Úhrn příjmů | 57.857 | 81.126 | Úhrn výdajů | 17.857 | 81.126 |
Příjmy | 18.543,060.966 | 26.001,080.078 | 2.088,953.225 | 2.929,130.210 | 57.857 | 81.126 |
Výdaje | 18.353,303.655 | 25.735,002.868 | 2.209,978.199 | 3.098,831430 | 57.857 | 81.16 |
Schodek event. přebytek | 189,757.311 | 266,077.710 | 121,024.974 | 169,701.220 |
Rozpočtové období 1926/27 |
řádné: | ||
1. Daně přímé | 5.941,249.740 | 8.330,820.384 |
2. daň z obratu, kolky, poplatky | 3.734,826.966 | 5.238,974.370 |
3. daně konsumní | 3.059,527.942 | 4.290,070.080 |
4. státní přirážka k obecní dani z vína | 222,598.463 | 312,127.564 |
5. monopoly | 4.702,64.936 | 6.593,936.552 |
6. ostatní příjmy řádné | 3.318,266,530 | 4.652,873.328 |
mimořádné: | 357,904,009 | 501,853.000 |
Úhrn příjmů | 21.336,938.586 | 29.918,655.278 |
řádné a mimořádné: | ||
ministerstvo: | ||
1. financí | 10,305,406.019 | 14.450,240.318 |
2. spravedlnosti | 494,063.719 | 692,776.146 |
3. zahraničních věcí | 199,287.583 | 279,441.048 |
4. kolonií | 566,359.024 | 794,148.622 |
5. veřejného vyučování | 1.422,62.742 | 1.999,156.596 |
6. vnitra | 801,436.694 | 1.123,774.532 |
7. veřejných prací | 1.580,610873 | 2.216,332.566 |
8. dopravy | 288,718.365 | 404,840 892 |
9. války | 2.985,191,491 | 4.185,835.508 |
10. námořnictva | 1.252,795.479 | 1.756,669.820 |
11. aeronautiky | 705,39,586 | 989,013.144 |
12. národního hospodářství | 330,713,525 | 463,726.504 |
Úhrn výdajů | 20.932,075.100 | 29.350,955.696 |
1. uzavření nových dluhů: | ||
a) liktorská půjčka | 2.736,292.742 | 3.836,829.682 |
b) zaplacení splatných státních pokladničních poukázek a zálohy | 2.051,473.054 | 2.876,575.516 |
2. splatné annuity obnosů státem zapůjčených | 563.783 | 790.536 |
3. vrácení obnosů státem zapůjčených | 92,065.148 | 129,093.750 |
4. obnosy, jichž protipoložky kompensují se ve výdajích | 9,189.906 | 12,886.086 |
5. různá inkasa | 16,962.038 | 23,784.168 |
6. příjmy gen. ředitelství katastru, státního ekonomátu a jiné příjmy | 443,582261 | 621,991.186 |
Úhrn příjmů | 6.350,129.082 | 7.501,950.924 |
ministerstva: | ||
1. financí | 3.137,055.396 | 4.398,779.076 |
2. zahraničních věcí | 530.050 | 743.236 |
3. veřejného vyučování | 546.243 | 765.940 |
4. vnitra | 71.612 | 100.414 |
5. veřejných prací | ||
6. války | 2,400.000 | 3,365.280 |
7. národního hospodářství | 89,528.837 | 125,537,336 |
Úhrn výdajů | 3.230,132.138 | 4.529.291.282 |
Příjmy | 21.336,938.586 | 29.918,655.278 | 5.350,129.032 | 7.501,950.924 |
Výdaje | 20.932.075.100 | 29.350,955.696 | 3.230,232.138 | 4.529,291.282 |
Schodek ev. přebytek | 404,863.486 | 567,699.583 | 2.119,886.894 | 2.972.659 642 |
Rozpočtové období začíná
v Italii prvního července toho kterého kalendářního
roku a končí 30. červnem následujícího
kalendářního roku. Osnova rozpočtová
předkládá se sněmovně i senátu
na konci kalendářního roku, předcházejícího
rozpočtové období, v listopadu nebo v prosinci.
Na počátku následujícího roku
ministr financí doplňuje rozpočtovou osnovu
předložením pozměňovacích
návrhů (note di variazione).
V druhém trimestru předloha projednávána
jest sněmovnou a senátem a když jest přijata,
dílčí rozpočty výdajové
jednotlivých ministerstev a celkový rozpočet
příjmový otiskovány jsou postupně,
nejpozději do 30. června, v úřední
"Gazzetta Ufficiale".
Rozpočet příjmů. Italský
rozpočet nezná dílčích rozpočtů
příjmových podle jednotlivých ministerstev;
veškeré příjmy rozděleny jsou
v jednotném rozpočtu podle hlavních kategorií
příjmů.
Rozpočet výdajů. Položky označené
v tabele A - F netvoři samostatných oddílů
nebo kapitol rozpočtových, nýbrž zahrnuty
jsou do dílčích výdajových
rozpočtů jednotlivých ministerstev; tak položky
A - B - C - D - E. 1 - F jsou součástí rozpočtů
ministerstva financí; položka E. 2 jest součtem
obnosů preliminovaných na pense v dílčích
rozpočtech jednotlivých ministerstev.
I. kategorie rozpočtu, příjmy a výdaje
řádné mimořádné jest
ve skutečnosti vlastním státním rozpočtem,
kategorie II., příjmy a výdaje v pohybu kapitálu,
pouze doplňuje vlastní státní rozpočet
a jest v jistém slova smyslu rozpočtem pro sebe.
V této II. kategorii rozpočtové obrazí
se, jak už její jméno ukazuje, pohyb všech
aktivních a pasivních úvěrních
operací státu (viz tabelu). Také v této
kategorii rozpočtové na straně příjmů
není dílčích rozpočtů
podle jednotlivých ministerstev, nýbrž příjmy
rozvrženy jsou v několik hlavních skupin příjmových
(viz tabelu); výdaje opět rozděleny jsou
podle ministerstev.
Třebaže I. i II. kategorie rozpočtu tvoří
dohromady celkový státní rozpočet,
při posuzování vlastního státního
hospodaření finančního jest směrodatná
kategorie I. Spojování obou kategorií mohlo
by vésti k nesprávným závěrům,
poněvadž na př. přebytek v kategorii
pohybu kapitálu zvětšoval by přebytek
v kategorii příjmů a výdajů
řádných a mimořádných,
jako zase deficit v kategorii pohybu kapitálu zmenšoval
by přebytek v kategorii příjmů a vydání
řádných a mimořádných,
anebo dokonce měnil jej v deficit anebo deficit zvyšoval.
Tato kategorie, sama o sobě bezvýznamná,
jest uváděna jako taková v rozpočtu
na r. 1926/27 naposledy. V rozpočtu na r. 1927/28 byla
zrušena a položky dotud do této kategorie spadající
zahrnuty do I. rozpočtové kategorie.
Železnice, pošta, telegrafy a telefony jsou autonomními
podniky; mají samostatné rozpočty, které
tvoří pouze přílohy k rozpočtu
ministerstva dopravy. Ve vlastním státním
rozpočtu figurují pouze předvídané
přebytky jednotlivých těchto podniků.
Italský státní rozpočet jako
takový nepodává věrného obrazu
státního finančního hospodářství
v tom kterém rozpočtovém roce. Rozpočtem
odhadované příjmy byly vždycky
hodnoceny značné nízko, ba hluboko pod pravděpodobným
výnosem. Skutečné příjmy
předstihly proto v každém rozpočtovém
roce o mnoho (o miliardu) výnos rozpočtem odhadovaný.
Tato okolnost dala finanční správě
podnět a možnost, že během každého
rozpočtového roku překročovala
(opět o miliardy) výdaje rozpočtem předvídané,
což činila jednotlivými královskými
dekrety postupně publikovanými v úředním
listě (bez předchozího schválení
oběma sněmovnami). V důsledku tohoto postupu,
jinak obvyklého zvláště v dobách
poválečných, skutečné příjmy
a skutečné výdaje celkové i v jednotlivých
oddílech a položkách rozpočtu vzdalovaly
se vždycky od cifer rozpočtu do té míry,
že věrným obrazem státního finančního
hospodářství nemohl býti nikdy rozpočet,
nýbrž státní účetní
uzávěrka.
Státní účetní uzávěrku
za rozpočtový rok 1926/27 obsahuje tabela B.
Číslice uvedené v této tabele byly
převzaty ze stručného schema státní
účetní uzávěrky publikovaného
v červencové příloze úřední
"Gazzetty Ufficiale". Jsou
to číslice provisorní; číslice
definitivní, jež mohou se od nich poněkud lišiti,
budou publikovány teprve za několik měsíců
v obsáhlé publikaci ministerstva financí
(Conti consuntivi). Stejně však
i tyto provisorní číslice mohou aspoň
v hrubých rysech poskytnouti názor o tom, do jaké
míry jsou odlišny cifry rozpočtu a státní
účetní uzávěrky za totéž
rozpočtové období.
Výše zmíněné schema účetní
uzávěrky, tak jak jest publikováno v příloze
úřední "Gazzetty
Ufficiale", umožňuje přesné
srovnání s rozpočtem pouze na straně
výdajů; na straně příjmů
specifikace hlavních skupin příjmových
jest poněkud odlišná od specifikace hlavních
skupin příjmových v rozpočtu a proto
lze přesně srovnávati s rozpočtem
pouze řádné a mimořádné
příjmy označené v tabele B číslicemi
1 - 3 a 5, kdežto řádné a mimořádné
příjmy označené v tabele číslicí
6 spojují v jedné cifře několik rozpočtových
skupin příjmů řádných
a mimořádných.
Srovnává-li se rozpočet v kategorii pohybu
kapitálu se státní účetní
uzávěrkou v pohybu kapitálu, zpozoruje se,
že předvídaný deficit této kategorie
byl rozpočtem předvídán obnosem 121,02
milionů lir, kdežto státní účetní
uzávěrka končí přebytkem 2.119,88
milionů lir. Transformace malého deficitu ve vysoký
přebytek způsobena byla výnosem liktorské
půjčky, jež byla vyložena k upisování
teprve během rozpočtového roku a proto
v původním rozpočtu výnos této
úvěrní operace státní nemohl
býti ještě předvídán.
Přepočítací kurs. Do rozpočtového
období 1926/27 spadá zahájením (září
1926) deflační politiky italské, jejíž
účinkem byl postupný pokles kursů
cizích valut. Vzhledem k tomu při přepočítávání
obnosů v lirách na Kč aplikuje se průměrný
kurs resultující z 12 měsíčních
průměrných kursů v době od
července 1926 do června 1927. (100 lir = Kč
140,22.)
Výměra státu v km2: 56.258. | |
Počet obyvatelstva: 2,229.876. | Rozpočtové období: 1927. |
President republiky | 1.200,-- | 4.000,-- | 220.920,-- | 736.400,-- |
Sněm | 1.500,-- | 5.000,-- | 1,307.90 | 4,359.673,33 |
Ministerská rada | 73.600,-- | 245.333,33 | 1,306.948,-- | 4,356.493,33 |
Ministerstvo vnitra | 3,707.000,-- | 12,356.666,67 | 19,241.586,-- | 64,138.620,-- |
Ministerstvo financí | 141,059.556,-- | 470,198.520,-- | 15,817.620,-- | 52,725.400,-- |
Ministerstvo zemědělství | 21,033.440,-- | 70,111.466,67 | 26,320.116,-- | 87,733.720,-- |
Ministerstvo osvěty | 1,867.239,-- | 6,224.130,-- | 32,981.975,-- | 109,939.916,67 |
Ministerstvo spravedlnosti | 3,698.000,-- | 12,326.666,66 | 8,084.816,-- | 26,949.386,67 |
Ministerstvo dopravy | 51,162.251,-- | 170,540.836,67 | 58,439.041,-- | 194,796.803,33 |
Ministerstvu zahraničí | 1,429.200,-- | 4,764.000,-- | 6,024.601,-- | 20,082.003,33 |
Ministerstvo vojenství | 592.109,-- | 1,973.696,67 | 39,891.060,-- | 132,970.200,-- |
Státní kontrola | 1.092,-- | 3.640,-- | 1,124.635,-- | 3,748,783,33 |
Pensijní a podpůrný fond | 2,800.000,-- | 9,333.333,33 | 1,206.778,-- | 4,022.593,33 |
Státní dluh | 15,48.189,-- | 51,527.296,67 | ||
227,426.187,-- | 758,087.290,-- | 227,426.187,-- | 758,087.290,-- |
Poznámky: | Ministerstvo dopravy spravuje železnice, pošty a telegrafy, vodní a pozemní cesty. |
Ministerstvo vnitra - spravuje též zdravotnictví. | |
V jednotlivých údajích zahrnuto též území Klajpedské. |
Výměra státu v km2: 66.7914. | Rozpočtové období: 1927/28. |
Počet obyvatelstva: 1,800.000 (dle sčítání z r. 1924). |
Státní president | 13.070 | 84.955 | 141.641 | 920.666 |
Sněm | 1.920 | 12.520 | 1,053.753 | 8,849.394 |
Ministerská rada | 55.204 | 358.826 | 239.887 | 1,559.265 |
Státní kontrola | 4.572 | 29.718 | 1,038.666 | 6,751.329 |
Zahraniční ministerstvo | 1,264.560 | 8,219.640 | 2,287.654 | 14,869.751 |
Ministerstvo spravedlnosti | 1,799.550 | 11,697.075 | 5,622.848 | 36,548.512 |
Ministerstvo vnitra | 2,956.318 | 19,216.067 | 8,281.474 | 53,89.583 |
Ministerstvo osvěty | 1,927.656 | 12,529.764 | 17,695.069 | 115,117.948 |
Ministerstvo financí | 128,104.258 | 832,677.677 | 11,797.419 | 71,393.223 |
Ministerstvo zemědělství | 11,186.244 | 72,700.586 | 6,907.255 | 38,397.157 |
Ministerstvo dopravy | 8,316.235 | 54,055.527 | 2,684.142 | 17,446.923 |
Ministerstvo národní péče | 662.248 | 4,304.612 | 12,681.966 | 82,432.779 |
Státní úřad statistický | 35.000 | 227.500 | 262.919 | 1,714.963 |
Ministerstvo války | 153.921 | 1,000.486 | 33,027.272 | 220,527.268 |
Celkem řádná | 156,480.756 | 1.017,124.914 | 103,621.965 | 673,542.772 |
Ministerstvo spravedlnosti | 23.000 | 149.509 | ||
Ministerstvo vnitra | 380.000 | 2,470.000 | ||
Ministerstvo osvěty | 825.200 | 5,363.800 | ||
Ministerstvo financí | 29,175.317 | 189,639.560 | ||
Ministerstvo zemědělství | 2,616.000 | 17,004.000 | 2,002.570 | 13,016.705 |
Ministerstvo dopravy | 15,546.971 | 101,055.311 | ||
Ministerstvo národní péče | 371.733 | 2,416.264 | ||
Ministerstvo války | 7,150.000 | 46,475.000 | ||
Celkem mimořádná | 2,616.000 | 17,004.000 | 55,474.791 | 360,586.141 |
Celkem | 159,096.756 | 1.034,128.914 | 159,096.756 | 1.034,128.914 |
Výměra státu v km2: 93.010. | Rozpočtové období 1927/1928. |
Počet obyvatelstva:7,930.143. | Kurs střední za srpen 1927: 589,94 |
I. Honorář správce země | 92.800 | 92.800 | 547.46432 | ||||||
II. Úřad správce země | 76.980 | 76.980 | 454.13580 | 1,377.630 | 29.76 | 1,407.420 | 8,302.933,55 | ||
III. Národní shromáždění | 21.100 | 21.100 | 124.477,34 | 4,539.410 | 35.200 | 4,574.610 | 26,987.454,23 | ||
IV. Státní dluhy | 17,772.820 | 581.970 | 18,354.790 | 108,282.248,13 | 71,627.674 | 18,410.576 | 90,038.50 | 531,171.652,05 | |
V. Mírové smlouvy | 5,792.690 | 5,792.690 | 34,173.395,39 | ||||||
VI. Nejv. stát. účetní dvůr | 735.910 | 735.910 | 4,341.427,45 | ||||||
VII. Správní soud | 909.490 | 909.490 | 5,365.445,31 | ||||||
VIII. Zem. pozemkový soud | 719. 190 | 719.190 | 4,242.789,49 | ||||||
IX. Ministerské předsednictvo | 70.000 | 70.000 | 412.958,-- | 2,527.171 | 75.119 | 2,602.290 | 15,351.949,63 | ||
X. Ministerstvo zahraničních věcí | 2,528.000 | 2,52.000 | 14,913.683,20 | 8,970.570 | 62.720 | 298.360 | 9,331.650 | 55,051.136,-- | |
XI. Ministerstvo vnitra | 1,820.320 | 1,820.3,0 | 10,738.79.380 | 97,457.900 | 141.000 | 1,160.000 | 98,758.900 | 582,618.524,66 | |
XII. Ministerstvo financí | 676,375.381 | 676,375.381 | 3.990,208.922,67 | 137,291.560 | 3,239.930 | 2,041.600 | 142,573.000 | 841,095.687,15 | |
XIII. Ministerstvo obchodu | 4,648.460 | 29.940 | 4,678.400 | 27,599.752,96 | 19,904.770 | 2,288.380 | 1,345.600 | 23,538.750 | 138,864.501,75 |
XIV. Ministerstvo zemědělství | 4,660.600 | 101.180 | 4,761.780 | 28,091.644,93 | 23,296.818 | 834.652 | 2,368.70 | 26,500.190 | 156,335.220,89 |
XV. Ministerstvo sociální péče | 81,426.890 | 40.000 | 31,466.890 | 183,635.77087 | 58,358.500 | 1,440.860 | 545.200 | 60,344.560 | 355,996.697,26 |
XVI. Ministerstvo kultu a vyučování | 11,139.170 | 99.600 | 11,238.770 | 66,301.999,74 | 113,742.010 | 1,836.410 | 5,673.320 | 121,251.740 | 715,312.514,96 |
XVII. Ministerstvo spravedlnosti | 1,974.840 | 1,974.840 | 11,650.37110 | 49,887.599 | 49.211 | 487.200 | 50,804.010 | 299,713.176,59 | |
XVIII. Ministerstvo národní obrany | 288.000 | 288.000 | 1,699.02720 | 103,702.939 | 9,810.051 | 113,512.990 | 658,658.533,21 | ||
XIX. Ministerstvo pošt, telegrafů a telefonů | 91.460.000 | 91,460.000 | 589,559.124- | 83,574.560 | 7,885.440 | 91,460.000 | 539,559.124,-- | ||
XX. Státní dráhy | 290,202.000 | 200,02.000 | 1.712,017.678,80 | 279,356.000 | 11,715.590 | 291,071.590 | 1.717,147.738,05 | ||
XXI. Státní železárny, ocelárny a strojovny | 35,857.130 | 35,857.130 | 211,535.552,72 | 34,672.130 | 1,500.000 | 36,172.130 | 213,393.863,72 | ||
XXII. Státní lesy | 2,127.300 | 2,127.300 | 12,549,793,62 | 2,098.320 | 27.360 | 2,125.680 | 12,540.236,59 | ||
XXIII. Státní polní hospodářství | 7,907.640 | 7,907.640 | 46,650.331,42 | 6,380.000 | 6,380.000 | 37,638.172,-- | |||
XXIV. Hedvábnictví | 2,048.200 | 2,048.,?00 | 12,083.151,08 | 1,766.260 | 1,766.260 | 10,419.874,24 | |||
XXV. Poštovní spořitelna | 6,797.040 | 6,797.040 | 40,098.457,78 | 7,455.200 | 7,455.200 | 43,981.206,88 | |||
XXVI. Uhelné doly | 2,367.400 | 2,367.400 | 13,966.239,56 | 2,335.850 | 2,335.850 | 13,780.113,49 | |||
Úhrnem | 1.191,569.271 | 852.690 | 1.192,421.961 | 7.034,574.116,72 | 1.112,780.291 | 44,426.639 | 35,048.390 | 1.192,255.240 | 7.033,590.562,86 |
Výměra státu v km2: 467.788. | Rozpočtové období: 1927. |
Počet obyvatelstva: | a) | usedlého |
(Wohnbevölkerung) 62,365.478. | ||
b) | v Německu se zdržujícího | |
(Ortsanwesende Bevölkerung) 62,564.753. |
I. Všeobecná říšská správa.
1. Říšský president | 5.980,- | 47.959,60 | 622 305,- | 4,990.886,10 | ||
2. Říšský sněm | 78.200,- | 627.164,-- | 6,969.865,- | 55,898.317,30 | 325.000,- | 2,606.500,-- |
3. Říšské ministerstvo, říšský kancléř a říšská kancelář | 4.935,- | 39.578,70 | 2,592.250,- | 20,789.845,-- | 200.000,- | 1,604.000,-- |
4. Zahraniční úřad | 3,657.980,- | 29,336.999,60 | 60,164.540,- | 482,519.610,80 | 2,342.900,- | 18,790.058,-- |
5. Říšské ministerstvo vnitra | 3,638.527,- | 29,180.986,54 | 24,336.009,- | 195,174.79218 | 44,243.050,- | 354,8,29.261,-- |
5. a Říšské ministerstvo pro obsazená území | 762.615,- | 6,116.172,30 | 8,391.089,- | 67,296.533,78 | 37,200.000,- | 298,344.000,-- |
6. Říšské ministerstvo hospodářství | 1,130.710,- | 9,068.294,20 | 11,182.767,- | 89,685.791,34 | 4,407.185,- | 36,145.623,70 |
6. a Prozatímní říš. hospodář. rada | 20.200,- | 160.400,-- | 671.075,- | 5,382.021,50 | ||
7. Říšské ministerstvo práce | 49,358.938,- | 395,858.68276 | 355,928.860,- | 2.854,469.257,20 | 526,297.900,- | 4.220,909.158,-- |
8. Ministerstvo říšské obrany | 10,797.090,- | 86,592.66180 | 570,451.080,- | 4.575,017.661,60 | 70,103.470,- | 562,29.829,40 |
9. Říšské ministerstvo justice | 13,104.360- | 105,096.96720 | 11,188.100,- | 89,724.562,- | 140.700,- | 1,128.414,-- |
10. Říšské ministerstvo výživy a zemědělství | 584.279,- | 4,685.917,58 | 9,520.526,- | 76,354.618,52 | 6,512.200,- | 52,227.844,-- |
11. Říšské ministerstvo dopravy | 29,99.190,- | 240,433.103,80 | 100,432.794,- | 805.471.007,88 | 67,652.000,- | 540,163.040,-- |
12. Veřejná péče a pense | 1.474,826.000,- | 11.828,080.460,-- | ||||
13. Účetní dvůr | 17.841,- | 143.084,82 | 2,865.822,- | 22,983.892,44 | ||
14. Říšský dluh | 241.000,- | 1,932.820,-- | 488,319.845,- | 3.916,325.156,90 | 1,000.000, | 8,020.000,-- |
15. Říšské ministerstvo financí | 69,468.393,- | 57,136.511,86 | 442,593.754,- | 3.549,601.907,08 | 26.161,350,- | 209,814.027,-- |
16. Všeobecná finanční správa | 8.399,406.809,- | 67.363,242.608,18 | 4.257,151.907,- | 34.142,358.354,14, | 42,800.000,- | 343,256.000,-- |
17. Říšské ministerstvo pošt | 74,291.38,- | , 595,818.916,76 | 38.342,- | 307.262,84 | ||
Celkem | 8.657,319.685,- | 69.431,703.873,70 | 7.828,233.930,- | 62.782,436.118,60 | 829,085.755,- | 6.649,267.755,10 |
Poznámka: Kurs 1 Mk=8,02 Kč.
1. Říšský president. | ||||
2. Říšský sněm | ||||
3. Říšské ministerstvo, říšský kancléř a říšská kancelář | ||||
4. Zahraniční úřad | ||||
5. Říšské ministerstvo vnitra | ||||
5 a. Říšské ministerstvo pro obsazená území | 16.320,- | 130.886,40 | ||
6. Říšské ministerstvo hospodářství | ||||
6 a. Prozatímní říšská hospodářská rada | ||||
7. Říšské ministerstvo práce | 442.260,- | 3,546.925,20 | 195,000.000,- | 1.563,900.000,- |
8. Ministerstvo říšské obrany | 60,599.150,- | 486,004.183,- | ||
9. Říšské ministerstvo justice | ||||
10. Říšské ministerstvo výživy a zemědělství | ||||
11. Říšské ministerstvo dopravy | 30.000,- | 240.600,- | 82,085.000,- | 658,321.700,- |
12. Veřejná péče a pense | ||||
13. Účetní dvůr | ||||
14. Říšský dluh | 471,392.950,- | 8.780,571.459,- | 5,000.000,- | 40,100.000,- |
15. Říšské ministerstvo financí | 2,652.620,- | 21,274.012,40 | 2,500.000,- | 20,050.000,- |
16. Všeobecná finanční správa | 129,350.000,- | 1.037,387.000,- | ||
17. Říšské ministerstvo pošt | ||||
Celkem | 474,534.150,- | 3.805,763.83,- | 474,534.150,- | 3.805,763.883,- |