Vydán byl již dlouho připravovaný seznam
stanic v Československé republice, obsahující
přesné názvosloví železničních
stanic a sloužící interesované veřejnosti
jako pomůcka, důležitá pro železniční
přepravu.
Dále byl vydán pro přímou dopravu
osob, zavazadel a spěšnin mezi stanicemi československých
státních drah a stanicemi drah soukromých
nový tarif, platný od 1. srpna 1926.
Osobní doprava se sousedními státy jest dnes
již úplně upravena přímými
tarify, jsou to: tarif maďarsko-československý,
německo-československý, polsko-československý,
rakousko-československý a rumunsko-československý.
V přepravě přes sousední státy
do další ciziny nebo v transitní dopravě
přes Československo, jsou úplně vypracovány
tyto osobní a zavazadlové tarify: anglicko-belgický
tarif s Československem, anglicko-nizozemský tarif
s Československem, francouzský tarif mezi Západem
a Východem přes Jižní Německo
neb Arlberg, československo-italský tarif přes
Rakousko, který bude záhy rozšířen
o cestu přes Německo a Švýcary, dále
tarif jugoslávsko-československý přes
Rakousko a Maďarsko, dále tarif se severskými
státy: Dánskem, Norskem, Švédskem, tarif
Mezinárodní jednoty, tarif pro osoby a zavazadla
Expresního vlaku a tarif pro spěšniny Expresního
vlaku, tarif mezi Východem a střední Evropou,
tarif pro osoby expresního vlaku Ostende-Vídeň
a tarif pro spěšniny téhož expresního
vlaku. Dráhy československé účastní
se na transitní dopravě mezi Italií a Polskem
pro cestující a vystěhovalce, dále
v osobních tarifech mezi Maďarskem a Rakouskem, mezi
Německem a Jugoslavií, jakož i Rumunskem, mezi
Německem a Rakouskem, mezi Polskem a Maďarskem přes
Československo a Rakousko, mezi Rakouskem a Polskem a mezi
Rakouskem a Rumunskem přes Československo i Polsko.
Nového vydání bude vyžadovati železniční
osobní tarif díl II. z 1. ledna 1924 pro místní
dopravu osob, psů, zavazadel a spěšnin na tratích
státních a na tratích soukromých drah,
provozovaných státem, jakož i pro vzájemnou
dopravu mezi stanicemi československých státních
drah a stanicemi dráhy Košicko-Bohumínské
a pro dopravu mezi stanicemi československých státních
drah v dopravě přes tuto dráhu, který
stal se následkem četných dodatků
nepřehledným.
Vzhledem ku mnohým změnám dosavadní
"Rukověti pro přímé odbavování
spěšnin a novinových balíků",
platné od 1. července "1920, bude nutno vydati
v dohledné době novou"Rukověť".
Připravuje se úprava tarifů osobních,
přímých a transitních s ruskými
sovětskými státy. Jedná se o tarif
seversko-italský a o přímý tarif Československa
s místní drahou Solné komory přes
Rakousko a uvažuje se též o tarifu přímé
osobní přepravy mezi Polskem a Francií přes
Československo.
Vzhledem ku vzrůstající automobilové
a letecké dopravě připravuje se nová
úprava většiny osobních tarifů
zahraničních a chystá se rozšíření
dopravy spěšnin, zejména v zahraničních
tarifech se sousedními státy Rakouskem, Německem,
Polskem a současně i s Jugoslavií.
V obou nákladních tarifech byla povšechná
tarifní ustanovení tak upravována, aby se
docílilo zjednodušení a přehlednosti.
To platí zejména o roztřídění
zboží, kde zároveň došlo i k některým
změnám klasifikace podle změněných
potřeb průmyslu a obchodu. Veškeré tyto
práce byly přípravou k zamýšlené
tarifní reformě, která je připravována
na podkladě systematických studií.
Pokračuje se též v rozsáhlých
pracích, spojených s vydáním nového
kilometrovníku československých státních
drah.
V mezinárodní dopravě se pokračuje
na vybudování mezinárodních svazových
tarifů. Postupující konsolidace hospodářských
poměrů vyvolala potřebu přímých
tarifů nejen se, sousedními státy, nýbrž
i se vzdálenějšími zeměmi. Jsou
to zvláště Francie a Italie, s nimiž byly
započaty práce na přímých tarifech
podle sjednaných zásad. Vzestup odbytu našich
výrobků, zvláště cukru a sladu
ve Švýcarsku a ukončení tarifního
boje o zásilky tohoto zboží mezi německými
a rakouskými drahami, dalo podnět ku pracem na přímém
tarifu československo-švýcarském, který
v brzké době bude třeba uvésti v život.
S Jugoslavií a Rumunskem bylo navázáno jednání
a lze očekávati, že nebude překážek,
aby mohlo býti přikročeno k dalším
pracem. Se zřetelem na výsledek jednání
o urovnání tarifního boje mezi Hamburkem
a Terstem, bude asi třeba přepracovati platné
tarify se severními zámořskými přístavy
a přístavy jaderského moře. V sousední
dopravě nutno postupně vydati dalších
asi 7 sešitů československo-německého
nákladního tarifu. Ustálení valuty
v Polsku usnadní a urychlí práci na československo-polském
nákladním tarifu. V brzku bude lze skončiti
zpracování přímého tarifu s
Maďarskem.
Jako dosud, bude třeba i na dále věnovati
zvýšenou pozornost též oněm přepravám,
které se dotýkají československých
státních drah, jakožto drah průvozních,
právě tak, jako u nás bude snahou i ostatních
států, využíti uspokojivého ustálení
měnových poměrů k dalšímu
vybudování mezinárodních železničních
tarifů. Lze očekávati, že bule pokračováno
v započatých pracech na přímých
tarifech německo-rakouském, německo-italském,
německo-polském, německo-maďarském,
polsko-rumunském, polsko-maďarském a polsko-italském.
Kromě toho, jak co do rozsahu, tak i co do kvality, bude
nutno stále doplňovati a upravovati vydané
již tarify a přizpůsobovati je novým
hospodářským poměrům, což
je přirozeno při rychlém vývoji hospodářských
poměrů, jenž přináší
změny a vyžaduje, aby tarifní politika je umožňovala,
aneb aspoň se jim přizpůsobovala. Tak zvláště
podpora vývozu vyžaduje stálé revise
vývozních výjimečných tarifů
a povolování individuálních vývozních
slev.
Státní správa železniční
neopomíjí též činnosti reklamní
a propagační ku povznesení cizineckého
ruchu, vydáváním letáků, alb,
brožur, pohlednic, plakátů v různých
jazycích, vyvěšováním fotografických
obrazů na stanicích atd.
Docíliti pokud možno největšího
výkonu při nejmenší spotřebě
materiálu, jest úkol moderní techniky strojů.
Věnována byla proto zvláštní
péče nejen novým typům lokomotiv,
které jsou vybaveny všemi možnostmi dosavadního
pokroku ve stavbě lokomotiv, nýbrž i postupným
rekonstrukcím lokomotiv výkonných řad
starších.
V tomto směru docíleno bylo značných
úspěchů. V roce 1921 činila spotřeba
normálního paliva na 1 strojový kilometr
36,2 kg uhlí, v roce 1925 pak 27,7 kg uhlí, v roce
1921 činila spotřeba maziva na 1 strojový
kilometr 69,2 g oleje, v roce 1925 pak 46,4 oleje.
Na místních drahách zavádí
se z důvodů úsporných obsluha lokomotiv
jedním mužem.
Dosavadní parní pohon vodáren přeměňuje
se na elektrický, zařizuje se mechanické
nakládání uhlí na tendry a elektrisují
se točny.
Intensivní péče věnována byla
tomu, aby správky lokomotiv a vozů byly co nejrychleji
prováděny a tím oběh jejich co nejvíce
urychlen.
Po převratu nestačily dílny, jichž bylo
tehdy málo a byly nedostatečně vyzbrojeny,
opraviti všechna železniční vozidla a
byly proto opravy zadávány firmám soukromým.
Státní správa železniční
vybudovala proto nové dílny na opravu vozů
v Trnavě na Slovensku a dokončuje výstavbu
dílen v České Lípě tak, že
nyní postačí dílny státních
drah udržovati a opravovati všechna vozidla.
Státní správa železniční
převzala po převratu vozy různého
původu, a bylo nutno uváděti tyto vozy ponenáhlu
na jednotnější systém, poněvadž
různorodost zmenšuje jejich upotřebitelnost.
Uvedení různorodých vozů na jednotný
systém podmíněno bylo také novými
mezinárodními předpisy, jímž
mají vyhovovati osobní i nákladní
vozy při přechodu s dráhy na dráhu
a to jednak v mezinárodních svazech pro nákladní
vozy a pro oběh osobních a zavazadlových
vozů, jednak v Mezinárodní Unii železniční.
Úsilí železniční správy
o urychlení oprav má ten výsledek, že
stav správkových vozidel, který v roce 1919
činil u lokomotiv 35 %, u vozů osobních 20,4
%, u vozů nákladních 10,5 %, klesl v roce
1925 u lokomotiv na 24,2 %, u vozů osobních na 13,4
% a u vozů nákladních na 8,1 %.
Státní správa železniční
obstarávala již ode dávna sociální
pojištění svých zaměstnanců
sama a to pensijní a nemocenské pojištění
zvláštními vnitřními zařízeními,
totiž pensijním fondem a nemocenskou pokladnou státních
drah, pojištění pro případ úrazu
pak nahradila po převratu vlastním úrazovým
zaopatřením. Touto organisací, umožněnou
zpravidla zvláštními předpisy příslušných
zákonů, byla správa podniku a správa
pojišťovny sloučena v jedno, takže bylo
dosaženo velikých správních úspor.
Roku 1926 bylo podle těchto zásad, vzhledem k zákonu
čís. 221 ex 1924, o pojištění
dělníků pro případ nemoci,
invalidity a stáří, platného od 1.
července 1926, jednak zavedeno invalidní a starobní
pojištění železničních zaměstnanců,
jednak upraveno jejich dosavadní nemocenské pojištění
a rozšířeno vzhledem k zákonu čís.
221/1925 Sb. z. a n. o nemocenském pojištění
veřejných zaměstnanců, platného
od 1. srpna 1926, na všechny zaměstnance dosud z nemocenského
pojištění vyňaté a na poživatele
odpočivných a zaopatřovacích požitků.
To se stalo zřízením fondu pro invalidní
a starobní pojištění zaměstnanců
státních drah na základě §u 6.
písmena a) zákona čís. 221/1924 a
vydáním nových stanov nemocenské pokladny
státních drah na základě §u 5,
písmena a) citovaného zákona a §u 22
zákona čís. 221 ex 1925.
| Rozsah uvedených odvětví sociálního pojištění u státní správy železniční je viděti z nákladů, s nimi spojených, pokud je - vedle příspěvků pojištěnců - musí podnik uhrazovati z vlastních prostředků. Ve státním rozpočtu pro rok 1927 počítáno bylo s potřebou na pensijní, invalidní a starobní pojištění | Kč 182,660.000,-, |
| na nemocenské pojištění | " 28,500.000,-, |
| na úrazové zaopatření | " 13,370.000,-, |
| na různá vydání humanitní péče | " 40.000,-, |
| na pensijní přídavky, dary z milosti a podpory neaktivním zaměstnancům | " 13,570.000,-, |
| na drahotní přídavky zaměstnancům ve výslužbě a jich pozůstalým | " 190,000.000,-, |
| celkem | Kč 428,140.000,-. |
Zájem služební vyžadoval, aby státní
správa železniční spolupůsobila
i při zdolání bytové tísně
svých zaměstnanců. V této akci je
nutno i dále pokračovati, Dosud vydáno na
bytovou péči Kč 175,701.430,-.
Stavební ruch železničních zaměstnanců
podporovala státní správa železniční
poskytováním bezúročných záloh
na služné. V posledních létech věnováno
bylo na tento účel Kč 2,000.000, - ročně.
Kromě toho je stavební ruch podporován zápůjčkami
ze Zahradníkova fondu sociální péče
československých státních drah, jehož
převážný příjem tvoří
dobrovolné příspěvky zaměstnanců.
Zjednodušení služby a cíle úsporné
sledovala a sleduje státní správa železniční
i při zestátňování drah. Až
dosud nabyl stát dráhy Buštěhradské,
ústecko-Teplické, v údolí Borži,
Užhorod-Vajany, Rakovník-Louny, Počeradec-Vrskmany,
Holič-Hodonín a 48 drah, zaručených
státem nebo zemí Českou o celkové
délce 2.726,711 km.
Intensivně se pracuje na uspořádání
právních a finančních poměrů
Košicko-Bohumínské dráhy, na její
nostrifikaci, a připravuje se jako konečný
cíl její zestátnění.
Státní správa železniční
zabývá se rovněž úpravou právních
a finančních poměrů ostatních
slovenských soukromých drah. Nostrifikace slovenských
místních drah je téměř skončena.
Konečně pracuje se na úpravě poměrů
soukromých místních drah v Čechách,
na Moravě a ve Slezsku, u nichž nutno vyřešiti
zvláště otázku nostrifikace a sjednání
nových provozních smluv.
Změna účetního systému (kamerálního)
byla připravována ihned po vyjití zákona
čís. 404 ex 1922 Sb. z. a n., a bylo v roce 1924
zavedeno již nové účetnictví,
přizpůsobené zvláštnostem služby
železniční, prozatím u ředitelství
státních drah Praha-Sever, v roce následujícím
pak, u všech ostatních ředitelství československých
státních drah. Nový účetní
systém (dopický) jest výsledkem studia podobných
systémů, zavedených u drah jiných
států.
Jako další krok v tomto směru jest nutno připraviti
bilanční podklady, bude tedy třeba sestaviti
zakládací účet a rozhodnouti o tom,
čím tento účet má a čím
nemá býti zatěžován, jak veliké
jsou hodnoty zakládací (aktiva a pasiva) předpřevratové
a popřevratové, jaká jest hodnota majetková
nejen se stanoviska celostátního, - jak asi bude
určena reparační komisí, - nýbrž
i podle hospodářských speciálních
potřeb podniku železničního, aby nebyla
udušena již v samém zárodku veškerá
jeho činnost a finanční prosperita. Dále
jest třeba přesně stanoviti aktiva a pasiva
a určiti odpisy pro každoroční opotřebení
hodnoty zakládací jejím užíváním
v provozu, určiti podíly do fondu amortisačního
neb obnovovacího. Mimo to bude třeba uvažovati
též o založení fandu reservního,
t, j. fondu, alimentovaného z ryzích zisků
pro úhradu vydání a schodků, jdoucích
nad meze provozu a způsobených mimořádnými
okolnostmi hospodářskými, zejména
kolísavostí hospodářské konjunktury.
Ku posouzení o rozsah československých státních
drah dlužno uvésti několik největších
výdajových položek.
| Na investiční práce vydala státní správa železniční od roku 1919 do konce roku 1925 | Kč 5.870,876.390,-, |
Z toho připadá:
| na pořízení strojů a vozů | " 3.897,826.810,-, |
| na výstavbu nových drah | " 190,725.910,-, |
| na bytovou péči | " 175,701.430,-, |
| ostatní výdaje investiční | " 1.606,622.240,-. |
Z výdajů těchto vyplývá úrokové
břemeno, které jest státní správě
železniční nésti a které činí
pro rok 1927 částku Kč 359,230.210-.
Zatížení podniku železničního
z titulu sociálního pojištění
a humanitní péče o zaměstnance, činí
v roce 1927 částku Kč 428,140.000-.
Uhlí bude spotřebováno při provozu
státních drah, soukromé dráhy v to
nečítajíc, v roce 1927 nejméně
za 430-450 milionů lič.
Bude tudíž jen k úhradě úroků
z kapitálu, do drah po převratu vloženého,
a k úhradě zatížení, vyplývajícího
ze sociálního pojištění zaměstnanců,
třeba denní částky 2,2 milionu
Kč a k úhradě nákladů na uhlí
jen pro státní dráhy, soukromé v to
nečítajíc, denně 11/4
milionu Kč.
Po uvedení některých podrobností,
vystihujících rozsah státních drah,
nutno poukázati na podrobnosti rozpočtového
návrhu pro rok 1927.
| V rozpočtu podnikovém na rok 1927 jest zahrnuta potřeba nejen na investice provozní, nýbrž i na ryzí investice. Částka na tyto investice, preliminovaná na rok 1927, dosahuje výše | 4.124,1 mil. Kč. |
| Výdaje provozní oddílu A-C činí | 4.344,1 mil. Kč, |
| provozní příjmy vlastní činí | 4.479,5 mil. Kč, |
| jeví se přebytek | 135,4 mil. Kč, |
| jehož má býti, včetně ponechané 20 %ní kvoty dopravních daní v částce | 136,0 mil. Kč, |
| t. j. tedy celkem | 271,4 mil. Kč |
| použito k úhradě výdajů na ryzí investice. |
Výsledek rozpočtu podniku železničního na rok 1927 při porovnání s rozpočtem na rok 1926 jeví se takto:
| preliminovaný přebytek rozpočtu na rok 1926 činí | 214,7 mil. Kč, |
| prelim. přebytek provozní na rok 1927 činí | 135,4 mil. Kč. |
| Podnik hradí však v roce 1927 investice provozní per | 141,0 mil. Kč, |
| 276,4 mil. Kč. |
| K tomu nutno připočísti nové zatížení podniku celkovým nákladem na ministerstvo železnic (dosud jen 60 %) | 8,6 mil. Kč, |
| a náklad na úpravu platovou, který jest v rozpočtu pro rok 1927 preliminován po prvé a to částkou | 180,0 mil. Kč, |
| činilo by tudíž rozpočtové aktivní saldo podniku v roce 1927, při porovnávací základně stejné, jako v roce 1926 | 465,0 mil. Kč, |
| tudíž více o | 250,3 mil. Kč |
nežli přebytek rozpočtu na roli 1926.
| Preliminované výdaje podniku v roce 1926 činily | 4.089,9 mil. Kč, |
| výdaje podniku v roce 1927 činí bez provozních investic (Kč 141,083.840,-), úhrady na úpravu platovou (Kč 180,000.000) a 40 % kvotu nákladů ministerstva železnic (Kč 8,654.730) | 4.014,4 mil. Kč, |
| tedy preliminované výdaje roku 1927 jsou vlastně menší o | 75,5 mil. Kč. |
| Preliminované příjmy v roce 1926 činily | 4.304,6 mil. Kč, |
| na rok 1927 preliminováno (bez 20 % kvoty dopravních daní) | 4.479,5 mil. Kč, |
| tedy více o | 174,9 mil. Kč. |
Hospodářské účiny Košicko-Bohumínské
dráhy, jakož i místních drah, provozovaných
státní správou železniční
na účet vlastníků, nejsou v tomto
rozpočtu obsaženy. Tyto účiny vedeny
jsou kontokorentně. Za účelem přednostní
úhrady výpůjčkové a prioritní
služby hradí však státní správa
železniční zálohově všem
místním drahám, jimž bylo povoleno sečkání
náhrady provozních schodků, tyto schodky
včetně správních výloh, potřeb
pro službu prioritní a výpůjčkovou.
Zmocnění ku příslušnému
výdaji ve formě zálohy z provozních
prostředků, uděluje se ministru železnic
příslušným ustanovením čl.
IV. finančního zákona.
Košicko-Bohumínská dráha byla úmluvou
ze dne 25. ledna 1921 vzata do státní správy
na základě zákona ze dne 22. prosince 1920,
čís. 690 Sb. z. a n. Ač nebyla formálně
uznána státní garancie koncesní listinou
této dráze poskytnutá, bylo provozní
smlouvou této dráze zaručeno zúročení
a umoření prioritních obligací, úhrada
nákladů společenské služby a
4%ní zúročení akciového kapitálu
v maďarských korunách.
Celkové náklady, spojené s úhradou
provozních schodků místních drah,
provozovaných státní správou železniční
na účet vlastníků a Košicko-Bohumínské
dráhy, včetně potřeb pro službu
prioritní a výpůjčkovou a správních
výloh, preliminovány byly pro rok 1927 částkou
108 mil. Kč (bližší rozvedení tohoto
nákladu viz v přiloženém výkazu).
| Ústřední služba ředitelstev státních drah | 24 | 699 | 40 | 2.127 | 2.149 | 180 | 9 | 5.228 | 421 | 9 | 492 | 31 | 953 | 273 | 17 | 3 | 293 | 6.474 | ||
| 24 | 699 | 40 | 2.127 | 2.149 | 180 | 9 | 5.228 | 421 | 9 | 492 | 31 | 953 | 273 | 17 | 3 | 293 | 6.474 | |||
| Dozor na dráhu a její udržování | 326 | 37 | 1.296 | 39 | 2 | 1.700 | 4.725 | 19 | 8.823 | 174 | 13.741 | 10.916 | 8.716 | 2.751 | 22.382 | 37.823 | 4.417 | |||
| 21 | 3 | 144 | 3 | 171 | 267 | 6 | 1.322 | 14 | 1.609 | 2.121 | 737 | 650 | 3.508 | 5.288 | 261 | |||||
| 847 | 40 | 1.440 | 42 | 2 | 1.871 | 4.992 | 25 | 10.145 | 188 | 15.350 | 13.037 | 9.452 | 8.401 | 25.890 | 43.111 | 4.678 | ||||
| Staniční služba | 54 | 1 | 3.959 | 4.006 | 1.249 | 1 | 9.270 | 7.478 | 317 | 15.217 | 1.484 | 24.496 | 8.836 | 2.871 | 1.092 | 12.799 | 46.565 | |||
| 8 | 277 | 627 | 134 | 946 | 434 | 19 | 1.802 | 191 | 1.946 | 912 | 128 | 8 | 1.048 | 3.940 | ||||||
| 62 | 1 | 4.236 | 4.533 | 1.383 | 1 | 10.236 | 7.912 | 336 | 16.519 | 1.675 | 26.442 | 9.748 | 2.999 | 1.100 | 13.847 | 50.505 | ||||
| Jízdní služba | 2 | 1.537 | 1.539 | 3.215 | 8.657 | 1.861 | 13.733 | 991 | 1.119 | 1.409 | 3.519 | 18.791 | ||||||||
| 141 | 141 | 302 | 730 | 281 | 1.313 | 133 | 76 | 5 | 214 | 1.668 | ||||||||||
| 2 | 1.678 | 1.680 | 3.517 | 9.387 | 2.142 | 15.045 | 1.124 | 1.195 | 1.414 | 3.733 | 20.459 | |||||||||
| Vozební služba | 126 | 155 | 4.997 | 446 | 5.724 | 3.980 | 4 | 4.536 | 793 | 9.313 | 4.356 | 706 | 153 | 5.215 | 20.252 | |||||
| 7 | 8 | 488 | 38 | 541 | 307 | 524 | 115 | 946 | 470 | 17 | 487 | 1.974 | ||||||||
| 133 | 163 | 5.485 | 484 | 6.269 | 4.287 | 4 | 5.060 | 908 | 10.259 | 4.826 | 723 | 153 | 5.702 | 22.226 | ||||||
| Celkem | 24 | 1.205 | 41 | 6.278 | 12.450 | 3.451 | 12 | 23.461 | 19.819 | 349 | 37.725 | 4.343 | 62.236 | 25.372 | 13.428 | 5.408 | 44.208 | 129.905 | 4.417 | |
| 36 | 288 | 1.159 | 316 | 1.799 | 1.310 | 25 | 3.878 | 601 | 5.814 | 3.636 | 958 | 663 | 5.257 | 12.870 | 261 | |||||
| 24 | 1.241 | 41 | 6.566 | 13.609 | 3.767 | 12 | 25.260 | 21.129 | 374 | 41.603 | 4.944 | 68.050 | 29.008 | 14.386 | 6.071 | 49.465 | 142.775 | 4.678 | ||
| 22 | |||||||||||||||||||||
| Dílny | 106 | 108 | 432 | 35 | 1 | 682 | 4.414 | 2 | 4.908 | 11 | 9.335 | 2.281 | 880 | 15 | 3.176 | 13.193 | |||||
| 8 | 17 | 45 | 2 | 72 | 381 | 394 | 775 | 229 | 30 | 22 | 281 | 1.128 | |||||||||
| 114 | 125 | 477 | 37 | 1 | 754 | 4.795 | 2 | 5.302 | 11 | 10.110 | 2.510 | 910 | 37 | 3.457 | 14.321 | ||||||
| Správkárny | 36 | 24 | 166 | 20 | 246 | 1.533 | 2 | 2.741 | 9 | 4.285 | 1.156 | 139 | 1.295 | 5.826 | |||||||
| 3 | 11 | 1 | 15 | 58 | 108 | 166 | 48 | 10 | 58 | 239 | |||||||||||
| 36 | 27 | 177 | 21 | 261 | 1.591 | 2 | 2.849 | 9 | 4.451 | 1.204 | 149 | 1.535 | 6.065 | ||||||||
| Výroba jízdenek | 3 | 9 | 3 | 15 | 16 | 1 | 35 | 1 | 53 | 35 | 4 | 39 | 107 | ||||||||
| 3 | 9 | 3 | 15 | 16 | 1 | 35 | 1 | 53 | 35 | 4 | 39 | 107 | |||||||||
| Elektrárny | 1 | 1 | 10 | 24 | 24, | 16 | 16 | 41 | |||||||||||||
| 1 | 1 | 10 | 14 | 24 | 16 | 16 | 41 | ||||||||||||||
| Plynárny | 5 | 5 | 6 | 20 | 1 | 27 | 18 | 18 | 50 | ||||||||||||
| 5 | 5 | 6 | 20 | 1 | 27 | 18 | 18 | 50 | |||||||||||||
| Zásobárny | 5 | 95 | 136 | 22 | 258 | 68 | 232 | 13 | 313 | 379 | 34 | 413 | 984 | ||||||||
| 5 | 95 | 136 | 22 | 258 | 68 | 232 | 13 | 313 | 379 | 34 | 413 | 984 | |||||||||
| Celkem | 147 | 230 | 749 | 80 | 1 | 1207 | 6.047 | 5 | 7.950 | 35 | 14.037 | 3.885 | 1.057 | 15 | 4.957 | 20.201 | |||||
| 8 | 20 | 56 | 3 | 87 | 439 | 502 | 941 | 277 | 40 | 22 | 339 | 1.367 | |||||||||
| 155 | 250 | 805 | 83 | 1 | 1294 | 6.486 | 5 | 8.452 | 35 | 14.978 | 4.162 | 1.097 | 87 | 5.296 | 21.568 | ||||||
| 92 | 5 | 10 | 34 | 12 | 153 | 7 | 12 | 3 | 22 | 168 | 168 | 343 | |||||||||
| Služba výkonná | 24 | 1.205 | 41 | 6.278 | 12.450 | 3.451 | 12 | 23.461 | 19.819 | 349 | 37.725 | 4.343 | 62.236 | 25.372 | 13.428 | 5.408 | 44.208 | 129.905 | 4.417 | ||
| 36 | 288 | 1.159 | 316 | 1.799 | 1.310 | 25 | 3.878 | 601 | 5.814 | 3.636 | 958 | 663 | 5.257 | 12.870 | 261 | ||||||
| 24 | 1.241 | 41 | 6.566 | 13.609 | 3.767 | 12 | 25.260 | 21.129 | 374 | 41.603 | 4.944 | 68.050 | 29.008 | 14.386 | 6.071 | 49.465 | 142.775 | 4.678 | |||
| Pomocné závody pro provoz | 147 | 230 | 749 | 80 | 1 | 1.207 | 6.047 | 5 | 7.950 | 35 | 14.037 | 3.885 | 1.057 | 15 | 4.957 | 20.201 | |||||
| 8 | 20 | 56 | 3 | 87 | 439 | 502 | 941 | 277 | 40 | 22 | 339 | 1.367 | |||||||||
| 155 | 250 | 805 | 83 | 1 | 1.294 | 6.486 | 5 | 8.452 | 35 | 14.978 | 4.162 | 1.097 | 37 | 5.296 | 21.568 | ||||||
| Investice (zaměstnanci "Extra statum") | 92 | 5 | 10 | 34 | 12 | 153 | 7 | 12 | 3 | 22 | 168 | 168 | 343 | ||||||||
| 92 | 5 | 10 | 34 | 12 | 153 | 7 | 12 | 3 | 22 | 168 | 168 | 343 | |||||||||
| Úhrn | 24 | 1.444 | 46 | 6.518 | 13.233 | 3.531 | 25 | 24.821 | 25.873 | 354 | 45.687 | 4.381 | 76.295 | 29.257 | 14.653 | 5.423 | 49.333 | 150.449 | 4.417 | ||
| 44 | 308 | 1.215 | 319 | 1.886 | 1.749 | 25 | 4.380 | 601 | 6.755 | 3.913 | 998 | 685 | 5.596 | 14.237 | 261 | ||||||
| 24 | 1.488 | 46 | 6.826 | 14.448 | 3.850 | 25 | 26.707 | 27.622 | 379 | 50.067 | 4.982 | 83.050 | 33.170 | 15.651 | 6.108 | 54.929 | 164.686 | 4.678 | |||

