová
opatření se týkala převodu prostředků
Programu péče o krajinu, vědy a výzkumu
a úpravy podle usnesení vlády č. 441/1996.
Upravený rozpočet činil po všech úpravách
762 219 tis. Kč, jeho čerpání činilo
761 019 tis. Kč, tj. 99,8%.
V rámci neinvestičních dotací občanským
sdružením byly poskytnuty prostředky na zpracování
ekologických projektů a zajišťování
činnosti pro zlepšení životního
prostředí. Prostředky byly uvolňovány
na základě smluv uzavřených mezi jejich
příjemci a Ministerstvem životního prostředí
na projekty a činnosti vybrané v rámci konkursních
řízení a na činnost konkrétních
občanských sdružení, se kterými
byly v předchozích létech uzavřeny
rámcové smlouvy na práce a aktivity pro Ministerstvo
životního prostředí. Schválený
rozpočet činil v roce 1996 celkem 17 300 tis. Kč
a v souladu se závěry zúčtováni
za rok 1995 byla vázána částka 40
tis. Kč. Čerpání takto upraveného
rozpočtu činilo 17 187 tis. Kč, tj. 99,6%.
Ostatní dotace a příspěvky poskytnuté
jiným subjektům zahrnovaly ve schváleném
rozpočtu roku 1996 prostředky ve výši
306 037 tis. Kč. Z této částky bylo
vyčleněno na provoz a údržbu veřejné
vodní cesty 130 935 tis. Kč, na odstraňování
škod způsobených bývalou sovětskou
armádou na území České republiky
bylo ve státním rozpočtu určeno 140
185 tis. Kč a na příspěvky mezinárodním
organizacím 34 917 tis. Kč. V průběhu
roku 1996 byl rozpočet upravován rozpočtovými
opatřeními tak, že příspěvky
mezinárodním organizacím byly sníženy
na 25 621 tis. Kč, odstraňování škod
po bývalé Sovětské armádě
činilo 125 185 tis. Kč, objem prostředků
na vodní cesty nebyl měněn.
Významným rozpočtovým opatřením
v oblasti ostatních dotací a příspěvků
bylo převedení prostředků Programu
péče o krajinu ve výši 150 000 tis.
Kč z kapitoly VPS do rozpočtu Ministerstva životního
prostředí. V návaznosti na záměry
Programu péče o krajinu byla část
těchto prostředků převedena Ministerstvu
zemědělství, Ministerstvu školství,
mládeže a tělovýchovy a vybraným
rozpočtovým a příspěvkovým
organizacím vlastního resortu (např. Správa
chráněných krajinných oblastí,
Agentura ochrany přírody a krajiny, národní
parky) tak, že upravený rozpočet Programu péče
o krajinu činil 107 020 tis. Kč.
Uvedené prostředky byly v roce 1996 použity
takto:
- na údržbu vodní cesty byly prostředky
ve výši 130 935 tis. Kč plně využity,
- na likvidaci škod po bývalé Sovětské
armádě byly čerpány prostředky
ve výši 124 989 tis. Kč, tj. 99,8% upraveného
rozpočtu,
- příspěvky mezinárodním organizacím
byly poskytnuty ve výši 19 595 tis. Kč, tj.
76,5% upraveného rozpočtu,
- prostředky Programu péče o krajinu byly
vyčerpány ve výši 106 165 tis. Kč,
což je 99,2% upraveného rozpočtu.
V souhrnu byly ostatní dotace a příspěvky
čerpány v objemu 381 684 tis. Kč, což
představuje plnění upraveného rozpočtu
na 98,2%.
Ve schváleném rozpočtu byla na investiční
dotace podnikatelským subjektům určena částka
20 000 tis. Kč. Rozpočtovým opatřením
byly tyto prostředky v plné výši převedeny
na a. s. Povodí Ohře k zabezpečení
akce Jílovský potok.
Kapitola: 316
Ministerstvo pro správu národního majetku a jeho privatizaci ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | |||||
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | ||||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 1 700 | 1 700 | 1 702 | 100,12 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 1 700 | 1 700 | 1 702 | 100,12 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
1 700 | 1 700 | 1 702 | 100,12 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 76 621 | 46 677 | 46 677 | 100,00 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 72 621 | 46 677 | 46 677 | 100,00 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | |||||
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | |||||
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | |||||
ostatní dotace a příspěvky | |||||
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | |||||
z toho: důchody | |||||
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 8 000 | 4 339 | 4 339 | 100,00 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
80 621 | 51 016 | 51 016 | 100,00 |
Kapitola: 316 Ministerstvo pro správu národního majetku a jeho privatizaci ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 1 700 | 1 700 | 1 702 | 100,12 |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 1 700 | 1 700 | 1 702 | 100,12 |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | ||||
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | ||||
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 72 621 | 46 677 | 46 677 | 100,00 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 35 509 | 25 410 | 25 410 | 100,00 |
z toho: | ||||
- státní správa | 35 509 | 25 410 | 25 410 | 100,00 |
- pojistné a příděl do FKSP | 13 138 | 8 488 | 8 488 | 100,00 |
- důchody | ||||
- ostatní dávky | ||||
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | ||||
Neinv. dotace občanským sdružením | ||||
Ostatní dotace a příspěvky | ||||
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 8 000 | 4 339 | 4 339 | 100,00 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace | 8 000 | 4 339 | 4 339 | 100,00 |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | ||||
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 316 - Ministerstvo pro správu národního
majetku a jeho privatizaci
Rozpočtové organizace celkem | 160 | 35 509 | 6 860 | 28 649 | 14 921 | 99 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 19 033 | 103 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 18 294 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 126,71 | 122,60 | 96,12 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
160 | 35 509 | 6 860 | 28 649 | 14 921 | 99 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 19 033 | 103 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 18 294 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 126,71 | 122,60 | 96,12 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 160 | 35 509 | 6 860 | 28 649 | 14 921 | 99 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 19 033 | 103 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 18 294 | 4 | 0 | 126,71 | 122,60 | 96,12 | |||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Příspěvkové organizace celkem | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 160 | 35 509 | 6 860 | 28 649 | 14 921 | 99 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 19 033 | 103 | 25 410 | 2 799 | 22 611 | 18 294 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 126,71 | 122,60 | 96,12 |
Kapitola 316 - Ministerstvo pro správu národního
majetku a jeho privatizaci
Ministerstvo pro správu národního majetku
a jeho privatizaci bylo zrušeno ke dni 1. července
1996 zákonem č. 135/1996 Sb., kterým se provádějí
některá opatření v soustavě
ústředních orgánů státní
správy České republiky a kterým se
mění a doplňuje zákon České
národní rady č. 2/1969 Sb., o zřízení
ministerstev a jiných ústředních orgánů
státní správy ČR, ve znění
pozdějších předpisů, a mění
zákon České národní rady č.
171/1991 Sb., o působnosti orgánů České
republiky ve věcech převodů majetku státu
na jiné osoby a o Fondu národního majetku
České republiky, ve znění pozdějších
předpisů.
Dosavadní působnost Ministerstva pro správu
národního majetku a jeho privatizaci, stanovená
zvláštními zákony, přešla
ke dni účinnosti tohoto zákona na Ministerstvo
financí ČR včetně práv a povinností
z pracovněprávních a jiných právních
vztahů.
Rozpočtovým opatřením Ministerstva
financí ČR byly upraveny závazné ukazatele
schváleného rozpočtu kapitoly MSNMP na rok
1996 podle skutečného čerpání
za 1. pololetí 1996. K zabezpečení potřeb
převáděné části činností
byly, na základě uzavřeného závěrečného
delimitačního protokolu mezi bývalým
Ministerstvem pro správu národního majetku
a jeho privatizaci a Ministerstvem financí ČR, nevyčerpané
rozpočtové prostředky převedeny do
rozpočtu kapitoly Ministerstva financí ČR.
Příjmy byly dosaženy v objemu 1 702 tis. Kč.
Hlavní příjmovou položku tvoří
příjmy z pronájmu bytových a nebytových
prostor včetně kancelářského
zařízení a výpočetní
techniky (920 tis. Kč). V ostatních a nahodilých
příjmech (782 tis. Kč) jsou promítnuty
doplatky od nájemníků za spotřebovanou
energii, vodné a další služby, příjmy
z odprodeje vyřazeného nábytku a automobilů,
úroky z účtů vedených u ČNB,
nevratné zálohy na výběrové
řízení, dobropisy a vratky z předchozího
roku atd.
Skutečné celkové výdaje kapitoly činily
51 016 tis. Kč, tj. 63,28% v porovnání se
schváleným rozpočtem na rok 1996, který
vycházel z předpokladu ukončení činnosti
resortu k 30. 6. 1996 a převodu některých
jeho činností do kapitoly Ministerstva financí
ČR. Proti roku 1995 byl výrazně snížen.
Vyšší čerpání rozpočtu
v 1. pololetí souviselo s ukončováním
činnosti resortu, kdy bylo nutné řešit
neodkladné a náročné úkoly
ve velmi krátkých časových lhůtách.
V neinvestičních výdajích bylo ze
skutečně čerpaného objemu 46 677 tis.
Kč vynaloženo na mzdové prostředky a
s tím související pojistné a příděl
FKSP celkem 33 898 tis. Kč. Na zabezpečení
činnosti ministerstva a provozu budovy bylo v ostatních
věcných výdajích čerpáno
12 779 tis. Kč.
Mzdové prostředky byly schváleny ve výši
35 509 tis. Kč. V souvislosti se zrušením organizace
k 1. 7. 1996 byla delimitována částka 10
099 tis. Kč na Ministerstvo financí ČR. Zároveň
došlo k absolutnímu snížení o 99
zaměstnanců v ročním vyjádření.
Na Ministerstvo financí ČR bylo k zabezpečení
převáděných agend delimitováno
122 zaměstnanců (v ročním vyjádření
61 osob). Překročení počtu zaměstnanců
za 1. pololetí 1996 o 4 osoby je kryto nenaplněnými
počty zaměstnanců Ministerstva financí
ČR.
Schválený rozpočet investičních
výdajů byl formou systémové investiční
dotace čerpán na 54,24%, což činí
v absolutním objemu 4 339 tis. Kč. Na dokončení
rekonstrukce kotelny (převod z parního vytápění
na teplovodní), rekonstrukce rozvodů vody a elektrické
elektroinstalace včetně projektové dokumentace
bylo vynaloženo 3 410 tis. Kč. Dále byly realizovány
úpravy a rozšíření aplikačního
software, které zabezpečí obnovu databáze
informací o privatizaci ze záložních
médií (929 tis. Kč).
Kapitola: 317
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | |||||
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | ||||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 0 | 7 800 | 13 543 | 173,63 | |
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 0 | 7 800 | 13 543 | 173,63 | |
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
0 | 7 800 | 13 543 | 173,63 | ||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 0 | 483 336 | 449 492 | 93,00 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 0 | 337 278 | 303 439 | 89,97 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 0 | 142 363 | 142 363 | 100,00 | |
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | 0 | 3 695 | 3 690 | 99,86 | |
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | 0 | 3 600 | 3 600 | 100,00 | |
ostatní dotace a příspěvky | 0 | 95 | 90 | 94,74 | |
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | |||||
z toho: důchody | |||||
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 0 | 56 780 | 56 655 | 99,78 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
0 | 540 116 | 506 147 | 93,71 |
Kapitola: 317 Ministerstvo pro místní rozvoj
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 7 800 | 13 543 | 173,63 | |
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 7 800 | 13 543 | 173,63 | |
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | ||||
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | ||||
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 337 278 | 303 439 | 89,97 | |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 81 157 | 80 007 | 98,58 | |
z toho: | ||||
- státní správa | 69 530 | 69 519 | 99,98 | |
- pojistné a příděl do FKSP | 29 954 | 29 325 | 97,90 | |
- důchody | ||||
- ostatní dávky | ||||
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | 142 363 | 142 363 | 100,00 | |
Neinv. dotace občanským sdružením | 3 600 | 3 600 | 100,00 | |
Ostatní dotace a příspěvky | 95 | 90 | 94,74 | |
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 56 380 | 56 255 | 99,78 | |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 8 880 | 8 877 | 99,97 | |
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace | 47 500 | 47 378 | 99,74 | |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | 400 | 400 | 100,00 | |
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | 400 | 400 | 100,00 | |
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 317 - Ministerstvo pro místní rozvoj
Rozpočtové organizace celkem | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 418 | 81 157 | 3 692 | 77 465 | 15 444 | 407 | 80 007 | 3 096 | 76 911 | 15 748 | -11 | -1 150 | 462 | 0 | 462 | 0,00 | 0,00 | 101,97 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 349 | 69 530 | 2 015 | 67 515 | 16 121 | 344 | 69 519 | 2 005 | 67 514 | 16 355 | -5 | -11 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 101,45 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 0 | 0 | 349 | 69 530 | 2 015 | 67 515 | 16 121 | 344 | 69 519 | 2 005 | 67 514 | 16 355 | -5 | -11 | 0,00 | 0,00 | 101,45 | ||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 0 | 0 | 69 | 11 627 | 1 677 | 9 950 | 12 017 | 63 | 10 488 | 1 091 | 9 397 | 12 430 | -6 | -1 139 | 462 | 462 | 0,00 | 0,00 | 103,44 | ||||
Příspěvkové organizace celkem | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 1 441 | 82 | 1 359 | 12 583 | 9 | 1 345 | 0 | 1 345 | 12 454 | 0 | -96 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 98,97 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 0 | 0 | 9 | 1 441 | 82 | 1 359 | 12 583 | 9 | 1 345 | 0 | 1 345 | 12 454 | 0 | -96 | 0,00 | 0,00 | 98,97 | ||||||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 427 | 82 598 | 3 774 | 78 824 | 15 383 | 416 | 81 352 | 3 096 | 78 256 | 15 676 | -11 | -1 246 | 462 | 0 | 462 | 0,00 | 0,00 | 101,90 |
Kapitola 317 - Ministerstvo pro místní rozvoj
Ministerstvo pro místní rozvoj bylo zřízeno
k 1. listopadu 1996 zákonem č. 272/1996 Sb., ze
dne 11. října 1996, kterým se provádějí
některá opatření v soustavě
ústředních orgánů státní
správy ČR a kterým se mění
a doplňuje zákon ČNR č. 2/1996 Sb.,
o zřízení ministerstev a jiných ústředních
orgánů státní správy ČR,
ve znění pozdějších předpisů,
a mění a doplňuje zákon č.
97/1993 Sb., o působnosti Správy státních
hmotných rezerv.
Ze zrušeného Ministerstva hospodářství
přešla na Ministerstvo pro místní rozvoj
působnost ve věcech regionální politiky,
včetně regionální podpory podnikání,
politiky bydlení, rozvoje domovního bytového
fondu a ve věcech nájmu bytů a nebytových
prostor, územního plánování
a stavebního řádu, investiční
politiky a cestovního ruchu. Kromě toho bylo Ministerstvo
pro místní rozvoj pověřeno správou
finančních prostředků určených
k zabezpečení politiky bydlení a regionální
politiky státu. Dalším jeho novým úkolem
je koordinace činnosti ministerstev a jiných ústředních
orgánů státní správy při
zabezpečování politiky bydlení a regionální
politiky státu, včetně koordinace financování
těchto činností, pokud tyto prostředky
přímo nespravuje. Ministerstvo pro místní
rozvoj má také zabezpečovat informační
metodickou pomoc vyšším územním
samosprávným celkům, městům,
obcím a jejich sdružením. Jeho úkolem
je také zajišťovat činnosti spojené
s procesem zapojování územních samosprávných
celků do evropských regionálních struktur.
V návaznosti na tyto skutečnosti byla k 31. 10.
1996 provedena delimitace rozpočtu příjmů
a výdajů a závazných limitů
regulace zaměstnanosti z předávající
kapitoly Ministerstvo hospodářství ČR
do přejímajících kapitol Ministerstvo
dopravy a spojů ČR, Ministerstvo školství,
mládeže a tělovýchovy ČR, Ministerstvo
průmyslu a obchodu ČR, Ministerstvo životního
prostředí ČR, Správa hmotných
rezerv, Úřad pro státní informační
systém a Ministerstvo pro místní rozvoj.
Kapitole Ministerstvo pro místní rozvoj byl v této
souvislosti s účinností od 1. 11. 1996 stanoven
rozpočet příjmů a výdajů.
K 31. 12. 1996 bylo provedeno rozpočtové opatření
ke snížení rozpočtu neinvestičních
výdajů úsporou částky 5 500
tis. Kč.
Rozpočet příjmů v objemu 7 800 tis.
Kč byl překročen o 73,6%. Tohoto naplnění
příjmů bylo dosaženo zejména
příjmy z pronájmu nebytových prostor
na Staroměstském náměstí (které
činí 66,5% celkových příjmů
ústředního orgánu), dále se
na překročení rozpočtu příjmů
podílí rozpočtové organizace PRIVUM
a Ústavu územního rozvoje zejména
pronájmem nebytových prostor a pozemků.
Rozpočet celkových neinvestičních
výdajů kapitoly v objemu 337 278 tis. Kč
byl dočerpán do výše 303 439 tis. Kč
zejména s ohledem na delimitace prováděné
v závěru roku. Tak ústřední
orgán nevyčerpal 31 640 tis. Kč, což
tvoří 10,7% jeho rozpočtové částky.
Rozpočet celkových investičních výdajů
kapitoly ve výši 56 780 tis. Kč byl čerpán
ve výši 56 655 tis. Kč. Vlastní ústřední
orgán vyčerpal částku 55 128 tis.
Kč na rekonstrukci objektů na Staroměstském
náměstí, v Pařížské
a Letenské ulici a na stroje a zařízení
s tím související i na běžnou
míru investování. Částka 400
tis. Kč byla dotací na investice pro příspěvkovou
organizaci Česká centrála cestovního
ruchu.
Mzdové prostředky byly čerpány ve
výši 80 007 tis. Kč, tj. na 98,58%. Za neobsazená
místa vázal resort 462 tis. Kč. Průměrný
plat činil 15 748 Kč.
Příspěvek na činnost příspěvkových
organizací v plánované výši 142
363 tis. Kč byl plně vyčerpán. Na
čerpání příspěvku se
podílely dvě příspěvkové
organizace - Česká centrála cestovního
ruchu (91 509 tis. Kč) a ORBIS (50 854 tis. Kč).
V rozpočtu byla rozpočtována dotace ze státního
rozpočtu pro občanská sdružení
v celkové částce 3 600 tis. Kč. Byla
plně vyčerpána ve prospěch Sdružení
pro životní prostředí zdravotně
postižených v ČR (3 400 tis. Kč na 8
projektů zajišťujících činnost
konzultačních středisek a na 1 projekt zabezpečující
ediční činnost) a Sjednocené organizace
nevidomých a slabozrakých (200 tis. Kč na
provoz Centra pro odstraňování architektonických
bariér pro nevidomé a slabozraké občany).
V rozpočtu byla rozpočtována pro ostatní
dotace a příspěvky částka 95
tis. Kč, vyčerpáno bylo 90 tis. Kč
na příspěvek mezinárodní nevládní
organizaci Evropská pracovní společnost pro
rozvoj venkova.
Kapitola: 321
Grantová agentura ČR | v tis. Kč |
DAŇOVÉ PŘÍJMY | |||||
Daň z přidané hodnoty | |||||
Spotřební daně | |||||
Daně z příjmů | |||||
v tom: | daň z příjmů právnických osob | ||||
daň z příjmů fyzických osob | |||||
Daň dědická, darovací a z převodu nemovitostí | |||||
Silniční daň | |||||
Clo | |||||
Poplatek za užívání dálnic a silnic | |||||
Ostatní daně a poplatky | |||||
POJISTNÉ SOC. ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | |||||
z toho: | pojistné na důchodové pojištění | ||||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY | 0 | 0 | 988 | ||
Příjmy rozpočtových organizací a odvody přísp. org. | 0 | 0 | 988 | ||
z toho: odvody příspěvkových organizací | |||||
Odvody České národní banky | |||||
Přijaté úroky | |||||
Ostatní příjmy | |||||
PŘÍJMY Z VLÁDNÍCH ÚVĚRŮ | |||||
0 | 0 | 988 | |||
NEINVESTIČNÍ VÝDAJE | 543 729 | 58 685 | 58 554 | 99,78 | |
Výdaje rozpočtových organizací | 543 729 | 58 685 | 58 554 | 99,78 | |
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | |||||
Úrokové platby | |||||
Dotace, platby a příspěvky | |||||
v tom: | dotace podnikatelským subjektům | ||||
dotace občanským sdružením | |||||
ostatní dotace a příspěvky | |||||
dotace jiným rozpočtům | |||||
v tom: územním rozpočtům | |||||
mimorozpočtovým fondům | |||||
platby a příspěvky obyvatelstvu - sociální zabezpečení (vč. prostředků na státní politiku zaměstnanosti) | |||||
z toho: důchody | |||||
platby do zahraničí | |||||
INVESTIČNÍ VÝDAJE CELKEM | 225 000 | 10 275 | 10 274 | 99,99 | |
VLÁDNÍ ÚVĚRY | |||||
768 729 | 68 960 | 68 828 | 99,81 |
Kapitola: 321 Grantová agentura ČR
v tis. Kč |
Příjmy celkem | 988 | |||
v tom: | ||||
- příjmy rozpočtových org. a odvody PO | 988 | |||
z toho: | ||||
- odvody příspěvkových organizací | ||||
- pojistné sociálního zabezpečení a příspěvek na st. politiku zaměstnanosti | ||||
z toho: | ||||
- pojistné na důchodové pojištění | ||||
Neinvestiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 543 729 | 58 685 | 58 554 | 99,78 |
z toho: | ||||
- mzdové prostředky celkem | 7 180 | 7 330 | 7 296 | 99,54 |
z toho: | ||||
- státní správa | ||||
- pojistné a příděl do FKSP | 2 656 | 1 672 | 1 567 | 93,72 |
- důchody | ||||
- ostatní dávky | ||||
- prostředky na státní politiku zaměstnanosti | ||||
Příspěvky na činnost příspěvkovým organizacím | ||||
Neinv. dotace občanským sdružením | ||||
Ostatní dotace a příspěvky | ||||
Neinvestiční dotace a návratné finanční výpomoci podnikatelským subjektům | ||||
Investiční výdaje rozpočtových organizací celkem | 225 000 | 10 275 | 10 274 | 99,99 |
v tom: | ||||
- běžná míra investování | 1 000 | 1 000 | 1 000 | 100,00 |
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace | 224 000 | 9 275 | 9 274 | 99,99 |
Investiční dotace PO a ost. org. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace příspěvkovým org. | ||||
- systémové dotace příspěvkovým org. | ||||
- syst. dotace občanským sdružením | ||||
- syst. dotace ostatním subjektům | ||||
- ind. dotace ostatním subjektům | ||||
Investiční dotace a návratné finanční výpom. podnikatelským subj. celkem | ||||
v tom: | ||||
- individuální dotace | ||||
- systémové dotace |
Kapitola: 321 - Grantová agentura ČR
Rozpočtové organizace celkem | 26 | 7 180 | 3 200 | 3 980 | 12 756 | 26 | 7 330 | 3 350 | 3 980 | 12 756 | 25 | 7 296 | 3 346 | 3 950 | 13 167 | -1 | -34 | 29 | 0 | 29 | 109,41 | 103,22 | 103,22 |
z toho účelové prostředky na vědu a výzkum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom
a) státní správa celkem | |||||||||||||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
z toho: | |||||||||||||||||||||||
ústřední orgán | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||||||
b) ost. rozpočt. organiz. | 26 | 7 180 | 3 200 | 3 980 | 12 756 | 26 | 7 330 | 3 350 | 3 980 | 12 756 | 25 | 7 296 | 3 346 | 3 950 | 13 167 | -1 | -34 | 29 | 29 | 109,41 | 103,22 | 103,22 | |
Příspěvkové organizace celkem | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
z toho účelové prostředky na vědu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
v tom | |||||||||||||||||||||||
státní správa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
ostatní PO | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
PO (školy) zřízené obcemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
zdravotnická zařízení, která jsou součástí organizace zde neuváděné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||||
Rozpočtové a příspěvkové organizace celkem | 26 | 7 180 | 3 200 | 3 980 | 12 756 | 26 | 7 330 | 3 350 | 3 980 | 12 756 | 25 | 7 296 | 3 346 | 3 950 | 13 167 | -1 | -34 | 29 | 0 | 29 | 109,41 | 103,22 | 103,22 |