II. Opatření k zajištění
vyrovnanosti státního rozpočtu
Na základě usnesení vlády č.
229/1997 ze dne 16. dubna 1997:
1. se zvyšují příjmy státního
rozpočtu z titulu racionalizačních opatření
v hmotných rezervách a mobilizačních
rezervách o cca 1,5 mld. Kč.
2. jsou v jednotlivých kapitolách státního
rozpočtu na rok 1997 vázány prostředky
výdajových položek v celkovém objemu
25 504 mil. Kč.
Zvolená forma opatření - vázání
prostředků výdajových položek
jednotlivých kapitol - nemění výši
příjmů a výdajů státního
rozpočtu a umožňuje na rozdíl od
úpravy rozpočtu reagovat v průběhu
dalšího období na aktuální vývoj
státního rozpočtu.
Vzhledem k celkové výši částky
bylo možné uskutečnit vázání
pouze restrikcí nejširší struktury
výdajů.
Metoda kombinuje plošný i selektivní
způsob vázání, a to zhruba touto cestou:
- z omezení se v zásadě vylučují
mandatorní výdaje, které musí
být uhrazeny ve výši stanovené příslušným
předpisem. Navržené vázání
u důchodů a ostatních sociálních
dávek vychází z odhadu skutečné
potřeby prostředků na tyto tituly do konce
roku a neznamená v žádném případě
krácení nároků jejich příjemců,
- vázání se nenavrhuje v zákonem
stanovených dotacích do místních rozpočtů,
ve výdajích kapitol Poslanecká sněmovna,
Senát a Nejvyšší kontrolní úřad,
kde k tomu vláda zákonem není oprávněna.
Vyloučeny jsou rovněž platy soudců a
ústavních činitelů a členů
Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
- z vázání se vylučují některé
další položky, u kterých není snižování
rozpočtu žádoucí především
z hlediska vládních priorit. Nerestringují
se proto věcné výdaje na výzkum a
vývoj, na podporu exportu, dopravní územní
obslužnost, investice do dopravní infrastruktury,
mírnější vázání
je navrženo u investic v resortu Ministerstva obrany,
- u neinvestičních dotací podnikatelským
subjektům u kapitol MPO, MZe, MO a MŽP a dotace SFTR
(kapitola VPS) se váže cca 9%, u dotace na ztrátu
dopravce z provozu osobní železniční
dopravy je vázána částka ve výši
4,1%,
- selektivně jsou vázány i vybrané
položky kapitoly VPS, zejména na veřejnou spotřebu
státu. Vázání je podloženo
důkladnou inventurou jednotlivých výdajových
položek a schůdnosti jejich omezení. Úpravy
v této kapitole obsahují i zvýšení
některých mandatorních položek (úroky
dluhové služby a majetková újma), u
kterých je evidentní celoroční překročení.
V kapitole VPS byly vázány částky
v těchto položkách:
- vládní rozpočtová rezerva,
- rezerva na dopady embarga (podle výsledků minulého
roku lze předpokládat nižší výdaje),
- prostředky na řešení mimořádných
situací,
- sportovní reprezentace v kapitolách,
- příspěvky k novomanželským
půjčkám (nižší výdaje
na státní příspěvky při
narození dítěte dle skutečnosti 1996),
- příspěvek na stavební spoření
(vázání vychází z předložených
nároků stavebních spořitelen za rok
1996),
- sportovní reprezentace pro občanská sdružení,
- rezerva na platy včetně pojistného (ponechání
jen nejnutnějších položek, mimo jiné
je vázána i část této rezervy
určená na zvýšení početních
stavů policistů a zaměstnanců Vězeňské
služby),
- rezerva na finanční výpomoci při
slučování zdravotních pojišťoven
(znamená to posunout některé doplatky výpomoci
na začátek roku 1998 - pojišťovny GRAL
a MV),
- transfery do zahraničí (vychází
z předpokladu, že v letošním roce nebude
požadováno splacení příspěvku
na mírové operace OSN).
- Vázáním mzdových výdajů
a výdajů na pojistné na sociální
a zdravotní pojištění a příspěvek
do FKSP se tempo jejich růstu snižuje v průměru
z 11,9% na 7,3%. Zároveň je však umožněno
využít mzdové prostředky za neobsazená
místa, tzn. že při realizaci racionalizačních
opatření se vázání v objemu
mzdových prostředků nemusí promítnout
do snížení průměrné mzdy.
- u ostatních výdajů kapitol, zahrnujících
především tzv. věcné výdaje
ROPO a investiční výdaje, byla navržena
v podstatě shodná míra vázání,
která by znamenala i shodný pokles podílu
těchto výdajů jednotlivých kapitol
na HDP. Ministerstvo financí navrhlo strukturovanější
přístup, kdy výdaje na investice jsou plošně
vázány o 20% (vyjma Ministerstva dopravy a Ministerstva
obrany) a tzv. věcné výdaje kapitol plošně
o 15%. Razantnější pokles u investic vychází
z předpokladu větší schůdnosti
jejich úspory v rozpočtech jednotlivých kapitol
(odklad, pozastavení) než u věcných
neinvestičních výdajů, kde podle názoru
MF není vyšší pokles reálný.
Po vázání se bude objem věcných
výdajů u rozpočtových organizací
pohybovat u jednotlivých resortů nejčastěji
mezi 80 - 100% srovnatelné nominální úrovně
roku 1996, někdy i pod tímto intervalem.
Správci kapitol využili svého zmocnění
uskutečnit vázání v investičních
a neinvestičních výdajích podle potřeb
kapitoly. Celková částka vázaných
investičních výdajů ve prospěch
ostatních neinvestičních výdajů
se tak zvýšila o 1 735 mil. Kč.
Místopředseda vlády a ministr financí
požádal v souladu s bodem III/2 Poslaneckou sněmovnu
Parlamentu o souhlas s vázáním prostředků
v kapitolách Poslanecká sněmovna, Senát
a Nejvyšší kontrolní úřad.
Tyto prostředky by byly použity ve prospěch
bytové výstavby.
Přehled položek a vázaných částek
v porovnání původně navržené
a konečné varianty je uveden v následující
tabulce:
v mil. Kč |
Vládní rozpočtová rezerva | 600 | 600 |
Veřejná spotřeba kapitoly VPS | 1 121 | 1 121 |
Neinvestiční dotace podnikatelským subjektům | 1 503 | 1 514 |
Investiční výdaje | 7 699 | 9 434 |
Mzdové výdaje a pojistné | 4 186 | 4 162 |
Transfery obyvatelstvu | 3 300 | 3 565 |
Vládní úvěry | 65 | 65 |
Ostatní neinvestiční výdaje | 7 030 | 5 043 |
Vázání výdajů celkem | 25 504 | 25 504 |
Ve smyslu úkolu uloženého v bodě II/I/b
bude podrobná informace Ministerstva financí o účinnosti
přijatých opatření ve výdajích
státního rozpočtu v roce 1997 obsažena
ve zprávě o plnění státního
rozpočtu ČR za I. pololetí.
V připojených tabulkách jsou uvedeny vázané
částky rozpočtových výdajů
podle rozpisu na jednotlivé kapitoly a vyčísleny
odhady příjmů a výdajů státního
rozpočtu ČR podle usnesení vlády ČR
č. 229/1997.
DAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM | 283 044 | 318 600 | 298 200 | 93,6 | -20 400 | 112,6 | 105,4 | ||
v tom: | daň z přidané hodnoty | 109 313 | 127 800 | 121 500 | 95,1 | -6 300 | 116,9 | 111,1 | |
spotřební daně | 61 170 | 65 400 | 64 000 | 979 | -1 400 | 106,9 | 104,6 | ||
daň z příjmů právnických osob | 48 567 | 55 000 | 46 400 | 64,4 | -8 600 | 113,2 | 95,5 | ||
daň z příjmů fyzických osob - zvl. sazba | 10 298 | 12 100 | 10 500 | 86,8 | -1 600 | 117,5 | 102,0 | ||
daň z příjmů fyzických osob - ze záv. práce | 19 429 | 23 600 | 23 700 | 99,6 | -100 | 122,5 | 122,0 | ||
clo | 19 676 | 19 600 | 17 000 | 86,7 | -2 600 | 99,6 | 86,4 | ||
silniční daň | 4 303 | 4 200 | 4 400 | 104,6 | 200 | 97,6 | 102,3 | ||
majetkové daně | 3 857 | 4 500 | 4 500 | 100,0 | 0 | 116,7 | 116,7 | ||
poplatek za užívání dálnic a silnic | 919 | 900 | 900 | 100,0 | 0 | 97,9 | 97,9 | ||
ostatní daně a poplatky | 5 512 | 5 300 | 5 300 | 100,0 | 0 | 96,2 | 96,2 | ||
POJISTNÉ NA SOCIÁLNÍ ZABEZPEČENÍ A PŘÍSPĚVEK NA STÁTNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI | 174 316 | 205 531 | 198 927 | 96,8 | -6 604 | 117,9 | 114,1 | ||
z toho pojistné na důchodové pojištění | 133 927 | 157 166 | 152 117 | 96,6 | -5 049 | 117,4 | 113,6 | ||
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM | 25 457 | 24 969 | 26 469 | 106,0 | 1 500 | 98,1 | 104,0 | ||
v tom: | příjmy kapitol | 5 071 | 4 338 | 5 838 | 134,6 | 1 500 | 85,5 | 115,1 | |
přijaté úroky | 3 545 | 3 008 | 3 006 | 100,0 | 0 | 84,9 | 84,9 | ||
příjmy z vládních úvěrů | 6 490 | 8 696 | 6 896 | 100,0 | 0 | 137,1 | 137,1 | ||
ostatní příjmy | 10 351 | 8 727 | 8 727 | 100,0 | 0 | 84,3 | 84,3 | ||
PŘÍJMY CELKEM | 462 817 | 549 100 | 523 596 | 95,4 | -25 504 | 113,7 | 108,4 | ||
BĚŽNÉ VÝDAJE | 423 236 | 479 622 | 463 616 | 96,7 | -16 006 | 113,3 | 109,5 | ||
Dotace podnikatelským subjektům | 27 268 | 29 045 | 27 531 | 94,8 | -1 514 | 106,5 | 101,0 | ||
Transfery obyvatelstvu | 154 000 | 212 465 | 206 920 | 96,3 | -3 565 | 136,0 | 135,7 | ||
v tom: | zaměstnanost | 2 665 | 3 100 | 3 100 | 100,0 | 0 | 116,3 | 116,3 | |
státní vyrovnávací příspěvek | 553 | 0 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | |||
dávky nemocenského pojištění | 21 531 | 24 444 | 23 444 | 95,9 | -1 000 | 113,5 | 108,9 | ||
ostatní dávky | 1 670 | 2 482 | 2 482 | 100,0 | 0 | 148,6 | 146,6 | ||
důchody | 127 561 | 150 459 | 148 194 | 98,5 | -2 265 | 117,9 | 116,2 | ||
dávky státní sociální podpory [dávky st. sociální podpory v roce 1996 součástí dotací OkÚ a obcím (26 692 mil. Kč)] | 32 000 | 31 700 | 99,1 | -300 | x | x | |||
Veřejná spotřeba státu | 179 110 | 202 518 | 191 791 | 94,7 | -10 727 | 113,1 | 107,1 | ||
v tom: | školství | 58 653 | 63 216 | 59 910 | 94,8 | -3 306 | 107,4 | 101,8 | |
zdravotnictví | 2 802 | 3 267 | 3 012 | 91,6 | -275 | 117,3 | 107,3 | ||
kultura | 2 910 | 3 126 | 2 872 | 91,9 | -254 | 107,4 | 98,7 | ||
obrana | 22 159 | 22 066 | 21 562 | 97,7 | -504 | 99,6 | 97,3 | ||
bezpečnost | 20 738 | 22 630 | 21 304 | 94,1 | -1 326 | 109,1 | 102,7 | ||
ostatní kapitoly | 71 646 | 86 193 | 63 131 | 94,3 | -5 062 | 123,1 | 116,0 | ||
Dluhová služba | 14 049 | 14 442 | 14 742 | 102,1 | 300 | 102,8 | 104,9 | ||
Transfery do zahraničí | 53 | 1 500 | 1 000 | 66,7 | -500 | 2 830,2 | 1 886,8 | ||
Dotace okresním úřadům a obcím neinv. | 48 756 | 19 632 | 19 632 | 100,0 | 0 | 40,3 | 40,3 | ||
II. | KAPITÁLOVÉ VÝDAJE | 57 079 | 65 756 | 56 323 | 65,7 | -9 433 | 115,2 | 98,7 | |
z toho: | |||||||||
dotace okresním úřadům a obcím | 10 683 | 5 895 | 4 396 | 74,6 | -1 499 | 55,2 | 41,1 | ||
III. | VLÁDNÍ ÚVĚRY | 4 064 | 3 722 | 3 657 | 96,3 | -65 | 91,6 | 90,0 | |
VÝDAJE CELKEM | 484 379 | 549 100 | 523 596 | 95,4 | -25 504 | 113,4 | 106,1 | ||
ROZDÍL PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ CELKEM | -1 562 | 0 | 0 | x | 0 | x | x |
v tisících Kč |
Kancelář prezidenta republiky | -4 371 | -1 331 | -1 331 | -490 | -2 550 | -8 312 | -400 | -45 880 | -58 963 | ||||||
Poslanecká sněmovna Parlamentu | |||||||||||||||
Senát Parlamentu | |||||||||||||||
Úřad vlády | -7 346 | -2 344 | -2 344 | -865 | -4 137 | -12 409 | -19 755 | ||||||||
Bezpečnostní informační služba | -58 709 | -58 709 | -45 540 | -104 249 | |||||||||||
Ministerstvo zahraničních věcí | -361 063 | -14 402 | -14 402 | -5 327 | -341 354 | -3 228 | -224 000 | -588 311 | |||||||
Ministerstvo obrany | -573 696 | -343 316 | -11 137 | -126 664 | -102 000 | -1 716 | -32 476 | -893 826 | -1 500 000 | ||||||
Ministerstvo financí | -544 636 | -170 766 | -170 548 | -63 162 | -310 666 | -84 5437 | -1 390 073 | ||||||||
Ministerstvo práce a sociálních věcí | -3 534 753 | -78 896 | -73 772 | -29 188 | -2 163 000 | -1 000 000 | -263 667 | -596 | -600 819 | -4 136 170 | |||||
Ministerstvo vnitra | -1 321 712 | -499 979 | -466 169 | -184 431 | -637 302 | -4 684 | -888 972 | -2 195 368 | |||||||
Ministerstvo životního prostředí | -37 492 | -9 668 | -6 406 | -3 576 | -24 248 | -45 203 | -29 392 | -31 105 | -82 000 | -225 192 | |||||
Ministerstvo pro místní rozvoj **) | -88 222 | -3 150 | -2 668 | -1 163 | -83 909 | -21 394 | -1 667 | -1 770 | -440 660 | -553 953 | |||||
Grantová agentura | -14 386 | -310 | -112 | -13 964 | -18 014 | -32 400 | |||||||||
Ministerstvo průmyslu a obchodu | -69 309 | -11 765 | -11 260 | -4 327 | -53 217 | -6 447 | -1 000 | -490 000 | -92 000 | -658 756 | |||||
Ministerstvo dopravy a spojů | -67 546 | -12 666 | -8 364 | -4 684 | -50 196 | -900 204 | -150 000 | -1 117 750 | |||||||
Ministerstvo zemědělství | -164 055 | -31 606 | -31 809 | -11 677 | -120 772 | -101 804 | -721 000 | -637 513 | -1 624 372 | ||||||
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy | -874 008 | -492 454 | -20 915 | -182 092 | -199 462 | -1 814 994 | -69 512 | -548 076 | -922 200 | -4 228 790 | |||||
Ministerstvo kultury | -3 557 | -1 648 | -1 646 | -609 | -1 300 | -207 371 | -5 141 | -37 023 | -174 665 | -427 757 | |||||
Ministerstvo zdravotnictví | -122 760 | -6 212 | 2 029 | -2 290 | -114 258 | -151 510 | -733 100 | -1 007 370 | |||||||
Ministerstvo spravedlnosti | -195 784 | -126 440 | -56 166 | -46 563 | -22 761 | -1 609 | -621 238 | -818 631 | |||||||
Úřad pro státní informační systém | -2 857 | -605 | -605 | -224 | -2 026 | -5 002 | -4 490 | -12 349 | |||||||
Úřad průmyslového vlastnictví | -7 540 | -1 923 | -1 923 | -711 | -4 906 | -3 500 | -11 040 | ||||||||
Český statistický úřad | -17 491 | -12 775 | -12 641 | -4 716 | -35 844 | -53 335 | |||||||||
Český úřad zeměměřický a katastrální | -127 046 | -35 156 | -35 156 | -13 007 | -78 863 | -52 885 | -179 931 | ||||||||
Český báňský úřad | -3 507 | -1 545 | -1 545 | -572 | -1 390 | -1 200 | -4 707 | ||||||||
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže | -1 827 | -766 | -766 | -283 | -778 | -1 200 | -3 027 | ||||||||
Ústavní soud | -2 549 | -448 | -448 | -165 | -1 936 | -4 000 | -6 549 | ||||||||
Akademie věd | -26 499 | -19 342 | -7 157 | -19 314 | -60 000 | -105 813 | |||||||||
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání | -1 910 | -216 | -80 | -1 614 | -300 | -2 210 | |||||||||
Správa státních hmotných rezerv | -208 573 | -2 603 | -2 603 | -963 | -205 007 | -63 200 | -271 773 | ||||||||
Státní úřad pro jadernou bezpečnost | -5 979 | -2 000 | -1 259 | -740 | -3 239 | -2 000 | -13 076 | -21 057 | |||||||
Nejvyšší kontrolní úřad | |||||||||||||||
Všeobecná pokladní správa **) | -2 041 516 | -165 000 | -61 050 | -300 000 | -1 515 468 | -45 000 | -122 000 | -1 935 631 | -4 144 349 | ||||||
CELKEM | -10 490 721 | -2 049 356 | -957 936 | -756 908 | -2 265 000 | -1 300 000 | 0 | -4 119 457 | -3 324 152 | -121 340 | -619 661 | -1 514 105 | 0 | -9 434 021 | -25 504 000 |
*) pojistné na sociální zabezpečení
a příspěvek na státní politiku
zaměstnanosti a pojistné zdravotního pojištění
a příděl do fondu kulturních a sociálních
potřeb
**) dotace na komunální ekologické investice
byly rozpočtovým opatřením převedeny
z kapitoly VPS do kapitoly MMR, kde je rovněž zajištěno
vládou schválené vázání
ve výši 60 mil. Kč.
Proto je částka vázání korigována
o převedené prostředky ve výši
320 mil. Kč
v tisících Kč |
Kancelář prezidenta republiky | 60 082 | 33 745 | 33 745 | 11 885 | 14 452 | 92 765 | -400 | 184 220 | 336 667 | 85,10 | ||||||
Poslanecká sněmovna Parlamentu | 739 071 | 213 060 | 76 066 | 449 945 | 636 000 | 1 375 071 | 100,00 | |||||||||
Senát Parlamentu | 572 221 | 87 517 | 31 257 | 453 447 | 236 200 | 808 421 | 100,00 | |||||||||
Úřad vlády | 155 536 | 63 273 | 63 273 | 23 334 | 68 929 | 17 341 | 172 877 | 89,74 | ||||||||
Bezpečnostní informační služba | 594 892 | 594 892 | 182 160 | 777 052 | 88,17 | |||||||||||
Ministerstvo zahraničních věcí | 2 420 407 | 349 347 | 349 347 | 129 218 | 1 941 842 | 45 835 | 896 000 | 3 362 242 | 85,11 | |||||||
Ministerstvo obrany | 24 181 684 | 6 639 400 | 271 059 | 3 026 926 | 2 108 000 | 1 253 900 | 9 153 458 | 742 142 | 70 000 | 5 506 174 | 30 500 000 | 95,31 | ||||
Ministerstvo financí | 8 260 266 | 4 142 774 | 4 136 963 | 1 532 803 | 2 584 689 | 2 763 563 | 11 023 829 | 88,80 | ||||||||
Ministerstvo práce a sociálních věcí | 175 074 490 | 1 914 736 | 1 790 396 | 708 331 | 144 448 842 | 23 385 608 | 3 100 000 | 1 516 973 | 27 590 | 308 866 | 279 928 | 2 389 881 | 178 080 753 | 97,73 | ||
Ministerstvo vnitra | 23 363 544 | 12 128 881 | 11 793 887 | 4 240 898 | 1 469 000 | 768 204 | 4 756 561 | 111 803 | 65 300 | 2 631 028 | 26 171 675 | 92,26 | ||||
Ministerstvo životního prostředí | 934 174 | 235 429 | 156 347 | 87 055 | 611 690 | 694 672 | 18 800 | 276 608 | 124 830 | 328 000 | 2 377 084 | 91,35 | ||||
Ministerstvo pro místní rozvoj **) | 603 144 | 76 404 | 64 709 | 28 210 | 498 530 | 122 802 | 2 713 | 95 | 3 363 520 | 4 092 274 | 88,08 | |||||
Grantová agentura | 621 669 | 7 538 | 2 776 | 611 355 | 188 986 | 810 655 | 96,16 | |||||||||
Ministerstvo průmyslu a obchodu | 1 938 742 | 278 926 | 274 063 | 103 119 | 1 556 697 | 164 991 | 4 500 | 12 069 | 4 961 000 | 129 500 | 7 210 852 | 91,63 | ||||
Ministerstvo dopravy a spojů | 1 807 916 | 398 807 | 204 245 | 147 443 | 1 261 666 | 5 341 783 | 3 900 | 4 910 | 5 716 000 | 18 755 800 | 31 630 309 | 96,59 | ||||
Ministerstvo zemědělství | 2 221 783 | 932 921 | 771 633 | 345 073 | 943 789 | 1 992 449 | 35 200 | 50 000 | 7 289 000 | 2 465 487 | 14 053 919 | 89,64 | ||||
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy | 18 872 679 | 12 254 908 | 508 230 | 4 532 551 | 2 085 220 | 28 239 354 | 619 412 | 12 178 256 | 3 388 800 | 63 598 501 | 93,77 | |||||
Ministerstvo kultury | 136 756 | 40 882 | 40 882 | 15 094 | 80 780 | 1 946 467 | 48 729 | 740 511 | 1 019 035 | 3 891 498 | 90,10 | |||||
Ministerstvo zdravotnictví | 1 278 950 | 240 200 | 50 114 | 88 882 | 949 686 | 1 448 120 | 245 300 | 40 000 | 2 932 400 | 5 944 770 | 85,51 | |||||
Ministerstvo spravedlnosti | 8 880 846 | 4 675 787 | 2 984 192 | 1 735 070 | 168 000 | 118 730 | 2 183 259 | 25 740 | 169 | 952 162 | 9 858 917 | 92,33 | ||||
Úřad pro státní informační systém | 31 590 | 14 669 | 14 669 | 5 427 | 11 494 | 47 787 | 17 960 | 97 337 | 88,74 | |||||||
Úřad průmyslového vlastnictví | 93 683 | 46 635 | 46 635 | 17 248 | 29 800 | 12 500 | 106 183 | 90,58 | ||||||||
Český statistický úřad | 538 695 | 309 873 | 306 633 | 114 664 | 114 158 | 30 | 57 756 | 596 481 | 91,79 | |||||||
Český úřad zeměměřický a katastrální | 1 496 790 | 852 765 | 852 765 | 315 524 | 328 501 | 17 400 | 300 415 | 1 814 605 | 90,98 | |||||||
Český báňský úřad | 61 862 | 37 461 | 37 461 | 13 860 | 10 541 | 2 800 | 64 662 | 93,21 | ||||||||
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže | 33 885 | 18 599 | 18 599 | 6 879 | 8 407 | 1 800 | 35 685 | 92,18 | ||||||||
Ústavní soud | 57 590 | 24 791 | 24 791 | 9 164 | 23 635 | 6 500 | 64 090 | 90,73 | ||||||||
Akademie věd | 1 294 260 | 566 340 | 207 764 | 520 156 | 487 681 | 3 495 | 3 751 | 240 000 | 2 029 187 | 95,04 | ||||||
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání | 19 037 | 7 251 | 2 643 | 9 143 | 1 200 | 20 237 | 90,15 | |||||||||
Správa státních hmotných rezerv | 1 248 205 | 63 137 | 63 137 | 23 360 | 1 161 708 | 252 800 | 1 501 005 | 84,67 | ||||||||
Státní úřad pro jadernou bezpečnost | 148 656 | 48 517 | 30 539 | 17 950 | 82 189 | 6 490 | 26 922 | 182 068 | 89,63 | |||||||
Nejvyšší kontrolní úřad | 247 965 | 138 945 | 51 136 | 57 884 | 100 | 39 300 | 287 365 | 100,00 | ||||||||
Všeobecná pokladní správa **) | 86 399 114 | 32 100 000 | 54 229 114 | 330 500 | 9 370 000 | 18 523 900 | 6 096 215 | 120 719 729 | 96,68 | |||||||
CELKEM | 364 390 184 | 48 843 518 | 24 888 314 | 17 651 610 | 148 193 842 | 57 626 442 | 3 100 000 | 88 974 772 | 41 549 381 | 1 686 715 | 13 592 515 | 27 530 830 | 18 523 900 | 56 322 475 | 523 596 000 | 95,36 |
*) pojistné na sociální zabezpečení
a příspěvek na státní politiku
zaměstnanosti a pojistné zdravotního pojištění
a příděl do fondu kulturních a sociálních
potřeb
**) dotace na komunální ekologické investice
byly rozpočtovým opatřením převedeny
z kapitoly VPS do kapitoly MMR, kde je rovněž zajištěno
vládou schválené vázání
ve výši 60 mil. Kč.
Proto je částka vázání korigována
o převedené prostředky ve výši
320 mil. Kč