21. Ministerstvo financí.

Kapitola 21. Ministerstvo financí.

V roce 1930 vyvíjela se měnová situace nadále uspokojivě. Kurs koruny československé byl v celku klidný, rozpětí mezi nejnižším a nejvyšším záznamem v New Yorku činilo jen 0,2957%.

Státovkový dluh klesl za rok 1930 o 308,568 mil. Kč, tj. o 8,94%.

V oboru měnovém nebylo zvláštních zákonných opatření. Významu měnového jest však ustanovení zákona z 23. září 1930, čís. 143 Sb. z. a n. o Poštovní spořitelně, pokud určuje spolupráci Poštovní spořitelny s Národní bankou československou.

V oboru mezinárodního práva měnového byla vyřízena otázka úpravy závazků a pohledávek ve starých rakousko-uherských korunách s Rumunskem, takže tím jest úprava těchto vzájemných poměrů se všemi státy dojednána. Do roku 1930 spadá aktivování "Banky pro mezinárodní platy" v Basileji, jejíž akcionářkou stala se též jako většina cedulových bank i "Národní banka čsl."

Na našem peněžním trhu dále pokračující plynulost byla od konce května 1931 poněkud přerušena úsilím našich peněžních ústavů o zvýšení pokladniční hotovosti, neboť byly tu obavy před následky krise důvěry v peněžnictví, která se projevila v sousední cizině. Na dlouhodobém trhu peněžním uplatňovala se zvláště silně poptávka po úvěru stavebním a komunálním, v čemž lze spatřovati známku jatého zvýšení hospodářské aktivity. Kursy papírů dividendových vykazovaly po tuto dobu tendenci klesající; bursa reagovala na nepříznivý vývoj mezinárodní, zachovala však při tom relativní klid. Z okolností, jež na ni zvlášť destruktivně působily, byly to koncem března chystaná celní unie německo-rakouská, v květnu zase další prudký cenový zvrat na světovém trhu průmyslových surovin; po přechodném kursovním zlepšení dividendových hodnot, k němuž došlo koncem června v souvislosti s Hooverovou akcí, následuje však období vytrvalých poklesů ovládané pesimismem z obav před následky svízelné finanční situace blízké ciziny. S tímto vývojem trhu akcií ostře a pro víru v pevné naše finanční základy potěšitelně kontrastovala bursovní nálada v ukládacích papírech, najmě ve státních půjčkách; zde částečná a zcela jen přechodná reakce na klidnou a přívětivou linii měla jen technické příčiny, jakými bylo upisování nové vnitřní půjčky investiční (v únoru a březnu), zmíněné již zvyšování likvidity peněžních ústavů (v červnu) a zvýšení eskontní a lombardní sazby Národní bankou československou (počátkem srpna a opětovně koncem září).

Finanční správa pokračovala podle rozpočtu na rok 1930 v úmoru státního dluhu. Umořeno bylo ze všeobecných prostředků státních přes 370 mil. Kč vnitřního dluhu založeného a skoro 103 mil. Kč dluhu zahraničního. Kromě toho bylo splaceno zálohově z majetkové dávky za cca 133 mil. Kč bonů.

V rozpočtovém směru bylo třeba vyvinouti v době tísnivé situace hospodářské zvláštní energii dvojím směrem; jednak, aby zabráněno bylo zbytným virementům a úspor takto dosažených, aby mohlo býti použito pro krajně nevyhnutelné výdaje rozpočtově nezajištěné, avšak příslušnými zákony povolené, jednak aby rozpočet na rok 1932 na straně výdajů byl upraven přiměřeně výši příjmů, která v době hospodářské degrese je dosažitelná.

Státní příjmy daňové nescházely se již během roku 1931 tak příznivě jako v roce 1930, což zavinila nejen hospodářská krise, nýbrž i ta okolnost, že dobytelné daňové nedoplatky rok od roku klesají.

Výnos přímých daní za rok 1930 vykazuje proti roku 1929 menší pokles, důsledek to hospodářské krise, která jednak má v zápětí nižší daňové předpisy, jednak velmi stěžuje vymáhání daní. Správa přímých daní pokračuje ve svém úsilí o neustálé zlepšování v provádění zákona o přímých daních, Vypracovány a vydány byly návody k účetnímu provádění jednak daně důchodové přímo placené a daně z vyššího služného, jednak důchodové daně vybírané srážkou soukromými plátci a veřejnými nestátními úřady. Provedeny byly legislativní spolupráce na novele k zákonu o přímých daních, uzákoněné rod čís. 167/1930 Sb. z. a n. V oboru mezinárodních smluv k zamezení dvojího zdanění bylo navázáno na dřívější jednání s Rumunskem a v něm úspěšně pokračováno, avšak k definitivnímu uzavření smlouvy do konce roku 1930 nedošlo.

Ani výnos nepřímých daní (spotřebních a obchodových) nedosáhl v roce 1930 očekávaně výše, ježto hlavně v druhé polovici tohoto roku byly poměry po stránce hospodářské velmi nepříznivé, což nemohlo zůstati bez vlivu na výnos daně z lihu, daně z uhlí a daně dopravní, u nichž nastaly proti roku 1929 výnosové poklesy velmi citelné.

Byly vykonány přípravné práce pro unifikaci zákona o dani z lihu a reformu důchodkového trestního řízení podle zásad všeobecného trestního řádu.

Agenda celní s hlediska výše celních sazeb vyznačuje se v roce 1930 zavedením celních přirážek k sazbám na některé druhy obilí, mouku a mlýnské výrobky (zákon ze dne 5. června 1930, čís. 72 Sb. z. a n.) a změnou celní sazby na dobytek a některé jiné zboží (zákon ze dne 13. června 1930, čís. 85 Sb. z. a n.). Výnos celní zatížen byl oproti roku předešlému značněji režimem dovozních listů, rozšířeným zákonem z 5. června 1930, čís. 73 Sb. z. a n. Trvalá hospodářská krise v roce 1930 měla za následek neobyčejný pokles dovozu. V důsledku toho poklesl i přes shora zmíněné zvýšení některých celních sazeb celkový výnos cla za rok 1930 proti výnosu za rok 1929 značně a nedosáhl preliminované výše.

V personálním oboru bylo v roce 1931 pokračováno v provádění platových zákonů nejen pokud jde o individuelní jejich stránku (zejména provedení nové systemisace služebních míst), nýbrž také pokud jde o opatření normativní, z něhož nejhlavnějšími body jsou vládní nařízení o zvláštních podmínkách pro ustanovení úředníkem nebo čekatelem (čís. 132/1931 Sb. z. a n.), jakož i další provádění §u 148 plat. zákona (zahraniční přídavky zaměstnancům celním, železničním a resortu ministerstva vnitra). Dále bylo vydáno vládní nařízení upravující služební a platové poměry příslušníků finanční stráže (čís. 202/1930 Sb. z. a n.) a obsáhlý prováděcí výnos k němu, čímž v tomto oboru celý právní stav týkající se osobních poměrů finanční stráže byl postaven na jednotnou, přehlednou a částečně i novou základnu.

V oboru pensijním prováděn byl zákon čís. 70/1930 Sb. z. a n. a nařízení čís. 96/1930 Sb. z. a n. o nové úpravě platů tzv. staropensistů, při čemž bylo vzhledem k tomu, že jde o staropensisty z nejrůznějších etap požitkových úprav, třeba řešiti řadu všeobecných a individuelních dosti složitých zásadních otázek.

Za nejbližší úkoly personální správy považuje ministerstvo financí úpravu služebních řádů pro odborné zkoušky, dále úpravu stejnokrojů celních úředníků a součinnost při vydání zbývajících prováděcích nařízení k platovým zákonům.

Aby pozemkový katastr byl uveden do stavu vyhovujícího účelům uvedeným v §u 3. zák. čís. 177/1927 Sb. z. a n., učinilo ministerstvo financí potřebná personální opatření, zejména pokud jde o zemi Slovenskou a Podkarpatoruskou.

V návrhu rozpočtu kapitoly 21. na rok 1932 preliminují se výdaje částkou

2.672,6 mil. Kč.

Výdaje na rok 1931 rozpočteny byly částkou

2.984,6 mil. Kč.

Podle toho byly by výdaje kapitoly 21. pro rok 1932 menší o

312,0 mil. Kč.


 

Poněvadž však do rozpočtu pro rok 1931 kapitoly 21., tit. 5. byl zařazen "vánoční příspěvek zaměstnancům státní správy" a "náklad na úpravu systemisace služebních míst" v úhrnné částce 187 mil. (110 mil. + 77 mil.),

je třeba od výdajové cifry kap. 21. na rok 1931

2.984,6 mil. Kč

 

odečísti uvedené výdaje v částce

187.- mil. Kč

 

což činí

2.797,6 mil. Kč

 

a připočísti onu část vánočního příspěvku a nákladu na úpravu

   

systemisace služebních míst, která připadá na kapitolu 21., tj.

42,3 mil. Kč

 

Takto upraveny činily by výdaje kapitoly 21. na rok 1931

2.839,9 mil. Kč.

 
     

Výdaje kapitoly 21. na rok 1932 v částce

 

2.672,6 mil. Kč

porovnány s takto upravenou cifrou výdajů kap. 21 na rok 1931

 

2.839,9 mil. Kč

jsou menší o

 

167,3 mil. Kč


 

v prvé řadě v důsledku snížení "příspěvku státní správy na úhradu státního dluhu" částkou 138,2 mil. Kč.

Sluší zdůrazniti, že k uvedenému snížení výdajů kap. 21. došlo, ačkoli do tit. 5., § 5. zařazeny byly nově položky 2. "Příspěvek státnímu fondu pro vodohospodářské meliorace (místo přirážky k pozemkové dani)" s částkou 20 mil. Kč, položka 6. "Na podpory z důvodu likvidace škod válečných a některých škod poválečných podle vládního nařízení ze dne 3. července 1931 čís. 106 Sb. z. a n." s částkou 3 mil. Kč a položka 7. "Na podpory všeobecně užitečných korporací" s úvěrem 3 mil. Kč. Aby tohoto výsledku bylo dosaženo, bylo třeba stlačiti potřeby finanční správy na cestovném a stravném o 81 mil. Kč na zařízení úřadů o 1 mil. Kč, dále na celé řadě položek titulu 5.;,Všeobecné pokladní správy", jako v §u 2., pol. 4. "Výkup akcií a prioritních obligací" o 4 mil. Kč, v §u 3., pol. 1. "Kursovní ztráta" o 0,8 mil. Kč, v §u 3., pol. 5. "Náhrada záloh z okolkovací činnosti Národní bance Československé" o 2,3 mil. Kč, v §u 4., pol. 2. "Závazky z převzatých záruk" o 1,0 mil. Kč, v §u 4., pol. 6. "Odškodnění poručencům za znehodnocené válečné půjčky a renty" o 4,1 mil. Kč, v §u 7., pol. 2. "Výdaje na účet státního podílu z přebytku důchodkových pokut" o 1,5 mil. Kč a jiných menších položkách a zvýšením interkaláře.

Příjmy rozpočtu kapitoly 21. "Ministerstvo financí"

jsou preliminovány pro rok 1932 částkou

8.819,8 mil. Kč

Poněvadž příjmy na rok 1931 byly odhadnuty na

9.363,3 mil. Kč

jsou příjmy kapitoly 21. na rok 1932 nižší o

543,5 mil. Kč.


 

Při tom sluší zdůrazniti, že očekávaný pokles na veřejných dávkách a monopolech v kapitole 21., tit. 3. a 4. jeví se rozpočtově ještě výrazněji a činí u porovnání s rozpočtem na rok 1931 cca 690 mil. Kč.

Z tohoto očekávaného poklesu připadá na přímé daně

146,3 mil. Kč,

na daň z obratu a přepychovou

210,- mil. Kč,

na cla

230,- mil. Kč,

a na poplatky, v prvé řadě ovšem na dopravní daně železniční

85,- mil. Kč,

a na spotřební daně

20,7 mil. Kč.


 

Dlužno upozorniti, že počítá se s poklesem i u spotřebních daní, ačkoli u daně ze zapalovadel preliminuje se se zřetelem k úpravě hospodaření s touto daní vyšší příjem o 36 mil. Kč.

Ovšem toto zvýšení stejně jako očekávaný zvýšený výnos na dani z minerálních olejů o 10 mil. Kč a zvýšený výnos u daně z cukru o 5 mil. Kč je úplně absorbován očekávaným poklesem na dani z lihu, dani z uhlí a přikázáním výnosu daně z vodní síly fondům zřízeným podle zákonů ze dne 27. března 1931 čís. 49 a 50 Sb. z. a n.

Aby byl vyrovnán pokles na veřejných dávkách a docíleno bylo rozpočtové rovnováhy, bylo nezbytno počítati se zvýšeným saldem u tabákové režie, jehož by se docílilo vhodnými úspornými a racionalisačními opatřeními v nákupu, výrobě a obchodu tabákovými výrobky.

21. Ministerstvo financí.

Vývoj kursů čsl. státních půjček podle učiněných závěrek posledního (ev. předposledního) bursovního dne čtvrtletí IV./1930 až III./1931.

Lhůty úrokové

Úroková míra

Druh půjčky

1930

1931

IV.

I.

II.

III.

1./2. - 1./8.

41/2

Premiová půjčka slosov. 1926 - 1960

101,75

103,65

104,--

 

1./3. - 1./9.

6

Investiční půjčka doprav. slos. 1926 - 1946

100,50

101,35

102,--

 

1./4. - 1./10.

6

Investiční půjčka z r. 1923 slos. 1926 - 1946

100,40

101,40

101,80

 
       

28./III.

   

1./3. - 1./9.

6

Státní (moučná) půjčka slos. 1926 - 1976

100,90

101,30

101,85

 
       

30./III.

   

1.4. - 1./10.

6

Státní půjčka (konversní) slos. 1925 - 1944

100,50

101,35

101,80

 

1./4. - 1./10.

6

Státní půjčka (konsolidač.) slos. 1926 - 1945

100,80

101,35

101,85

 
         

26./VI.

 

1./1. - 1./7.

6

IV. státní půjčka slosov. 1935 - 1979

100,90

101,25

102.10

 

1./1. - 1./7.

6

IV. státní půjčka slosov. kusy po 37.500 Kč

100,90

101,75

102.15

 
         

25./VI.

 

1./1. - 1./7.

1) 51/2

IV. státní půjčka slosov. 1935 - 1979

99,20

98,65

986,25

 

1./1. - 1./7.

1) 51/2

IV. státní půjčka slosov. kusy po 37.500 Kč

99,20

98,85

98,65

 
       

23./III.

26./VI.

 

1./1. - 1./7.

2) 41/2

IV. státní půjčka slosov. 1935 - 1979

83,40

83,76

834,25

 

1./1. - 1.17.

2) 41/2

IV. státní půjčka slosov. kusy po 37.500 Kč

83,40

83,75

83,35

 
         

25./VI.

 

1./1. - 1./7.

31/2

IV. státní půjčka neslosovatelná

67,65

67,65

67,60

 
         

26./VI.

 

1./1. - 1./7.

31/2

IV. státní půjčka slosov. kusy po 37.500 Kč

67,65

67,65

67,60

 
         

22./VI.

 

1./4. - 1./10.

5

Státní půjčka z roku 1928 slos. 1929 - 1944

57,50

96,30

96,50

 

1./2. - 1./8.

5

Státní investiční půjčka z r. 1931, slosov. 1937 - 1956

-

95,75

95,75

 

1./1. - 1./7.

4

Státní půjčka (žel. Košice - Boh.) slosovat. 1926 - 1966

82,--

81,75

82,--

 
       

24./III.

26./VI.

 

1./5. - 1./11.

4

Dluhopisy vyd. za předváleč. zajišť. dluh slosov. 1931 - 1968

80,--

81,25

81,25

 

1./5. - 1./11.

41/2

Dluhopisy náhradní renty

87,--

87,--

85,50

 
     

22./XII.

20./III.

12./VI.

 

1./5.-1./11.

4,2

Dluhopisy náhradní renty

79,20

80,--

79,95

 
       

28./III.

   

1./5. - 1./11.

4

Dluhopisy náhradní renty

76,75

75,65

75,85

 

1./5. - 1./11.

31/2

Dluhopisy náhradní renty

67,65

67,70

67,75

 
       

21./III.

6./V.

 

1./5. - 1./11.

4

Dluhopisy náhradní renty umoř. 1929 - 1953

-

-

80,--

 
         

15./VI.

 

1./5.-1./11.

41/2

Dluhopisy náhradní renty 1929 - 1953

-

-

90,25

 
         

22./VI.

 

1./4.-1./10.

3

Odšk. dluhop. za vál. dod. slos. 1935 - 1994

60,10

59,25

58,70

 
         

25./VI.

 

1./1. - 1./7.

3

Odšk. dluhop. za vál. půjč. slos. 1935 - 2024

58,90

57,80

57,85

 

1./1. - 1./7.

3

Odšk. dluhop. za v. p. slos. kusy po 37.500 Kč

58,90

58,25

57,85

 
       

21./III.

   
   

Losová půjčka stavební slos. 1922 - 1946, celý los po 500 Kč nom.

750,--

754,--

765,--

 
   

Losová půjčka stavební slos. 1922 - 1946, dílčí los po 100 Kč nom.

132,80

129,10

132,90

 

 

1) Od 1./1. 1936 5%. 2) Od 1./1. 1936 4%.

Stejně jako v předešlých letech připojuje se tabulka, která naznačuje kursy státních půjček ke konci roku 1930 a k 31. březnu, 30. červnu a 31. srpnu 1931, a svědčí o klidné vývojové linii.

21. Ministerstvo financí.

Rekapitulace výkazů Národní banky československé.

Aktiva [V tisících československých korun.]

Stav

Zásoba drahých kovů

Pohledávky v cizině a zásoba valut

Jiné hotovosti

Zásoba

Zápůjčky na cenné papíry

Zůstatek státního dluhu státovkového

Do správy Národní banky Čsl. převzaté obchody Bankovního úřadu min. fin. v likvidaci

Jiná aktiva

Celkem

směnek

eskontovaných cenných papírů

1. IV. 1926

1 074.181

1202.853

9.297

192.592

19.795

68.560

4,965.467

703.714

490.086

8,726.545

31. XII. 1926

037.422

2,082.815

8.002

173.010

31.000

57.123

4,812.654

585.211

1,006.323

9,793.560

                     

30. VI. 1927

1,053.479

1,815.347

31.991

55.042

60.510

28.336

4,689.414

539.891

415.444

8,689.453

31. XII. 1927

1,108.236

2,424.047

34.001

73.756

29.000

22.867

4,444.253

497.600

1,236.540

9,870.300

                     

30. VI. 1928

1,118.530

1,890.173

44.869

229.501

239.575

46.585

4,305.121

469.494

533.816

8,877.664

31. XII. 1928

1,199.499

2,509.855

22.837

293.122

119.000

71.047

4,097.510

430.005

1,323.600

10,066.473

                     

30. VI. 1929

1,206.391

1,780.573

43.441

451.194

307.630

102.529

3,973.826

404.?39

478.265

8,748.588

31. XII. 1929

1,258.398

2,269.505

21.893

525.734

395.717

89.464

3,761.082

362.458

1,006.277

9,690.528

                     

7. I. 1930

1,261.441

2,242.367

22.629

468.354

161.550

55.488

3,754.137

358.882

860.605

9,185.453

15. I. 1930

1,261.547

2,201.968

23.725

416.594

50.650

15.689

3,745.351

358.443

591.178

8,665.145

23. I. 1930

1,261,575

2,115.925

24.693

382.232

50.650

15.311

3,744.415

357.016

467.475

8,419.292

31. I. 1930

1,261.694

2,038.843

23.178

343.585

5.650

15.018

3,742.762

354.971

311.610

8,097.311

7. II. 1930

1,261.762

2,007.126

25.245

357.840

775

15.061

3,738.833

354.404

310.141

8,071.187

15. II. 1930

1,261.797

2,005.801

24.078

303.684

-

14.605

3,738.334

353.900

279.029

7,981.228

23. II. 1930

1,261.810

2,011.013

25.745

246.993

-

14.741

3,736.758

353.781

282.551

7,933.392

28. II. 1930

1,261.826

1,980.286

26.395

276.593

-

15.509

3,709.053

353.756

319.740

7,943.158

7. III. 1930

1,261.833

1,963.560

25.681

276.305

31.505

15.091

3,705.148

353.677

282.703

7,915.503

15. III. 1930

1,261.887

1,927.203

26.123

248.690

31.505

14.484

3,704.105

353.669

218.400

7,786.066

23. III. 1930

1,261.899

1,900.211

25.952

206.157

24.745

14.407

3,703.393

353.632

209.635

7,700.031

31. III. 1930

1,261.942

1,906.820

22.131

287.101

293.600

58.448

3,699.260

352.365

248.974

8,130.641

7. IV. 1930

1,261.979

1,890.395

16.083

238.812

281.000

58.442

3,692.940

351.838

227.706

8,019.195

15. IV. 1930

1,262.036

1,864.645

16.147

211.595

243.000

45.358

3,690.964

350.787

226.639

7,911.171

23. IV. 1930

1,262.112

1,860.942

16.048

187.976

243.000

45.275

3,688.386

350.285

229.895

7,883.919

30. IV. 1930

1,262.153

1,871.893

14.743

331.938

136.000

47.382

3,686.744

349.692

295.401

7,995.946

7. V. 1930

1,262.197

1,885.064

15.150

318.480

26.410

45.386

3,678.608

347.858

309.798

7,888.951

15. V. 1930

1,262.234

1,888.882

16.546

309.350

-

45.439

3,673.858

345.560

311.029

7,852.898

23. V. 1930

1,296.095

1,987.199

17.597

300.922

-

17.938

3,671.197

345.187

314.830

7,950.965

31. V. 1930

1,312.688

2,052.341

17.588

285.889

7.000

26.045

3,666.385

344.962

416.401

8,129.299

7. VI. 1930

1,312.923

2,065.789

18.309

271.036

2.000

36.444

3,659.182

344.500

401.298

8,111.481

15. VI. 1930

1,312.859

2,078.565

16.518

265.778

2.000

36.455

3,658.163

344.104

399.462

8,113.904

23. VI. 1930

1,312.858

2,079.837

16.255

252.611

2.000

36.354

3,655.637

343.769

401.148

8,100.469

30. VI. 1930

1,312.846

2,134.954

15.802

368.850

19.523

44.654

3,644.133

342.716

485.700

8,369.178

7. VII. 1930

1,312.836

2,192.610

15.732

340.859

28.023

43.700

3,630.064

342.684

484.702

8,391.210

15. VII. 1930

1,380.320

2,154.089

17.192

323.935

14.923

43.291

3,627.496

342.664

466.571

8,370.481

23. VII. 1930

1,380.328

2,101.429

19.507

318.617

14.923

38.093

3,625.661

342.382

364.823

8,205.?63

31. VII. 1930

1,414.112

2,063.301

19.901

329.543

9.923

53.215

3,624.394

341.548

358.071

8,214.008

7. VIII. 1930

1,414.078

2,154.218

20.316

314.446

9.923

46.900

3,541.799

336.420

408.988

8,247.088

15. VIII. 1930

1,414.060

2,163.892

23.455

298.879

9.923

41.930

3,540.147

336.408

421.149

8,249.843


 

Stav

Zásoba drahých kovů

Pohledávky v cizině a zásoba valut

Jiné hotovosti

Zásoba

Zápůjčky na cenné papíry

Zůstatek státního dluhu státovkového

Do správy Národní banky Čsl. převzaté obchody Bankovního úřadu min. fin. v likvidaci

Jiná aktiva

Celkem

směnek

eskontovaných cenných papírů

23. VIII. 30

1,414.027

2,218.638

23.974

270.042

9.923

16.614

3,538.114

334.550

459.429

8,285.311

31. VIII. 30

1,413.969

2,309.236

25.030

294.676

9.923

32.115

3,530.424

334.443

588.474

8,488.290

7. IX. 30

1,413.954

2,348.864

2 7.582

239.125

42.000

31.268

3,525.895

334.141

557.813

8,520.642

15. IX. 30

1,413.794

2,375.734

28.879

211.823

10.000

16.587

3,523.355

332.189

581.8711

8,494.232

23. IX. 30

1,413.549

2,397.474

30.263

208.332

5.000

15.092

3,522.404

332.138

593.9381

8,518.190

30. IX. 30

1,413.298

2,422.872

32.569

199.662

69.500

15.157

3,519.928

330.803

628.572

8,632.361

7: X. 30

1,413,077

2 437.987

36.819

197.408

75.000

14.767

3,515.443

330.621

635. 701

8,656.823

15. X. 30

1,412.757

2,452.687

41.840

179.086

65.000

14530

3,513.207

328.214

639.104

8,646.425

23. X. 30

1,412.437

2,413.974

46.535

172.409

50.000

13.854

3,510.866

327.973

618.2911

8,566.339

30. X. 30

1,479.773

2,344.545

48.492

186.142

68.300

13.969

3,509.579

327.136

594.6411

8,572.577

7. XI. 30

1,513.415

2,318.619

51.607

170.108

12.200

13.828

3,507.271

326.990

585.8641

8,499.902

15. XI. 30

1,546.869

2,232.604

54.647

162.756

-

13.315

3,504.723

326.467

582.2681

8,473.649

23. XI. 30

1,546.615

2,294.519

55.052

151.303

-

13.214

3,482.719

326.466

585.2911

8,455.179

30. XI. 30

1,546.379

2,343.535

56.515

166 972

-

13.279

3,477.824

326.215

588.299

8,519.018

7. XII. 30

1,546.036

2,366.651

56.828

150.104

-

13.275

3,476.330

325.559

592.781

8,527.564

15. XII. 30

1,545.686

2,370.914

59.654

136.993

-

12.830

3,471.002

325.048

634.0691

8,556.196

23. XII. 30

1,545.508

2,415.068

61.973

140.542

-

11.233

3,462.622

323.830

737.848

8,698.124

31. XII. 30

1,545.203

2,447.177

63.973

360.447

133.190

31.608

3,452.514

322.929

824.378

9,181.414

                     

7. I. 1931

1,544.591

2,445.743

65.927

329.398

101.690

31.082

3,446.786

320.826

601.499

8,887.542

15. I. 1931

1,544.320

2,325.213

69.904

308.195

86.090

10.953

3,440.943

320.388

490.776

8,596.782

23. I. 1931

1,543.965

2,283.077

72.756

298.278

86.090

9.730

3,434.092

319.638

492.870,

8,540.496

31. I. 1931

1,543.785

2,233.272

76.726

200.999

44.090

9.752

3,422.539

318.217

482.921

8,332.301

7. II. 1931

1,543.500

2,179.930

78.538

177.128

44.090

9.753

3,416.972

318.158

497.255

8,265.314

15. II. 1931

1,543.096

2,161.995

80.013

157.215

44.090

10.011

3,414.356

318 048

483.658

8,212.482

23. II. 1931

1,542.698

2,154.351

85.078

140.576

8.480

9.351

3,405.509

318.047

504.460

8,168.550

28. II. 1931

1,542.706

2,142.824

87.906

105 480

8.480

9.353

3,381.599

318.015

567.601

8,163.964

7. III. 1931

1,542.552

2,157.382

91.907

99.670

1.000

9.959

3,373.463

316.224

560.530

8,152.687

15. III. 1931

1,542.423

2,171.924

94.941

95.866

1.000

10.017

3,371.150

316.223

557.461

8,161.005

23. III. 1931

1,542.285

2,230.634

99.480

110.319

1.000

10.008

3,365.570

316.158

667.407

8,342.861

31. III. 1931

1,542.092

2,199.268

101.575

142.055

11.000

10.146

3,363.886

315.032

678.415

8,363.469

7. IV. 1931

1,542.067

2,160.066

103.056

148.369

24.500

10.070

3,356.895

315.025

697.844

8,357.892

15. IV. 1931

1,541.873

2,130.748

106.468

138.101

22.000

11.007

3,352.084

314.997

681.279

8,298.557

23. IV. 1931

1,541.682

2,103.992

110.866

129.6 71

22.000

10.971

3,345.266

314.986

689.782

8,269.216

30. IV. 1931

1,641.555

2,077.818

114.190

155.288

4.000

11.040

3,341.477

814.983

626.375

8,186.726

7. V. 1931

1,541.508

2,028.137

111.872

141.141

4.000

11.073

3,338.243

314.723

599.904

8,090.601

15. V. 1931

1,541.413

2,017.946

115.074

130.27 7

-

11.048

3,329.864

314.703

576.624

8,036.949

23. V. 1931

1,541.209

2,045.682

117.204

135.487

-

11.086

3,325.947

314.702

611.470

8,102.787

31. V. 1931

1,541.054

2,043.443

112.547

183.802

49.765

11.046

3,323.061

314.692

722.728

8,302.038

7. VI. 1931

1,540.937

2,051.118

115.049

224.850

49.765

13.174

3,316.744

314.586

729.725

8,355.948

15. VI. 1931

1,540.619

2,000.515

118.938

213.625

49.765

13.150

3,311.458

314.351

699.093

.8,261.514

23. VI. 1931

1,540.238

1,910.522

120.944

240.316

49.765

12.657

3,303.531

314.007

631.759

8,123.739

30. VI. 1931

1,540.101

1,920.953

120.946

400.819

78.260

20.748

3,303.102

312.690

727.752

8,425.371

7. VII. 1931

1,639.852

1,868.913

106.294

396.105

197.180

20.197

3,302.333

307.919

596.757

8,335.550

15. VII. 1931

1,539.206

1,802.236

101.297

353.855

196.180

12.007

3,297.545

307.166

600.721

8,210.213

23. VII. 1931

1,538.159

1,697.157

90.995

417.309

159.880

16.507

3,291.875

305.838

537.868

8,056.588

31. VII. 1931

1,536.580

1,628.350

79.386

573.920

247.920

22.110

3,290.991

302.880

634.932

8,317.069

7.VIII. 1931

1,535.220

1,573.361

68.746

661.266

225.275

22.040

3,289.293

302.492

.565.483

8,243.176

15.VIII. 1931

1,533.651

1,503.970

57.580

653.333

154.995

21.284

3,288.158

301.686

601.714

8,116.371

23.VIII. 1931

1,532.311

1,414.687

52.374

700.658

256.170

20.505

3,281.462

300.785

500.810

8,059.762

31.VIII. 1931

1,530.172

1,386.562

30.737

788.116

325.970

57.762

3,280.965

300.760

508.582

8,209.626



Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP